03-10-2004: sc Heerenveen-ADO Den Haag (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Oke oke, misschien is anti-voetbal niet helemaal het juiste woord. Den Haag speelde wel met passie en dat is ze aan te prijzen. Maar je hoeft je er niet voor te schamen, maar de tweede helft deed Den Haag er alles aan om Heerenveen uit zijn ritme te halen. Vele blessurebehandelingen, zanikken tegen de scheids en kleine overtredingen. Zoals ik al zei, het is hun goed recht, mar zeg nietdat Den Haag kwam om te voetballen.

En bij ons was het inderdaad stil. Jullie stonden vandaag verbaal op een positieve manier achter je club. Maar goed, ook jullie kunnen nog genoeg leren van Thialf. En tja, als we tegen Den Haag spelen zijn we nou eenmaal stiller dan als we tegen een subtopper spelen. Den Haag trekt nou eenmaal weinig enthousiasme en weinig supporters. :lol:
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

Mijn hoogtepunt was natuurlijk de winnende van Samaras, ook leuk was het uitlachen van die stakkers die weer een paar minuten voor het einde weg moeten en het doelpunt misten en in de gracht stonden te balen.
Voor deze zielepoten: seizoenkaart bij de uitgang inleveren en bij moeder de vrouw bij de kachel blijven zitten.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Ado fans hadden het idd aan de stok met de politie.
En dan het volgende bericht uit de LC (sportspotjes):

Provocatie (1)

Donderdag werd tijdens het Europa-cupduel van SC Heerenveen tegen het Israelische
Maccabi Petach-Tikva een Palestijnse vlag verwijderd. "Een provocatie", aldus Jan Wind, veligheidscoördinator van de thuisclub. Waar ligt de grens, wat te doen met bijvoorbeeld een Cambuurvlag?

Da's moeilijk aan te geven, zegt Wind. "Maar het is wel zo dat we eens een spandoek met "10-0, ha ha!"verwijderd hebben, toen Cambuur net die nerderlaag tegen Go Ahead had geleden. Dat vinden we dan niet gepast, zoals we op 11 september het spandoek HUNTElaaR verwijderd hebben. Op een andere dag kan dat wel, op 11-9 niet, vinden wij. En die Palestijnse vlag had dan gisteren wel weer gekund."

Provocatie (2)

Gisteren trof de club van Jan Wind ADO Den Haag, een van de twee wedsrijden met risico. De andere is tegen Groningen. Omdat er risico aanzit, mag Wind het niet afdoen metde gebruielijke 10 agenten. "Nee, er dient een compleet peloton ME'ers, 54 man sterk, ingeschakeld te worden.
Werkt dat niet provocerend? "Welnee", zegt Jan Wind. "Ik zal het je sterker vertellen: De ADO-fans zijn voor de wedstrijd met de mannen op de foto gegaan. "Dit is het enige ME-korps dat ons met een lach tegemoet treedt", zeiden ze."

Voor degene die niet de LC ontvangen wil ik het eerste stukje (Provocatie (1) ) niet onthouden.

De Palestijnse vlag van afgelopen donderdag, kan ik nog voorstellen dat je dat onder de noemer provocatie noemt. Maar die andere 2...
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Waarom mag in godsnaam die Spandoek van huntelaar niet, het is geen vliegtuig of zo... :evil:
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Lees het topic van de wedstrijd tegen de Graafschap nog maar eens goed door....
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Roelof, geen enthousiasme tegen Den Haag? We zijn toch in de competitie nooit enthousiast! Het is gewoon lachwekkend hoe iedereen er bij zit en staat in vak 26/27. En die lui die achter in vak 27 staan schijnen fanatiek te zijn, maar die zetten ook nooit meer in. Die staan in ieder geval nog in een groepje, maar die hebben het ook al opgegeven. Tis gewoon genant de sfeer, maar daar is al genoeg over gezegd!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Je hebt ook gelijk Heerenveenrules. Maar er hangt nog wel een betere sfeer tijdens wedstrijden van de top drie of een subtopper.
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Het verschil tussen zaterdagavond en zondagmiddag speelt denk ik ook mee, met name op een avond zijn veel meer mensen fanatieker (en fitter :wink: ). Ik heb zondag genoeg mensen gezien die nogal brak op de tribune zaten en blij waren dat ze konden zitten, terwijl die mensen vaak toch voor de sfeer zorgen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ja, en als een ander groepje wat begint te zingen dan staat de groepje er maar wat naar te kijken, en als dat andere groepje dan ophoud met zingen dan beginnen ze irritant te klappen (goedzo jongens!!!). Dat moeten ze niet doen, daar moet je op inhaken, zo moeilijk is dat toch niet...
Nextbest
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-10-2004 20:20

Bericht door Nextbest »

fcdinamo schreef:Weten jullie hoe dat werkt, om te kijken via Yeahronimo??
Meestal niet!

Het probleem is dat een reeds betaald product (waarvan je een betaalbewijs kunt printen) soms niet in "mijn producten" wordt gezet.
Dat op zich is al irritant en nog irritanter is dat ze je bij yeahronimo dan gewoon uitlachen.
Het betaalbewijs blijkt helemaal niets te bewijzen.
Als je ze dan gaat bellen kom je uiteindelijk bij Rene@yeahronimo.com terecht die je gouden bergen belooft, maar zich nooit aan zijn beloften houdt.

Tis maar dat je het weet.
Plaats reactie