07-12-2002: sc Heerenveen-Feyenoord (3-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Ik denk 1-1.

Hoewel F'noord er een beetje doorheen zit zal Heerenveen er niet in slagen om er optimaal van te profiteren.
Simpelweg omdat we geen goalgetter hebben,hooguit een goalPetter!
Petter zal de enige goal voor zijn rekening nemen!

(ik merk net dat ik gister Romano nog als doelpuntenmaker zag)
Wat maakt mij het ook uit,als er maar gescoord wordt!
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
jeroen87
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 02-12-2002 16:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door jeroen87 »

Pauwe doet in ieder geval niet mee.
Is nog geblesseerd en wordt vervangen door Loovens.
Forza Heerenveen !!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Van de offi

De Haan eist strijd tegen Feyenoord
Foppe de Haan eist zaterdagavond, als Feyenoord op bezoek komt in het Abe Lenstra Stadion, dat zijn manschappen strijd leveren. Alleen als Heerenveen vol overgave knokt kan de juiste sfeer in het stadion ontstaan die nodig is om de Rotterdammers tot overgave te dwingen. Heerenveen moet dat doen zonder Ronny Venema. De verdediger is nog niet hersteld van een enkelblessure die hij vorige week opliep in de Noordelijke derby.

Ten opzichte van het duel met FC Groningen heeft Foppe de Haan zijn elftal op twee posities gewijzigd. De geblesseerde Ronny Venema wordt vervangen door Saïd Bakkati. Voorin moet Stefan Selakovic plaatsmaken voor de van een griep herstelde Mika Nurmela. Naast de personele wisselingen voert de trainer een aantal positiewisselingen door.

John de Jong schuift van het middenveld door naar de spitspositie en Mika Väyrynen, tegen Groningen nog vleugelspeler, keert terug op het middenveld. ,,Tegen Groningen kwamen we op het middenveld vechtlust tekort. Väyrynen is een vechter die we, zeker gezien de kracht van de middenvelders van Feyenoord hard nodig hebben,´´ aldus Foppe de Haan.

John de Jong wordt door Foppe de Haan in de spits geposteerd, omdat Heerenveen in de ogen van de trainer in aanvallend opzicht ´slimheid en routine´ tekort komt. ,,Ons probleem is duidelijk. Op rechts is Nurmela een zekerheidje, maar de bezetting van het centrum en de linkervleugel is niet stabiel genoeg.´´

Romano Denneboom speelt tegen Feyenoord vanaf links. Foppe de Haan. ,,In de spits heeft Romano het moeilijk. Hij moet zich nu op de vleugel concentreren. John de Jong is ervarener ern slimmer waardoor het voor het middenveld hopelijk ook makkelijker wordt om de spitsen te bereiken.´´

Foppe de Haan schat Feyenoord, ondanks het feit dat de Rotterdammers de laatste weken niet stabiel presteren, hoog in. ,,De ploeg heeft een zwaar programma achter de rug. Dat breekt ze op. Onze kansen liggen over de vleugels. Feyenoord heeft een sterk centrum, maar de backs vind ik iets minder. Het meespelen van Paauwe is onzeker, maar als Paauwe het niet haalt, doet Loovens mee en die is ook goed.´´

Het Rotterdamse middenveld is met Bosvelt als grote animator de de sterkste linie van het huidige Feyenoord. Volgens De Haan schuilt de zwakte in de voorste linie. ,,Feyenoord is net als ons zoekende naar de juiste samenstelling. Feyenoord beschikt over goede aanvallers, maar ze hebben nog niet laten zien waar ze toe in staat zijn.´´

Feyenoord kan zich opmaken voor een zwaar avondje. Als het aan Foppe de Haan ligt gaat Heerenveen geweldig tekeer. ,,We zijn fit en als je naar de selectie kijkt is er veel kwaliteit. Dat moeten we vertalen naar het veld. Als wij op het veld tekeer gaan, gaat het publiek achter de ploeg staan en is alles mogelijk. Tegen Ajax was het te vlak. We hebben geweldige voetballers, maar ze zijn soms te flegmatiek. Ik ga ze even goed kietelen, want tegen Feyenoord moet het nu maar eens gebeuren.´´


Opstelling Heerenveen

1. Hans Vonk
2. Saïd Bakkati
3. Johan Hansma
4. Petter Hansson
5. Erik Edman
6. Arek Radomski
7. Mika Nurmela
8. Daniël Jensen
9. Romano Denneboom
10. John de Jong
11. Mika Väyrynen
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

De Feyenoordfans zijn opvallend pessimistisch als je op het forum af moet gaan.

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/119.php

kijk maar bij de voorspellingen. Veel overwinnningen voor Heerenveen.
Wéér uit!!!!
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Het word 1-1. Bij de rust 0-1
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Op Patrick Paauwe hoeven we in elk geval niet te rekenen, de verdediger kampt nog steeds met een enkel blessure waar hij nog niet voldoende van hersteld is. De Jong in de spits en Denneboom op links, het zal me benieuwen. :roll: Zal Foppe nu eindelijk in de gaten hebben hoe het nu allemaal in elkaar steekt. :o
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

ik denk dat heerenveen het geod gaat doen, met een steeds beter spelende jensen, john in de spits en romano op links: 2-1
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

palle mulder schreef:Let op, vanuit vak 17 komt veel lawaai, want ik ben er wer dames en heren, lang geleden zat ik ook in het stadion, toen was er nog sfeer (3 maanden terug) maar nu ik er weer ben schreeuw ik ze naar een overwinning, vak 17 is er weer :D

Ik sta achter je
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Hoop op een overwinning zoals altijd :wink: Maar verwacht een saaie 1-1, Met de Goals van Pi-Air, en Denneboom(goed voor mijn topshots :mrgreen:)

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2448
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Krachtige taal van foppe :)

Nu moet het publiek nog hun stembanden kaal schreeuwen ;)
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Ik ben benieuwd voor vanavond. Ik heb er zin en ga wel tekeer, al is het alleen maar om warm te blijven! 2-1!! :stan:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Thuisblijvers hebben het weer het moeilijkst. Ik ga wel anderhalf uur onder een warne douche staan tot het aflgeopen is :bfriend:

Maarreh: voor allen die zo naar het stadion vertrekken: veel plezier, veel geluk, juich namens mij (het zou mijn komende werkweek een stuk veraangenamen als we winnen :twisted: ) - doe ook Anthony maar even, kort, de groeten - enneh..........
WIJ ZIJN DE SUPER SUPER FRIEZEN. 8)
Plaats reactie