30-12-2005: sc Heerenveen-Ajax (4-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik zie overal opmerkingen als dat de wedstrijd niet door mocht gaan. Slecht voetbal, onveilig voor de fans etc. Maar kom nou toch. Laten we mekaar geen mietje noemen. De wedstrijd was kostelijk! Het voetbal mocht dan misschien voor de puristen niet goed zijn maar de amusementswaarde was bijzonder hoog! En dat is me veel meer waard dan goed voetbal.

En dan de rit naar huis. Nou, dan rij je maar eens 100km/uur minder hard naar de kachel. Ik heb me zelfs daar nog over vermaakt. De wegen in Leeuwarden waren nog totaal niet behandeld. De minirotondes waren zelfs een feest. Even de voorwielen laten slippen, handrem aantrekken, achterkant weg laten glijden, tegensturen, gas geven en weer weg, zonder iets te raken. Zo'n knobbel aan het stuur is ideaal om het stuur snel om te gooien!

Voor wie te laat was om het doek te zien of wie het niet begreep, het was een parodie op het oude Ajax logo. In plaats van "Ajax" stond er "€€€€" en het rood/witte vlak was nu blauw/wit. Jammer dat de katrollen het niet hielden in de sterke wind. Ik heb helaas maar twee foto's kunnen nemen. De beste staat straks op http://www.feanfans.nl .
Wéér uit!!!!
teppie
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 14-12-2003 15:22
Locatie: Leeuwarden

Bericht door teppie »

Heerlijke avond, winnen van Ajax is één van de mooiste dingen van het seizoen!!

Wedstrijd van heerenveen kant was lekker fel. Wederom klopt Hanssen aan de deur voor een basisplaats. Vond hem zeer goed invallen.
Hopelijk heeft sch nu geen terug slag van de "winterstop".

Even wat feiten (van mezelf):
- Wedstrijd had (moeten) worden afgelast worden. Zeker als het KNMI zo'n weerswaarschuwing geeft. maar ja, druk van het drukke schema kan het niet.
- Sneijder trapte na in't einde van de eerste helft (Wiedemeijer gaf geel, maar rood was op z'n plaats geweest.. de grens!?! heeft die daar niks over te zeggen).
- Prachtige ere ronde van GJV !!
- Bosvelt gooit een sneeuwbal in de richting van een ajaciet, maar raakt bijna Wiedemeijer!! :)
- Het gooien van sneeuwballen vanaf de bobo's.
- Ondanks het 'mislukken' van de tifo, het was op zuid best goed te zien! Ook nog even op Talpa geweest.
-

AL met al gaan we 5e de "winterstop" in. Vierde mag volgens mij wel als uitdaging worden uitgeroepen. (Dit als doelstelling benoemen is wel heel optimistisch.)
De zijlijn heeft het er mee te doen!
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Afbeelding

Tekst die er op stond: Wij zijn nu even ons gezicht kwijt, maar jullie al jaren!
Dieder

Bericht door Dieder »

Voor wie de doelpunten en de foto's wil bekijken, klik hieronder op 'www' :)
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ondanks de zeer slechte weersomstandigheden is de tifoactie nog redelijk gelukt moet ik zeggen. Zag er prima uit!
Superfrieze
Nieuw talent
Berichten: 90
Lid geworden op: 30-10-2005 20:14
Locatie: R'haule

Bericht door Superfrieze »

Mijn complimenten voor de tifo actie vooral die van Huntelaar was super die mannen verdienen een lintje :lol:
Proud to be a Frisian
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ook mijn complimenten aan het tifo-team. Helaas wilde het niet perfect lukken door de weersomstandigheden. Ik vraag me af of die katrollen ook echt leesbaar zijn geweest (dat het KJH doek in de weg zat). Op de foto's die ik tot nu toe bekeken heb, is de tekst die echt duidelijk.
Over de wedstrijd.. Na 7 minuten dacht ik, las het ook maar af, want met dit weer voetballen is niet echt aantrekkelijk. Maar tot mijn verbazing kregen me een heerlijke pot voetbal met veel strijd! Heb erg genoten. Jammer dat we nog 2 goals tegen kregen.
Mooi dat KJH nog een doelpunt meepikte. Ik hoop dat opvolger Sammie deze vorm waarin hij nu verkeerd, vast kan houden.
Iedereen een goed uiteinde en een goed begin van 2006 toegewenst!
SCH
Gebruikersavatar
Lennart
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 23-12-2002 14:21
Locatie: Duiven

Bericht door Lennart »

Waarom laat Talpa 0!!! van alle overtredingen van sneijder zien? Zelfs niet die op Pranjic!!! En wat een schwalbe!


Man of the Match: Het hele team! Van bruggink tot Yildirim. Iedereen was top!
St James' Park!!!
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

mechielz schreef:Afbeelding

Tekst die er op stond: Wij zijn nu even ons gezicht kwijt, maar jullie al jaren!
Zou huntelaar het spandoek ook gezien hebben was wel heel mooi!!
Mischien wel iets voor zn afscheid om nog een keer te doen.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Vond op een ander forum de samenvatting van de wedstrijd.. 8)

Te downloaden via deze link.. (81.77 MB)
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Het seizoen is alweer geslaagd :mrgreen:

Ik vind het schandalig dat wedstrijden doorgaan als er geadviseerd wordt niet de weg op te gaan.

Topavond, maar wel errug koud.

En voor de mensen die zich ergeren aan een gegooide sneeuwbal....zuurtjes

Iedereen alvast de beste wensen voor 2006 :D
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Marça schreef:Vond op een ander forum de samenvatting van de wedstrijd.. 8)

Te downloaden via deze link.. (81.77 MB)
Bedankt!
Ik had nog niets gezien en van die navigatie op http://www.talpa.tv wordt ik horensdol. Ik kon het niet vinden. Twee keer de goals van Samaras en Hanssen, beetje overdreven. Zag nu ook die fopduik van Juanfran. Wordt tijd dat de KNVB dit ook achteraf gaat bestraffen als de beelden duidelijk zijn. Wat een walgelijke actie.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Zag net op feanfans de foto.
Schitterende actie.
Heel jammer dat het touwtje knapte, maar ondanks alles zeer geslaagd.
Hulde voor de maker(s).
Anti anti. :)
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

zeer mooi doek, kunnen we gebruiken voor in de toekomst... (ter herinnering, Remember 30-12-1005) tegen Ajax in de beker ofzo.
Legendarysk
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

Glick schreef:zeer mooi doek, kunnen we gebruiken voor in de toekomst... (ter herinnering, Remember 30-12-1005) tegen Ajax in de beker ofzo.
Die kan je helemaal niet gebruiken in de toekomst, dan is ten eerste de originaliteit eraf en hij was bedoelt voor het vertrek van KJH, let op de € tekentjes ipv. Ajax.

Over de wedstrijd, mooie overwinning, maar het had nooit door mogen gaan, wat een weer! De sfeer was matig, maar de tifo actie was zeer grote klasse! Mooi doek en sterkte tekst.
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Teppie Superfries schreef: Die kan je helemaal niet gebruiken in de toekomst, dan is ten eerste de originaliteit eraf en hij was bedoelt voor het vertrek van KJH, let op de € tekentjes ipv. Ajax.

Over de wedstrijd, mooie overwinning, maar het had nooit door mogen gaan, wat een weer! De sfeer was matig, maar de tifo actie was zeer grote klasse! Mooi doek en sterkte tekst.
De sfeer was toch wel (redelijk) goed?
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Freezeman schreef:Zag net op feanfans de foto.
Schitterende actie.
Heel jammer dat het touwtje knapte, maar ondanks alles zeer geslaagd.
Hulde voor de maker(s).
Dat was echt nog geen seconde voor het touw knapte. Geluksschot.
Wéér uit!!!!
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

De 1-0 kreeg ik nog mooi op de foto en dat door de sneeuw heen,
Hoop dat het op 13 januari beter weer is.

Afbeelding
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Voor wie die schaamteloze vertoning nog niet zag:
Afbeelding

Nog een link. Maar deze keer met de complete samenvatting.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

TORCIDA schreef:iemand schreef het al eerder, ik vond de samevatting op talpa bar slecht, de overtredingen, het geval breuer, het gedrag van sneijder, bosveld ( want die kwam soms ook hard in) nee talpa bakte er niets van


en dan hoor je gullit zeggen: nee dit was geen voetbal, dit had niets met voetbal te maken. Wat een bullshit voetbal is oook de mouwen opstropen en bikkelen, was wat samaras deed, bv zn acties waarbij hij twee tot drie man dolde geen voetbal of techniek??

nee lekker populistisch die genee en gullit
Precies, het was best een harde wedstrijd, maar daar hebben ze bij Talpa niets van laten zien. Geen enkele overtreding, geen enkele kaart, helemaal niks. Erg jammer als je het mij vraagt. Breuer werd door die sleutelhanger uit de wedstrijd geschopt, toch wel iets wat je moet laten zien als je het mij vraagt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Dit fenomeen is mij al veel vaker opgevallen.
Ook de wedstrijd tegen ( daar zijn we weer) Willem II hadden ze helemaal "schoon geknipt" van overtredingen en scheidsrechterlijke dwalingen.
Anti anti. :)
ajaxthebest1995
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 23-12-2005 17:52

Bericht door ajaxthebest1995 »

he jongens , ik was er effe niet , maar ben toch weer effe terug.

Gefeliciteerd met jullie verdiende overwinning.
Was een echte k*t wedstrijd , had nooit gespeeld mogen worden ( ook als Ajax had gewonnen )
Maar dat ga ik niet aan de basis leggen van het vertoonde spel en de nederlaag.
Wat ik trouwens heel mooi vond was het zingen van Heerenveen '' Klaas Jan bedankt''
en van Ajax kant '' Welkon Klaas Jan '' .... was schitterend
Nou mensen heel veel succes met Heerenveen nog in de competitie en in de Uefa Cup.
En nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

P.s. Nou moet Ajax Samaras ook nog even halen :P
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

ajaxthebest1995 schreef:P.s. Nou moet Ajax Samaras ook nog even halen :P
Ja.
En Hansson en Seip en Breuer en Pranjic en Kissi en Hanssen en .... ach laat maar. :D
Anti anti. :)
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Ho Ho, Ajax is AZ niet...en scH is Willem II niet. :P
Graaijax Hamsterdam!!
ajaxthebest1995
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 23-12-2005 17:52

Bericht door ajaxthebest1995 »

hahahahaha nee zo is het maar net.
Maar Samaras was wel heel erg goed in de sneeuw.
hopen voor hem dat het altijd sneeuwt :P
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Samaras kan ook heel erg goed zijn als er geen sneeuw ligt.Of niet poenkt? :upto:
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
nielstel
Jeugdspeler
Berichten: 35
Lid geworden op: 01-04-2005 19:56
Locatie: Appelscha

Bericht door nielstel »

iedereen gelukkig nieuwjaar met top resultaten voor SCH :lol:
Gebruikersavatar
Vandenbussche--fan
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 25-11-2005 16:48

Bericht door Vandenbussche--fan »

ajaxthebest1995 schreef:he jongens , ik was er effe niet , maar ben toch weer effe terug.

Gefeliciteerd met jullie verdiende overwinning.
Was een echte k*t wedstrijd , had nooit gespeeld mogen worden ( ook als Ajax had gewonnen )
Maar dat ga ik niet aan de basis leggen van het vertoonde spel en de nederlaag.
Wat ik trouwens heel mooi vond was het zingen van Heerenveen '' Klaas Jan bedankt''
en van Ajax kant '' Welkon Klaas Jan '' .... was schitterend
Nou mensen heel veel succes met Heerenveen nog in de competitie en in de Uefa Cup.
En nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

P.s. Nou moet Ajax Samaras ook nog even halen :P
Waarom had deze wedstrijd nooit gespeeld mogen worden?? Dat zeggen heel veel ajaxcieden, op deze link moet je maar eens
kijken bij de reacties onder aan. > http://voetbalcenter.nl/index.php?id=3305 <.
Alle ajaxcieden zeggen daar dat die wedstrijd nooit gespeeld had moeten worden. Mijn vraag waarom dan? Aan het begin van de wedstrijd lag er nog niet veel sneeuw en het veld was goed bespeelbaar. Van mij had hij rond de 77 minuut wel afmogenfluiten dan hadden we 4-0 gewonnen. Volgens mij gaat het bij de ajax supporters alleen maar om dat ze dan Klaas-Jan Huntelaar mee hadden. Ze willen gewoon hun nederlaag op ons afschuifen en zo daar begint het wel op te lijken :? . ajax Supporters hou nou eens op met zeuren, jullie hebben verloren en terecht. Wij waren velemalen beter duzzz!
come on Heerenveen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Vind je niet dat ze een punt hebben als ze zeggen dat het afgelast had moeten worden?
Vond jij het dan zulke ideale omstandigheden?

Maar goed, goed veld of slecht veld, winnen doen we toch al jaren van ze. Dus ze hoeven niet met de smoes aan te komen dat het aan het veld lag. We zijn ze al jaren de baas. :P Riemer telt niet voor niets al 3 punten voor de wedstrijd!
Plaats reactie