18-01-2005: sc Heerenveen-Telstar (0-2, oefen)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Was niet veel! Was wel even verbaasd toen ik onze nieuwe aankoop zag. Verbeek mag hem eerst wel een half jaar het krachthonk insturen, wat een "mannetje", als je hem even raakt breekt hij volgens mij bij de enkels af! We zullen moeten afwachten wat het wordt.
Nog even over Telstar, heel leuk ploegie, zitten hele leuke voetballers in.
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Hoe was Nilsson verder? (behalve licht) :wink:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

TORCIDA schreef: de rest van het seizoen wordt vallen en opstaan jammer.
Dat is wel een hele snelle conclusie, waaruit concludeer je dat?
Gebruikersavatar
Ureterp
Nieuw talent
Berichten: 112
Lid geworden op: 12-10-2004 17:31

Bericht door Ureterp »

:oops: mag ik nu veronderstellen dat de heren dit toch wel een kleine blamage vinden :oops:

SLechte zaak zo vlak voor de 2e helft competitie en voor de wedstrijden tegen Ajax en newcastle :!: :wink:
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Vooral MIka vond ik super slecht ook al deed hij maar 1 helft mee.Bakatti en Prager deden de hele wedstrijd mee.Ik vond Prager een redelijk goede wedstrijd spelen,hij stond op Arek zijn plaats.Over Nillson kan je niks zeggen vind ik gisteren gekeurd en vandaag 1 helft mee gespeelt.Wat wil je dan dat hij de sterren van de hemel speelt?
Wel vond ik het ook een licht mannetje inderdaad geen dikke benen. De 2e goal ,1 minuut voor het einde was een dikke fout van Wolfgang waar Waterman niks aan kon doen.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ik geef verder ook geen commentaar op zijn spel!
mika nr1!!
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 05-01-2005 21:06

Bericht door mika nr1!! »

het is wel beetje een afgang, vind ik. maar heeft iemand foto's gemaakt? kan die persoon die online zetten? en alvast heel erg bedankt!!!
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

vond alleen breuer goed spelen .. en die verdediger van telstar speelde ook erg goed ! (mika kwam 8er ons zitten en hij had het over een zware training en dat ze allemaal moe waren ... en hij klonk/was verkouden ... dus tsjah :( )
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

en die voorhoede speler van Telstar no 10 ik geloof Lettinga vond ik ook wel goed spelen.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

zo zeg.......was alleen niet koud vanmiddag maar het spel was ook nog superslecht!
blijkbaar wouden ze zich niet echt inspannen vanmidaag :urgs:
ben toch bang dat zaterdag mika vayrinen linksbuiten staat..........
wat wel lekker is dat die denis calincov die ballen direct voor de pot kan gooien maar deze wedstrijd nog niet vaak gedaan helaas vanmiddag!
en in de tweede helft boy waterman weer helemaal weer terug met zijn verre trappen......
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Oefenwedstrijden zeggen me eigenlijk weinig maar toch is het een beetje zuur om van een eerste divisie ploeg te verliezen.
Maar ik denk (hoop) dat het de heren nu wel op scherp zet voor Zaterdag.
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Heb alleen de tweede helft gezien dus kan daar alleen maar over oordelen, maar ik zie voorlopig geen spelers uit die opstelling doorstromen.
De verhalen die ik gehoord heb over de eerste helft waren iig niet positief.
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

uhmm Sikke heb jij niet op breuer en hoep gelet ? vond ze allebei sterk spelen (hoep niet altijd even gelukkig in ze acties maar hij probeerde het tenminste :S)
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Er waren inderdaad wel een stuk of drie die wel leuk speelden, maar of ze nu direct beter zijn de spelers welke wij vaak in de basis tegenkomen?

Sikke
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Sikke schreef:Er waren inderdaad wel een stuk of drie die wel leuk speelden, maar of ze nu direct beter zijn de spelers welke wij vaak in de basis tegenkomen?

Sikke
Mochten de basisspelers worden verkocht :D Dan heb je dus goede reserver. Prachtig toch.
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

ik lees net op de site dat ze s'ochtens een krachttraining hadden gehad en aangezien Mika het had over een zware training zal ie die wel bedoeld hebben ... ( wel vreemd van verbeek ... op een wedstrijddag kr8training gaan doen :| najah hij weet het vast beter dan ik :mrgreen: )
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Scoobix schreef:ik lees net op de site dat ze s'ochtens een krachttraining hadden gehad en aangezien Mika het had over een zware training zal ie die wel bedoeld hebben ... ( wel vreemd van verbeek ... op een wedstrijddag kr8training gaan doen :| najah hij weet het vast beter dan ik :mrgreen: )
Even uitloop training tegen telstar ;)
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

:P
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Je zou zeggen als je toch oefent dan maar een beetje serieus, anders kun je het beter niet doen. Dit is ook niet goed voor het vertrouwen of maakt zo'n tikkie ze juist scherp. Als dat er achter zit is het tamelijk briljant van Verbeek.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Resultaat is natuurlijk prut, als SC Heerenveen mag je niet met 0-2 verliezen van Telstar.

Maar ik heb sowieso niet begrepen waarom deze wedstrijd gespeeld moest worden. Zeker niet aangezien de ploeg pas zondag terug is gekomen van het trainingskamp, met zware vertraging, en er na de vrije dag van gister een krachttraining gepland stond... :huh:
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Nielshh schreef:Resultaat is natuurlijk prut, als SC Heerenveen mag je niet met 0-2 verliezen van Telstar.

Maar ik heb sowieso niet begrepen waarom deze wedstrijd gespeeld moest worden. Zeker niet aangezien de ploeg pas zondag terug is gekomen van het trainingskamp, met zware vertraging, en er na de vrije dag van gister een krachttraining gepland stond... :huh:
Tja, de reserves/beloften konden even oefenen :)
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Ben er ook geweest. Was vet slecht. Met name Rzasa bakte er helemaal niets van!!!! Spelers waren allemaal niet scherp!!! Hopen dat het zaterdag beter gaat.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

O ja, iemand nog even gelet op die nummer drie van Telstar!! Speelde een puike partij. Kopen zou ik zeggen!!!!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Gaat niet specifiek over de wedstrijd, maar voor een ieder die graag 'die verdediger' van Telstar ziet komen: FC Groningen hoopt deze week nog rond te komen met Sankoh.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Sankoh is de naam!!! Vond overigens Pater (nummer 9) ook goed spelen.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ach, een hele dag vrij en daarna het krachthonk in!? Logisch toch. Kracht opdoen na een lange dag reizen en niks doen. Voetballers zijn niet zo veel gewend en hebben te vaak excuses klaar liggen.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Ben er ook geweest en ben goed verkleumt langs de lijn.
Wat een onge-inspireerd team had heerenveen tegen telstar en dan met name het 1ste, de jonkies deden het in mijn ogen niet eens slecht.
maar Heerenveen mag natuurlijk nooit verliezen van telstar ook niet in een oefenpot

Wat mij is opgevallen;
*Rzasa uitemate slecht.
*Calinkov baktte er helemaal niets van.
*En dan Seip echt een GGD voetballer, die gozer heeft ook nog witte schoenen aan ik meende dat alleen toppers dit hadden.

Wie was in de tweede helft die nmr 33 de rechtbuiten, en wat me opviel is dat Andre Hanssen maar een heel klein mannetje is.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Die rechtsbuiten was volgens mij Hoep!! En inderdaad, die schoentjes van Seip, echt belachelijk.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Patrick Hoep heeft inderdaad nr.33 maar volgens mij was Hoep een verdediger :?
Plaats reactie