19-10-14: sc Heerenveen - DKV (2-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

Man of the Match Fryske Derby - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 24-10-2014 20:06

Nordfeldt
0
Geen stemmen
Schimdt
0
Geen stemmen
Buijs
2
6%
v. Aken
4
13%
v. Anholt
4
13%
v.d. Berg
2
6%
de Roon
1
3%
Sinkgraven
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
Slagveer
0
Geen stemmen
Uth
19
59%
Raitala
0
Geen stemmen
Otigba
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 32

Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Calimero schreef:Kan iemand mij de logica uitleggen van het feit dat de politie opdracht gaf tot het sluiten van de hekken om vervolgens in te rijden op een groep supporters? Kan me toch voorstellen dat je als ome agent liever iedereen het stadion 'in wil jagen' in plaats van nog meer heisa op straat. Tenzij je moedwillig kwaad wil zaaien, kan ik geen andere reden bedenken om zoiets te doen.
Amen. Een zeer grote groep werd samengedrukt door die onnodige charge van de ME, want op dat moment hadden ze de boel al onder controle. Plus het feit dat er twee busjes op de menigte inrijden. Belachelijke actie.
Heerenveen till I die!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

met verbazing heb ik gekeken naar een op rellen beluste stille die gewoon al vechtend om zich heen een weg baande tussen de supporters door, bewust uithalend. Hij liep voor de linie van de ME uit. Dat de ME ingrijpt is te verwachten, dat men een linie maakt snap ik, dat men de knuppel trekt snap ik, dat men ( piet en ale ) de hekken dicht doen snap ik al minder, je kon dus niet meer naar binnen ook degene die er niets mee te maken hadden en vervolgens rijdt een me busje gewoon op de groep in, je kon dus geen kant op. Voor degene die daar gewoon waren omdat ze daar naar binnen moesten ontstond er een penibele situatie. Degene die verder wilden en niets kwaad in de zin hadden mochten niet door van de ene ME ( die vrouw) en de ME- er die er naast stond liet degene die door wilden wel door. ( en er viel heus wel onderscheid te maken tussen de verschillende supporters die er liepen)

Uiteindelijk gingen de hekken open en kon iedereen zo doorlopen. Niemand werd gescanned.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

degene die het veroordelen weten niet half wat voor woorden ze moeten bedenken. Schijnbaar zakt het verbale niveau net zo diep als dat wat ze van een ander zijn gedragingen vinden. Best wel vermakelijk.
Hier heb ik geen woorden voor
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

De stewards grijpen niet of nauwelijks in tegen uitsupporters. Zodra ze wel een keer imgrijpen doen ze het op een verkeerde manier tegen de verkeerde mensen. Uitsupporters worden hier als een koning behandeld.
Ik denk dat dit veel frustraties oplevert bij de heerenveen supporters.
Mischien moeten de supporters wat vaker het heft in handen nemen. Voor de veiligheid van eigen supporters.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Ik kan niet anders zeggen dat ik een hele fijne wedstrijd heb beleefd als het gaat om Cambuursupporters om mij heen. Allemaal prima mensen met wie je gewoon normaal over de wedstrijd kon praten. Dat ze dan juichen voor een doelpunt van Cambuur of een sjaaltje of wat dan ook om hebben, kan mij niet zoveel schelen, en dat moet ook kunnen zolang het sportief blijft.
Die generalisatie van alle uitsupporters in de thuisvakken vind ik altijd zo goedkoop. Ga er maar bij zitten, dan zie je dat het in de meeste gevallen zelfs iets toevoegt aan de sfeer op de tribune.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

SVSCH schreef:
Heeft niks met elkaar te maken, is een domme aanname. al zou de politie dat natuurlijk het liefst wel hebben en tegen mensen willen gebruiken om alles in te dammen. Je kunt mijn reactie respectloos vinden, maar zelf mensen die problemen met oa stewards laagschedelig noemen is ook niet bepaald respectvol. We praten over een tijdje wel weer, maar het supportersbeleid gaat de verkeerde kant op en als dit zo doorgaat zijn we aardig genaaid met de revolutie vorig jaar.

Alleen het feit dat Takkenberg zelf bij de politie werkzaam is is al genoeg om grote vraagtekens te hebben bij deze man, hij zal alles vanuit politieoogpunt bekijken en de politie zal veel teveel vrijheid krijgen. Ken hier al meerdere voorbeelden van maar hij is de grote baas en supporters heeft hij schijt aan.
Iedereen wordt bedankt voor zijn inzet van januari tot de zomer van 2013. Maar nu iedereen weer in het gelid en doen wat de grote baas wil. Zoals het vroeger ook was. En wie niet wil komt er niet meer in. Terug naar de old days........
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Feanryp23 jij hebt kaartjes gekocht voor DKV-ers in de thuisvakken. Een doodzonde voor een Heerenveensupporter! Die gasten horen in het uitvak en anders niet. Jij bezoekt denk ik ook wel eens een wedstrijdje in Leeuwarden met je fijne voetbalvrienden?
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

feanryp23 schreef:Ik kan niet anders zeggen dat ik een hele fijne wedstrijd heb beleefd als het gaat om Cambuursupporters om mij heen. Allemaal prima mensen met wie je gewoon normaal over de wedstrijd kon praten. Dat ze dan juichen voor een doelpunt van Cambuur of een sjaaltje of wat dan ook om hebben, kan mij niet zoveel schelen, en dat moet ook kunnen zolang het sportief blijft.
Die generalisatie van alle uitsupporters in de thuisvakken vind ik altijd zo goedkoop. Ga er maar bij zitten, dan zie je dat het in de meeste gevallen zelfs iets toevoegt aan de sfeer op de tribune.
Schaam je, Uitsupporters horen NIET op de thuistribune!!
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Stiffie schreef:Feanryp23 jij hebt kaartjes gekocht voor DKV-ers in de thuisvakken. Een doodzonde voor een Heerenveensupporter! Die gasten horen in het uitvak en anders niet. Jij bezoekt denk ik ook wel eens een wedstrijdje in Leeuwarden met je fijne voetbalvrienden?
Nee hoor, ik heb geen enkele kaart gekocht, ze hebben zelf een clubkaart van sc Heerenveen aangevraagd op naam van familieleden. En al had ik wel een kaart gekocht voor hen, dan kan ik altijd zelf nog wel inschatten of dat verantwoord is of niet. En nee, de enige keer dat ik een wedstrijd in Leeuwarden bezocht heb, was in januari in het uitvak. Waar gaat het eigenlijk over? Ik zeg alleen dat het geen probleem hoeft te zijn als er wat uitsupporters in de thuisvakken zitten. Zolang je elkaar respecteert is er niks aan de hand. En als je dat als supporter van Heerenveen niet kan opbrengen, ben je net zo oppervlakkig en idioot als de mensen die vooraan in het Cambuurvak staan.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Fryskeboy22 schreef: Schaam je, Uitsupporters horen NIET op de thuistribune!!
Stiffie schreef:Feanryp23 jij hebt kaartjes gekocht voor DKV-ers in de thuisvakken. Een doodzonde voor een Heerenveensupporter! Die gasten horen in het uitvak en anders niet. Jij bezoekt denk ik ook wel eens een wedstrijdje in Leeuwarden met je fijne voetbalvrienden?
Doe normaal man! De reactie van Feanryp23 is een van de eerste normale reacties die ik hier tegenkom nadat de wedstrijd is afgelopen. Wat een kinderachtig gedoe allemaal zeg.

Hoe vaak hebben wij niet kaartjes voor de thuisvakken van Feyenoord, Willem 2, Zwolle, Ajax, Boekarest, Zagreb en weet ik veel waar gekocht. Zolang iemand zich kan gedragen is er geen probleem, zelfs wanneer dit een DKV supporter is. Voetbal moet wel leuk blijven.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Makkelijk praten Eric, daar gaat het niet om een derby of de grote 'vijand'.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Stiffie schreef:Makkelijk praten Eric, daar gaat het niet om een derby of de grote 'vijand'.
Dat is hetzelfde als beweren dat alle Heerenveen supporters hersenlozen zijn omdat een aantal het wel stoer vond om de confrontatie aan te gaan met de ME voorafgaand aan de wedstrijd.
Het spijt me wel, maar het slaat nergens op. Als je maten meeneemt die toevallig voor DKV zijn, maar die zich keurig als gast weten te gedragen is dat wat mij betreft geen enkel probleem. Achter in vak 427 zaten ook een paar DKV'ers. Pas na de wedstrijd begonnen ze met die vlag te zwaaien waarvan de ene kant bestaat uit een lichtblauw vlak en de andere kant een gele pisvlek. Maar gedurende de wedstrijd geen seconde last van de mensen gehad!! Niet in woord, noch in gebaar, helemaal niks.
En nou is het ook nog eens zo dat feanryp helemaal geen kaarten geregeld heeft voor zijn 'gasten', maar dat ze dat zelf hebben gedaan. Nogmaals, het gaat nergens over.

Uitsupporters die menen uitgebreid te moeten gaan zwaaien met hun DKV rommel om uit te dagen of om het gastenvak te tonen dat ze er ook bij horen, nog voordat de wedstrijd begonnen is mogen ze wat mij betreft wél van de tribunes halen!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Stiffie schreef:Makkelijk praten Eric, daar gaat het niet om een derby of de grote 'vijand'.
Dus? Jij valt je collega, klasgenoot of de buschauffeur ook gelijk aan omdat die voor Cambuur is? Rivaliteit is leuk, maar houdt het wel gezond. Waarom zou je niet met iemand van de andere club een wedstrijd kunnen bekijken. Een beetje kromme redenering.
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

Eric schreef:
Dus? Jij valt je collega, klasgenoot of de buschauffeur ook gelijk aan omdat die voor Cambuur is? Rivaliteit is leuk, maar houdt het wel gezond. Waarom zou je niet met iemand van de andere club een wedstrijd kunnen bekijken. Een beetje kromme redenering.
ik kan alles met een dkv suporter, maar samen een voetbal wedstrijd van heerenveen of dkv kijken kan gwn niet, dan kom je alleen maar uit op ruzie!
Pride of the north! :stan:
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Eric schreef:Dus? Jij valt je collega, klasgenoot of de buschauffeur ook gelijk aan omdat die voor Cambuur is? Rivaliteit is leuk, maar houd het wel gezond. Waarom zou je niet met iemand van de andere club een wedstrijd kunnen bekijken. Een beetje kromme redenering.
Inderdaad zeg! Als iemand vindt dat uitsupporters per definitie voor problemen zorgen, moet diegene het probleem eens bij zichzelf leggen. Ik heb zondag met Cambuursupporters gesproken, die gewoon liever niet het uitvak zitten, omdat er altijd een groepje bij is dat het voor de rest verziekt. Dan maar even geen Cambuursjaaltje mee, zegt 'ie, want we houden het wel even fatsoenlijk. Zulke mensen kan ik alleen maar respecteren en dan heb ik zo iemand nog liever naast me dan een Heerenveensupporter die alles en iedereen loopt af te zeiken. :wink:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Man of the Match Fryske Derby. Breng je stem uit!
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

feanryp23 schreef:Ik kan niet anders zeggen dat ik een hele fijne wedstrijd heb beleefd als het gaat om Cambuursupporters om mij heen. Allemaal prima mensen met wie je gewoon normaal over de wedstrijd kon praten. Dat ze dan juichen voor een doelpunt van Cambuur of een sjaaltje of wat dan ook om hebben, kan mij niet zoveel schelen, en dat moet ook kunnen zolang het sportief blijft.
Die generalisatie van alle uitsupporters in de thuisvakken vind ik altijd zo goedkoop. Ga er maar bij zitten, dan zie je dat het in de meeste gevallen zelfs iets toevoegt aan de sfeer op de tribune.
Mooie post in mijn ogen. Ben het er wel mee eens en sta er zelf ook zo in. Wat je vaak zelf geeft krijg je meestal in een veelvoud terug (hiermee wil ik niet zeggen dat alle incidenten vaak eigen schuld is). Ik heb helemaal niks met tegenstanders. Ik heb dus ook verder niets met Cambuur.
Als supporter van Heerenveen probeer ik plezier te beleven door naar ontwikkelingen te kijken hoe bijvoorbeeld spelers als Van Aken en Sinkgraven prachtig doorgroeien naar een mooi niveau, hoe een team weer een team lijkt te worden in plaats van een verzameling op zich zelf staande groepjes, hoe een prachtige sfeeractie van supporters afgelopen zondag een compleet stadion in traditionele kleuren zet, hoe op een eigen forum sommige acties van eigen "supporters" erger ervaren bekeken worden dan die van de bezoekende club. Deze vorm van zelfkritiek maakt een organisatie sterk. Ik probeer wat meer te genieten van het feit dat ik nog een halfvol glas heb dan dat ik baal dat de helft eruit mist. Sommigen zullen dit als naïef bestempelen. Dat is dan maar zo :wink:
Gebruikersavatar
frisiansmurf
Nieuw talent
Berichten: 94
Lid geworden op: 15-01-2014 17:06

Bericht door frisiansmurf »

Uitsupporters in thuisvakken hoeft geen probleem te zijn. Probleem wat ik alleen vaak zie is dat er niet tegen misstanden opgetreden wordt door de stewards. Ik vind dat ze net zo hard moeten optreden tegen die mensen als dat ze tegen ons optreden.
Het supportersbeleid binnen Heerenveen is een ramp. En dat zal ook wel zo blijven zolang de huidige mensen de verantwoordelijkheid daarvoor hebben.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

frisiansmurf schreef:Uitsupporters in thuisvakken hoeft geen probleem te zijn. Probleem wat ik alleen vaak zie is dat er niet tegen misstanden opgetreden wordt door de stewards. Ik vind dat ze net zo hard moeten optreden tegen die mensen als dat ze tegen ons optreden.
Het supportersbeleid binnen Heerenveen is een ramp. En dat zal ook wel zo blijven zolang de huidige mensen de verantwoordelijkheid daarvoor hebben.
Conclusie: uitsupporters in thuisvakken is wél een probleem. Overigens hebben sommige sponsors hierin ook een dubieuze rol door kaartjes weg te geven zonder enige controle. Ook de stoelen vlak naast het uitvak niet meer in de reguliere vrije verkoop doen. Anderzijds moeten wij als Heerenveenfans zorgen dat we zo massaal aanwezig zijn dat er geen plaats meer is voor uitsupporters buiten het daarvoor bedoelde uitvak!
Gebruikersavatar
frisiansmurf
Nieuw talent
Berichten: 94
Lid geworden op: 15-01-2014 17:06

Bericht door frisiansmurf »

Thinkman schreef:
Conclusie: uitsupporters in thuisvakken is wél een probleem. Overigens hebben sommige sponsors hierin ook een dubieuze rol door kaartjes weg te geven zonder enige controle. Ook de stoelen vlak naast het uitvak niet meer in de reguliere vrije verkoop doen. Anderzijds moeten wij als Heerenveenfans zorgen dat we zo massaal aanwezig zijn dat er geen plaats meer is voor uitsupporters buiten het daarvoor bedoelde uitvak!
Inderdaad het is dus zoals het nu gaat wel een probleem helaas. En als je daar wat van zegt heb je een probleem. Volgende week dus maar met zijn allen naar It Petear toe en die Takkenberg het vuur flink aan de schenen leggen.
Ik weet echter de uitkomst al. Er veranderd niks.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Als je niet kunt winnen van promovendussen als Dordrecht en Willem2, een eerstedivisionist Roda JC en van Cambuur wordt het wel treurig. Leuk z'on oplevinggetje tegen PSV maar we hebben er niks aan je van zulke kleine kutclubs niet kan winnen. Raitala vervangen voor de gemaakte linksbuiten Thorsby was het echt het toppunt van armoede.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Grimo schreef:Als je niet kunt winnen van promovendussen als Dordrecht en Willem2, een eerstedivisionist Roda JC en van Cambuur wordt het wel treurig. Leuk z'on oplevinggetje tegen PSV maar we hebben er niks aan je van zulke kleine kutclubs niet kan winnen. Raitala vervangen voor de gemaakte linksbuiten Thorsby was het echt het toppunt van armoede.
En toch staan we zesde. Ik meende dat jij al jaren bij Heerenveen kwam Grimo. Dit is niet alleen van deze tijd. In het verleden presteerden we prima toch "top" clubs en lieten we het ook regelmatig liggen tegen kleintjes. Dit is van alle tijden.
Spijt heb je morgen maar!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Grimo schreef:Leuk z'on oplevinggetje tegen PSV maar we hebben er niks aan je van zulke kleine kutclubs niet kan winnen.
Als we na 34 wedstrijden voldoende punten binnen hebben, heeft bijna niemand het nog over Willem II-uit (waar we sowieso vaak verliezen) of Dordrecht-thuis terwijl PSV-thuis blijft hangen. Zeker nu we een zeer jonge groep hebben waar wisselvalligheid inherent aan is. We gaan dit seizoen nog wel vaker pieken en we gaan ongetwijfeld vaker nog eens lelijk onderuit. Overigens doen we dat al sinds jaar en dag. Loop de laatste vijftien seizoenen eens langs en je ziet dit patroon toch wel vaak. Heerenveen is simpelweg niet groot genoeg om dit soort uitglijders te vermijden. Niet leuk, maar wat mij betreft compenseert zo'n overwinning op PSV dat juist.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Ik vind dit dus typische Heerenveen reakties, alles wat verzachten. Ik vind het een zwaktebod. Thuiswedstrijden tegen clubjes als Dordrecht en Cambuur hoor je ALTIJD te winnen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Real Madrid hoort met deze selectie ook ALTIJD te winnen, maar de realiteit leert dat zelfs zo'n fantastische ploeg regelmatig een misstap maakt. En dan zou zo'n simpele subtopper uit Nederland met een onervaren ploeg dat niet overkomen? Realistisch is dat niet. Ik heb het voor dit seizoen al gezegd: we gaan mooie pieken produceren en af en toe diepe dalen meemaken. Overigens zijn wij echt niet de enige. Bij Ajax, PSV, Feyenoord, Vitesse, Twente, Groningen, AZ en dergelijke clubs maken ze precies hetzelfde door (de één wat meer dan de ander). Als het simpel te vermijden zou zijn door wat kritischer te redeneren, dan had men dat al lang aangegrepen. Zo makkelijk werkt het helaas niet.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Superfries88' schreef:Als het simpel te vermijden zou zijn door wat kritischer te redeneren, dan had men dat al lang aangegrepen. Zo makkelijk werkt het helaas niet.
Ik mag hopen dat een aantal mensen die beweerden binnen de club dat wij "een prima selectie" hebben kritisch na hun zelf kijken in de spiegel. Dit kunnen ze doen tot 31 december daarna kunnen ze hun zaken en fouten op orde brengen.
Allback23
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 23-10-2014 20:16

Bericht door Allback23 »

@Beumster

Volg het forum ook al jaren, maar voel me nu toch ook genoodzaakt om te reageren.

Het 'incident' dat je beschreef met betrekking tot de steward bij NN1 die volgens jou stewardonwaardig is, omdat ze volgens jou nalaat om drie DKV-ers te verwijderen, heeft in mijn ogen prima gehandeld. Ik stond zelf van een afstandje toe te kijken bij dat gesprek.
Ten eerste is het inderdaad provocerend gedrag dat die DKV-ers laten zien daarin heb je gelijk.
Je zou echter ook kunnen denken om je gewoon met de wedstrijd bezig te houden, onze club te steunen en je niet bezig te houden met drie kleuters!
Verder vind ik dat de betreffende persoon die met de steward in gesprek ging en zijn vrienden die daarboven stonden geen frisse uitstraling hadden, met onder andere de welbekende overbodige zonnebril. Over agressie in de hand werken gesproken!
Onder het stavak heb je te maken met bejaarde mensen en jonge kinderen. Als ik zie wat er soms voor negatieve reacties door een deel van Nieuw Noord geuit worden naar stewards, dan schaam ik me daarvoor. Helemaal als ik zie dat dezelfde bejaarden en kinderen enkele minuten eerder vertrekken, omdat ze bang zijn dat er idioten uit Nieuw Noord naar beneden komen stormen na het laatste fluitsignaal zoals vorig jaar tegen DKV thuis.

Mijn welgemeende advies is dan ook om eerst naar jezelf te kijken. Vergeet niet dat stewards op vrijwillige basis aanwezig zijn en dat het al belachelijk is hoeveel gemeenschapsgeld aan de politie besteed wordt bij dit soort wedstrijden.
Ik baal enorm van het gelijke spel, maar als je een echte supporter bent, dan moet je ook kunnen accepteren dat het gelijkspel helaas terecht was. En ga na een gelijkmaker gewoon vol achter onze ploeg staan in plaats je voor lul te zetten bij een steward.

Verder complimenten aan het overgrote deel van Nieuw Noord dat zich uitstekend enthousiast manifesteerde en wederom voor een fantastische sfeeractie heeft gezorgd!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

als die dkvers zich niet opzichtig gedragen en niet provocerend staan te juichen hoeft er niemand naar beneden te stormen.
Als je de sentimenten met deze wedstrijd niet wilt begrijpen kom je niet van deze planeet.
Hier heb ik geen woorden voor
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

TORCIDA schreef:als die dkvers zich niet opzichtig gedragen en niet provocerend staan te juichen hoeft er niemand naar beneden te stormen.
Als je de sentimenten met deze wedstrijd niet wilt begrijpen kom je niet van deze planeet.
Je kunt ook stellen dat mensen die zich hierdoor niet laten provoceren en dus niet naar beneden stormen gewoon rationeel nadenken.
En ja, ik begrijp de sentimenten maar al te goed, heb door de jaren heen al heel wat derby's meegemaakt.
Na verloop van tijd zul je proefondervindenlijk meemaken dat tot 10 tellen ook een optie is.
Dat het betrokken raken bij een opstootje verstrekkende gevolgen kan hebben.
In mijn huidige baan staat een strafblad bijvoorbeeld gelijk aan baanverlies.
Laat ze blij zijn met hun gelijkspelletje en hun, hopelijk, tijdelijke status.
Oftewel.....laat je de pis niet lauw maken.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ongeacht of er een reactie is of niet, veel supporters ergeren zich er aan. Als club moet je het maximale doen om te voorkomen dat seizoenskaarthouders zich gast in eigen stadion voelen en in ieder geval alle zichtbare elementen van de bezoekende club uit de thuisvakken weren.

Daarnaast ben ik van mening dat juichen in het thuisvak na een goal van de uitclub ook verwijdering uit het stadion moet opleveren. Zelf heb ik wel eens in het thuisvak gezeten tijdens een uitwedstrijd, en deze hebben we gewonnen. Juichen heb ik me niet aan gewaagd, omdat dit gewoon not done is. Wel juichen is provoceren.
Plaats reactie