@frisianbadboy: ben je vandaag in Buitenpost aanwezig geweest?
Ja ik geef alleen een oordeel op wedstrijden als ik er ook bij aanwezig ben geweest. En ja dat doelpunt was weliswaar de verdediging niet echt aan te rekenen. Wellicht wel de keeper die zon bal altijd naar de buitenkanten moet wegspelen. Maar toch sneed de, toch niet sterke, opponent een aantal keren wel heel makkelijk door de verdediging. Dat viel mij wederom zwaar tegen. En net als afgelopen seizoen is dat een combinatie van teveel slechte en matige verdedigers en niet goed meelopende middenvelders. En ik maak me zorgen als we tegen zulke tegenstanders al niet overtuigend kunnen spelen, we het in de competietie helemaal niet kunnen laten zien. En ik vrees dat er ook tijdens de competitie noodgedwongen weer teveel spelers moeten meedoen die het niveau dat wij nastreven niet aankunnen. Mede veroorzaakt door jarenlang slecht aankoopbeleid en nu weer door teveel slechte spelers niet vroegtijdig te vervangen door betere.
Ook vandaag miste ik weer een goede linksvoor. Assaidi leuk en aardig maar zoals Hielke het omschreef een blaffende hond die niet bijt. Te licht om mee te strijden bij de eerste vijf plaatsen in nederland. En ik heb wederom een creatieve middenvelder gemist. Armoedig aanvalsspel en dat nog tegen zon zwakke tegenstander. En dan niet te vergeten de zo al jarenlang gemiste leider. Ook vanmiddag weer niemand die het voortouw nam en de zaak op sleeptouw nam. Slordig en wederom inspiratieloos voetbal als het vorige seizoen. Dost liet in een korte periode meer zien dan sommige spelers in de hele wedstrijd.