30-08-14: sc Heerenveen - FC Utrecht (3-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 03-09-2014 17:57

Nordfeldt
4
8%
Marzo
1
2%
Otigba
8
16%
v. Aken
0
Geen stemmen
v. Anholt
0
Geen stemmen
v.d. Berg
1
2%
De Roon
0
Geen stemmen
Sinkgraven
0
Geen stemmen
Slagveer
0
Geen stemmen
Larsson
0
Geen stemmen
Uth
34
69%
Wildschut
1
2%
Thorsby
0
Geen stemmen
Schmidt
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 49

Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Joucke schreef:Dat het vanaf achter de linies beter te zien is dan vanaf noord of hoofd, omdat het daar verder vandaan is :-)
Ik zit op west, daar was het ook goed te zien.
Inbrengen van Doke was omdat Kum eruit gehaald was voor extra aanvaller en Slagveer daardoor alleen maar bezig was met verdedigen. En daar is Doke toch iets beter in...
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Erwin4ever schreef: Ik zit op west, daar was het ook goed te zien.
Inbrengen van Doke was omdat Kum eruit gehaald was voor extra aanvaller en Slagveer daardoor alleen maar bezig was met verdedigen. En daar is Doke toch iets beter in...
Ik zag idd op een gegeven moment slagveer als linksback opduiken... Vond het een prima wissel.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Tja ik had deze wedstrijd benoemd als testwedstrijd omdat ik onze selectie zo mager vind en ik voorspel dat we tussen plek 12 - 14 gaan eindigen.

Dan zou ik nu moeten zeggen "ik had ongelijk, dit komt goed" en dat wil ik best doen. Echter is nu ook Wildschut weg (wat wilden we die graag hebben, bizar dat het mislukt is) en is ons middenveld echt te zwak, te mager. Uth prima gevoetbald, zeker weten, maar het is wel de eerste keer en wat nou als FCU niet zo snel achter had, hoe was het dan gelopen?

Ik hoop echt op het beste maar ik denk nog steeds: rechterrijtje.
100% achter Marco van Basten!
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

TWR22 schreef:Echter is nu ook Wildschut weg (wat wilden we die graag hebben, bizar dat het mislukt is)
Euh?? Misschien moet je in deze even voor jezelf spreken, en niet in de "we vorm". Velen hier hebben de aankoop van Wildschut altijd afgekeurd. Linssen was voor de helft te halen, ik en diverse anderen zijn nooit een voorstander van het aantrekken van Wildschut geweest. Voor diegenen is het dan ook geen verassing dat het mislukt is.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

TWR22 schreef:Tja ik had deze wedstrijd benoemd als testwedstrijd omdat ik onze selectie zo mager vind en ik voorspel dat we tussen plek 12 - 14 gaan eindigen.

Dan zou ik nu moeten zeggen "ik had ongelijk, dit komt goed" en dat wil ik best doen. Echter is nu ook Wildschut weg (wat wilden we die graag hebben, bizar dat het mislukt is) en is ons middenveld echt te zwak, te mager. Uth prima gevoetbald, zeker weten, maar het is wel de eerste keer en wat nou als FCU niet zo snel achter had, hoe was het dan gelopen?

Ik hoop echt op het beste maar ik denk nog steeds: rechterrijtje.
Ik denk na Utrecht juist dat we linkerrijtje gaan spelen. Niet omdat we nou een fantastische, laat staan brede selectie hebben, maar wel omdat we onder Lodeweges een goede speelwijze hebben. Ik heb in de afgelopen 3 thuiswedstrijden meer mooie en snelle combinaties gezien dan in 2 jaar onder Van Basten. Ze spelen fris van de lever en we zullen heus met deze jonge ploeg nog wel eens op de sodemieter krijgen, maar ik denk dat teams als Feyenoord, Twente, Vitesse, AZ en zelfs Ajax op dit moment nauwelijks of niet beter zijn. PSV steekt er qua spelers voor mij alleen boven uit, maar die waren ook aan het worstelen tegen Vitesse gisteren.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

OK,

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik niet meer in het stadion zit en dus minder zie. En Knipecity, ze zijn jong en daarmee inderdaad fris, maar ik ben bang dat het een keer instort en dat je dan juist kerels moet hebben die opstaan en de boel op sleeptouw nemen. Ik had absoluut een verlies verwacht tegen FCU hoor, geef ik meteen toe, dus dat is een meevaller. Ik vond FCU namelijk sterk geworden dit jaar dus als je daar naar kijkt, staan we er niet heel slecht op.

Toch zou ik zeggen (kan niet meer, te laat): haal een echt goeie ervaren middenvelder en toch nog een killer in de spits.
En ik zou ook denken aan Brama. Ja ja ik weet, voor- en tegenstanders, maar die kan heus echt voetballen en is gratis.
100% achter Marco van Basten!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

We hebben best een mooi ploegde hoor. Reken maar op een interessant seizoen.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Prachtig allemaal, die mooie geluiden, maar laten we niet vergeten dat we gewoon te weinig punten hebben. Feyenoord een bonuspuntje, maar Dord had je uiteraard moeten winnen. Ze hebben een enorm makkelijk beginprogramma gehad. Vergeet dat niet. Leuk hoor, die positiviteit. Dwight is alles en MvB was niks.. Laten we iets minder naïef zijn met z'n allen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

pes5 schreef:Prachtig allemaal, die mooie geluiden, maar laten we niet vergeten dat we gewoon te weinig punten hebben. Feyenoord een bonuspuntje, maar Dord had je uiteraard moeten winnen. Ze hebben een enorm makkelijk beginprogramma gehad. Vergeet dat niet. Leuk hoor, die positiviteit. Dwight is alles en MvB was niks.. Laten we iets minder naïef zijn met z'n allen.
Dordrecht hadden we moeten winnen, maar laten we dat een opstartprobleempje noemen. 3 wedstrijden daarna gewoon prima gedaan met zo'n jong en vernieuwd ploegje. Zit potentie in. Vind de selectie alleen te smal. Er zullen meer jeugdspelers door moeten breken dit seizoen om de selectie breder te krijgen. Of we moeten nog een transfervrije jongen halen. Er loopt zat rond.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

pes5 schreef:Leuk hoor, die positiviteit.
Laten we iets minder naïef zijn met z'n allen.
Nee, dan liever met een pes(5)imistische kijk het leven door, daar wordt het allemaal een stuk beter van...... :erm:
Leg mij eens uit wat er naief is aan het feit dat we blij zijn met de ontwikkelingen en de spelopvatting die we tot nu gezien hebben.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Erwin4ever schreef: Nee, dan liever met een pes(5)imistische kijk het leven door, daar wordt het allemaal een stuk beter van...... :erm:
Leg mij eens uit wat er naief is aan het feit dat we blij zijn met de ontwikkelingen en de spelopvatting die we tot nu gezien hebben.
Precies. Het schijnt dat je tegenwoordig alles maar van te voren af moet schieten. Elke wedstrijd lekker van te voren verwachten dat je verliest, dan kan het alleen maar meevallen. Alles wat we hebben is kut, en alles dat andere clubs doen is geweldig. Er moeten doelpunten gehaald worden, want niemand kan scoren. En dan halen ze doelpunten (Dalgaard) en dan kan die er niks van.

Nou vergeef me dat ik er wel vertrouwen in heb, en er wel van kan genieten. Jongens als Sinkgraven, Thorsby, Uth, Larsson maar ook van Aken, Marzo, Otigba, en zelfs de groei van Slagveer geven mij het gevoel dat er nog van alles in zit.

De selectie is erg krap, dat klopt helemaal, maar als je per se verbeteringen wilt halen ipv breedte aankopen, dan vis je in een kleine vijver, met een kleine portemonnee.
Plaats reactie