Voorbereiding en oefenwedstrijden seizoen 2016-2017

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

7Hopelijk geven ze het nu wel van tevoren aan als het jong Heerenveen is die gaat ballen.dan hoef ik geen kaartje van 10 euro te kopen voor een nietszeggende oefenwedstrijd van jong Heerenveen net zoals vorig seizoen in wijnjewoude.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

BK2007 schreef:De Duitsers met Verbeek kunnen toch nog even langskomen ?
Ja zou betaalbaar moeten kunnen zijn.
Z kunnen wel kamperen bij Gert-Jan in de achtertuin.... :mrgreen:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

nou nou
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Reactie van Eisenga:
@zenit_spb no, @scHeerenveen hasnt lost it, just preparing some long distances for the moment we return to European football.
Kan ik wel waarderen, zo'n grapje. Tot nu toe mag ik onze nieuwe voorzitter wel :D
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Is dit onze huidige bus?
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Jazz schreef:Is dit onze huidige bus?
Jazeker, zal wel 1 of andere vereniging/bedrijf op reis zijn met deze bus die ze hebben gehuurd ofzo. Onze bus heeft ook al eens in Berlijn gestaan bij het Olympisch stadion aldaar omdat de dochter van ex voorzitter V/d Wiel daarmee op schoolreis was. :|
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Fryskeboy22 schreef: Jazeker, zal wel 1 of andere vereniging/bedrijf op reis zijn met deze bus die ze hebben gehuurd ofzo. Onze bus heeft ook al eens in Berlijn gestaan bij het Olympisch stadion aldaar omdat de dochter van ex voorzitter V/d Wiel daarmee op schoolreis was. :|
Dit kan je niet serieus nemen, een schoolreisje? Belachelijk.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Zou kunnen, je kan onze spelersbus inderdaad huren via Arriva. Hier dus: http://www.arrivatouring.nl/touringcar- ... eerenveen/

Jammer dat je hem niet kan huren als de club hem nodig heeft. Leek me wel grappig om hem eens te huren om ermee naar een uitwedstrijd te gaan.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Jazz schreef:Dit kan je niet serieus nemen, een schoolreisje? Belachelijk.
Hoezo is dat belachelijk???
Volgens mij is Arriva ook gewoon een bedrijf dat aan het eind van de rit :mrgreen: probeert een paar centen over te houden.
En zo'n bus stil laten staan kost gewoon ( veel ) geld. Dan kun je hem beter verhuren!

Mocht jij datzelfde bedrag willen betalen aan Arriva om hem stil te laten staan zullen ze dat zeker in overweging nemen!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Het schijnt dat Groningen oefent tegen Sankt Pauli in Hamburg en een wedstrijd tegen QPR (ongetwijfeld mee onderhandeld met Chery) in Veendam zal worden gespeeld. Dat is toch een stuk leuker dan Volendam MVV of Almere City.
Ook vorig jaar hadden ze met Southampton een tegenstander met een "naam"
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Appie_M schreef:Zou kunnen, je kan onze spelersbus inderdaad huren via Arriva. Hier dus: http://www.arrivatouring.nl/touringcar- ... eerenveen/

Jammer dat je hem niet kan huren als de club hem nodig heeft. Leek me wel grappig om hem eens te huren om ermee naar een uitwedstrijd te gaan.
Bij deze dus; heb je wat te vieren? Bestel de spelersbus! Leuk en nog mooie PR voor de club ook. :P
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Wedstrijd op Terschelling wordt gespeeld tegen de hekkensluiter van de JL: Fc Oss!!! een 'zeer waardige sparringspartner' :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Er zijn nog 3 oefenwedstrijden waar nog geen tegenstander bekend is. Hopelijk komen ze daarvoor voor de verandering eens met namen die wel wat voorstellen. Ik hoorde dat Sporting Portugal een voorkeur heeft uitgesproken om in de zomer naar Nederland te komen, waarom daar niet eens polsen of ze zin hebben in een potje? Ben wel een beetje klaar met al die nietszeggende potjes.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Appie_M schreef:Er zijn nog 3 oefenwedstrijden waar nog geen tegenstander bekend is. Hopelijk komen ze daarvoor voor de verandering eens met namen die wel wat voorstellen. Ik hoorde dat Sporting Portugal een voorkeur heeft uitgesproken om in de zomer naar Nederland te komen, waarom daar niet eens polsen of ze zin hebben in een potje? Ben wel een beetje klaar met al die nietszeggende potjes.
Sporting Portugal, Mooie en grote club.

VFL Bochum met Verbeek in het AL Stadion doen.

Rangers FC uit schotland lijkt me ook wel wat, Motherwell kon ook vorig jaar dus why not.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Glasgow Rangers is qua naam toch een aantal treetjes hoger dan Motherwell, die zitten niet op Heerenveen te wachten vermoed ik. Sporting Portugal is inderdaad wel een leuke tegenstander, weer eens wat anders dan Osasuna of Mallorca

(Groningen heeft een leuk reisje naar Stockholm waar geoefend zal worden tegen Djurgandens)
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

FC Groningen oefent 11 juli ook op De Langeleegte tegen Queens Park Rangers.

Jaloers zo'n oefencampagne, bij ons nog geen wedstrijd waar ik warm voor loop deze te gaan bezoeken helaas :( deprimerend begint het te worden.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Voor mij zit er ook niks bij helaas. Uit gewoonte bezoek ik elk jaar de eerste training en de eerste oefenwedstrijd. Ook de laatste oefenwedstrijd bezoek ik uit gewoonte. Voor de rest denk ik dat ik de voorbereiding deze keer maar laat schieten, tenzij ze voor die resterende potjes nog met een leuke tegenstander komen. Heb weinig zin om helemaal naar een verre uithoek van de provincie te vliegen om ter betaling de reserves van jong Heerenveen tegen een amateurploeg te zien voetballen. Geeft niks, scheelt weer een dikke 50 euro aan entreekaartjes en consumpties.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Dit jaar weer geen nn toernooi bij eerste training? Jammer, vond het leuk initiatief twee jaar geleden
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

sc Heerenveen oefent in Langezwaag tegen Genclerbirligi
Gepubliceerd op 30 mei 2016 08:55
sc Heerenveen oefent in Langezwaag tegen Genclerbirligi
sc Heerenveen oefent op zaterdag 23 juli in Langezwaag tegen Genclerbirligi. De wedstrijd wordt gespeeld op het terrein van v.v. Langezwaag en begint om 19.00 uur. Kaarten voor het oefenduel zijn aan de kassa in Langezwaag verkrijgbaar.

sc Heerenveen opent de oefencampagne op zaterdag 25 juni tegen de amateurs van v.v. Heerenveen. Het duel wordt gespeeld op sportpark Skoatterwâld en begint om 15.30 uur. Op 2 juli speelt sc Heerenveen in Drachten (19.00 uur) tegen Drachtster Boys en op vrijdag 8 juli in Sexbierum tegen FC Emmen (19.00 uur). In de week van 11 tot en met 15 juli verblijft de selectie van trainer Jurgen Streppel op Terschelling. Tijdens het trainingskamp wordt ook een oefenduel tegen FC Oss (19.00 uur) gespeeld.

Voor de duels in Bakkeveen (20 juli) en de FeanDei (30 juli) zijn de tegenstanders nog niet bekend. Op zaterdag 30 juli vindt de Feandei (voorheen open dag) plaats. De dag wordt afgesloten met een oefenduel tegen een nog nader te bepalen tegenstander in het Abe Lenstra stadion. De start van het nieuwe voetbalseizoen is in het weekend van 5 augustus.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Nou, het vertrouwen in een leuke tegenstander in de voorbereiding is er niet meer. Genclerbirligi en die Jupiler League clubs kennen we inmiddels wel.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Genclerbirligi de nummer 10 van Turkije. Zeg maar het het sc Heerenveen van Turkije.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ga je er op de fiets naar toe Grimo ?
Samen maken we de club sterk.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Langezwaag is te doen op de fiets. Wou je achterop? :wink:

Maar ga alleen heen als er nieuwe spelers zijn te bewonderen. Van het huidige materiaal word ik niet warm van.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

http://www.transfermarkt.de/genclerbirl ... on_id/2015

Toch wel een prima ploeg zo te zien, denk dat ik toch maar deze wedstrijd mee pik.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Hebben onder andere Aleksander Hleb in de ploeg, ex speler van Arsenal. Op papier inderdaad geen slechte ploeg. Tot nu toe de interessantste pot, al zegt dat meer over de rest van de potjes dan over deze.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Ik zie dat Groningen een potje uit speelt in Zweden, dat is toch ontzettend slim? Veel van onze pareltjes komen daar vandaan, waarom gaan wij niet een keer die kant op?
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

Kaz_SCH schreef:Ik zie dat Groningen een potje uit speelt in Zweden, dat is toch ontzettend slim? Veel van onze pareltjes komen daar vandaan, waarom gaan wij niet een keer die kant op?
Stel je voor straks ook nog uitsupporters mee zeker?
Dat kunnen ze niet aan hoor bij de club,en met onze burgemeester komt er echt geen grote club deze kant op.
Remember koln ook direkt verboden.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

sc Heerenveen oefent op 30 juli om 19.30 uur in stadion tegen Real Sociedad. Seizoenkaarthouders hebben gratis toegang.
Aldus de club op Twitter.
Alsnog een grote tegenstander dus.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

sc Heerenveen oefent op 30 juli om 19.30 uur in stadion tegen Real Sociedad. Seizoenkaarthouders hebben gratis toegang.
Grote club, al denk ik dat het voor de velen niet goed genoeg is.
Spijt heb je morgen maar!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Real Sociedad is een wat grotere club dan Osasuna, Levante of Real Mallorca. Nog steeds geen aansprekende naam voor de meeste mensen, maar na de laatste jaren ben ik wel positief dat Real Sociedad naar ons stadion komt. Hebben een aardige selectie met Inigo Martinez, Xabi Prieto, Carlos Vela. Spits Jonathas kennen we nog van AZ.
Plaats reactie