16-02-2006: sc Heerenveen-Steaua Boekarest (1-3, UEFA Cup)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vandenbussche--fan
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 25-11-2005 16:48

Bericht door Vandenbussche--fan »

Het zal vast wel een keer gezegd zijn. Maar die 1ste goal van Steaua was buitenspel. Die grensrechter die lag de helft van tijden te slapen. Dat opstootje of zo na de 1-1 tussen de grens en Hansson en Pranjic stelde niks voor Hansson probeerde alleen maar uit teleggen of hij het misschien niet goed gezien had en dan die grens leek wel of hij bang was voor zijn eingen leven :evil:
come on Heerenveen
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Dat was hoe jammer het ook is geen buitenspel. Volgens de mensen met wie ik gesproken heb niet, en na het zien van de herhaling ook niet. Dus denk je dat je mis zit, hij kwam er achterweg lopen.
MarteNN
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 07-02-2006 15:53
Locatie: Dronrijp

Bericht door MarteNN »

Het was bij lange na geen buitenspel. Ik denk dat het verschil wel rond de twee meter was hoor. :wink:
The_Hunter
Selectiespeler
Berichten: 503
Lid geworden op: 28-02-2005 14:19

Bericht door The_Hunter »

Nou volgens mij was het toch echt Seip die buitenspel opheft
Seip speelde trouwens een dramapartij, strik eromheen en naar Engeland
Die man kan nog niet eens een bal over 5 meter inpassen.

Over de wedstrijd: Heel slecht uitgespeeld van onze kant. GJV zegt altijd dat we het moeten hebben van ons voetbal maar waarom zie ik dan altijd de lange bal. Ligt ook aan onze backs, Hansson en Breuer zijn goed in de opbouw maar Drost en met name Seip zijn (nog) te onzeker elke keer als er een man op 10 meter staat is het alweer het tikje terug, ze durven niet te voetballen. Heel jammer want Boekarest was ook niet zo'n wonderploeg, maarja als je de hele tijd de lange bal doet op Bruggink die tussen 2 reuzen van verdedigers staat dan weet je dat het niets wordt.
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

mocht Hansson vertrekken na dit seizoen, vind ik die nummer 3 van Steaua een waardig opvolger. Zeer sterk in de lucht en de duels, en hij lijkt ook nog op Tieme Klompe :wink:
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Gebruikersavatar
Vandenbussche--fan
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 25-11-2005 16:48

Bericht door Vandenbussche--fan »

Ow sorry dan heb ik dat misschien verkeerd gezien maar ik zat ongeveer recht achter de grens en het leek net of wast buitenspel ik hoorde het trouwens van meer maja. Als Az hier misschien tegen spelen moet dan word het denk ik ook niks met Az want Az speeld ook niet best en moet nu in de return een 2-0 achterstand goed maken dus ja. Het mooiste aan dit verlies is dat we van een goede ploeg verloren hebben. Een ploeg met kwaliteiten. Ik denk ook dat Steaua ook wel van Real Betis Sevilla wint. Trouwens ik heb net even opgezocht. Vorig jaar schakelde Steaua Boekarest Valencia uit en verloor het in de 1/8 finale's van Villareal. Het jaar daarvoor werd Steaua uitgeschakeld door F.C. Liverpool, ik denk dat dat zeker niet de minste ploegen zijn. Dus ja. We hopen op een wonder.
come on Heerenveen
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Nog even iets anders; wat zal die Braamhaar inmiddels veel vriendjes hebben. Die scheids krijgt er minstens elke week ééntje bij.

Braamhaar vanachter zijn tv; 'die rare Dougal ken ik niet eens'! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Steaue was veels te sterk. Op een goeie dag kunnen we ze zeker verslaan, maar dan zul je wel vol aan de bak moeten en een 100% inzet tonen. Als het kwalitatief niet kan, dan zul je het met inzet toch moeten bereiken, en dat mis ik nog weleens bij Heerenveen. Nou ja, erg jammer, maar het is niet anders. Nu volledig om de competitie richten, en er vol voor gaan. Drie jaar op rij Europees zou fantastisch zijn.

Trouwens, de actie van NN was echt super mooi. Grutte Pier bezorgt elke Fries natuurlijk kippenvel, maar dit was echt super. Mijn complimenten aan de makers van het doek en de banners.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

Uit het Parool van gisteren nav de wedstrijd tegen Steaua. Ik zit er aan te denken om een brief te sturen. Het hele artikel OCR ik straks nog even als ik er aan toe kom.
De Friese achterban maakt het allemaal weinig uit. Voor de immer vrolijke fans zijn de Europese avonturen van hun club een mooie reden om het paspoort uit het dressoir op te diepen en een feestje buiten de landsgrenzen te gaan bouwen. Zij vinden het al prachtig dat hun favorieten voor het tweede jaar hebben weten te overwinteren in het Uefa Cup-toernooi.
De supporters zijn niet veeleisend. Zeker niet nadat hun club in de winter zijn twee beste spelers is kwijtgeraakt. De penningmeester van Heerenveen is de revenuen van de verkoop van Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) en Giorgios Samaras (Manchester City) nog altijd aan het tellen.
Marc de Vries, de enige vervanger van het topkoppel, was in elk geval een stuk goedkoper.
De auteur van 't stuk is Harry Arts.
HaEmTeDe
Invaller
Berichten: 274
Lid geworden op: 10-03-2003 21:52

Bericht door HaEmTeDe »

Piet schreef:Uit het Parool van gisteren nav de wedstrijd tegen Steaua. Ik zit er aan te denken om een brief te sturen. Het hele artikel OCR ik straks nog even als ik er aan toe kom.
De auteur van 't stuk is Harry Arts.

Waarom wil je dan een brief sturen ??
Gebruikersavatar
Sito
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 07-11-2005 08:30

Bericht door Sito »

In de film Green Street Hooligans waren ze ook al zo anti-journalist. Misschien hoort het erbij dus. Maar inderdaad ik ben ook wel benieuwd wat je in die brief gaat zetten.
Ik lach om mijn 'avatar'...
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

Blijkbaar zijn jullie inderdaad niet veeleisend...
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Hahah vriend van mij krijgt nu de kaartjes binnen van sc heerenveen steu boekarest :lol:

Hij had iets gewonnen

leuk 2 dagne er na de kaarten krijgen.
Gebruikersavatar
rolandos
Invaller
Berichten: 488
Lid geworden op: 25-01-2005 18:02
Locatie: akkrum

Bericht door rolandos »

Sito schreef:In de film Green Street Hooligans waren ze ook al zo anti-journalist. Misschien hoort het erbij dus.
Zou jij moeten weten,gezien jou avater!
Nieuw Noord
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

sch4-live schreef:Hahah vriend van mij krijgt nu de kaartjes binnen van sc heerenveen steu boekarest :lol:

Hij had iets gewonnen

leuk 2 dagne er na de kaarten krijgen.
Agh, heel simpel; stuur een brief! :lol:
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Leuke column van Borst over Heerenveen:

http://www.ad.nl/columns/sport_borst/article161660.ece
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Sito
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 07-11-2005 08:30

Bericht door Sito »

rolandos schreef: Zou jij moeten weten,gezien jou avater!
Je hebt m'n onderschrift nog niet gelezen. Maar goed. Een braaf stukje van meneer Borst, ik denk dat ik hem ook maar een brief ga schrijven. Haha, met hartjes.
Ik lach om mijn 'avatar'...
Gebruikersavatar
bombats
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 26-01-2006 16:16
Locatie: boornbergum
Contacteer:

Bericht door bombats »

ik vind het wel een goed stukje wat die heeft geschreven.
maar dan weet ie ook echter alleen de goeie dingen van heerenveen .
nu nog een beetje verder spitten en je ziet dat er toch iets moet gebeuren met supporters beleid :roll:

:stan:
heerenveen !! ??
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

bombats schreef:ik vind het wel een goed stukje wat die heeft geschreven.
maar dan weet ie ook echter alleen de goeie dingen van heerenveen .
nu nog een beetje verder spitten en je ziet dat er toch iets moet gebeuren met supporters beleid :roll:

:stan:
Je moet een beetje door de ironie heen bijten. Het heeft niet echt met deze wedstrijd te maken, maar hij wil aangeven dat het in de voetballerij niet alleen maar vechten en schelden is.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Plaats reactie