01-03-2015 Excelsior - sc Heerenveen (3-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 05-03-2015 21:33

Nordfeldt
2
17%
Marzo
0
Geen stemmen
Otigba
0
Geen stemmen
v. Aken
0
Geen stemmen
A. Anholt
0
Geen stemmen
Schmidt
0
Geen stemmen
Thern
3
25%
v. Amersfoort
0
Geen stemmen
Slagveer
2
17%
Thorsby
0
Geen stemmen
Uth
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
Namli
1
8%
Kada
4
33%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Knipecity schreef:Het lag echt niet aan Thorsby op de vleugel, ja of nee. Soms kan je uren lullen over iets, maar is het allemaal heel simpel.

Van der Berg en De Roon missen is het hart uit je elftal missen. We hebben daar nog geen volwassen vervangers voor. Dat verschil is te groot.
Excelsior krijgt veel meer vertrouwen in een goede afloop en een Heerenveen gaat al het veld in met het gevoel dat het moeilijk wordt.
Nee Thorsby kan ook er ook niets aan doen dat met name Van Aken er vandaag he-le-maal niets van bakte . Door hem kregen meteen in de 6 e minuut al een goal om de oren en dan weet je dat Excelsior zich volledig in gaat graven.
Laatst gewijzigd door BK2007 op 01-03-2015 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik had me nog bijna verslapen en moest me haasten om op tijd bij de bussen te zijn. Achteraf gezien had ik beter kunnen blijven liggen. :|
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Wat een verschrikkelijke middag! Ik kan alle minpunten benoemen, maar in dit geval maak ik liever een compliment aan Excelsior. Ondanks zeer bescheiden middelen is dat een erg leuk ploegje. Ik gun deze club handhaving van harte trouwens.

Verder heel snel vergeten! Wat een deceptie... :|
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Voorstopper schreef:Uiteindelijk is dit gewoon typisch Heerenveen, elk seizoen heb je een aantal van dit soort beschamend slechte potten. Gewoon niks creëren tegen een degradatiekandidaat... Maar je kon het al bijna uittekenen van tevoren, zeker nu de toch belangrijke drie vd Berg, de Roon en Larsson er niet bij waren.
Hopelijk is vd Berg er weer bij tegen ADO, hij kan de boel toch wat op scherp krijgen.
Mee eens, het gemis van de Roon en vd Berg was voelbaar! Hun 2 vervangers op het middenveld konden het lang niet bolwerken, van achteruit kon men de bal niet kwijt, ja de enige die om de bal opeiste was Thern, maar die kan natuurlijk ook niet alles alleen, die miste de ondersteuning van de Roon en vd Berg. Verder vond ik van Aken een zwakke wedstrijd spelen, was er niet met de kop bij en van Anholt vind ik al maanden zwak spelen, ongeinspireerd, die wil volgens mij echt weg!!
Gebruikersavatar
Feanfan-4-life
Invaller
Berichten: 481
Lid geworden op: 26-08-2007 21:28

Bericht door Feanfan-4-life »

Grappig om te lezen hoe bepaalde spelers hier worden afgevallen terwijl ze de wedstrijden na de winterstop (m.u.v. dkv-uit) de lucht in worden geprezen. Dit tekent wat mij betreft het opportunisme van de voetballerij. Neem nu maar van mij aan: Heerenveen heeft niet de selectie om elke tegenstander haar of zijn wil op te legen. Het gebeurt al jaren dat we de op papier moelijke wedstrijden winnen en de "makkelijke" wedstrijden verliezen. Ik weet overigens niet waar het aan ligt dat we het altijd moeilijk hebben tegen de op papier makkelijkere tegenstanders, maar feit is wel dat Hveen altijd erg goede resultaten tegen moeiijke tegenstanders boekt en het vervolgens af laat weten tegen de makkelijkere tegenstanders. Ik wil tegen een ieder echter wel zeggen: bedenk even hoe positief iedereen was en dat je niet na een slechte wedstrijd je mening voor het hele seizoen klaar moet hebben. Kijk a.u.b. iets meer meer naar hoeveel punten we hiervoor hebben behaald en hoe lyrisch jullie waren over spelers die nu volledig worden afgebrand. Ik vind namelijk dat het positivisme dat hier heerste na de winterstop veel te snel overslaat naar compleet pessimisme.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Ik vind namelijk dat het positivisme dat hier heerste na de winterstop veel te snel overslaat naar compleet pessimisme.
Als er verlengd word met matige tot slechte spelers als Slagveer en de Roon en er gesproken word met nog zo'n hopeloze voetballer (Schmidt) dan word ik zeker pessimistisch ja. Daar springen de tranen mij van in de ogen.
Gebruikersavatar
Feanfan-4-life
Invaller
Berichten: 481
Lid geworden op: 26-08-2007 21:28

Bericht door Feanfan-4-life »

frisianbadboy schreef:Als er verlengd word met matige tot slechte spelers als Slagveer en de Roon en er gesproken word met nog zo'n hopeloze voetballer (Schmidt) dan word ik zeker pessimistisch ja. Daar springen de tranen mij van in de ogen.
Vind dat je schromelijk overdrijft. Slagveer behaalt een prima rendement na de winterstop en ook Schmidt presteerst prima naar zijn kunnen. Ik heb vaak het idee dat een aantal van ons te hoge verwachtingen schept en verwacht dat iedere selectiespeler van ons altijd top presteert, maar dit is gewoon niet mogelijk bij een club als de onze. Slagveer speelt heus niet de pannen van het dak, maar haalt een prima rendement en kent de club door en door. Ik ben dan ok blij dat ze met hem verlengd hebben, in plaats van een nieuwe speler aan te trekken waarbij het maar af te wachten is of hij hier zal slagen.

Vind dat hier wel eens te simpel wordt gedacht over een speler kopen voor een bepaalde positieve en dat deze speler er ook meteen maar zal staan. Stel je nou eens bij jezelf voor: je bent 19 of 20 jaar oud, wordt bij je ouders weggehaald en er wordt inmiddelijk van je verwacht dat je er staat en dat je het verschil gaat maken. Dit is iets wat ik totaal niet menselijk vind. Voetballers zijn ook maar mensen die er het ene moment wel staan en het andere moment niet. Heb hier s.v.p. vrede mee in plaats van te denken dat iedere selectiespeler van onze club er elke week staat.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
Plaats reactie