17-12-2005: sc Heerenveen-FC Twente (3-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

17-12-2005: sc Heerenveen-FC Twente (3-1)

Bericht door Surhuisterveen »

Naar aanleiding van de rode kaart die Blaise N'Kufo gisteren ontving in het uitduel met FC Groningen, kan de spits de komende twee wedstrijden niet in actie komen voor FC Twente. De openbaar aanklager van de KNVB legde N'Kufo vandaag een straf op van drie wedstrijden, waarvan een voorwaardelijk. Dit betekent dat trainer Rini Coolen thuis tegen AZ, 10 december, en uit bij sc Heerenveen, 17 december, geen beroep kan doen op de spits.

Een meevallertje. Vorig jaar werd het 1-2 door een counterend Twente. Ik verwacht niet anders de 17e
SCH
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Súrhusterfeanfans schreef: Een meevallertje. Vorig jaar werd het 1-2 door een counterend Twente. Ik verwacht niet anders de 17e
Geen vetrouwen in je ploeg :P
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Tegen Groningen afgelopen zondag kwamen ze ook niet echt uit de verf...
Ik denk niet dat het resultaat van vorig jaar zich herhaalt. Met een beetje geluk is Huntelaar er weer bij tegen Twente. Als iedereen wat scherp is moeten de tukkers niet al teveel problemen opleveren dacht ik zo...
Ik heb geen onderschrift nodig...
The_Hunter
Selectiespeler
Berichten: 503
Lid geworden op: 28-02-2005 14:19

Bericht door The_Hunter »

Maar wij (lees: supporters en spelers :P) hebben natuurlijk een zware wedstrijd tegen Levski achter de rug
Ik verwacht niet dat we een mooie wedstrijd krijgen
Het wordt hopen op een kleine zege
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

December: Willem 2, Twente en Ajax thuis, minimaal 6, maar ik ga voor 9 punten en dan natuurlijk nog winnen van Levski en VVV.
simplythebest
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 15-05-2005 14:03
Locatie: kortehemmen

Bericht door simplythebest »

Dat help ik je hopen al is ajax toch altijd een lastige tegenstander. Zou wel een mooie afsluiting zijn van het jaar! Is inderdaad een meevaller dat Nkufo niet mee doet!
Ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen!
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

De opstelling tegen Fc Groningen gister

FC Twente :
Boschker; Rahim, Majstorovic, Zomer, Heubach (79’ Gerritsen); Sibum, Kennedy (74’ Gakhokidze), Niemeyer; Afonso, N’Kufo, Touma

Nu N'Kufo ook nog geschorst is, vind ik geen enkele speler op zijn positie beter als Heerenveen, en wie moet bij Twente scoren zonder Nkufo? Touma is hopeloos uit vorm. Als Heerenveen voetbalt naar hun mogelijkheden moet dit volgens mij een "simpele" overwinning opleveren.
GeorGios Samaras 20
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 04-03-2005 17:57
Locatie: Zwaagwesteinde

Bericht door GeorGios Samaras 20 »

Twente is toch vaak een lastig te bespelen tegenstander..
Maar zonder N'Kufo zie ik het zeker zitten..

Overwinningkje dus..
* Viva Garcia !
HaEmTeDe
Invaller
Berichten: 274
Lid geworden op: 10-03-2003 21:52

Bericht door HaEmTeDe »

Shittttttt..... :cry:

Stond deze wedstrijd eerst niet op de zondag gepland?
@#$%#%$#@ :grmbl:
Dieder

Bericht door Dieder »

Jakkes, ik zit volgende week aan het kerstdiner :s

Dat wordt een avond zonder Versatel...
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Na het spektakel en de flinke krachtsinspanning tegen Levski moeten we ook van Twente winnen. Ben benieuw of ze het zaterdag en dinsdag ook kunnen brengen, hoewel ik vind dat je tegen VVV ook eens jongens als Hanssen, Derveld, Bakkati, Seip en Tarvajarvi en misschien wel Norregaard op kunt stellen. Heeft niks met onderschatting te maken, maar gebruik maken van een brede selectie en het zijn jongens die het niveau aankunnen.
Supersub
Bankzitter
Berichten: 191
Lid geworden op: 27-06-2005 15:01
Locatie: Burgum
Contacteer:

Bericht door Supersub »

Dat Twente doet ook niets anders dan voor de pot hangen en zo nu en dan counteren. Hopelijk heeft Yildirim net zo'n opleving als vorig jaar (Vrije trap die er schitterend invloog). Verder vind ik ook wel dat er wat gerouleert mag worden. Ik zou bosvelt, Pranjic en Huntelaar op de bank zetten. Even vrij fantaserend kom ik tot de volgende opstelling:

VDB
Seip-Hanson-Derveld-J. Drost
H. Drost-Bruggink-Hansen
Yildirim-Samaras-Nilsson
in de vakantie is alles een beetje mooier
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Moeten we het komende zaterdag nu zonder trommel doen?
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Misschien is er nog wel een musje waar de huid van kan worden gebruikt :wink:
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Huntelaar en Pranjic zou ik zeker niet sparen tegen Twente, die ploeg is echt link genoeg op de counter, daar moet je volle bak spelen. VVV kan je wel met wat andere, goede, spelers benaderen die erg gedreven zijn.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Er is alle reden om de beker net zo serieus te nemen als de competitie, zo verschrikkelijk goed staat Heerenveen er daarin nu ook weer niet voor. Gewoon de sterkste opstelling met hoogstens een enkele uitzondering. Trouwens ook maar even afwachten of we ongeschonden uit de strijd van zaterdag komen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zaterdag direct na de aftrap uit vak 10 maar beginnen met 'sta op voor Heerenveen'. En hopen dat het hele stadion gaat staan. Want ze hebben wel een staande ovatie verdiend na woensdag! :stan:
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

lijkt megoed idee
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Maar of het haalbaar is... :erm:
SCH
GeorGios Samaras 20
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 04-03-2005 17:57
Locatie: Zwaagwesteinde

Bericht door GeorGios Samaras 20 »

Dat zien we dan wel Surhuisterveenfans.. We proberen het gewoon..
De jongens hebben het zeker weten verdient..
En de mensen zullen vast wel gaan staan denk ik als WIJ ze maar opzwepen.. :wink:

De wedstrijd leeft nog niet echt lijkt het , de mensen zijn nog in de wolken van woensdag en we hebben het nu al weer over Steaua ..
Eerst morgen Twente maar pakken ..! :stan:
* Viva Garcia !
proudofthenorth
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 21-08-2004 10:23
Locatie: Hallum

Bericht door proudofthenorth »

Zaterdag direct na de aftrap uit vak 10 maar beginnen met 'sta op voor Heerenveen'. En hopen dat het hele stadion gaat staan. Want ze hebben wel een staande ovatie verdiend na woensdag!
Zou daar niet zoveel van verwachten. Zelfs na de 2-1 woensdag werd ik in vak 27 rij 1 gevraagd of ik wilde gaan zitten. Het hele stadion stond en het was 1 groot feest en ik moest gaan zitten. Ben dan ook gewoon blijven staan.
De enige echte trots van het noorden!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat is dus één van de redenen dat ik zo blij ben met het sfeervak. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Heerenveen rules op 16-12-2005 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Die mensen die dat je hebben gevraagd zouden een stadionverbod moeten krijgen zeg!
SCH
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Kunnen ze niet een speciaal vak maken voor mensen die niet wensen te staan de hele wedstrijd :wink: ? Ik maak het zelf ook geregeld mee dat ik te horen krijg als ik ga staan (bijvoorbeeld bij een vrije trap of hoekschop). Dan zijn de mensen achter me meestal nog groter ook :shock:
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

proudofthenorth schreef: Zelfs na de 2-1 woensdag werd ik in vak 27 rij 1 gevraagd of ik wilde gaan zitten. Het hele stadion stond en het was 1 groot feest en ik moest gaan zitten. Ben dan ook gewoon blijven staan.
Heheh, in vak 10 werd juist gevraagd of iedereen weer wilde gaan staan :wink:
Heerenveen: superbia ex septentrio
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Het is inderdaad sneu, maar in elk vak heb je wel paar van die zeuren. Kon me er in vak 23 ook d**d aan ergeren. Daarom is vak 10 ook de uitkomst..
proudofthenorth
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 21-08-2004 10:23
Locatie: Hallum

Bericht door proudofthenorth »

Ik had het liefst ook in vak 10 of 11 gestaan maar die kaarten waren al op dus dan moet je kiezen of zo nu en dan staan of helemaal niet naar de wedstrijd. Dan is de keus makkelijk gemaakt!
De enige echte trots van het noorden!!
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

Heerenveen rules schreef:Zaterdag direct na de aftrap uit vak 10 maar beginnen met 'sta op voor Heerenveen'. En hopen dat het hele stadion gaat staan. Want ze hebben wel een staande ovatie verdiend na woensdag! :stan:
Is het dan niet zo dat ze nog staan en dan net gaan zitten? Kan je beter zingen blijf staan voor Heerenveen :wink:
Ze hebben het zeker verdient en het zou mooi zijn, maar lijkt me bijna niet haalbaar, lang niet iedereen begrijpt dat dat nog voor afgelopen woensdag is en gaat dus zitten met het idee, zingen ze dat nu al? :huh:
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Heerenveen speelt in ieder geval zonder Bosvelt (hamstring) en mogelijk zonder Jeroen Drost (lies). Maar sparen heeft inderdaad geen zin. Leuk die prestaties in Europa, maar ik vind de competitie eerlijk gezegd toch belangrijker. Tegen Twente moet er vol gestreden worden om drie punten te pakken.
Plaats reactie