Speelschema oefenpotjes

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

IJVC komt uit IJlst
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

zat ik niet ver mis :mrgreen:
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

0-7.

Die nieuwe fin heb ik ook aan het werk gezien. Fysiek sterk, snel, goede techniek.
Koppen en afmaken kan nog beter! Maar hij heeft in ieder geval potentie om een erg goede speler voor Heerenveen te worden
Gebruikersavatar
De Tike Utd
Invaller
Berichten: 325
Lid geworden op: 22-01-2005 14:50
Locatie: Heerenveen-Oost
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Ik vond Reza Ghoochannejhad ook niet verkeerd. Behalve zijn drie goals en zeker drie honderd procent kansen (geil op de goal) gewoon een keihard werkende speler uit de eigen jeugd die snel is en een goede passerbeweging in huis heeft. Die Fin, Niklas Tarvajärvi, moest duidelijk nog wennen, maar wat wil je, pas drie dagen in Fryslân.
Dinsdag heeft bij de A1 Christoph Mattes grote indruk gemaakt in de wedstrijd tegen Vitesse. Hij nam beide goals voor zijn rekening.
Conclusie: Spitsen zat in Heerenveen!
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
AIK
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 21-12-2004 20:16

Bericht door AIK »

Wie is die Reze Ghoochannejhad ?
Riepko
Nieuw talent
Berichten: 105
Lid geworden op: 03-12-2002 18:11
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Riepko »

1920 schreef:Die nieuwe fin heb ik ook aan het werk gezien. Fysiek sterk, snel, goede techniek. Koppen en afmaken kan nog beter! Maar hij heeft in ieder geval potentie om een erg goede speler voor Heerenveen te worden
Fysiek sterk is ie zeker en ik vond zijn techniek ook wel verrassend goed, voor zo ver dat te beoordelen is in een halve wedstrijd tegen een 2e klasser. Maar die snelheid heb ik niet gezien, hij loopt vrij moeizaam via een soort sjokkende, zware tred.
G.S.V.V. The Knickerbockers
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Riepko schreef: Maar die snelheid heb ik niet gezien, hij loopt vrij moeizaam via een soort sjokkende, zware tred.
Een soort Radu Gusatu dus? (met de draaicirkel van een vrachtwagen toevallig?)
Heerenveen: superbia ex septentrio
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

Squerrel schreef:ijlst
Slechte feitenkennis squerrel :grmbl: :wink:
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

AIK schreef:Wie is die Reze Ghoochannejhad ?
Spelers van de A's, hij kwam aan het einde van het seizoen vooral aan het werk bij de 2e..
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

sch-united schreef: Slechte feitenkennis squerrel :grmbl: :wink:
Hey willem jongen, terug van vakantie. Wel wat gemist :mrgreen:

Yvv en yvc, whats the different...en ja ik heb ook wel eens in IJlst gevoetbald...altijd gewonnen volgens mij :bfriend:
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Die Reza Ghoochannejhad speelt geloof ik al vanaf de D's bij Heerenveen. Ik zat bij zijn broer, Mehdi, op school. Die voetbal zelf in het eerste elftal van Frisia. Het zijn Iraniers.

(voor degenen die het boeit)
Gebruikersavatar
De Tike Utd
Invaller
Berichten: 325
Lid geworden op: 22-01-2005 14:50
Locatie: Heerenveen-Oost
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Die Reza Ghoochannejhad speelt geloof ik al vanaf de D's bij Heerenveen. Ik zat bij zijn broer, Mehdi, op school. Die voetbal zelf in het eerste elftal van Frisia. Het zijn Iraniers.
Klopt, zie FeanFan
Oftewel:
Gertjan Verbeek ging met de volgende basiself van start: Vandenbussche; Van den Berg, Seip, Breuer en Bakkati; Pranjic, Bosvelt en Bruggink; Steur, Ghoochannajhad en Yildirim. Heerenveen startte fel en dat leidde al gauw tot de 0-1 van Michel Breuer. In de spits liep de overijverige Reza Ghoochannajhad (Reza, afkomstig uit Iran), die al vele jaren in de eigen jeugd van Heerenveen speelt. Naast twee goals voor de pauze liet hij ook nog zeker drie honderd procent kansen onbenut.
En na de pauze scoorde hij nogmaals waarmee zijn totaal op drie kwam.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

Gisteren werd ik zo blij van een kindertekening, ik dacht, daar moet ik iets mee doen.

Kan ik iemand net zo blij maken als ik gisteren was, maar dan met een kaartje van de wedstrijd Bolton-Heerenveen? Het betreft een uniek kaartje, waarvan er waarschijnlijk maar 5 in Heerenveenhanden zijn ;)
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Hmmm.. Piet, kun je hem vanavond voor me meenemen! Dan heb ik bijna een meerderheidsaandeel van die kaartjes :mrgreen:
Wie moet er kapot?
Gesloten