Clubcards gezocht voor Feyenoord

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
dokkumdude
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-10-2004 17:49

Clubcards gezocht voor Feyenoord

Bericht door dokkumdude »

Hallo,

Ik zoek 2 clubcards van Sc Heerenveen die ik even kan lene voor 6 november...wij hebben zelf niet genoeg en we willen wel graag met zijn 5en naar de wedstrijd Heerenveen - Feyenoord...

Reageer maar...
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Is het uitvak vol? 8)

Helaas.
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Als ik mijn (seizoen)clubcard uitleen en jullie halen eventueel rottigheid uit dan weten ze precies waar die kaarten vandaan komen en dan ben ik mijn seizoenkaart kwijt.
Dus sorrie maar ik doe het niet.
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Ik zoek 2 clubcards van Sc Heerenveen die ik even kan lene voor 6 november...wij hebben zelf niet genoeg en we willen wel graag met zijn 5en naar de wedstrijd Heerenveen - Feyenoord...
Er zijn voor jou toch wel meer 'bekende' hveen-ers met CC daar in dokkum neem ik aan!?
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Misschien willen de plaatselijken daar ook geen niet Heerenveenfans in de Heerenveenvakken (en terecht) :!:
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=46082

hier mag je je aanmelden voor een clubkaart...
dokkumdude
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-10-2004 17:49

Bericht door dokkumdude »

Ik heb al 1 seizoenskaart , en ja ik heb in Dokkum al rondgevraagd maar kom nog steeds tekort...ik kom al jaren als Feyenoorder in Heereveen vakken, en ik ben zeker niet de enige er zijn nog veel meer, nog nooit rottigheid uitgehaald en nog nooit ruzie gehad met Heereveeners,
dokkumdude
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-10-2004 17:49

Bericht door dokkumdude »

Ik bedoel clubcard...en ik bedoel HeereNveen
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ben bang dat het Canal + wordt dit jaar.
Wéér uit!!!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik wil mijn cc wel uitlenen aan een Heerenveensupporter, maar natuurlijk niet aan een Dokkumer die voor Feyenoord is. Leuk geprobeerd, maar ik zie liever een Heerenveen dan een Feyenoordsupporter meer in het stadion.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

robke schreef:Kun je het niet gewoon proberen via dat rotterdamse clubje? Kun je ook bij je vrienden zitten
dat kan, maar misschien moet hij die stunt proberen te doen die ze ook gebruiken in de reclame, miss werkt het wel..
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

Feyenoord heeft bij Heerenveen 1000 kaarten voor het uitvak opgeist en aangezien ze daar met de huidige capaciteit ook recht ophebben worden er naast het uitvak (800 kaarten) nog 200 stoelen vrijgehouden voor onze vrienden uit Rotterdam. Aangezien er al een actie voor de clubcardhouders geweest is: 4 wedstrijden voor de prijs van 3. blijven er zeer weinig kaarten over voor de vrije verkoop ( = verkoop aan clubcardhouders sc Heerenveen.
Bij de sportclub had men geen rekening gehouden met het feit dat Feyenoord nog 200 kaarten extra wilde ook al heeft men daar volgens de regels recht op. Gelukkig is volgend seizoen het nieuwe uitvak klaar en komt men dan niet meer voor zulke verrassingen te staan.

Aangezien Dokkumdude voor Feyenoord is lijjkt mij het beter dat ze/hij het via haar eigen club regelt.

nog nooit rottigheid uitgehaald en nog nooit ruzie gehad met Heereveeners,
De laatste jaren hadden wij ook geen reden om ruzie te zoeken. :wink:
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Aanstaande zaterdag worden de resterende kaarten via de ticketbox verkocht. Dit zullen er niet veel zijn.
MJP
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-08-2003 13:30

Bericht door MJP »

30plus schreef:Feyenoord heeft bij Heerenveen 1000 kaarten voor het uitvak opgeist en aangezien ze daar met de huidige capaciteit ook recht ophebben worden er naast het uitvak (800 kaarten) nog 200 stoelen vrijgehouden voor onze vrienden uit Rotterdam. Aangezien er al een actie voor de clubcardhouders geweest is: 4 wedstrijden voor de prijs van 3. blijven er zeer weinig kaarten over voor de vrije verkoop ( = verkoop aan clubcardhouders sc Heerenveen. JA IK HAD KAARTEN VOOR VAK 11, MOET NU ERGENS ANDERS GAAN ZITTEN. :evil: :evil:

Aangezien Dokkumdude voor Feyenoord is lijjkt mij het beter dat ze/hij het via haar eigen club regelt. LIJKT MIJ OOK JA. GEEN FEYEMOORDERS IN Heerenveen vakken !! Andersom wordt dat ook niet gepruimd. Vorig jaar kon je klappen krijgen toen je bij 0-1 en 0-2 aan het juichen was voor onze jongens.
Wat niet is kan komen. Zeker als Feyenoord met geluk nu eens kan winnen.

De laatste jaren hadden wij ook geen reden om ruzie te zoeken. :wink:
Oh nee? Als je verliest wordt dit vaak afgereageerd door het zoeken van ruzie.

Dus GEEN cards voor Feyenoordsupporters !!!!!
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Neem je Esther uit Dokkum dan ook mee? In die badkuip hangt ook altijd zo'n handdoek met Esther Dokkum ofzooets?!

Maaruh..... NEE ik heb natuurlijk geen kaart voor je. Ga maar in Leeuwarden vragen daar hebben ze kaarten over. ..... voor bodemprijzen heb ik gehoord! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik ben benieuwd wie de scheidsrechter gaat worden bij Heerenveen-Feyenoord. Ik hoop Temmink. Het publiek dat altijd bij Feyenoord in het uitvak zit, is niet het meest stille publiek en ook tegen AZ kwamen weer de meest achtelijke teksten uit het uitvak. Ik ben beneiuwd hoe dat tegen Heerenveen gaat aangzien ze wel eens kunnen gaan verliezen en die Feyenoorders slecht tegen hun verlies kunnen.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Voel je jezelf wel lekker, ga maar een abonoment op canal+ halen dat heb je eerder dan die 2 clubkaarten.
Vind het eigenlijk dom dat je hier een bericht komt plaatsen, een missie die op voorhand al op niets uitloopt.

Hoop ook niet dat iemand zo dom is om jou wel 2 kaarten te geven, moet je maar een feynoord goldkaart of ander uitwedstrijd kaart aanschaffen zoals als iedere andere feyenoord supporter dat moet.

Mzzl


Ps kom niet jullie worden toch zoals elk jaar voor joker gezet in het Abe lenstra stadion, denk dit jaar weer een mooie 3-0 voor ons.

drie nul, drie nul en Gullit staat voor lul
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

tijd voor een slotje :stan:
Gesloten