25-09-2004: PSV-sc Heerenveen (4-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

25-09-2004: PSV-sc Heerenveen (4-0)

Bericht door Arjen »

Nog helemaal geen topic over de wedstrijd van zaterdag. :| het leeft dus weer niet erg.
Ik ben erg benieuwd of er meer dan 50 personen in het uitvak zullen zitten (is er al een tussenstand van het aantal verkochte kaarten?).
Qua wedstrijd zullen we het uiteraard erg lastig krijgen helemaal nu Heerenveen woensdag in Israel speelt en PSV rustig kan kijken. Een gelijkspel zou ik voor tekenen.
Folkert
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 18-09-2004 11:49
Locatie: Valkenswaard

Bericht door Folkert »

PSV was niet te overtuigend in Nijmegen, maar dat was uit.
Als Heerenveen een goeie dag heeft, of PSV een slechte zonder geluk, kan SC er wel een punt of misschien wel 3 punten uithalen.
Flean op!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Het moet wel kunnen, heerenveen winnen van psv, maar dat hangt ook af hoe de wedstrijd tegen tikvak uit is.
Als het een zware wedstrijd is is het lastiger om van psv door vermoeidheid enz te winnen..
Hebben ze een goeie dag en rollen ze de zaak op en spelen het rustig uit?
Dan moet heerenveen wel instaat zijn om er een gelijk spel uit te halen..
Maar ik denk aan een 1-1 eindstand..
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Op voorhand erg blij met punt. Wordt hele zware pot, ben altijd erg optimistisch, maar nu iets minder.
Foppe is fan van Joey, ik niet. Foppe is mijn held.
Gebruikersavatar
ferreira
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 15-08-2004 11:39
Locatie: Porto, Portugal
Contacteer:

Bericht door ferreira »

Well... PSV is strong this year. They got some good players, but scH won twice in a row, the players are probably motivated. But PSV is one of the "3"... it is always one of the most complicated games of the season. Well, a draw would be good. Let's hope for a win!
ohhhhh,sc heerenveen,here in portugal supporting you!
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Wij zitten tussen twee Europacupwedstrijden in maar PSV heeft ook het volgende Champions League duel in het vooruitzicht. In het verleden haalden we hele aardige resultaten in Eindhoven (ik heb er toch meerdere overwinningen en gelijke spelen mogen aanschouwen), de laatste jaren is het wat dat betreft helaas wat minder. Dit keer hopelijk een fel van zich afbijtend Heerenveen (jammer dat we Bakatti moeten missen), een gelijk spel zou dan mogelijk moeten zijn.
Tja....
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Je ziet aan AZ hoe lastig het is om na een Europacupduel weer competitie te moeten spelen. Heerenveen heeft een zware reis naar Israel en daarna PSV. Het voordeel is dat PSV-uit een ingecalculeerde nederlaag is. Het was vervelender als we bijvoorbeeld nu Den Bosch uit hadden gehad, want ook daar was het lastig geworden na de UEFA-cup.
Ik verwacht een 3-1 nederlaag. Het enige voordeel kan zijn dat PSV al aan Panathinaikos denkt.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Dat het zwaar wordt lijkt me duidelijk maar wanneer de aanval van PSV niet loopt en Van Bommel in bedwang wordt gehouden dan hebben we een kans maar meestal lopen we in Eindhoven tegen een nederlaag aan.Wat de eindstand wordt is moeilijk te zeggen.Laten we eerst in de UEFA Cup maar winnen :mrgreen: en dan zien we wel weer eens
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Dat er steeds minder supporters naar dit soort wedstrijden gaan is denk ik te wijten aan het feit dat je ver weg wordt gestopt in een veredelde vogelkooi. Je moet ver reizen met in je achterhoofd idd het ingecalcureerde verlies naar een wedtrijd waar je weinig van ziet.
Ikzelf zit ook nog zwaar te twijvelen wel of niet te gaan. Ik vind het zelf namelijk altijd vreselijk irritant dat je ver weg gestopt zit en dan ook nog eens door een netje mag kijken.
Over de eindstand durf ik me niet uit te laten. Het hangt idd grotendeels af hoe ons avontuur in Israel verloopt. ( vind die wedstr. persoonlijk ook net ff wat belangrijker ).
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Zal mij benieuwen of onze PSV fan van vorig jaar ook weer meegaat.
En of ie zn shirtje weer durft aan te doen.
supporter: in voor en tegenspoed
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

volgens Ilona (afd.kaartverkoop) waren er voor de bus 15 kaarten verkocht en voor eigen vervoer ook nog maar een beperkt aantal. ze gaf wel aan dat er in Friesland wel veel kaarten voor de overige vakken verkocht waren. men kan via een uitdraai van de ticketbox zien waar de kaarten verkocht zijn.
zoals het er nu uitziet vertrekken we zaterdag met 1 bus richting Eindhoven waarbij we onderweg een stop zullen maken bij AC rest. Meerkerk.
Ik moet toegeven dat het uitvak bij PSV in de categorie "slechtste uitvak" zeer hoge ogen gooit en kan me dan ook voorstellen dat men daarom besluit om thuis te blijven of een kaart voor een "psv"vak koopt. PSV heeft blijkbaar via de ticketbox een vrije verkoop, geen clubcardverplichting. De "resultaat"supporters die thuis blijven omdat heerenveen toch verliest moet ik ongelijk geven, dat vind ik geen geldige redenen. De kans dat PSV wint is wat groter dan de kans dat Heerenveen wint maar stel dat we daar een goed resultaat weghalen dan is het toch wel lullig als je daarvan niet getuige was.
Heerenveen heeft natuurlijk de wedstrijd tegen MPT in de benen en wat wellicht nog zwaarder weegt de terugreis, PSV kijkt misschien al vooruit naar de komende CL-wedstrijd dus het is moeilijk te voorspellen hoe de bal gaat rollen. Belangrijke rol zal worden weggelegd voor Mika of Arek die Mark van Bommel zullen moeten afstoppen. Als we Mark van Bommel uit de wedstrijd kunnen spelen dan is de angel uit het spel van PSV. Sibon moet maar mooi op de bank blijven zitten want het zou weer net iets voor Sibon zijn om het tegen Heerenveen op zijn heupen te krijgen.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Normaal gesproken zou ik natuurlijk meegegaan zijn naar Eindhoven - ondanks het waardeloze uitvak. Maar ja, toen de wedstrijd nog op vrijdag 24 september geprogrammeerd stond heb ik kaartjes voor een concert op de 25ste gekocht. Ik was allang blij dat ik eens een keer kon. En tsja, de datum van de wedstrijd is gewijzigd maar die van het concert niet. Dus moet ik het maar doen met een sms-je van Sammygoal met de uitslag en Boppeslach op maandag.
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

Arnoud, wellicht krijg je een herkansing. Wellicht wordt de wedstrijd tegen MPT verplaatst naar donderdag of naar het komende weekend, wie weet welke wijze beslissing de Uefa gaat nemen. Mocht de wedstrijd de komende toch nog gespeeld moeten worden dan zal de wedstrijd tegen PSV ook verplaatst worden.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Zo te zien zullen we het omstreeks 17.00 uur weten Pieter. Het lijkt me toch wel dat als de scH donderdag in Tel Aviv moet spelen en op z'n vroegst dus vrijdag terugkeert in Nederland, het niet te verkopen is dat de KNVB de wedstrijd tegen PSV op zaterdag laat doorgaan. Dus als de wedstrijd tegen PSV naar een andere datum verhuist hoop ik wel weer mee te kunnen gaan. Blijven ook niet-gekochte kaartjes geldig :mrgreen: ?
Overigens zou het niet verkeerd zijn: donderdag tegen MPT, weekend vrij en donderdag weer tegen MPT...
Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

Reden voor mij om niet mee te gaan is dat die wedstrijd op zaterdag avond wordt gespeeld. Moet dan zelf voetballen. En als de wedstrijd is afgelopen dan is het een heel gevlieg om nog op tijd in Eindhoven te komen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

de wedstrijd word nu eigenlijk wel zeker (hoop ik) op zondag gespeelt..
Anders zouden ze in 3 dagen 2 wedstrijden hebben, dat moet gewoon niet kunnen..
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

de wedstrijd word nu eigenlijk wel zeker (hoop ik) op zondag gespeelt.
PSV speelt dinsdag Cl-wedstrijd en zal daarmee dus nooit accoord gaan, wedstrijd blijft gewoon op zaterdag staan aangezien de wedstrijd tegen MPT niet doorgaat en wellicht op een veel later tijdstip gespeeld wordt of wellicht helemaal niet gespeeld wordt.

Inmiddels zijn er voor de bus 20 kaarten verkocht, het uitvak stroomt langzaam maar zeker vol :urgs: zal woensdag eens bij de kaartverkoop hoeveel kaarten er nu precies verkocht zijn: bus, eigen vervoer en kaarten voor de overige vakken
Marco
Nieuw talent
Berichten: 60
Lid geworden op: 08-09-2004 16:56

Bericht door Marco »

Maar om even terug te komen op de wedstrijd..
Ik hoop toch stiekem op minimaal een puntje, als ik de stijgende lijn van SCH even doortrek.
PSV is ook nog niet in bloedvorm, en Klaas-Jan en Arnold hebben al uitgebreid laten weten dat ze t publiek wat willen laten zien.
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Wel erg weinig kaarten verkocht tot nu toe. Het waardeloze zicht vanuit het uitvak zal hier zeker een rol in spelen. Ik ben er heel vaak bij geweest in Eindhoven, maar de laatste jaren vielen zwaar tegen. Dit jaar niet dus.

Vroeger (was alles beter) zat je als uit supporter tussen de twee fanatieke kernen van PSV in. Komt bij dat het uitvak goed gevuld was...tja :urgs:
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Ik heb er vertrouwen in mits ze er vol op gaan en met zelfvertrouwen spelen.
Denk dat Verbeek ook niet een voorstander is van het ingraven voor eigen goal.
PSV zal toch ook de CL wedstrijd van woensdag in het achterhoofd hebben en daarom moet je er dus vol op gaan..
Het gevaar van Bommel moet Arek maar oplossen en voor de rest zorgen dat de snelle vleugels geen kans krijgen bij Thomas en Hannu... :erm:
Ik gok op een 2-2 met doelpunten van Bruggink en Yildirim
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Ik gok op 1-0 bij de rust en een 1-1 eindstand
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Wedstrijd : PSV - SC Heerenveen
Datum : 25 - 09 - 2004
Tijd : 19.30
Stadion : Philips Stadion
Locatie : Eindhoven

Gerald Sibon is er morgenavond niet bij als PSV het opneemt tegen zijn vorige club sc Heerenveen. De aanvaller heeft een lichte blessure aan zijn enkel. Edwin Zoetebier zit weer bij de groep en is weer inzetbaar, maar doelman Gomes zal net als tegen N.E.C. in de basis staan.

Dat zei Guus Hiddink tijdens zijn gebruikelijke persgesprek op De Herdgang. Aan het begin van een zware week - drie thuisduels in acht dagen tijd - hoopt hij dat de selectie fit blijft. "Ik ben wat voorzichtig met André Ooijer, maar voor hem is het wel goed om wat ritme te pakken. Dat geldt ook voor Phillip Cocu en Johann Vogel. Hopelijk blijven ze allemaal fit." Hiddink zei dat Sibon mogelijk woensdag tegen Panathinaikos weer inzetbaar is, maar weet dat niet zeker.

De pers was nieuwsgierig of Hiddink de ontwikkeling van Klaas Jan Huntelaar bij Heerenveen volgt. "Hij doet het goed. Vorig jaar had hij al een sterk seizoen en ik denk dat hij nu bij een goede club zit. Dit is natuurlijk wel iets anders dan de Gouden Gids Divisie. De vraag was: wat is het beste voor Klaas Jan? Het antwoord was veel spelen. Daarom is Heerenveen een prima zaak voor hem."

Overigens gaat assistent-trainer René Eijkelkamp kijken naar Panathinaikos, de tegenstander van aanstaande woensdag in de Champions League. De Grieken spelen zaterdagavond.

De selectie voor de wedstrijd tegen Heerenveen:
Doel: Gomes, Zoetebier
Verdediging: Alex, Bouma, Lamey, Lee, Ooijer
Middenveld: Van Bommel, Cocu, Fehér, De Jong, Leandro, Lucius, Vogel
Aanval: Beasley, Farfán, Park, Vennegoor of Hesselink, Vonlanthen
Psv.nl

Ben ik van één kant blij om.Was al bang dat hij misschien wel de winnende zou maken
Tal
Nieuw talent
Berichten: 86
Lid geworden op: 28-08-2004 10:45
Locatie: Ramat Gan, Israel
Contacteer:

Bericht door Tal »

Heel veel succes gewenst vanavond tegen PSV! Zal voor Us Fean duimen!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

De opstelling van Heerenveen :
25. Brian Vandenbussche (k)
3. Petter Hansson
5. Marcel Seip
6. Arek Radomski
8. Mika Väyrynen
14. Tomasz Rzasa
15. Klaas Jan Huntelaar
17. Ugur Yildirim
19. Victor Sikora
21. Arnold Bruggink
22. Hannu Haarala
Reserves:
26. Sven Tabarima (k)
7. Daniel Hestad
9. Youssouf Hersi
10. Stefan Selakovic
12. Yuri Rose
20. Georgios Samaras
29. Jeroen Drost
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Er was vorig jaar geloof ik een Koreaanse zender die een aantal wedstrijden van PSV live uitzond via internet. Weet iemand nog welke dit was?
Tja....
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Gaat er nog iemand uit de buurt van Assen heen?
Begint toch weer te jeuken moet ik zeggen, ondanks dat KLOTE UITVAK, maar heb geen zin om er in m'n 1-tje naar toe te reizen. Dus, als er hier in de buurt meer zo over denken, laat t dan weten!!! Kunnen we wat afspreken, koop ik alsnog 'n krt!
En anders, voor de genen die gaan, LAAT JE HOREN DAAR!!!& breng die 3pnt mee terug.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

dekoning schreef:Er was vorig jaar geloof ik een Koreaanse zender die een aantal wedstrijden van PSV live uitzond via internet. Weet iemand nog welke dit was?
Daar zeg je wat inderdaad... die heb ik toen ergens gevonden.

Ik ga even op zoek.
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

Zouden we net kaarten gaan halen, lukt het niet omdat de wedstrijd al uit het systeem ligt :evil: altijd hetzelfde gedonden met die tb! nu maar gewoon daar heen en zien of we daar een kaartje kuynnen halen

Zijn er nog meer met dit probleem?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Zo te horen zit Heerenveen er fel op :mrgreen:
Inmiddels heeft Heerenveen al 3 corners gehad.Come on Heerenveen !!

EDIT

Bij PSV moesten zowel Alex als Ooijer het veld verlaten door blessure's
Aderlating voor PSV dus :wink:
Laatst gewijzigd door Superfries88' op 25-09-2004 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Folkert
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 18-09-2004 11:49
Locatie: Valkenswaard

Bericht door Folkert »

Geef psv niet de kans om te voetballen!
Flean op!
Plaats reactie