Loizos Loizou

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Loizos Loizou

Bericht door Jazz »

sc Heerenveen neemt Loizos Loizou op huurbasis over van Omonia Nicosia. De 20-jarige aanvaller speelt de rest van het seizoen in het Abe Lenstra stadion. Loizou gaat spelen met rugnummer 10.

Loizou doorliep de gehele jeugdopleiding van Omonia Nicosia en maakte in 2019 op 16-jarige leeftijd zijn officiële debuut in het eerste elftal. Inmiddels heeft de aanvaller 27 officiële interlands voor Cyprus gespeeld. Met de stap naar Heerenveen gaat Loizou nu voor het eerst een buitenlands avontuur aan.

Algemeen directeur Ferry de Haan is verheugd met zijn komst: "Loizos is een echte dribbelaar die vanuit het niets, iets kan creëren. Zeker in wedstrijden waarbij je in de eindfase creatiever moet zijn, kunnen we hem goed gebruiken. Met hem krijgen we voorin meer mogelijkheden."
Geen optie tot koop bedwongen.
Heerenveen fan in Leiden
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Wat ik mij afvraag, waarom verhuurt Omonia hem?
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ferry geeft aan dat bij verkoop na dit halfjaar ook een percentage onze kant op komt.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

hhage schreef:Wat ik mij afvraag, waarom verhuurt Omonia hem?
Enige wat ik me kan bedenken is dan Nicosia denkt dat wij een beter uithangbord zijn zodat de prijs opgedreven kan worden. Bijv. de door verkopen van Ejuke en Sarr.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Neymar schreef:Enige wat ik me kan bedenken is dan Nicosia denkt dat wij een beter uithangbord zijn zodat de prijs opgedreven kan worden. Bijv. de door verkopen van Ejuke en Sarr.
In het geval dat wij de finale van de play-offs halen heb je het letterlijk over een periode van maximaal vier maanden of zestien weken. Zonder play-offs gaat het over 3,5 maand en veertien weken. Tegen de tijd dat die jongen hier gewend is, mag hij alweer terug naar Cyprus. Het blijft een bijzondere deal.

Ik hoop dat hij in elk geval sportief veel kan bijdragen en ons voorin wat meer kan brengen (meer dan Nunnely), dan is het de investering waard geweest. Uiteraard nog los van de percentages die in de toekomst bij ons binnen gaan komen als hij een mooie carriere krijgt.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Waar zijn ze toch mee bezig? Walemark is al een mispeer, huren we de volgende voor een paar maand. De Haan maakt er een knappe bende van. Dit heeft niks met beleid te maken. We hebben geen spits en geen scorende middenvelder. Haalt clown de Haan een vleugelspits.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Heerenveen rules schreef:Waar zijn ze toch mee bezig? Walemark is al een mispeer, huren we de volgende voor een paar maand. De Haan maakt er een knappe bende van. Dit heeft niks met beleid te maken. We hebben geen spits en geen scorende middenvelder. Haalt clown de Haan een vleugelspits.
Walemark is geen mispeer, elke wedstrijd die hij kan spelen is een upgrade van Nunnely. Daarbij is de conclusie dat nunnely op alle vlakken tekort komt en een serieuze optie achter Sahraoui en Walemark nodig is. Die is binnengehaald.

Als je serieus met je middenveld bezig wilt dan had je Haye moeten verkopen, een zes moeten halen, kiezen tussen Olsson en Brouwers en een creatieve middenvelder moeten binnenhalen. Dat ligt niet in onze mogelijkheden momenteel.

Wat had jij dan precies van Ferry verwacht?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ze huren nu twee spelers als back up. Er zijn weinig middelen en we halen spelers voor op de bank. Onze spitspositie is heel zwak bezet. Van Amersfoort is geen spits. Het slaat helrmaal nergens op dat hij daar speelt. Karlsbak had het best verhuurd kunnen worden, want die heeft het niveau niet. Dus als je spelers haalt, doe dat in onze situatie dan voor de basis. Had een spits gehuurd. Of een creatieve middenvelder. Nu haal je twee spelers achter Kohlert en Walemark..Il vind het oliedom. Maar dat past wel bij de Haan zijn manier van handelen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Heerenveen rules schreef:Ze huren nu twee spelers als back up. Er zijn weinig middelen en we halen spelers voor op de bank. Onze spitspositie is heel zwak bezet. Van Amersfoort is geen spits. Het slaat helrmaal nergens op dat hij daar speelt. Karlsbak had het best verhuurd kunnen worden, want die heeft het niveau niet. Dus als je spelers haalt, doe dat in onze situatie dan voor de basis. Had een spits gehuurd. Of een creatieve middenvelder. Nu haal je twee spelers achter Kohlert en Walemark..Il vind het oliedom. Maar dat past wel bij de Haan zijn manier van handelen.
En dan haal je een Cypriotisch megatalent die gewoon wedstrijdfit is en dan laat je wederom Nunnely, één van de allergrootste prutsers ever invallen. Ik zou het zo graag willen begrijpen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Kees zal hem wel niet of amper gebruiken, want hij kan niet zo goed druk zetten. Of hij snapt de spelopvatting niet goed genoeg
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat snapt hij in mei, dan kan hij weer terug. Nunnely erin doen......Het wordt echt een aanfluiting wat van Wonderen allemaal doet . Gelukkig komt zondag Ajax langs. Weet je zeker dat je er minimaal 3 om je oren krijgt.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2020
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Heerenveen rules schreef:Ze huren nu twee spelers als back up. Er zijn weinig middelen en we halen spelers voor op de bank. Onze spitspositie is heel zwak bezet. Van Amersfoort is geen spits. Het slaat helrmaal nergens op dat hij daar speelt. Karlsbak had het best verhuurd kunnen worden, want die heeft het niveau niet. Dus als je spelers haalt, doe dat in onze situatie dan voor de basis. Had een spits gehuurd. Of een creatieve middenvelder. Nu haal je twee spelers achter Kohlert en Walemark..Il vind het oliedom. Maar dat past wel bij de Haan zijn manier van handelen.
Tegen Excelsior heb je kunnen zien waarom een linksback toevoegen aan de selectie broodnodig was. Dat lijkt me toch geen discussiepunt, of wel? Dat je Loizou huurt vind ik ook prima te begrijpen als je ziet hoe Nunnely speelt en de blessuregevoeligheid van Walemark. Die gaat ook wel speeltijd krijgen.
De spitspositie had je inderdaad echt anders moeten invullen, Karlsbakk moet je of zeer nauwkeurig begeleiden of verhuren aan een KKD-club. Volendam was ook een mooie plek voor hem geweest na het vertrek van Zeefuik daar. Het huren van een spits was wel echt verstandig geweest, zodat je Pelle weer op de bank kan zetten.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Huur je een speler voor 6 maanden, maak je nog geeneens gebruik van hem en zet je Nunnely als sub erin...
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Misschien eerst half jaartje mee laten doen bij het 2e :lol:
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Een opportunistische trainer had hem gebracht. Kees is behouden en probeert aan zijn eigen zekerheden vast te houden. Walemark had tegen Vitesse en Volendam voor de winterstop ook moeten spelen, maar na drie dagen bevroren velden in Venlo kan hij opeens wel elke wedstrijd starten. Het probleem is niet dat deze jongen gehaald is, het probleem is dat Kees hem er niet in zet en weer de duidelijk te lichte nunnely brengt.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

KvW geeft aan dat hij het niveau (nog) niet heeft, het gaat om een gehuurde speler waar ze eerst een flink bedrag voor neer wilden leggen.

Het word tijd om ernstige twijfels te zetten bij het functioneren van de scouting & directeur.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

SuperFrysk schreef:KvW geeft aan dat hij het niveau (nog) niet heeft, het gaat om een gehuurde speler waar ze eerst een flink bedrag voor neer wilden leggen.

Het word tijd om ernstige twijfels te zetten bij het functioneren van de scouting & directeur.
Heel apart dit, je haalt een speler voor een half jaar en dan is hij er niet klaar voor / niet goed genoeg. De scouting mag zit dan wel achter de oren krabben.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Opvallend bericht uit Cyprus. Heerenveen-huurling Loizos Loizou wilde zó graag naar het buitenland, dat Omonia nu zijn salaris doorbetaalt. "We hebben hem de kans gegeven, op kosten van Omonia", bevestigt Omonia-directeur Papastavrou. De belangrijkste reden voor Omonia om hiermee akkoord te gaan is dat Loizou's waarde verbetert als hij bij Heerenveen indruk maakt. "Dat klopt", laat Papastavrou weten. Feitelijk betaalt Omonia hem nu dus om in Heerenveen op de bank te kunnen zitten.
Via X

Ik hoorde vandaag toevallig Kees van Wonderen vergelijkbare bewoording gebruiken bij de Sportcast. Dat verklaart wellicht ook waarom Kees hem ook weinig speeltijd gunt, want tussen de regels door hoor ik dat hij van Kees niet hoefde te komen.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Wat vonden we er van? We hadden niet heel veel balbezit en het gaat natuurlijk veelal over onze linkerkant maar hier en daar kregen we toch een glimp te zien. Genoeg om te zien dat er meer in zit dan in Nunnely in ieder geval. Technisch vaardig en een stevige versnelling. Verder geen oordeel over te vellen. Deed bovendien zijn verdedigende werk naar behoren. Smal was in de 2e helft lastiger dan in de 1e helft.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Kan je weinig van zeggen denk ik, hij is wel technisch inderdaad. Bij de uitbraak waarbij Vlap geel kreeg had die hem eerder moeten geven, dat is me vooral bijgebleven.

Je kan je bijna niet voorstellen dat die zoveel minder is dan de alternatieven
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Loizou heeft wat mij betreft zeker een meerwaarde met zijn spel ten opzichte van Nunnely, die kreeg gisteren in de minuten die hij kreeg werkelijks niks gedaan. Is niet iemand die snel het verschil maakt maar ik vond hem gisteren een prima spelen in zijn eerste wedstrijd vanaf de start.
Plaats reactie