06-11-200: sc Heerenveen-FC Groningen (4-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

hansrob schreef:Ik begrijp het allemaal best hoor. Maar waarom reageer jij als ik op Poenkt reageer? Kan hij dat zelf niet? Bovendien lijkt het mij zo dat rechten niet worden ontleent aan hoelang je op de tribune zit/staat.

Tenslotte als net voor het doelpunt het spandoek (jij je zin) wordt uitgerold en bij de aftrap weer weg is zegt dat helemaal niks over mijn beleving van een doelpunt. Kortom je conclusie op dat punt is voorbarig en onjuist.
Als je net een jaar op de tribune zit snap je het allemaal nog lang niet(wel licht afhankelijk van hoe je het voetbal beleeft en hoe fanatiek je wil of DENKT te zijn).

Dit is een OPEN forum toch? Dus ik reageer op iedereen waar ik op wil reageren (niet altijd even goed maar das even niet belangrijk).

Ik heb werkelijk geen idee hoe en wanneer Grunn dat spandoek heeft opgeborgen, ik was toen nog steeds erg druk met bier gooien, juichen en maf doen
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Squerrel schreef:
Natuurlijk mag je op dit open forum overal op reageren maar het blijft naruurlijk wel heel erg mal om de mate waarin iemand fanatiek supporter is af te leiden aan hoelang hij dat is. Ik durf namelijk de stelling wel aan dat ik een ferfenter aanhanger van sc Heerenveen ben dan menig een die dat al veel langer is dan ik. Iets waaraan ik overigens geen waarde oordeel wil hechten want een ierde beleeft het voetbal op zijn eigen manier. Ik met mijn jaarte aanhanger van sc Heerenveen ben denk dat ik een behoorlijk fanatiek aanhanger ben die vrijwel altijd bij de eersten behoort die in het vak met zingen en juichen begint
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Om maar even met roelof's woorden te spreken, gooi er eens een pittige uitspraak tegenaan:

Ik neem iemand die net een jaar supporter is en zich hier wil profileren als fanatic pur sang absoluut NIET serieus.

Wat mij betreft einde discussie.
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

Het doek rolde van onderin het vak naar boven, gedurende een halve minuut ofzo, dus het snelle inrollen viel ook wel wat mee. De tekst was toch voor een bepaalde tijd leesbaar en dat was de hele bedoeling. De tekst bleek net iets te lang voor onderin het vak/taartpunt, dus werd ie een paar rijen naar boven gehesen om de gehele tekst te laten zien. Echter: toen ging het doek ook verder naar boven, wat vooraf eigenlijk niet de bedoeling was, maar achteraf wel een toffer effect gaf. Hij stopte bij het middenpad halverwege het vak, ironisch genoeg een paar seconden nadat beugelbekkie de 3-0 liet aantekenen. Uiteraard heeft dan niemand meer zin om dat doek omhoog te duwen en wordt het doek op de grond gesmeten, maar ik vraag me af of ie uberhaupt wel verder was gegaan dan dat middenpad daar.

Iemand zei al: SCH scoorde gewoon op psychologisch goede momenten. Begin eerste helft, net voor rust en net na rust en met name die goal van Bosvelt dreunde behoorlijk hard na denk ik. Cornelisse had de 1-1 moeten maken, dan was het misschien nog wat geworden voor FCG. Nu was het eigenlijk bij rust al bekeken en werd het nog een lange tweede helft, voor ons dan.
***
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Squerrel schreef:Om maar even met roelof's woorden te spreken, gooi er eens een pittige uitspraak tegenaan:

Ik neem iemand die net een jaar supporter is en zich hier wil profileren als fanatic pur sang absoluut NIET serieus.

Wat mij betreft einde discussie.
Dat ik mij hier zou willen profileren is jouw beleving en daar heb je recht op. Alleen jammer dat jij je standpunt zo weinig valide weet te onderbouwen en de discussie daarom dan maar als beeindigt beschouwd. Maar wat mij betreft kun je het hebben zoals je wilt en eindigt hier deze discussie. No hard feelings :D
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

harris schreef:@michel: wow, achteraf je gelijk halen (nou ja...) door selectief te quoten.
Welk gelijk halen Harris? Ik schreef in mijn post voorafgaande aan de wedstrijd dat ik (net als
jij trouwens) een 0-0 of iets van die strekking verwachtte.
Selectief quoten? Quoten is toch altijd selectief? :mrgreen: Ik wilde juist deze weer even
aanhalen als napret danwel een misschien hernieuwd waardeoordeel te krijgen van de
betreffende personen. Een aantal mensen haalt vooraf een aantal zaken/ poenkten aan
(incl. vooroordelen) en dan mag ik ze achteraf niet terughalen?


poenkt schreef:Ik kom er op terug....De wedstrijd had dus best op zaterdagavond gespeeld worden...Trouwens wie is er afgelopen weekend kampioen van Rusland geworden?
Die snap ik niet. (kun je die ietwat uitleggen?)
poenkt schreef:Vast een gereformeerde sponsor, die niet op zondag vlaggetjes wilde uitdelen....nu nog ff dat volkslied weglaten... Wink
Das dan een voordeel van de zondag, maar verder speel ik liever op zaterdag. En
volkslied weg? Dan gaan we weer op andere clubs lijken... doe maar niet dus :evil:
poenkt schreef:Veel stoere mannetjes aan de ander kant van hek van het uitvak wilden zogenaamd wel ff op de vuist...buiten het stadion waren ze nergens te bekennen. De enige die ik tegen kwam waren, squerrel,Rimmer, Fotze en Sikke.

allemachtig in welke uithoek van het stadion was dat? moet ik onthouden, overal dringen om ook maar in de buurt van de bar te komen en jullie staan daar een beetje met z'n vijven :wink: (wat wilde je trouwens zeggen met die zin?)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Onderbouwen is hier helemaal niet nodig, ik neem je gewoon niet serieus wat betreft dit onderwerp.

Verder vind ik je bijdragen trouwens wel prima hoor.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Harris schreef:Het doek rolde van onderin het vak naar boven, gedurende een halve minuut ofzo, dus het snelle inrollen viel ook wel wat mee. De tekst was toch voor een bepaalde tijd leesbaar en dat was de hele bedoeling. De tekst bleek net iets te lang voor onderin het vak/taartpunt, dus werd ie een paar rijen naar boven gehesen om de gehele tekst te laten zien. Echter: toen ging het doek ook verder naar boven, wat vooraf eigenlijk niet de bedoeling was, maar achteraf wel een toffer effect gaf. Hij stopte bij het middenpad halverwege het vak, ironisch genoeg een paar seconden nadat beugelbekkie de 3-0 liet aantekenen. Uiteraard heeft dan niemand meer zin om dat doek omhoog te duwen en wordt het doek op de grond gesmeten, maar ik vraag me af of ie uberhaupt wel verder was gegaan dan dat middenpad daar.

Iemand zei al: SCH scoorde gewoon op psychologisch goede momenten. Begin eerste helft, net voor rust en net na rust en met name die goal van Bosvelt dreunde behoorlijk hard na denk ik. Cornelisse had de 1-1 moeten maken, dan was het misschien nog wat geworden voor FCG. Nu was het eigenlijk bij rust al bekeken en werd het nog een lange tweede helft, voor ons dan.
Nou dat is een duidelijke uitleg Harris. Verder siert het je dat je op deze eerlijke manier reageert.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Squerrel schreef:Onderbouwen is hier helemaal niet nodig, ik neem je gewoon niet serieus wat betreft dit onderwerp.

Verder vind ik je bijdragen trouwens wel prima hoor.
Bedankt voor het compliment maar 1 vraagje nog. Hoelang moet je fan zijn om door jou serieus te worden genomen en is daarbij elke termijn die je noemt automatisch arbitrair?
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

michel schreef:Welk gelijk halen Harris? Ik schreef in mijn post voorafgaande aan de wedstrijd dat ik (net als jij trouwens) een 0-0 of iets van die strekking verwachtte.
Selectief quoten? Quoten is toch altijd selectief? :mrgreen: Ik wilde juist deze weer even aanhalen als napret danwel een misschien hernieuwd waardeoordeel te krijgen van de betreffende personen. Een aantal mensen haalt vooraf een aantal zaken/ poenkten aan (incl. vooroordelen) en dan mag ik ze achteraf niet terughalen?
Juist deze = selectief. Quoten is zeker niet altijd selectief lijkt me, misschien in jouw beleving...

Eerder de napret dan een misschien hernieuwd waardeoordeel denk ik.

Je mag terughalen wat je wilt, maar met achteraf lullen heeft iedereen altijd gelijk.
***
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

ik was toen nog steeds erg druk met bier gooien
Pas als je met bier goot, wordt je serieus genomen en fanatiek genoeg geacht... :lol:

Squereel, je maakt...ach, laat ook maar.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Harris schreef: Juist deze = selectief. Quoten is zeker niet altijd selectief lijkt me, misschien in jouw beleving...

Eerder de napret dan een misschien hernieuwd waardeoordeel denk ik.

Je mag terughalen wat je wilt, maar met achteraf lullen heeft iedereen altijd gelijk.
WELK GELIJK HARRIS???

Napret geldt inderdaad voor de hele post, de eerste 2 punten (poenkten zeg maar) wilde ik
poenkt wel eens weer over horen aangezien de selectie dus blijkbaar wel wedstrijden aankan
vlak achter elkaar en er dus geen vlaggetjes lagen (tot mijn eigen vreugd kan ik meedelen).

@poenkt ik snap je post nu meer over de storere jongetjes (had niet goed gelezen)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

hansrob schreef:
Lezen jullie in Groningen allemaal zo slecht of ben jij de enige. Ik zei dat Heerenveen in populariteit de 4e club van Nederland is Kom jij met Ajax als populairste aanzetten. Verder hat je als he goed had gelezen gezien dat ik geen vrachtwagenchauffeur meer ben.

Als jij alleen de vierde gaol maar mooi vond dan hoor je niet op de tribune thuis want ook de tweede en derde waren van grote schoonheid iets waar behalve kennelijk Groningen heel Nederland het wel over eens is.

Ten slotte zei ik dat de derde goal wel ongelukkig kwam omdat jullie net de bannier over ons sfeervak hadden uitgerold. Ik heb nog nooit een bannier weer zo snel ingerold zien worden. Helaas blijk je het niet te snappen.
Daar gaan we dan....

Ik geef met Ajaks aan dat populariteit niets met het begrip volksclub te maken heeft.

Doelpunt 2 en 3 waren in mijn ogen minder mooi dan nr 4. De laatste was een echt voetbaldoelpunt.Bij de andere 2 deed de factor geluk ook nog mee.(hoe vaak mislukken dit soort acties!!)

Ik geloof dat Harris het uitrollen van het spandoek duidelijk heeft uitgelegd.

Bedankt Squerrel. :wink:
michel schreef: Die snap ik niet. (kun je die ietwat uitleggen?) Das dan een voordeel van de zondag, maar verder speel ik liever op zaterdag. En
volkslied weg? Dan gaan we weer op andere clubs lijken... doe maar niet dus :evil:
Speelde CSKA wel voluit op donderdag, aangezien ze dit weekend een kampioenswedstrijd speelden.

Waarom dat net als andere clubs een sfeervak, als je niet te veel op andere clubs wilt lijken?
Graaijax Hamsterdam!!
Satire
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 09-11-2005 12:46

Bericht door Satire »

Een mooie opmerking uit vak 26
Mooie goal, maar nu is wel die hele wave naar de klote!!
Verder een prima wedstrijd gezien met sublieme goals! Ik vond het grote klasse dat R. Jans toegaf dat hij ondanks de uitslag van dit soort doelpunten kan genieten.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Hansrob?????

roelof de vries schreef:Squereel, je maakt...ach, laat ook maar.
Zeg dan niets... :|
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

@hansrob, das one hell of a quote, nu nog je punt derbij en je bent weer compleet :wink:
poenkt schreef:Speelde CSKA wel voluit op donderdag, aangezien ze dit weekend een kampioenswedstrijd speelden.

Dat bedoelde je dus, dat CSKA niet voluit ging, dat was inderdaad het geval maar SCH is
dacht ik behoorlijk vol gegaan.
poenkt schreef: Waarom dat net als andere clubs een sfeervak, als je niet te veel op andere clubs wilt lijken?

Tsja, we hebben ook tribunes :urgs: Mijn zin had ik beter zo neer kunnen zetten: Dan gaan
we meer op andere clubs lijken.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

[quote="michel"]@hansrob, das one hell of a quote, nu nog je punt derbij en je bent weer compleet :wink:


Je hebt helemaal gelijk mij opmerkingen waren tussen de quote gekomen maar hierbij nogmaals

Juist omdat dergelijke acties vaak mislukken en nu dus wel lukte maakt het zulke moie doelpunten. Overigens respecteer ik het feit dat je de 4e de mooiste vond en als ik eerlijk ben vind ik dat ook wel hoor want ik deel je mening dat het een echt voetbaldoelpunt was. Vriendjes?
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

michel schreef: Mijn zin had ik beter zo neer kunnen zetten: Dan gaan
we meer op andere clubs lijken.
Idd. doe dat maar niet.... :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Jullie maken de club kapot !!
:mrgreen:
Het is maar een spelletje
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

En het niveau van het forum! :mrgreen:

Het lijkt wel sesamstraat hier...... :lol:
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

hansrob schreef: Vriendjes?
Squerrel was het eerst. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

michel schreef:WELK GELIJK HARRIS???
Misschien is 'gelijk' idd niet goed gekozen -> achteraf lullen is gemakkelijk.
***
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Jah vooraf lullen is net zo makkelijk :?

Maar goed, ik ga proberen hier verder niet meer op te reageren, ik heb een reactie van
poenkt gehad en das voldoende voor mij.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Plaats reactie