20-11-2005: Sparta-sc Heerenveen (1-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

sonnema schreef:Je zag op de beelden bij Talpa ook dat hij zich aan de zijlijn gelijk even bij Gert Jan moest melden, al kan dit ook door Talpa slim gemonteerd zijn.
Dat was niet slim gemonteerd want toen ze die speler aan het verzorgen waren moest KJH inderdaad bij GJV komen en kreeg volgens mij een klein preekje.
supporter: in voor en tegenspoed
willemweetniet
Nieuw talent
Berichten: 107
Lid geworden op: 19-09-2005 20:29

Bericht door willemweetniet »

Frisian schreef: Dat was niet slim gemonteerd want toen ze die speler aan het verzorgen waren moest KJH inderdaad bij GJV komen en kreeg volgens mij een klein preekje.
Op Dipo.tv geeft Huntelaar tekst en uitleg:

http://www.dipo.tv/item.html?id=650
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Vond de sfeer buitenhet stadion zeer relaxed! Heb de afgelopen jaren al aardig wat uitwedstrijden op E.V. bezocht maar overal altijd wel een bepaalde "dreiging" meegemaakt echter, bij SPARTA, geen enkele form van "dreiging" kunnen bespeuren. Zowel voor als na de match met Sparta-supporters gesproken en beide keren viel me de gemoedelijkheid op!
En tja, de wedstrijd........nou ja, die maar snel vergeten. Uiteindelijk zijn de 3pnt het allerbelangrijkst,..........ook al waren ze niet verdiend!
Op naar Marseille...
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Heeft er iemand trouwens nog een foto van het abe-doek in het uitvak tegen Sparta? Heb hem tot op heden nog niet kunnen vinden, en op feanfans zag ik 'm ook niet.

Edit: probleem opgelost, moest net even denken aan feanfoto.nl, en daar staat ie inderdaad op!
Rimko
Nieuw talent
Berichten: 61
Lid geworden op: 15-08-2005 20:58
Locatie: Oranjewoud

Bericht door Rimko »

Dieder

Bericht door Dieder »

Gearard schreef:Heeft er iemand trouwens nog een foto van het abe-doek in het uitvak tegen Sparta?
Talpa liet 'm ook zien:

Afbeelding
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Itwm.nl heeft ook eentje geplaatst:

Afbeelding
HaEmTeDe
Invaller
Berichten: 274
Lid geworden op: 10-03-2003 21:52

Bericht door HaEmTeDe »

Poke schreef:Vond de sfeer buitenhet stadion zeer relaxed! Heb de afgelopen jaren al aardig wat uitwedstrijden op E.V. bezocht maar overal altijd wel een bepaalde "dreiging" meegemaakt echter, bij SPARTA, geen enkele form van "dreiging" kunnen bespeuren. Zowel voor als na de match met Sparta-supporters gesproken en beide keren viel me de gemoedelijkheid op!
En tja, de wedstrijd........nou ja, die maar snel vergeten. Uiteindelijk zijn de 3pnt het allerbelangrijkst,..........ook al waren ze niet verdiend!
Op naar Marseille...
Sparta is gewoon een heel fatsoenlijke club, met een zeer correcte supportersaanhang. Een club waar je ook trots op kunt zijn als supporter.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

HaEmTeDe schreef: Sparta is gewoon een heel fatsoenlijke club, met een zeer correcte supportersaanhang. Een club waar je ook trots op kunt zijn als supporter.
Hugo Borst is ook Spartaan he :wink:
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gurbe
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 03-12-2002 16:04
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Gurbe »

Superfries88' schreef:Itwm.nl heeft ook eentje geplaatst:

Afbeelding
Lijkt me een geslaagde actie om het doek mee te nemen naar het Kasteel als we deze foto's zo zien. Er waren ook precies genoeg mensen mee om het doek te laten wapperen. Heb zelf nog een filmpje van het uitrollen van het doek over het vak kunnen maken, maar daar is de afbeelding van Abe niet goed te zien.

En treinreis terug maakte het feest helemaal compleet. Volgende keer een stoptrein zodat we op elke station even kunnen zingen e.d. :lol:
Plaats reactie