17-12-2005: sc Heerenveen-FC Twente (3-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Dieder

Bericht door Dieder »

schfries1989 schreef:heyz dieder ff reactie op dat al1 rbc er op was op talpa.tv zo gauw rbc klaar komt Heerenveen :wink: da balkje wat daaronder loopt staalt weliswaar dan op t einde maar dat is omdat talpa altyd na de 1e wedstrijde reclame uitzend. dus zo gauw rbc klr is moet je ff w8en en start die weer opnieuw op en slaan ze de reclame over en beginne ze met de 2e wedstrijd :wink:
Dat is wel eens het geval, maar nu bliijft ie na RBC gewoon op 'Gereed' staan...
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

dekoning schreef:Breuer groeit maar door, ik moet eerlijk zeggen dat ik aan het begin van het seizoen mijn twijfels had, met name voor wat betreft zijn handelingssnelheid, gelukkig bewijst hij dat ik er naast zat.
Ik had eerst ook niet een erg hoge pet op van Breuer. Maar zoals hij de laatste weken speelt is echt weergaloos. Nog 1,5 jaar en hij kan absoluut een stap hogerop gaan spelen. Met deze bondscoach is Oranje best mogelijk voor hem. Opbouwend vind ik hem beter dan Hansson, positioneel is hij ijzersterk en het is een echte vechter die zich niet zomaar aan de kant laat zetten.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Draaf je nu niet een beetje door? De stap naar Oranje voor Breuer? Ik heb altijd mijn bedenkingen gehad bij hem, maar hij doet het de laatste tijd heel aardig! Al vind ik zijn handelingssnelheid in de kleine ruimte nog wat langzaam. Hij staat momenteel terecht in de basis, maar ik denk dat dit zijn plafond is.
Harm Jan
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 06-06-2003 15:13
Locatie: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!
Contacteer:

Bericht door Harm Jan »

Squerrel schreef:Bedankt voor de nutteloze informatie ALS26000 en veldverwarming helpt niet tegen sneeuw? wil je me dat even uitleggen..
Smelt -> Drassig
wie dit leest, is niet blind
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

rodion schreef:Sahu schreef: Sammy had een off day

Heb jij de wedstrijd wel gezien dan!!!!! Tot zijn wissel maar één keer balverlies, was dreigend voorin en bovendien niet te beroerd om mee te verdedigen. Ik vond het een zeer domme actie van Verbeek. Had die Yildirim eruit gehaad. Dat had terecht geweest evenals de wissel van Henrico Dros die als back niet op zijn plaats is. Ook Derveld speelde matig, zeker de eerste helft.
Natuurlijk heb ik de wedstrijd gezien.
Ik vond wel degelijk dat Samaras niet in de wedstrijd zat..zijn hele lichaamshouding sprak boekdelen.
Hij was lang niet zo agressief en scherp als normaal..Terechte wissel dus m.i.
Neemt niet weg dat hij normaliter gewoon in de basis hoort.
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Dieder

Bericht door Dieder »

SuperFries schreef:De foto's worden geupload en staan binnen enkele ogenblikken online op
http://www.sjdevries.com ze staan online
Leuke foto's , grappig dat je precies zo heet als mijn vader :mrgreen: Er staan ook weer doelpunten online (als we toch aan het spammen zijn)
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Dieder, je moet de stamboom maar even nakijken. Misschien is het je broer wel :P
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Force schreef:Dieder, je moet de stamboom maar even nakijken. Misschien is het je broer wel :P
Mischien ben ik z'n vader wel :wink:
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Kan ook inderdaad. :D
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Heerenveen rules schreef:Draaf je nu niet een beetje door? De stap naar Oranje voor Breuer? Ik heb altijd mijn bedenkingen gehad bij hem, maar hij doet het de laatste tijd heel aardig! Al vind ik zijn handelingssnelheid in de kleine ruimte nog wat langzaam. Hij staat momenteel terecht in de basis, maar ik denk dat dit zijn plafond is.
Ik denk absoluut dat hij zich nog door kan ontwikkelen en ik denk ook dat hij daar op dit moment heel sterk mee bezig is. Als hij uiteindelijk nog een stap hogerop weet te komen is niets onmogelijk.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

SuperFries schreef: Mischien ben ik z'n vader wel :wink:
Melkboer geweest?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Frisian Viking schreef: Melkboer geweest?
Zei je moeder dat?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Mensen, is dit niet meer iets voor de stamkroeg?? :mrgreen:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Al vóór het begin van de wedstrijd werden drie man vanuit vak 13 het stadion uit gewerkt. Heeft iemand er iets van mee gekregen waarom?

Na de wedstrijd van woensdag had ik niet zo'n resolute overwinning verwacht. Dan is de reactie van het publiek toch maar lauwtjes. Weer veel vroegtijdige vertrekkers en weinig waardering voor de overwinning. We zijn wel een beetje verwend geworden blijkbaar.
Gebruikersavatar
rolandos
Invaller
Berichten: 488
Lid geworden op: 25-01-2005 18:02
Locatie: akkrum

Bericht door rolandos »

Gekko schreef:Al vóór het begin van de wedstrijd werden drie man vanuit vak 13 het stadion uit gewerkt. Heeft iemand er iets van mee gekregen waarom?
Meende dat er een fakkel werd onstoken.
Nieuw Noord
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

En er waren ook niet alleen vakkels in het utivaak maar ook een beste vlinder bom. Thans hij was goed luid van wat ik hoorde van mensen die op zuid zaten ze gingen allemaal massaal met hun handen naar de oren.
Alle ballen op Henkie!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

xander schreef:En er waren ook niet alleen vakkels in het utivaak maar ook een beste vlinder bom. Thans hij was goed luid van wat ik hoorde van mensen die op zuid zaten ze gingen allemaal massaal met hun handen naar de oren.
De drie van vak 13 zaten op de noordtribune (daar is vak 13 namelijk).
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Gekko schreef:Al vóór het begin van de wedstrijd werden drie man vanuit vak 13 het stadion uit gewerkt. Heeft iemand er iets van mee gekregen waarom?
Mijn schoon zus zit in vak 13 en had het over sterretjes die werden afgestoken.De supposten in dat vak hebben dat uit gemaakt en degene die ze afstak mee genomen .
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Dat is ook iets heel ergs. In de bak met zulken, tsjonge jonge hoe durven ze :?
Er mag tegenwoordig ook helemaal niks meer, niet best!
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Force schreef:Dat is ook iets heel ergs. In de bak met zulken, tsjonge jonge hoe durven ze :?
Er mag tegenwoordig ook helemaal niks meer, niet best!
Ze zullen wel gewaarschuwd zijn...
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik vond voor de liefhebber nog een samenvatting van deze wedstrijd.. Tis wel 141 mb (ingepakt 89,6) maar dan heb je ook de samenvatting van 15 minuten.. :bfriend:

hiero
Plaats reactie