18-09-2005: Feyenoord-sc Heerenveen (5-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

18-09-2005: Feyenoord-sc Heerenveen (5-1)

Bericht door Surhuisterveen »

De kaartverkoop voor deze wedstrijd is begonnnen. Over 3 weken staat deze wedstrijd op het programma. Morgen dus om een kaart. Er zullen vast wel meer mensen meegaan als naar den Haag. Eigen vervoer is ook weer mogelijk.
Voorspellinkje: 2-2
SCH
Strukeduker
Bankzitter
Berichten: 227
Lid geworden op: 18-11-2004 21:00
Locatie: Drylts!
Contacteer:

Bericht door Strukeduker »

Zet liever de lijn van vorig jaar door!! Gaan gewoon voor de tweede keer van Feyenoord winnen in de Kuip!!! :mrgreen: 2-3
Wij zijn Fries, Wij zijn één, wij zijn Sc Heerenveen!!! :stan:
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Als Dirk Kuyt deze week nog verkocht wordt, dan moet een overwinning zeker kunnen. Zolang Kuyt en Kalou daar nog spelen wordt het zeer moeilijk aangezien onze verdediging erg onstabiel is. Nu spreek ik mezelf wel tegen trouwens, vorig jaar wonnen we met 1-3 toen K2 ook meedeed. Maar onder Gullit was het een drama natuurlijk. Morgen om kaarten.
SCH
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Zow de kaart is binnen. Rij 1 plaats 5.
SCH
vak-26
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 02-04-2005 09:01
Locatie: hardergrijp

Bericht door vak-26 »

Masaal naar de kuip
Wat kan voetbal toch mooi zijn
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ook al een kaart vak-26?
SCH
vak-26
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 02-04-2005 09:01
Locatie: hardergrijp

Bericht door vak-26 »

nog niet
Wat kan voetbal toch mooi zijn
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Hopen op een verdiende overwinning, net als vorig jaar! Maar we gaan het een stuk lastiger krijgen, Feyenoord loopt aardig en de K2 begint op stoom te raken. Ik gok op 2-2.
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Dieder

Bericht door Dieder »

Ik ga voor een stuntje, 1-3
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit duurt nog drie weken, ik wacht eerst nog even af wat er op de transfermarkt gebeurt en wie er spelen voordat ik me waag aan een voorspelling.
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

Zal binnenkort ook even kaartje halen, moet eerst nog even sparen... :mrgreen:
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Hey Teppiesuperfries wel ff in bus 1 net zoals vrijdag (was ook maar 1 bus)!
SCH
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Mensen die geld willen besparen moeten nog even wachten met het kopen van een kaartje voor de uitwedstrijd tegen Feyenoord:
Kaarten kopen voor uitwedstrijden nog éénvoudiger
Om het aantal supporters dat uitwedstrijden bezoekt te vergroten hebben supportersclub FeanFan, Nieuw Noord en sc Heerenveen de handen in één geslagen. Naast de reguliere verkoop bij de ticketbox zullen er komend seizoen ook kaarten voor uitwedstrijden, de zogenaamde omwisselbiljetten, bij thuiswedstrijden van sc Heerenveen worden verkocht. Bijkomend voordeel is dat supporters geen ticketboxtoeslag meer hoeven te betalen en dat scheelt per keer al gauw € 2,-.

De verkoop van omwisselbiljetten voor uitwedstrijden, zowel voor de bus als eigen vervoer, vindt plaats in het FeanFan-café in de FryslânFunPlaza. Zowel voor de wedstrijd, vanaf 18.00 tot 19.00 uur, als een half uur na de wedstrijd kun je omwisselbiljetten kopen. Bij de verkoop in het FeanFan-café kun je met je persoonlijke seizoen- of clubkaart één omwisselbiljet kopen.

Bij de thuiswedstrijd tegen Heracles op zaterdag 10 september zullen dus voor het eerst omwisselbiljetten voor de uitwedstrijd tegen Feyenoord op zondag 18 september worden verkocht.
Bron: http://www.nieuwnoord.org
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

Súrhusterfeanfans schreef:Hey Teppiesuperfries wel ff in bus 1 net zoals vrijdag (was ook maar 1 bus)!
We gaan altijd met ons vijfen tegelijk een kaartje halen, dus moeten nog even een datum prikken dat we allemaal kunnen en geld hebben...hopelijk bus 1, zou wel leuk zijn 8)
Gebruikersavatar
hoorn1987
Jeugdspeler
Berichten: 42
Lid geworden op: 02-03-2005 09:53

Bericht door hoorn1987 »

MASSAAL NAAR DE KUIP!! ik en nog iemand halen hem met heracles thuis!! :stan: :!:
Chillabillabong
Jeugdspeler
Berichten: 15
Lid geworden op: 26-08-2005 14:46
Locatie: Amersfoort

Bericht door Chillabillabong »

Het zal erg lastig worden in kuip, ik denk dat onze verdediging K2 niet aankan. Zo'n stunt als tegen roda was prachtig, maar tegen feyenoord maak je er geen 5. Het wordt dus erg lastig en ik denk dat er geen punten meegenomen gaan worden, daarvoor zijn we TE instabiel, vooral de verdediging.
dutchproud
Invaller
Berichten: 334
Lid geworden op: 07-12-2004 17:58
Locatie: It ' Hearrenfean
Contacteer:

Bericht door dutchproud »

zij hebben K2,
Wij hebben SH 2 :roll: ( samaras en huntelaar )

VI heeft het in het volgende nr. over " het gouden spitsen duo van heerenveen " 8)
Never Change a Winning Team !!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Chillabillabong schreef:Het zal erg lastig worden in kuip, ik denk dat onze verdediging K2 niet aankan. Zo'n stunt als tegen roda was prachtig, maar tegen feyenoord maak je er geen 5. Het wordt dus erg lastig en ik denk dat er geen punten meegenomen gaan worden, daarvoor zijn we TE instabiel, vooral de verdediging.
Vorig seizoen hadden hun ook een zeker K2 maar toen liepen wij hun lichtelijk onder de voet :)
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Nog/Al mensen die een kaart hebben gekocht? Uitvakkie moet eigenlijk wel vol.
SCH
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Lipton schreef:Vorig seizoen hadden hun ook een zeker K2 maar toen liepen wij hun lichtelijk onder de voet :)
Wij? Heb jou daar niet gezien Lipton, niet op het veld en zeker niet in het vak. Wanneer krijgen we van jou nou eens uitsluitsel waar je elke week zit? en of je een seizoenkaart hebt? Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat deze vragen ons(mij in ieder geval) al maanden bezig houdt.
Gebruikersavatar
jc_feanfan
Nieuw talent
Berichten: 75
Lid geworden op: 18-08-2005 11:00

Bericht door jc_feanfan »

heej sqeurrel heb gewoon vertrouwen in je mede heerenveen-fanaten in plaats ze af te zieken en te weten of ze wel naar een wedstrijd gaan of niet, wat maakt het uit. (ik dnek dat ik ook voor velen spreek :blbl: ) :stan: :!:
VDB is nummero 1
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

@ Squerrel.
Denk er maar om, straks zegt hij nog dat jij ook een klootzak bent.
Ik ben al bijna 2 weken overstuur nadat hij het tegen mij zij. :cry:
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

heej sqeurrel heb gewoon vertrouwen in je mede heerenveen-fanaten in plaats ze af te zieken en te weten of ze wel naar een wedstrijd gaan of niet, wat maakt het uit.
Breezah breezah!!

Als je fanatiek bent ga je naar thuiswedstrijden en ook naar uitwedstrijden!

Lipton weet niet eens hoe het ALS er van binnen uit zit. Laat staan dat hij weet hoe het gastenvak bij Feyenoord er uit ziet. :blbl:
John Dahl Tomasson
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 31-08-2005 18:56

Bericht door John Dahl Tomasson »

Lipton schreef: Vorig seizoen hadden hun ook een zeker K2 maar toen liepen wij hun lichtelijk onder de voet :)
Het liep toen ook niet zo best in Rotterdam. Het loopt daar nu
stukken beter, verdedigend ook. Vertrouwen is er weer. Verwacht dat het heel zwaar voor Heerenveen gaat worden.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Squerrel schreef: Wij? Heb jou daar niet gezien Lipton, niet op het veld en zeker niet in het vak. Wanneer krijgen we van jou nou eens uitsluitsel waar je elke week zit? en of je een seizoenkaart hebt? Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat deze vragen ons(mij in ieder geval) al maanden bezig houdt.
Jezus man, dat jij nog nooit door hebt waar ik zit/sta dat vind ik echt opvallend.
Ik vind het wel leuk dat jij mij tonnen pb's stuurt, dus zo'n manier kom je er eest nog niet achter waar ik zit..
Heb je vorig seizoen al eens verteld waar ik zou komen zitten, maar ja toen was je vast te opgefokt om dat fatsoenlijk te kunnen lezen :lol:
Eastermar schreef: Lipton weet niet eens hoe het ALS er van binnen uit zit. Laat staan dat hij weet hoe het gastenvak bij Feyenoord er uit ziet. :blbl:
Altijd leuk om te zien dat mensen zich zo kunnen opfokken, geweldig! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Altijd leuk om te zien dat mensen zich zo kunnen opfokken
Geen sprake van. Heb je al een kaartje gekocht voor Feyenoord-uit? Altijd een mening klaar, maar je bent nooit of nauwelijks op de tribunes bij een wedstrijd van sc Heerenveen te zien.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het is toch duidelijk allemaal dat Lipton een seizoenskaart heeft op zijn bank thuis. En mbv teletekst, radio en TV zijn analyses brengt.......

Draai er niet niet zo omheen man, iedereen raakt helemaal opgefokt omdat jij niet verteld waar je zit 8) . De kenner van het forum.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Eastermar schreef: Geen sprake van. Heb je al een kaartje gekocht voor Feyenoord-uit? Altijd een mening klaar, maar je bent nooit of nauwelijks op de tribunes bij een wedstrijd van sc Heerenveen te zien.
Goh, dus jij check alle 21.000 mensen in het stadion waar of ik er ook tussen sta?

En nee, ik ga niet meer naar Rotterdam als ik ergens bijna nooit heen ga dan is het wel uitwedstrijden.

Heerenveen rules schreef:Draai er niet niet zo omheen man, iedereen raakt helemaal opgefokt omdat jij niet verteld waar je zit 8) . De kenner van het forum.
Omdat?

[/quote]
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat was cynisch bedoeld Lipton. Maar vertel toch even waar je zit dan......
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Wel een leuke vraag voor de SCH FORUM QUIZ:Waar zit/staat Lipton? :upto:
Of is dit het verkeerde topic? :erm:
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Plaats reactie