29-09-2005: sc Heerenveen-Baník Ostrava (5-0, UEFA Cup)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Squerrel schreef:En mijn "vriend" Bruggink speelde een goeie partij (daar was ie al 1920 :mrgreen: ) en bovendien weer als een paard gewerkt.
Idd Squerrel, volgens mij riep ik vorige week nog dat ie beter eens aan een potje golf kon beginnen. En donderdag speelde Arnold ineens weer eens een goede partij. Werd ook wel eens tijd, maar toch alle lof! 8)
Gebruikersavatar
Jelmert
Bankzitter
Berichten: 181
Lid geworden op: 13-02-2005 11:40
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door Jelmert »

Heeft iemand op zuid kunnen zien of dat bijna-eigen-doelpunt van Boy echt dicht bij de doellijn kwam of leek het alleen maar zo?
ik zat op de tweede rij en kon het uitstekend zien.
Hij wilde de bal met de buitenkant van de voet vooruit spelen ipv de binnenkant maar de bal rolde meer langs zijn voet. Vervolgens dacht hij rustig lopend de bal weer onder controle te kunnen krijgen maar dat viel ook nog tegen dus toch maar een stukje wat harder lopen. Ik denk dat het uiteindelijk iets van 20/30 centimeter voor de lijn was.
De schrik zat er goed in op zuid doordat hij zo rustig aan deed.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Wanner komt MesekFCB ons eigenlijk feliciteren? ik denk dat hij nu wel eens terug is.
Een onderschrift: wat is dat?
Dieder

Bericht door Dieder »

Jelmert schreef:
ik zat op de tweede rij en kon het uitstekend zien.
Hij wilde de bal met de buitenkant van de voet vooruit spelen ipv de binnenkant maar de bal rolde meer langs zijn voet. Vervolgens dacht hij rustig lopend de bal weer onder controle te kunnen krijgen maar dat viel ook nog tegen dus toch maar een stukje wat harder lopen. Ik denk dat het uiteindelijk iets van 20/30 centimeter voor de lijn was.
De schrik zat er goed in op zuid doordat hij zo rustig aan deed.
mwah, dat viel toch wel mee volgens mij hoor, zeker een halve meter...
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

sc heerenveen 4 ever schreef:Wanner komt MesekFCB ons eigenlijk feliciteren? ik denk dat hij nu wel eens terug is.
Eén pagina terug bladeren :wink:
Dieder

Bericht door Dieder »

Op ABELENSTRA.COM staan de laatste drie doelpunten van de wedstrijd!




vraagje: hoe hebben jullie dat opgenomen, kunnen jullie het online bekijken?
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Doe eens gek en mail ze via info@abelenstra.com :mrgreen:

Over filmpjes gesproken, zojuist is de fotoreportage voorzien van
een kleine update ( paar nieuwe foto's) en daarnaast heb ik wat geexperimenteerd
en heb ik een sfeerfilmpje van het NN vak online gezet.
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

Mooi filmpje 1920. Hopen dat het goede spel morgen tegen PSV wordt voortgezet!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Super filmpje Eric...komt natuurlijk ook dat ik zelf redelijk vaak in beeld ben, hossend en wel :mrgreen:
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Waar kan ik die video filmpjes dan?
SCH
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

de Banik supporters zijn inmiddels weer thuis en een fotoverslag van hun reis naar Friesland is via de volgende link te zien: http://alb.rosfcb.com let vooral op foto 101
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Superfilmpje, 1920!! Wat mij betreft mag je die spelersfoto's weglaten en alleen maar zulke filmpjes maken. Echt leuk om terug te zien. Genieten!
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Mooi filmpje idd, maar wel een beetje een storend geluid. Dit komt omdat je dan te dicht op het publiek zit? (of moet ik gewoon een nieuwe computer kopen?) Meer afstand zorgt (volgens mij) voor een mooier/gevulder shot en betere geluidskwaliteit. Hoe dan ook, zeker vaker doen deze filmpjes!

Rare gast trouwens, dat groenhemdje... :wink:
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Topfilmpje 1920! :stan:

Die trommelaar, wat een prutser... :mrgreen:

Ik ben er vandaag pas aan toegekomen om het forum eindelijk eens op mijn gemak te bekijken. De afgelopen twee dagen had ik daar gewoon geen tijd voor. Maar ik heb absoluut genoten van de sfeer en daarbij moet ik inderdaad ook Zuid een complimentje geven. Al denk ik dat het NN-vak de boel toch wel op gang moet trekken, ook daar. Dat geeft echter niks, dat doen we met liefde! 8)

De wedstrijd zelf kende natuurlijk een prefecte start. Ach, laat ik die analyse ook maar achterwege laten... :wink:

Dinsdag 12.00u zit ik zeker voor de buis! Ik hoop op Halmstads en nog wat moois. HSV had mooi geweest, net als Sampdoria, maar helaas heeft de UEFA die bij ons in de pot gedrukt.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

30plus schreef:de Banik supporters zijn inmiddels weer thuis en een fotoverslag van hun reis naar Friesland is via de volgende link te zien: http://alb.rosfcb.com let vooral op foto 101
Kan aan mij liggen dat mijn oude ogen het niet goed meer zien, maar welke is foto 101?
Nielshh schreef:Die trommelaar, wat een prutser... :mrgreen:
Idd die andere (frikandel verslindende) trommelaar is vele malen beter. ;)
Laatst gewijzigd door Freezeman op 02-10-2005 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Anti anti. :)
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Ligt niet aan je verouderde pupillen, hier ook geen 101 te bekennen...
The_Hunter
Selectiespeler
Berichten: 503
Lid geworden op: 28-02-2005 14:19

Bericht door The_Hunter »

Foto 101 is die met het spandoek met de Tsjechische tekst erop
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik had ook een filmpje gemaakt, deze is hier te bekijken:

http://rapidshare.de/files/5780477/KIF_0781.AVI.html
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Hmmm, daar staat bij mij IMG 0152 onder.
Deze dus.
Afbeelding
Bron bekend.

Wat staat daar eigenlijks? :D
Anti anti. :)
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Freezeman schreef: Wat staat daar eigenlijks? :D
Dat notabene de 'oudjes' het vuurtje weer gaan aanwakkeren! Schande! :evil: :blbl:

:asian:

edit: Alweer een mooi filmpje Fanatic! top!
MesekFCB
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 06-09-2005 20:37

Bericht door MesekFCB »

Jurruh schreef:Mesek, what do you and the supporters of Banik think about this the text: 'Ostrava je uzasné mesto, za 5 euro sukat tvou sestru' or something like that?
I dont know what your fans mean with that. But its very stupid, the same stupid like closing pubs coz of us. I will never forget that! We all wanted to taste some of Holland beers but we cant.
Baník pyčooo
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Mooie film op http://www.rosfcb.com/

klik op videa

35 MB.
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Fantastisch. Wat een fanatisme in hun zang!
Dieder

Bericht door Dieder »

zeker, ik had er een goed zich op maar zag niet dat ze de hele tijd zo doorzongen, geweldig!
Pata
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 16-09-2005 23:26

Bericht door Pata »

Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Banik, you were there, you were loud. Respect!
MesekFCB
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 06-09-2005 20:37

Bericht door MesekFCB »

SCH schreef:Banik, you were there, you were loud. Respect!
Nice ti read this text, I dont know if you remember my words before the match. I've said there will be 600 fans of Banik and no one believe me. It was only 1200 km.
Yesterday we lost in league at home, the same bad play as in Heerenveen. Most of our player cant play for Banik no more! Banik isnt only some club from Czech, but its big club in Czech with big history and thousends of people LOVE Banik and will go with Banik on the end of the world. Its that I feel and thats why so many supporters were there 8)
Baník pyčooo
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

De crowd in the stadium was great. At some of your movies on the internet we can your songs we very explosive. When I was in the stadium I only heard you the first half, but after the 3-0 we couldn't stop singing.

the guys who were in the city didn't look very friendly. The singing and the TIFO was great, but my feeling says thats there are a lot of extremists among the Banikfans. Is that true?
MesekFCB
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 06-09-2005 20:37

Bericht door MesekFCB »

roelof de vries schreef:De crowd in the stadium was great. At some of your movies on the internet we can your songs we very explosive. When I was in the stadium I only heard you the first half, but after the 3-0 we couldn't stop singing.

the guys who were in the city didn't look very friendly. The singing and the TIFO was great, but my feeling says thats there are a lot of extremists among the Banikfans. Is that true?
Hi, not extremists, but I will call them hooligans. Yeah, we know you dont have any hools. Our hools are the best in Czech republic, mostly when Banik plays away our hools fight. BUT not in the stadium, they usually fight before or after match. They call each other and meet in some place, which is far from stadium, where couldnt be any cops. And thats it could be! Not fighting on the stadium.
And you cant hear us? So there were "only" 700 Banik supporters and after third goal...tell me, will you sing if you get third goal? I think no. we still want to keep on singing but most of us cant :(
I have to say your support in the second half surprised me.
Baník pyčooo
Plaats reactie