02-02-2006: sc Heerenveen-Ajax (0-3, beker)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Nieuw Noord
Bankzitter
Berichten: 176
Lid geworden op: 02-12-2002 22:16
Locatie: vakkie 10
Contacteer:

Bericht door Nieuw Noord »

Kijk en geniet.... Wij zijn Nieuw Noord, Nieuw Noord Heerenveen!

http://media.putfile.com/SC-Heerenveen- ... Sfeeractie
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Heel mooi filmpje, klasse :stan: :stan:
Een onderschrift: wat is dat?
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

zeker een mooi filmpje....vaker zo opnemen zou ik zeggen.... :stan:

maar ehh...weet niet of die vraag hier kan!
maar als straks de nieuwe tribune klaar is en het dak is verhoogd kan er dan nog wel het spandoek met draad omhoog gehezen worden of is het dak dan te hoog daar voor?
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Heb je die "klosje gooier" niet aan het werk gezien dan?
Die gooit bijna door het dak heen, zo,n strakke rechter arm heeft hij. :mrgreen:
Moet een peulescil voor hem zijn.
Maar volgens mij is daar al veel eerder over geschreven en toen werd gemeld dat er misschien met de bouw wel iets kon worden bedacht.
Anti anti. :)
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

maar ehh...weet niet of die vraag hier kan!
maar als straks de nieuwe tribune klaar is en het dak is verhoogd kan er dan nog wel het spandoek met draad omhoog gehezen worden of is het dak dan te hoog daar voor?
Dat valt wel wat mee. Er zal alleen gebruik moeten worden gemaakt van ander touw en katrollen zodat het altijd kan blijven hangen.

De voorberreidingen voor woensdag zijn ook op film vastgelegd.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

oke....weten we dat weer...
altijd lekker dat je een antwoord op je vraag krijgt!
anders blijf je er weer mee zitten he.. :wink:
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

Nieuw Noord schreef:Kijk en geniet.... Wij zijn Nieuw Noord, Nieuw Noord Heerenveen!

http://media.putfile.com/SC-Heerenveen- ... Sfeeractie
ook nog een mooie stadionsong:D haha

Super filmpje, klasse jonges, zit egt wel veel werk in !
net stinne, mar winne!
Gebruikersavatar
athleta1920
Jeugdspeler
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-04-2003 11:51
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door athleta1920 »

Nou zeg, was even zoeken om uberhaupt nog een reactie te kunnen plaatsen op deze toch wel enerverende wedstrijd. Ik moet zeggen dat ik overigens een beetje een slappe l*l krijg van dat die slotjesneurose hier, is het dan echt gebeurd met de vrije meningsuiting in NL? Is een discussieforum niet bedoeld voor discussies tussen mensen met afwijkende meningen? :wink:
Van een niet nader te noemen persoon weet ik dat het een groep (Ajax supporters) betrof die uit de regio Dokkum komt. Dit is inmiddels ook bij Henk Hoekstra bekend en bij Riemer
Ik wil als rasechte (diehard)vak 9-supporter (uit Amsterdam, jawel) toch even kwijt dat ik geen grotere onzin heb gelezen over die Ajacieden dan bovenstaande. De 40 a 50 man in vak 9 waren jongens uit Am*dam en omstreken (ze kwamen me wel bekend voor :wink: )en geen toeristen zoals een grapjas wist te melden. Is nl vrij eenvoudig te horen aan het toch wel herkenbare Am*damse accent, daarnaast droegen de meeste heren AFCA-kleding, hetgeen niet echt wijst op het feit dat ze van de kidsclub waren... Misschien was er 1 iemand uit Dokkum bij? :?

Ten tweede: de ophef die NN maakt nav de stadionverboden is (misschien) gebaseerd op terechte onvrede, ik vind alleen wel dat er een beetje overtrokken gereageerd wordt. Iets van Calimero-gedrag ofzo... Meer heb ik niet te melden, slotje heren? 8)

No one's bigger than the club
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

zonder de hele discussie weer op te rakelen: we hebben het over 2 groepen ajacieden. De groep uit Dokkum/Groningen (20 man), en de groep waar jij het over hebt, uit Amsterdam (de ruziezoekers).

Over de slotjesneurose: zodra het uitloopt op scheldpartijen en persoonlijke aanvallen gaat de boel inderdaad op slot. Heeft niks met vrije meningsuiting te maken, elke mening is hier welkom, mits goed beargumenteerd.
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

Had geen zin om een nieuw topic te openen dus plaats het hier maar.

Ik heb samen met een mede heerenveensupporter een advocaat genomen in de strijd tegen het opgelegde stadionverbod.
Aankomende maandag komen we beide tegenover de geschillencomissie.

Nau is mijn vraag namens mij en mijn advocaat wie stonden er in de buurt van mij tijdens de bekerwedstrijd van 2 februari rondom de middelste trapopgaang van vak 10.

zouden die personen contact met we willen opnenem, via pb'tje of de mail.

jeroentjeheerenveen@hotmail.com.

B.V.D.

jeroen miedema
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Plaats reactie