11-08-2015: sc Heerenveen - De Graafschap (3-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

Man of the match

Peiling eindigde op 15-08-2015 10:01

Mulder
7
12%
v. Anholt
1
2%
Bijker
2
3%
St. Juste
1
2%
Cavlan
3
5%
v.d. Boomen
9
15%
v.d. Berg
1
2%
Thern
31
53%
Slagveer
0
Geen stemmen
Larsson
3
5%
te Vrede
0
Geen stemmen
Namli
0
Geen stemmen
Thorsby
1
2%
Otigba
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 59

Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

11-08-2015: sc Heerenveen - De Graafschap (3-1)

Bericht door Superfries1996 »

sc Heerenveen - De Graafschap
-
Datum: 07 augustus 2015 Competitie: Eredivisie
Aanvang: 20.00 uur Toeschouwers:
Locatie: Abe Lenstra stadion Scheidsrechter:
Plaats: Heerenveen

Kaartverkoop De Graafschap 2015-2016 (thuis)
Kaarten kopen
Koop je toegangskaarten op één van de onderstaande manieren:

1. Online Ticketing
Start Online Ticketing: Vrijdag 17 juli, 09.00 uur
Einde Online Ticketing: Vrijdag 7 augustus, 20.00 uur
Online Ticketing

2. TicketBox
Start TicketBox: Woensdag 22 juli, 09.00 uur
Einde TicketBox: Vrijdag 7 augustus, 20.00 uur
Klik hier voor een overzicht van de TicketBox-verkooppunten.

TicketBox

3. Feansjop
Start Feansjop: Vrijdag 17 juli, 09.00 uur
Einde Feansjop: Vrijdag 7 augustus, 17.00 uur
Het is alleen mogelijk tijdens de reguliere openingstijden van de Feansjop toegangskaarten te kopen

Feansjop

4. Kassaverkoop
Start Kassaverkoop: Nader te bepalen
Informatie
(S)CC-verplichting: Nee
Aantal kaarten:
Prijzen
Plaats Prijs*
SPT of vak 3 t/m 6 € 33,-
Westtribune: € 29,-
Oosttribune: € 29,-
Noord- en Zuidtribune: € 26,-
Hoeken: € 24,-

Jeugdkorting t/m 14 jaar: € 6,-**
Wedstrijdparkeerkaart
Voor deze wedstrijd kunt u tot uiterlijk drie werkdagen voorafgaand aan de wedstrijd een wedstrijdparkeerkaart voor P3 of P6 aanvragen. Een wedstrijdparkeerkaart voor P3 kost € 9,00, een wedstrijdparkeerkaart voor P6 kost € 5,-. Er is een beperkt aantal wedstrijdparkeerkaarten beschikbaar.
Nog maar drie weken! Het resultaat hangt voor mij af van het wél of niet aantrekken van een (goede) spits, anders voorzie ik een Dordrecht-scenario à la vorig jaar. Al is onze selectie nu verder wel een stuk sterker.
nou nou
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Geen vakantie actief oid vrees een zeer leeg stadion.
Alle ballen op Henkie!
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Ook zonder een versterking in de spits hoor je deze wedstrijd 'gewoon' te winnen. We kunnen het niet ineens gaan afschrijven op dat we 1 speler missen van de 11, en daardoor verliezen. Dan heb je gewoon een onwaardige selectie voor de eredivisie.

Ik ben enigzins hoopvol, dat we ook zonder nieuwe spits deze wedstrijd moeten kunnen winnen met een simpele uitslag.
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Ik heb er weer zin in dit seizoen, ik hoop op mooi voetbal en mooi veel doelpunten.. Mét of zonder spits maakt mij niet uit :)
HEERENVEEN
SVSCH
Selectiespeler
Berichten: 709
Lid geworden op: 15-02-2013 21:31

Bericht door SVSCH »

Dit jaar valt de Sneekweek en de competitiestart niet in hetzelfde weekend, dat is positief. Hopen dat we nog een beetje op de been zijn na een week hasj Coke en pillen.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Hopelijk geen zelfde scenario als vorig jaar, de graafschap zal dit zeker wel gebruiken om de boel extra te motiveren. Die gaan er dus vol opklappen. Aan ons de taak om dan rustig te blijven en er onderuit te voetballen. Dat zal lastig worden met een nieuw team en de druk om meteen te presteren. Desondanks moeten wij natuurlijk gewoon winnen, maar ik verwacht een heel lastige pot.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Tegen Dordrecht werden we weggecounterd, mede omdat we er zelf niet doorheen kwamen. Een gebrek aan kwaliteit en nog geen ingespeeld team. Voor deze wedstrijd is het belangrijk hoe snel en hoe fit Larsson terug is.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Dordrecht promoveerde dat jaar nadat ze 2e waren geworden in de Jupiler league, de Graafschap werd afgelopen jaar 6e en promoveerde met het nodige geluk. Hoewel de Graafschap al een aantal nieuwe spelers heeft verwelkomd is er niet één bij met eredivisie ervaring naar mijn weten. Allemaal transfervrije of goedkope spelers uit de Jupiler league die hun geluk in de eredivisie willen beproeven.

Wij hebben in tegenstelling tot voorgaande jaren relatief snel nieuwe spelers gehaald die aan het spel van Lodeweges kunnen wennen. Vorig jaar moest de gehele selectie nog aan de speelwijze van Lodeweges wennen.
Al met al ben ik niet bepaald pessimistisch over deze wedstrijd en denk ik toch dat dit een redelijk eenvoudige overwinning zou moeten worden.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Lijkt het zo of zijn er al heel veel kaarten voor deze wedstrijd verkocht? Ik kan alleen nog maar losse kaarten kopen voor 410, 416, 417, 418, 429 en de sponsortribune..
nou nou
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Bubbe schreef: Lijkt mij dat de andere kaarten gereserveerd zijn voor personen die in deze weken nog besluiten een seizoenkaart te kopen. Anders krijg je straks dat 1 plek 2 maal verkocht is voor het duel met De Graafschap, eenmaal via seizoenkaart en eenmaal via losse verkoop.
Ik denk dat dat met het half lege stadion (vakantietijd) niet zo'n probleem is. Er worden namelijk ongenummerde kaarten verkocht. Oops, ik bedoel voor de wedstrijd tegen Mallorca.....
Laatst gewijzigd door Mackan68 op 28-07-2015 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Deze wedstrijd moet je ''gewoon'' winnen.
Overigens was dat ook zo met de wedstrijd vorige keer tegen Dordrecht.
Kun je in ieder geval zeggen dat je een nachtje bovenaan hebt gestaan.
Zeg maar niks!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Het is niet zeker of de start van de Eredivisie volgend weekend doorgang kan hebben. Vanwege acties van de politiebonden lijkt het erop dat er rond de wedstrijden amper tot geen agenten beschikbaar zijn.

De bonden onderhandelen al maanden over betere voorwaarden voor het politiekorps. Tot op heden hebben die gesprekken niets opgeleverd. Tijd voor nieuwe acties, zo kondigt de politie donderdag aan. 'De bonden roepen alle leden die van vrijdag 7 tot en met zondag 9 augustus worden ingezet voor de begeleiding van Eredivisie-wedstrijden op om vanaf een uur voor de wedstrijd tot een uur na de wedstrijd hun werk neer te leggen', luidt het statement.

Eén wedstrijd wordt ontzien en dat is Feyenoord – FC Utrecht. 'Let op: deze actie-oproep geldt NIET voor wedstrijden in Rotterdam. Begin juli vonden daar ook al de politieacties tijdens de Tour de France plaats en toen is met de burgemeester afgesproken Rotterdam de volgende keer als actielocatie over te slaan.'

De burgemeesters zullen de komende dagen moeten bepalen of zij het aandurven om de wedstrijden met een stuk minder of geen politie te laten spelen

Afwachten ...
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Is het weer zover, zonder politie komt alles ook wel goed. Tijd om meer te bezuinigen bij politie Heerenveen welke de hand wat bij zich zelf boven het hoofd houd met lachwekkende rapportages.
Alle ballen op Henkie!
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

Zonder politie kan deze wedstrijd ook wel doorgaan. Maar deze wedstrijd zal niet worden gespeeld, aangezien wij Takkenberg in de organisatie hebben. Deze zal het risico niet willen lopen, dat iedereen ziet dat politie inzet vaak niet nodig is.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Wat betreft kaartverkoop en seizoen kaarthouders op vakantie mag hij van mij verplaatst worden. Kan ik erbij zijn :)
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Gezien het aantal blessures nu ook Juste , staken maar!
Hier heb ik geen woorden voor
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Inderdaad, dit lijkt Heerenveen niet slecht uit te komen. Tegen de tijd dat we die wedstrijd in moeten halen zijn als het goed is van Aken en St. Juste weer fit, en hebben we er een spits bij (wishfull thinking?)
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Inderdaad gooi maar plat deze wedstrijd
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik kijk er eigenlijk wel enorm naar uit, zou toch een teleurstelling zijn als het niet doorgaat. Alhoewel het met oog op de blessures niet eens zo slecht zou zijn voor ons.
Laatst gewijzigd door Neymar op 31-07-2015 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Laffe reacties. Omdat het je beter uitkomt in verband met blessures de wedstrijd maar uitstellen met als argument dat door de politieacties de veiligheid niet gegarandeerd kan worden. Blessures heb je en houd je. En deze mensenhandel in voetbal is nou ook een keer zo geregeld dat je dit gedonder tot 1 september blijft houden. En ga een actie niet belangrijker maken dan dat deze is. De politie-inzet behoort mijn inziens bij dit soort wedstrijden minimaal of zelfs niet nodig te zijn.

Spelen! Dan kost het maar punten. Niet dat schijterige gedrag.
Sumzor
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 03-03-2011 14:32

Bericht door Sumzor »

Gewoon spelen! Geef laf gezeik met blessures. Hoort bij t spelletje. Gewoon spelen en winnen en de politie moet niet zeiken, maar gaan werken....
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ik ben blij dat we weer gaan beginnen, hopelijk geen afgelasting!

Uit het bericht op de officiële site maak ik op dat Jerry een paar dagen rust houdt en daarna weer opgetraind wordt. Hij mist dus de laatste oefenwedstrijd, maar waarom zou hij hier niet bij zijn?
hhage
Basisspeler
Berichten: 929
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Zou niet slecht uitkomen als deze wedstrijd wordt uitgesteld, nu valt hij in vakantietijd waardoor de toeschouwersaantal niet zo hoog zal zijn, wordt de wedstrijd op een latere datum gespeeld worden zal het stsdion ook voller zitten.
beunstra
Nieuw talent
Berichten: 61
Lid geworden op: 09-12-2013 14:19

Bericht door beunstra »

hhage schreef:Zou niet slecht uitkomen als deze wedstrijd wordt uitgesteld, nu valt hij in vakantietijd waardoor de toeschouwersaantal niet zo hoog zal zijn, wordt de wedstrijd op een latere datum gespeeld worden zal het stsdion ook voller zitten.
Hou er maar rekening mee dat dit op een doordeweekse dag zal gebeuren en het toeschouwersaantal alsnog niet hoog is.
superfriezen4ever
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 04-08-2006 15:26
Locatie: waskemeer

Bericht door superfriezen4ever »

Hoop zelf dat het door gaat vrijdag! Ben benieuwd wat ze gaan besluiten. De fans van de Graafschap mogen met vrij vervoer komen; zie het zo gebeuren dat dit naar een auto-combi wordt omgezet mocht de wedstrijd door gaan...
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Geen gezeik, gewoon voetballen, en aan ons allemaal als supporters de taak te laten zien dat een wedstrijd ook zonder politie vlekkeloos kan worden afgewerkt mochten ze gaan staken.
SCHtid
Nieuw talent
Berichten: 74
Lid geworden op: 31-07-2015 18:44

Bericht door SCHtid »

Heerenveen dit jaar dus weer met het jongste team van de eredivisie, gemiddelde leeftijd: 22,1 jaar.

Overige clubs:
Roda JC: 25,8 jaar
NEC: 25,6 jaar
SC Cambuur: 25,2 jaar
Willem ll: 25,1 jaar
ADO Den Haag: 24,7 jaar
Excelsior: 24,6 jaar
Heracles Almelo: 24,3 jaar
FC Groningen: 24,2 jaar
Vitesse: 23,9 jaar
Feyenoord: 23,5 jaar
PEC Zwolle: 23,4 jaar
AZ: 23,2 jaar
Ajax: 23,2 jaar
FC Twente: 22,9 jaar
PSV: 22,8 jaar
FC Utrecht: 22,5 jaar
De Graafschap: 22,4 jaar
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

SCHtid schreef:Heerenveen dit jaar dus weer met het jongste team van de eredivisie, gemiddelde leeftijd: 22,1 jaar.

Overige clubs:
Roda JC: 25,8 jaar
NEC: 25,6 jaar
SC Cambuur: 25,2 jaar
Willem ll: 25,1 jaar
ADO Den Haag: 24,7 jaar
Excelsior: 24,6 jaar
Heracles Almelo: 24,3 jaar
FC Groningen: 24,2 jaar
Vitesse: 23,9 jaar
Feyenoord: 23,5 jaar
PEC Zwolle: 23,4 jaar
AZ: 23,2 jaar
Ajax: 23,2 jaar
FC Twente: 22,9 jaar
PSV: 22,8 jaar
FC Utrecht: 22,5 jaar
De Graafschap: 22,4 jaar
Tot nog toe wel inderdaad, maar de transferperiode loopt nog dus er kan nog wat veranderen al verwacht ik dat eigenlijk niet.
feanfanFA
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 09-12-2011 14:53
Contacteer:

Bericht door feanfanFA »

Wanneer word het bekend of de wedstrijd doorgaat?
Wij zijn Heerenveen
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

feanfanFA schreef:Wanneer word het bekend of de wedstrijd doorgaat?
Zal toch zeer spoedig bekend gemaakt worden neem ik aan.
Ik heb hartstikke veel zin in het nieuwe seizoen, dus hoop dat het doorgaat.
Aan de andere kant hebben we een aantal blessures en de selectie is nog niet op peil, dus wat dat betreft zou het niet erg zijn als we een week later beginnen.
Zeg maar niks!
Plaats reactie