02-02-2006: sc Heerenveen-Ajax (0-3, beker)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

echt dramatisch deze wedstrijd.. er zit geen lijn in het spel, de linies liggen helemaal verkeerd, en de aanvoer vanaf de flaken is superslecht! En wat speelde die yildirim dramatisch, ik snap niet dat die jonge iedere keer nog een basisplaats gegund wordt, maarja we hebben ook niet veel alternatieven. Ik ben bang dat dit seizoen niet erg succesvol meer zal worden, en dat is niet afgaand op alleen deze wedstrijd. Sinds het vertrek van voornamelijk Huntelaar en mindere mate Samaras loopt het al voor geen meter meer, misschien dat Mark de Vries nog wat kan brengen maar mijn hoop is niet al te groot! Ik hoop nu eigenlijk wel dat bij riemer en co de ogen open gaan en zij ook beseffen dat versterking in de zomer een MUST is! Maar voor de rest van het seizoen moeten we maar roeien met de riemen die we hebben en zien waar het schip strand.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Een nederlaag die niet had gehoeven. Maar na die 0-1 liepen we gewoon constant achter de feiten aan. Bovendien is wel duidelijk dat we aanvallend stootkracht missen, een creatieve middenvelder ontberen en verdedigend eens moeten ophouden met alles constant maar voetballend op te willen lossen.

Ugur mag nu ook van mij wel eens de bank opzoeken. Dit kan toch echt niet meer. Hansson was vandaag ook erg ongelukkig in vele dingen. Maar ik ga niet alle spelers af, dan wordt het vrees ik een gebed zonder einde op dit moment.

Ik vond het trouwens jammer dat De Vries, ondanks geen training met Heerenveen, niet op de bank zat. Volgens mij had zo'n jongen nou net vandaag in de slotfase wel eens nuttig kunnen zinn, ook omdat Ajax natuurlijk niet weet wat hij brengt.

Afijn, we verdienden het niet om te verliezen, maar winst was ook teveel geweest. En dat is lastig met bekervoetbal...

Btw, wat een wereldloting zeg. En zo lekker verrassend ook... :|
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Wat een dramatische wedstrijd zeggen. Beide ploegen speelden werkelijk als stront in een emmer water. Het mag nu wel wat beter worden met Heerenveen, want het spel is de laatste tijd echt niet om aan te zien.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Het is helemaal niks!!! yidrim en nilson...gelijk aan cambuur kado doen! Maar de ergste vind ik die tarva...echt de FINSE Gusatu!!! Lomp en traag...ik begrijp niet wat sommige supporters in hem zien! Maar misschien omdat de rest ook zo slecht is valt het niet zo op...ik krijg bijna heimwee naar foppe. Vraag me ook af hoe het straks met die Formsma gaat...wordt dat een tweede Riemer?? dan ben ik bang dat we nog wel eens degraderen. ADO hoeft niet echt bang te zijn....en dat is al erg genoeg.Misschien wil Echteld het wel weer eens proberen!
Dieder

Bericht door Dieder »

Yildirim was dramatisch ja, ook absoluut geen vechtlust na een verloren duel, bah. Dit ajax was absoluut te verslaan, maar ja als...

Als de kat vleugels had, was er geen spreeuw meer in de lucht.

Dat Ajax nu Roda loot is natuurlijk helemaal verschrikkelijk :urgs:

Mensen die nu beginnen te roepen dat we een spits hadden moeten kopen, daar ontbrak het niet helemaal aan. In de eerste helft hebben we een paar kansen gehad, maar in de tweede helft was het alleen maar pompen met als resultaat niks. Als Haverkort trouwens zijn doppen open had gedaan hadden we een penalty gehad maarja...
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Naar mijn mening is vandaag Kissi zeker door de mand gevallen, veel te licht voor dit niveau! Datzelfde geldt ook voor Nilsson.

Bruggink is gewoon niet de juiste spits...en dan wil ik het nog niet eens hebben over Yildirim.
Pranjic vond ik wel knap spelen en paul Bosvelt was de beste man aan Heerenveen zijde.

Voor de rest een matige wedstrijd van beide kanten, met een hoofdrol voor de pupillen fout van Breuer...
Er werd weinig gecreerd en zonder Huntelaar is Heerenveen wel degelijk kwetsbaar ...[oftewel 'spitsenlam']
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Wat een ellende... De opmerking van Nielshh dat we een creatieve middenvelder missen, is me uit het hart gegrepen. Ik denk dat dat het grootste probleem is.

Achterin was het een en al gepruts vandaag, geen enkeling uitgezonderd. Hoofd Prutser was echter zoals gebruikelijk Yildirim, wat een hoopje slappe hap, zeg. In tegenstelling tot wat anderen hierboven schrijven, vond ik Nilsson en met name Bruggink wel goed spelen. Die eerste mag alleen wel eens wat harder het duel ingaan. Verder ben ook ik bang dat Kissi niet de klasse heeft, waarop ik in het begin van 't seizoen hoopte.
Laatst gewijzigd door Edmanian Devil op 02-02-2006 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Om een en ander niet door elkaar te laten lopen is er voor de randzaken rond de wedstrijd een spin-off in het Sfeer en Supporters forum.

viewtopic.php?t=2700

Daarom bij deze het verzoek in dit topic alleen over het voetbal (of wat daar voor moet doorgaan...) te discussiëren!
Laatst gewijzigd door Niels op 02-02-2006 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wat een onmacht en onkunde. Mede door een gebrek aan een goede spits durfden/konden de verdedigers de bal niet kwijt.

Maar goed, met zo'n transferbeleid vraag je erom, en dat hebben wij supporters schijnbaar maar te accepteren. :evil:
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Pfieuw denk je dat je de slechtste wedstrijden van het seizoen hebt gehad krijg je dit....

Probleem lag vandaag vooral achterin en op de zijkanten.... niks lukte....

Nou eerst maar een nachtje gaan slapen want anders regeert de emotie weer... :cry:
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
pete
Bankzitter
Berichten: 203
Lid geworden op: 01-12-2005 19:45
Locatie: Oudkarspel (NH)

Bericht door pete »

Baggerraartje schreef:Het is helemaal niks!!! yidrim en nilson...gelijk aan cambuur kado doen! Maar de ergste vind ik die tarva...echt de FINSE Gusatu!!! Lomp en traag...ik begrijp niet wat sommige supporters in hem zien! Maar misschien omdat de rest ook zo slecht is valt het niet zo op...ik krijg bijna heimwee naar foppe. Vraag me ook af hoe het straks met die Formsma gaat...wordt dat een tweede Riemer?? dan ben ik bang dat we nog wel eens degraderen. ADO hoeft niet echt bang te zijn....en dat is al erg genoeg.Misschien wil Echteld het wel weer eens proberen!
Je naam zegt genoeg of niet.
Batigol
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 02-12-2002 19:21
Locatie: Akkrum

Bericht door Batigol »

Ik ben normaal alleen een lezer ipv een schrijver in het forum, maar ik ben nu zo gefrustreerd dat ik echt ff iets van me afschrijven moet...

Ik ben bang dat de vertoning die we vanavond hebben gezien een voorbode is voor de rest van het seizoen... Met deze voorhoede zullen we nooit weer een goal maken... Bruggink is een goede voetballer maar zoals we wéér gezien hebben absoluut geen spits (zou GJ de enige zijn die dit niet ziet). Tarvajarvi viel wederom redelijk in; wees niet zo laf en geef die jongen eens een kans vanaf de eerste minuut!

Nilsson is niet van het Heerenveen niveau, ik zag het aanvankelijk wel in hem zitten omdat hij gevaar bracht met zijn snelheid, maar wat hij de laatste tijd laat zien... Z'n acties stralen geen enkele overtuiging uit, eenvoudige passes komen niet aan en dan probeert hij wel naief te scoren met één of andere lob... Dat doe je als je 3-0 voor staat maar niet in een wedstrijd zoals vanavond!

En dan last en ook zeker de least getalenteerde voetballer van Heerenveen: Yildrim... Ik verbaas me erover dat hij zo ongelofelijk veel krediet krijgt! Als hij 3 eigen goals maakt staat ie er nóg in volgens mij! Dat hij geen man kan passeren weten we al sinds zijn komst, maar als dan ook nog zijn (enige wapen) voorzetten en vrije trappen beneden alle niveau zijn, haal die stakker er dan uit en zet 'm op sterk water! Er zal heus wel een speler zijn die de rechtsbuitenpositie beter invult dan dat Yildrim dat nu al meer dan een seizoen doet... Wat een ergernis die vent.

Ik verwijt de club (lees Riemer) dit alles, bijna 16 miljoen op de bank en dan nog niet in staat zijn een spits te halen die direct inzetbaar is. Vanavond één van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen en dan moeten we het weer met deze spelers doen...

Arghhhh! :angry: Verliezen van zo'n armoedig Ajax, dit is te erg voor woorden! Het is triest dat dit het ooit zo grote Ajax was, wat een laffe counterploeg is daar vanover gebleven...


Riemer bedankt! Een dure seizoenskaart, maar de rest van het seizoen deze bagger moeten aanschouwen, das geen klantenbinding... De club heeft ons lelijk in de steek gelaten op deze manier...
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Huntelaar vond ik klasse, niet uitbundig vieren ... ingetogen met respect (als je dat zo kan noemen) naar de Heerenveen supporters toe.

Tsja misschien is het makkelijker om te vertellen wat er niet mis ging in deze wedstrijd, Bosveld stond nog wel aardig te ballen .... voor de rest eigenlijk weinig lichtpuntjes gezien. Ik vraag me af waar dat team van vorig jaar is gebleven dat in slechte tijden een versnelling extra had. Vorig jaar betekende een tegengoal niet meteen een dramatische wedstrijd, maar dat betekende spanning en sensatie. Dat betekende strijd en fanatisme, iets waar we dit seizoen eigenlijk niet aan toe zijn gekomen.

Dan mis je een aanvaller, of je middenveld loopt niet ... dan heb je jongens nodig die knokken voor elke bal en winnen op een manier zoals Groningen dat op dit moment doet. Als je de kwaliteit niet hebt, of op dit moment niet kunt brengen dan moet het op mentaliteit.

Jongens als Yildirim die niet strijden voor elke bal en die niet bij elk balcontact 110% geven kun je dan missen als kiespijn. Het heeft geen zin om te zeuren op Riemer over de afgelopen transferperiode, daar kun je niks meer aan veranderen. Als we verliezen wil ik spectakel, ik wil gele kaarten zien. Ik wil spelers zien die in ieder geval 110% geven, dan is het verlies ook dragelijk.

Een pot als vanavond is de zendtijd niet waard. Als we de kwaliteit niet kunnen brengen om te winnen, geef dan in ieder geval alles zodat je vanavond thuis in de bank ploft en weet dat het in ieder geval niet aan jou inzet heeft gelegen. Kwaliteit genoeg in de ploeg, nu de mentaliteit nog.
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Ik baal ook ontzettend van deze nederlaag. Had niet gehoeven, maar de bal wilde vandaag niet goed vallen. Vond Bruggink vanavond sterk spelen, maar is geen spits. Nilsson begon aardig, maar daarna slecht. Yildirim hoeven we het niet over te hebben.
Breuer speelde redelijk, maar ja een dure fout kost je de wedstrijd. Hansson speelde slecht de 1e helft, hersteld zich knap de 2e helft. Seip was zeer matig, moest ook steeds kiezen tussen Sneijder en Rosenberg. J.Drost vanavond ook weer een lekkere pot.
Middenveld: Bosvelt ver weg de beste, Pranjic niet onaardig. En zondag Kissi eruit. Bruggink op 10, en Tarvajarvi in de spits. Met zijn bouw lijkt hij lomp en traag. Maar in mijn ogen gaat hij uitgroeien tot de nieuwe Allbäck. Vandenbussche vanavond een goede partij gekeept. Kon niks doen aan de doelpunten. Alleen zijn doeltrappen zullen toch eens beter moeten. Echt jammer, nu maar hopen dat we een ronde verder komen in de Uefa Cup. De sfeer was vanavond lekker. Die 20 ajaxcieden is jammer. Als ik tussen de Amsterdammers zou zitten ga ik echt niet uitbundig juichen. Gelukkig werden ze in de rust uit het vak geveegd. (letterlijk en figuurlijk) maar ja, geen woorden meer aan vuil maken, op naar zondag. Dan moeten de 3 punten hier in Heerenveen blijven. En Feijenoord van Ajax winnen, dan zijn we die voorbij in de competitie.
Ken-nie Steppe, wel keepen
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Wat een ontluisterende nederlaag! Het voetbal van Heerenveen was werkelijk om van te janken!! Sommige spelers gooien er maar met de pet naar. Haal die jongens er dan gewoon uit, ipv ze door te laten ploeteren.

Het is een grove fout geweest van het bestuur om niet eerder een spits te halen, ze hebben daar verdomme een maand de tijd voor gehad! Wanbeleid van de hoogste orde, dit kun je je supporters absoluut niet maken. Dit getuigd van weinig ambitie van Heerenveen.

De wedstrijd was zo dramatisch, dat is gewoon amper te beschrijven. We begonnen nog zo goed, en dan is het na een verschrikkelijke blunder van Breuer helemaal over! Daarna hebben we geen kans meer gecreëerd. Het was duidelijk te zien dat er geen echte spits was waaraan je het spel kan ophangen. Het middenveld was steeds zoekende, en we waren vleugellam.

Het spel was vreselijk voorspelbaar, de verdedigers van Ajax hebben een heerlijke avond gehad volgens mij. Triest om te zien dat je met 0-3 verliest van een armoedig Ajax. Met één of twee fatsoenlijke spitsen win je gewoon, en sta je in de halve finale. Dat dit allemaal niet is gebeurt is te wijten aan het bestuur, die de afgelopen maand niet daadkrachtig hebben gehandeld op de transfermarkt!
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Wat ben ik blij dat er geen spits gehaald is voor de vele miljoenen die nu op rente staan.
Iedereen kon zien dat er veel meer nodig is dan alleen een spits.

De rest van het elftal kan nu mooi aangevuld worden tot de start van de volgende competitie.








PS. Blij voor Arnoud dat die nu echte sfeermakers achter hem had zitten, alleen jammer dat die ene gleuf om Marc de Vries begon te roepen!!!
Ik pas hier niet
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Wat ik ook nog even wou zeggen dat we beina vergeten waren. Applaus voor de makers van het prachtige grote doek :!: :!: :!:

Deze wedstrijd maar snel vergeten. Hoop zondag op beter voetbal. Baal wel een beetje dat we het een beetje hebben laten zitten. Een makkelijkere manier om je te plaatsen voor de UEFA Cup is er haast niet.
Alle ballen op Henkie!
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Als je goed naar tarva kijkt...zie je dat hij gewoon handelings snelheid te kort komt! misschien kan hij wel leuk voetballen...maar handelings snelheid is het wapen voor een spits! En commentaar geven op mijn naam..is erg zwak! trouwens heb zelf 3 jaar gespeeld bij ACV in Assen...dus kon wel redelijk voetballen...dus kan ik wel zien of iemand voldoet of niet lijkt mij!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

xander schreef:Wat ik ook nog even wou zeggen dat we bijna vergeten waren. Applaus voor de makers van het prachtige grote doek :!: :!: :!:
Zag er inderdaad prachtig, grote klasse.

Voor de rest vond ik het niet zo beroerd als aantal het maken. Heeft denk ik vooral te maken het resultaat (scorebordsupporters :wink: ).

Zwak voor mij vooal : Seip, Nilsson en Yildirim (bank!)
Bruggink werkte zich de long uit het lijf, maar is duidelijk niet de juiste man in de spits.
Tarva heeft daar duidelijk meer dreiging ondanks zijn logheid.
Bosvelt vooral in het begin sterk, maar was later teveel bezig met zijn privéoorlogje met het Ajaxvak (stijlloos overigens :evil: ). Gelukkig ditmaal niet de kaart gepakt, die hij eigenlijk wel verdiend had.
Dorst sterk, wordt de volgende millionseller.
Pranjic: mooie voetballer, wel creatief, zonder bal minder sterk.
Kissi te anoniem.

En Huntelaar, zal uiteindelijk tevreden het veld hebben verlaten, maar had feitelijk tegen Hansson helemaal niets in te brengen.
Had mazzeltje met 2e goal. Voorbereiding van de 3e mocht er zijn, voor wat het nog waard was.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als ik afga op de prestaties van na de winterstop, dan durf ik te beweren dat dit een kansloos seizoen gaat worden. Er zat nul komma nul voetbal in de ploeg. Ze speelden onvoorstelbaar slordig (mooie assist van Breuer!!!!!) en er zat geen lijn in.
Maar als Verbeek gaat roepen dat het spel goed was, dan twijfel ik ernstig aan zijn verstandelijke vermogens. Hoe belachelijk kun je jezelf maken??? :urgs:
Bruggink doet verschrikkelijk zijn best en doet het aardig, maar is gewoon totaal geen spits, Nilsson komt gewoon tekort. Het was absoluut geen penalty, want hij ging zelf op de bal staan. En voor Yildirim is momenteel maar één plaats en dat is de bank.
Conclusie: we hebben een kansloze voorhoede. En daar komen de fouten vanuit de opbouw ook vandaan. Ze kunnen de bal niet kwijt voorin waardoor ze gaan twijfelen en de oplossing breed of terug gaan zoeken. Heel begrijpelijk, maar zo ga je fouten maken.

En wat ik hier merk is dat wanneer je kritisch bent dat je dan zeurt of de ploeg in de steek laat. Ik was er en ik zal blijven komen en ik sta achter de ploeg. Ik vind dat de club de supporters in de steek laat met het beleid! Een maand geleden speel je Ajax van de mat en nu is het tien keer niks. Hoe zou dat komen???? Ik zou zeggen: verkoop er nog maar één. :evil:
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Het is inderdaad terecht om te stellen dat de voorhoede mede schuldig is aan de fouten achterin. Als iemand in de verdediging de bal heeft, dan zit er totaal geen beweging in de ploeg. Niemand staat vrij en niemand doet een poging zich vrij te lopen. Resultaat is een lange bal die we dan ook meteen weer kwijtraken.

Je ziet het ook bij inworpen. Het duurt een eeuwigheid voor de bal wordt gegooid. Die gaat dan naar de dichtstbijzijnde speler en gaat ook altijd linea recta terug naar de speler die hem gooide. Fantasieloos is het woord dat het op het spel van Heerenveen van toepassing is. Maar goed, dat is al anderhalf jaar zo.
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Jammer maar helaas, weinig strijd, Ajax vond ik nou ook niet geweldig, en om over sommige Heerenveenspelers maar te zwijgen.
Denk dat dit op deze manier nog een verloren seizoen wordt terwijl we er na de winterstop nog zo goed voor stonden.
Maar ja positief blijven zegt men dan.
De foto's staan weer online
Hij laad eerst de linkerkant met foto's daarna de rechterkant het zijn 88 foto's
http://www.sjdevries.com
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

Wat mij nog het meest verbaast, dat is de positie van de "spits". Bruggink stond steeds op links, daar waar Nilsson en Prajic ook steeds te vinden waren, oftewel 3 man op de linkerspits positie. Tja als je dan een voorzet geeft, dan staat er niemand in de spits.

Het enige gevaar bij Heerenveen komt uit spelhervattingen, dan staan er een aantal mannen in de spits, waar dan daadwerkelijk ook gevaar uit komt.
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

ook ik kijk met flinke zorgen uit naar de rest van dit seizoen.
Iedereen kan zien dat we aanvallend veel te kort komen. Bijna alle snelheid, maar zeker alle kopkracht. Hopelijk dat de Mark de superVries hier nog wat verbetering brengt, maar met de matige bezetting op de vleugels zie ik dit toch somber in.
Volgens mij moet Pranjic per direct naar de linksvoor en dan Nillson maar op rechts.
Yildirim moet eerst maar eens even bij Emiel Ratelband langs om hem weer wat pit en zelfvertrouwen te geven. Het gaat al lang slecht met hem. Het begint erop te lijken dat Ugur en Gert Jan samen een geheim hebben :lol:

Ook Kissi is erg zoekende, hij neemt weining tot geen risico meer in zijn spel. En ook van zijn dynamiek is niet veel meer over.

Ik neem toch aan de achterhoede deze week nog maar een beetje moet oefenen op overspelen. Behalve Drost ging iedereen meerdere malen de fout in. Ook opbouwend was het droevig, bijna alles voor Ajax.

Riemer zal wel blij zijn deze week, toch weer 16.000.000 * 5%*1/52 (1 week) aan rente ontvangen! (=ruim 15000 euri).
Het zou mij niet verbazen als deze man zeeuws bloed in de aderen heeft.
Ik snap dat hij het niet over de balk wil smijten, maar dit lijkt toch sterk op verkeerde zuinigheid. Mijn duurbetaalde seizoenskaart lijkt een stuk minder zijn geld waard dan voor de winterstop. Dit vind ik jammer en ook onbegrijpelijk. Dit is mijn 31 ste seizoenskaart, maar dit gevoel ken niet bij mien cluppie.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Heerenveen heeft een grote fout gemaakt toen ze Huntelaar verkochten. Ze hadden toen een nieuwe spits moeten halen, zodat die er stond op het moment dat de winterstop afgelopen was. Bruggink is geen spits( wat is ie wel eigenlijk) en Niklas komt veel tekort. Zondag tegen ADO krijg je weer dezelfde wedstrijd te zien, geploeter, geploeter, geploeter, geploeter en geploeter.

Jammer dat onze club zo naar de bliksem gaat.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

bigbear schreef:.

Riemer zal wel blij zijn deze week, toch weer 16.000.000 * 5%*1/52 (1 week) aan rente ontvangen! (=ruim 15000 euri).
Hij zal balen als hij de loting heeft gezien: Ajax - Roda, als Heerenveen had gewonnen had ze makkelijk een recette van 500.000 gehaald en dat precies het verschil dat Riemer niet aan Alves wilde betalen.
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Verdomme, wat een onnodige nederlaag. Dit Ajax was absoluut te doen geweest, maar het ontbreekt Heerenveen gewoon aan vechtlust, overtuiging en creativiteit. Laat Gert-Jan eens flink wat aanpassen in het elftal, alleen maar om te laten zien dat dit voetbal niet geaccepteerd wordt. Ik weet niet of het DE oplossing is, maar zet er eens wat jongens van de beloften in, die zullen strijden voor hun kansen! In tegenstelling tot koekenbakker Yildirim, die er gisteren weer helemaal niets van bakte! Ook ik vrees het ergste voor de komende seizoenshelft, want met zo weinig creativiteit is elke ploeg en dus ook RBC of ADO een hele grote opgave. Die ploegen moeten we simpelweg - met alle respect - gewoon kunnen oprollen, maar dat zie ik niet zo snel meer gebeuren.

Complimenten aan de makers van het doek, werd goed in beeld gebracht door SBS :)
MJP
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-08-2003 13:30

Bericht door MJP »

MJP schreef: Klaas Jan Huntelaar zal die avond er zeker 3 scoren maar dan wel tegen Brian !!!!!

Wederom geen bekerfinale voor Heerenveen dit seizoen. AJAX is op dreef en gaat voor een hoofdprijs.

AZ of Groningen - AJAX voor de beker !!

Vrij snel na de loting schreef ik bovenstaande reactie op een andere post. Blijkbaar was ik toen de enige die erover dacht dat AJAX met 0-3 zou winnen. Veel (negatieve) reacties heb ik gehad op mijn post. Jammer maar wederom blijk ik toch wel verstand te hebben van het spelletje en de circus (geld) die eromheen draait. IK kon alleen niet bedenken dat Klaas Jan H te A nog droog zou staan en er alles aan zou doen om NIET te zijn oude club te scoren.

Jammer jongens maar amateurclub Heerenveen (qua beleid dit jaar) zal wederom geen prijs (lees beker) pakken.

Overigens ben ik zeer tevreden met de loting. Wat is nou mooier dan een bekerfinale AJAX - AZ / PSV. Twee van de vier topclubs van Nederland in de finale. Waarvan er ééntje dan een iets minder seizoen heeft maar nog wel stijf bovenaan in het klassement aller tijden staat met overwinningen, punten, goals en kampioenschappen en bekers !!

Ik hoop zondag toch wel een puntje voor Heerenveen tegen ADO. 0-0 moet toch lukken ???
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Bedankt voor je leedvermaak! En hulde voor je voetbalkennis! Dikke pluim! Al doe je diezelfde 'kennis' met opmerkingen als deze natuurlijk wer vrijwel teniet..
AJAX is op dreef en gaat voor een hoofdprijs.
Dat laatste misschien wel, maar dat eerste deel van die zin is natuurlijk lachwekkend!
Wat is nou mooier dan een bekerfinale AJAX - AZ / PSV.
Aha, een halve finale plaats maakt meteen zomer in Amsterdam zie ik. Nou, eerst nog maar eens winnen van Roda JC zou ik zeggen. Al hoop ik misschien zelfs wel dat jullie de finale halen. Waarin jullie vervolgens kansloos ten onder gaan tegen PSV! Of z, dat het Ajax-spelletje momenteel wel weet uit te voeren!

Zo, en mogen wij ons nu dan weer bekommeren om de (wan)prestaties van onze eigen club?
Laatst gewijzigd door Niels op 03-02-2006 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie