05-02-2006: sc Heerenveen-ADO Den Haag (3-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

05-02-2006: sc Heerenveen-ADO Den Haag (3-0)

Bericht door xander »

sc Heerenveen - Ado Den Haag

Zaterdag 14 januari a.s. start de verkoop voor de wedstrijd sc Heerenveen - Ado Den Haag

wedstrijd: sc Heerenveen - Ado Den Haag
Datum: zondag 5 februari 2006
Aanvang: 16.30 uur
Kaartverkoop: start zaterdag 14 januari a.s.
Aantal: max. 2 kaarten per club- of seizoenkaart




plaats: prijs:
oosttribune € 21,-
noord- en zuidtribune € 18,-
hoeken € 16,-
jeugdkorting t/m 14 jaar € 6,-
Laatst gewijzigd door xander op 12-01-2006 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

Er is nog geen eens een topic over Sparta :roll:

16:30 wat een kut tijd :huh:
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Super tijdstip! Mooi met de Ado supporters mee terug in de trein naar Den Haag 8)

Als je dan toch moet voetballen op zondag, dan maar om 16.30!
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

Naja .. moet gewoon een overwinning zijn voor heerenveen 3-0 ofzo, hier kunnen we niet (weer?) van verliezen. ik hoop dat er dan ondertussen een nieuwe spits is misschien kan hij ons dan laten zien wat hij is.
net stinne, mar winne!
nahoj1989
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 18-01-2006 16:07

Bericht door nahoj1989 »

Mark De Fries zal dan denk ik tegen ADO Den Haag wel mee doen ! ik weet cker dat hij dan scoord. De verdediging van Ado is niet zo best dus dat komt wel goed. Die wedstrijd winnen we.
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Heb gister met mijn buurman gesproken van Midden Noord en ze zijn laaiend enthousiast over Said! Een voetballer zoals ze het graag zien, van achterlijn naar achterlijn. Bikkelen, voetballen met het hart.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Je zou door alle transferperikelen van de afgelopen weken en de beladen wedstrijd van morgen tegen @jax bijna vergeten dat we zondag alweer moeten aantreden. Toch mag Ado Den Haag niet worden onderschat; het is een ploeg die er altijd vol opkletst en met veel inzet speelt. Het zal dus geen makkelijke middag worden.

Desondanks verwacht ik wel een overwinning en met minder mag je ook geen genoegen nemen, teveel puntenverlies kan in deze fase van de competitie namelijk dodelijk zijn.

Mark de Vries zal zeker zijn speelminuten gaan pakken morgen en ook zondag. Hopelijk schiet hij er een paar in, en wordt hij een revelatie.

Er zal zondag beter gespeeld moeten worden dan in de voorbije weken. We hebben moeite met scoren en dat is ons al een paar keer opgebroken. Snel scoren, en we gaan een relatief gemakkelijke middag tegemoet. Blijft die goal uit en het gemor van supporters begint te komen, dan wordt het alsmaar moeilijker. Net als het verhaal tegen Sparta dus, Heerenveen moet dus zorgen dat ze niet zo spelen als tegen Sparta. Anders zou het weleens wederom een teleurstellende thuiswedstrijd kunnen worden.
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

We zitten nog geen 48 uur voor deze wedstrijd en slechts zes reacties :shock: :P

Het is natuurlijk logisch dat na de beladen wedstrijd tegen Ajax er minder wordt uitgekeken naar deze wedstrijd, maar laten we dat een keer proberen niet te laten merken door de mindere sfeer. Vaak is een competitieduel met een minder aanspreekbare tegenstander en vlak na een beladen of belangrijke wedstrijd zoals Europese wedstrijden en Ajax-thuis een garantie voor een matige sfeer. Hopen dat het nu anders gaat en dat iedereen zich vanaf het eerste fluitsignaal laat horen!

Ik verwacht een behoudend ADO dat zonder smaakmaker Van der Leegte alles er aan zal doen om kort in de duels te zitten. Meevaller voor ons is dat ook Bodde waarschijnlijk niet in staat is om te spelen. Gibbs, Paauwe en O'Brien zien we zondag ook niet!

Hopen dat Verbeek eindelijk ook eens doorheeft dat Yildirim het op dit moment niet heeft. Wat mij betreft mag die deze wedstrijd op de tribune bekijken! Zet Bruggink of Nilsson maar op rechts en De Vries of Tarvajarvi in de spits! Een optie lijkt me ook om tegen deze ploeg met slechts drie verdedigers te spelen: Seip, Hansson en Drost. Daarvoor Breuer, die achter Pranjic, Bosvelt en Hanssen (of zien we Poulsen deze wedstrijd al 8) ?)
Dieder

Bericht door Dieder »

Bovendien kunnen we met deze wedstrijden:

AZ- Vitesse
Feyenoord-Ajax
FC Twente-FC Utrecht
RKC Waalwijk- NEC

goede zaken doen in het klassement. Moet er natuurlijk wel gewonnen worden.
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Heb weinig hoop voor een win situatie op deze wedstrijd..

Of de nieuwe aanwinst moet enorm goed zijn, maar die zal zijn weg eerst ook moeten vinden, dus leggen we hem niet gelijk teveel druk op.

Maar 1 puntje moet wel lukken hoop ik...
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Weet niet of Lasse Nilson deze wedstrijd haalt.Ik heb vanmiddag even met hem gesproken.Hij heeft last van zijn voet/enkel.Kreeg er in de tweede helft een tik tegen.Bij de vermeende pennel.Zijn voet was op gezwollen.Hoop dat hij het red.

We kunnen zondag ook nog afscheid nemen van Said Bakatti.Heeft hij wel verdient.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Weet niet of Lasse Nilson deze wedstrijd haalt
Mooi, dan mag Pranjic het van mij wel eens op links proberen. Daar vindt ik hem veel effectiever dan centraal op het middenveld. Dan kan Bruggink mooi een linie zakken, en Tarvajarvi of de Vries in de spits.
SCH
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Nou we zullen door moeten, in het Oosterpark ook al verloren dus slechter kan niet.

Kijken wie er in de spits staat zondag, verwacht eigenlijk wel dat de Vries er al in staat. Verder benieuwd of Poulsen al wordt ingebracht, maar dat denk ik niet.

Ik gok/hoop op een 2-1.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Oosterpark
Zuiderpark zul je bedoelen..
SCH
Gebruikersavatar
bombats
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 26-01-2006 16:16
Locatie: boornbergum
Contacteer:

Bericht door bombats »

jammer dat bakatti weg is maar kan die nog ff goed afscheid nemen :)

het was voor mij ook een goeie speler... uit eigen opleiding ik al begrijp ik niet waarom die weg is :urgs: die had het ook nog wel kunnen maken hierow :D

hoop tenminste op 3 punten van heerenveen nu tenminste ... of dat mag nu wel weer eens verwacht worden van heerenveen :grmbl:
heerenveen !! ??
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Súrhusterfeanfans schreef: Zuiderpark zul je bedoelen..
Whoops ja, hopelijk hoort niemand van deze fout uit beide kampen :oops:

Beide zijn trouwens wel 1 pot nat :wink:
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Lasse Nilsson er niet bij zondag???

Zal hem niet missen, vind hem van het niveau Jan Schulting van vroeger. Half man half wijf.Die kon ook links achter spelen. Liever had ik hem op links buiten, niet al te dicht bij de eigen goal, kon hij niet te veel gevaar stichten.
Ik pas hier niet
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Grappig bedoeld, Q 11?
Niet echt gelukt dus.
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

g11 schreef:Zal hem niet missen, vind hem van het niveau Jan Schulting van vroeger. ........ kon hij niet te veel gevaar stichten.
maar jan schulting had altijd wel super indraaiende corners !
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Het goede nieuws is dat Yildirim een twijfelgeval is. Hij heeft last van steken in de zij, daar had hij in de wedstrijd tegen Ajax ook last van. Mark de Vries maakt waarschijnlijk in ieder geval deel uit van de selectie.
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

Nou afwachten hoeveel den haag supporters in vak 9,10 hebben!!Ben zeer benieuwd haha!!!!! :D
alves is the best better than the rest!!!!
Hagenezuh
Jeugdspeler
Berichten: 10
Lid geworden op: 01-05-2004 15:46

Bericht door Hagenezuh »

BasH schreef:Nou afwachten hoeveel den haag supporters in vak 9,10 hebben!!Ben zeer benieuwd haha!!!!! :D
wat dacht je toen je dit schreef, laat ik het maar gauw op internet zetten, want zal er genoeg politie zijn..brr


gastuh

Fijne wedstrijd morgen, en we zijn met 250 man gewoon in het uitvak. Laten jullie je dit jaar wel eens horen?

groen gele groeten
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Fijne wedstrijd morgen, en we zijn met 250 man gewoon in het uitvak. Laten jullie je dit jaar wel eens horen?
Als mevrouw Van der Vlugt hersteld is van haar longontstekig zul je wat beleven!!! :lol:

En over de wedstrijd. Ondanks het gebrek aan stootkracht voorin mag een ploeg als Den Haag in een thuiswedstrijd geen probleem zijn. Verder hoop ik dat Saïd Bakkati morgen het afscheid krijgt dat hij verdient.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Word er met said bakkatie na afloop afscheid genomen ?

ik hoop dat de vries morgen start met op links pranjic en rechts tarajarvi en op het midden brugink kissi bosvelt
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

sch4-live schreef:Word er met said bakkatie na afloop afscheid genomen ?

ik hoop dat de vries morgen start met op links pranjic en rechts tarajarvi en op het midden brugink kissi bosvelt
Ja hoor, natuurlijk zet Tarvajärvi maar op rechts... Die jongen is zo ongelooflijk snel, en is gezegend met een fluwelen traptechniek en dito passeerbeweging. Vreemd dat Verbeek dat nooit inzag.

Echt fantastisch; jou kijk op voetbal. En wie is Bakkatie? :cry:

Verklaar je nader, vak-26? :mrgreen:
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Ik ben benieuwd hoe de Vries het doet als die tenminste meespeelt. Gellukkig in Yildirim er niet bij, hoop dat Nilsson op rechts gaat, dat ging heel goed tegen VVV.
Een onderschrift: wat is dat?
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik denk dat ze het morgen knap lastig krijgen tegen ADO Den Haag. Hansson zal Den Ouden wel in de bûse hebben, maar Kolkka kan toch aardig voetballen en er lopen nog wel een aantal rond. Gelukkig doet Van der Leegte niet mee, maar op vechtlust kan ADO Den Haag ver komen.

Hopen dat Yildirim niet meedoet. Nilsson dan maar op rechts. Zet Pranjic maar linksbuien en dan Hanssen op de plek van Pranjic. Al heeft Pranjic meer loopvermogen, maar ik zie liever Bruggink ook niet op de vleugels.
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 04-02-2006 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Hagenezuh schreef:Fijne wedstrijd morgen, en we zijn met 250 man gewoon in het uitvak. Laten jullie je dit jaar wel eens horen?

groen gele groeten
Dan hebben jullie behoorlijk wat minder mensen mee dan vorig jaar, toen zat het uitvak (volgens mij) bijna vol.

Ik ben dit jaar meegeweest naar het zuiderpark en toen jullie de 1-0 maakten werden er allemaal dingen op het veld gegooid, wat waren dat? Het leken wel van die stadionkussentjes.
Het is maar een spelletje
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Nu zie ik hier iemand neerzetten dat Den Haag geen probleem mag zijn.
Voor Heerenveen is momenteel iedereen een probleem (zie Sparta thuis). Het loopt gewoon voor geen meter en we missen een goalgetter. Ik ben al blij met een 1-0.
Plaats reactie