Denzel Hall

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 722
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Denzel Hall

Bericht door jeewee »

.-
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Kan alleen maar meevallen zo te lezen :?
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Nog slechter dan toen hij voor ADO speelde, dit zag iedereen behalve de scouting aankomen.
Heerenveen fan in Leiden
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Volgende week Ali maar weer, die kan tenminste nog een beetje verdedigen. Dat we vanuit de jeugd niks beters dan deze twee hebben is zorgelijk.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Zijn pluspunt is nog dat hij fysiek prima in orde is en ook snel genoeg, maar de gele kaart op de middenlijn was oliedom en verdedigend mag hij er ook wel wat korter op zitten. Is constant aan het corrigeren door zijn slechte positionering. Hier moet nog wel heel veel aan gewerkt worden, op dit moment nog lang niet goed genoeg en dat is dan niet goed ingeschat door Ferry.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1008
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

fuotbalgek schreef:Volgende week Ali maar weer, die kan tenminste nog een beetje verdedigen. Dat we vanuit de jeugd niks beters dan deze twee hebben is zorgelijk.
Het is echt lastig inschatten of hij het gedurende een langere periode kan laten zien, maar ik zou Oliver Braude wel als rechtsback willen zien. Vind ik echt wel een getalenteerde speler.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

badfrisianboy schreef:Het is echt lastig inschatten of hij het gedurende een langere periode kan laten zien, maar ik zou Oliver Braude wel als rechtsback willen zien. Vind ik echt wel een getalenteerde speler.
Je zou zeggen dat Kees wel aardig in de smiezen moet hebben hoe ver hij is in zijn ontwikkeling, maar inderdaad, die maakte in de speelminuten die hij tot nu toe heeft gekregen een prima indruk.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Wat mis ik Milan zeg...
Heerenveen fan in Leiden
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Jazz schreef:Wat mis ik Milan zeg...
En dan te bedenken dat Ferry zat te wachten op geld om hem te halen. Haal dan transfervrij die back van RKC.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Dan heb ik liever nog oliver braude op de rechtsback.
Dit kan echt niet meer!!!
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Je vraagt je echt af hoe ze hem hebben gescout. Als je hoort hoe de ADO supporters over hem spraken, dan is het nog onbegrijpelijker. Deze speler zou bij een gemiddelde KKD ploeg niet in de basis staan, daar ben ik van overtuigd.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

SuperFrysk schreef:Je vraagt je echt af hoe ze hem hebben gescout. Als je hoort hoe de ADO supporters over hem spraken, dan is het nog onbegrijpelijker. Deze speler zou bij een gemiddelde KKD ploeg niet in de basis staan, daar ben ik van overtuigd.
Tot de 1-1 vond ik hem best goed spelen. Kwam geregeld voor zijn man en geen balverlies. Maar de 1-1 was zijn fout en toen was het ook klaar met hem en heeft ie nauwelijks nog wat goeds gedaan
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Waarom hebben wij geen scouting meer? Als we die hadden gehad, dan speelde Hall hier niet.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heel bijzonder. Gewoon elke wedstrijd dezelfde fouten maken. Bij balbezit tegenstander gewoon voor de zoveelste keer veel te ver naar buiten gepositioneerd. Tegen Excelsior gebeurd het hem meerdere keren en nu kost het je weer een goal.

Komt nog bij dat hij na een kwartier gewoon een penalty tegen had moeten krijgen. Veel te late tackle in de 16 en geen bal geraakt.

Het is gewoon onbegrijpelijk dat zo'n jongen gehaald wordt. Wie heeft hem bekeken en gezegd, dit is hem? Ik neem aan dat bij ons iedereen met een beetje inbreng zo'n jongen heeft bekeken. Hoe kan je dan gezamenlijk tot de conclusie komen dat dit wat voor ons is? Ik geloof dat hij redelijk hard kan lopen en daarmee hebben we alle positieve punten benoemd, vrees ik.

Braude maar opstellen als Ali niet fit is. Doet meer dingen goed dan Hall. Braude heeft ook nog iets van aanvallende inbreng. Ik geloof niet dat ik Hall op de helft van tegenpartij al iets van toegevoegde waarde heb zien brengen.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Die goal was een fout van hem, maar was ook niet alleen zijn fout want iemand kon vrij die bal geven, daarna was ons centrale duo ook Dost kwijt, dus eigenlijk ging alles mis.

Ik vond hem verder wel scherper spelen dan de vorige wedstrijd, dus hopelijk trekt hij dit door. Spelers zomaar afschrijven vind ik ook altijd zo makkelijk.

Braude viel overigens wel goed in.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Het is heel sneu voor die jongen, maar hij kan er echt. Maar dan ook echt helemaal niets van. Degene die hem heeft gescout, moet direct uit zijn functie ontheven worden, en degene die hem opstelt overigens ook.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat deze jongen betaald wordt om ons shirt te dragen..... Scouts en van Wonderen: schaam je kapot!!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Een parodie op een profvoetballer.

Om te janken dat deze jongen bij ons onder contract staat.
Spijt heb je morgen maar!
Demster
Invaller
Berichten: 463
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Spijtig voor Denzel maar zo snel mogelijk afscheid van nemen. Een grotere mismatch heb ik zelden meegemaakt bij de club en het sneue is dat de meesten dit al voorzien hadden toen hij gecontracteerd werd (behalve de verantwoordelijken).

Hij zal vast iets kunnen, anders doorloop je niet de gehele jeugd bij een club als Feyenoord en ben je geen jeugdinternational, maar het komt er 0,0 uit. Leek gister met 0 zelfvertrouwen te spelen en daardoor bij elke actie een tel te laat.

Sneu voor die jongen, want hij kan er niks aan doen dat de verantwoordelijken hem gekocht hebben, maar dit gaat niks worden.

En dat voor een paar ton en een contract voor 4 jaar...
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Otsje P schreef:Heel bijzonder. Gewoon elke wedstrijd dezelfde fouten maken. Bij balbezit tegenstander gewoon voor de zoveelste keer veel te ver naar buiten gepositioneerd. Tegen Excelsior gebeurd het hem meerdere keren en nu kost het je weer een goal.

Komt nog bij dat hij na een kwartier gewoon een penalty tegen had moeten krijgen. Veel te late tackle in de 16 en geen bal geraakt.

Het is gewoon onbegrijpelijk dat zo'n jongen gehaald wordt. Wie heeft hem bekeken en gezegd, dit is hem? Ik neem aan dat bij ons iedereen met een beetje inbreng zo'n jongen heeft bekeken. Hoe kan je dan gezamenlijk tot de conclusie komen dat dit wat voor ons is? Ik geloof dat hij redelijk hard kan lopen en daarmee hebben we alle positieve punten benoemd, vrees ik.

Braude maar opstellen als Ali niet fit is. Doet meer dingen goed dan Hall. Braude heeft ook nog iets van aanvallende inbreng. Ik geloof niet dat ik Hall op de helft van tegenpartij al iets van toegevoegde waarde heb zien brengen.
Dit is nu een déjà vu... (Heerenveen Excelsior 0-3, Excelsior Heerenveen 3-0)
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »



Maar gaan kijken voor een oplossing in de zomer op deze manier...
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Weggegooid geld en dat was op voorhand te verwachten. Iedereen die bij het aantrekken van deze jongen betrokken is geweest mag wmb direct vertrekken

Als je zo'n slechte speler aan kan trekken dan verdien je het niet om verder nog transfers te verzorgen
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Komt overigens nog bij dat Van Ewijk al een jaar zou vertrekken en dan komen ze met deze jongen op de proppen
Gebruikersavatar
Ferry Nijs
Jeugdspeler
Berichten: 25
Lid geworden op: 12-04-2024 15:19

Bericht door Ferry Nijs »

Het vernieuwde forum heeft mij gemotiveerd om ook weer een account aan te maken na een afwezigheid van heel wat jaren.

Om in te haken op deze discussie: onbegrijpelijk dat deze speler is aangetrokken. Vanuit Den Haag vorig jaar al signalen gehoord dat ze niet begrepen waarom we deze speler op de korrel hadden. Als het aantrekken van dit soort spelers een voorbode is voor de volgende transferwindow, dan kunnen we nog wat misperen verwachten. Het wordt echt tijd om een technisch manager aan te stellen. In alleen het tandem De Haan - Zandvliet heb ik weinig vertrouwen.
rodioncamataru
Jeugdspeler
Berichten: 17
Lid geworden op: 08-04-2024 18:20

Bericht door rodioncamataru »

Wat ik dit jaar van Hall heb gezien was echt niet best. Ik begreep dat hij 4 ton heeft gekost, dus verlies maar nemen dan. Hopelijk voor hem kan hij bij een mooie KKD-club aan de bak. Wel een misser van de scouting.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ferry Nijs schreef: 12-04-2024 15:57Het vernieuwde forum heeft mij gemotiveerd om ook weer een account aan te maken na een afwezigheid van heel wat jaren.
Welkom terug!

Mag ik trouwens met zo'n mooie gebruikersnaam een suggestie doen voor een avatar? :wink:
borat.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Ferry Nijs
Jeugdspeler
Berichten: 25
Lid geworden op: 12-04-2024 15:19

Bericht door Ferry Nijs »

Uiteraard. Meteen toegevoegd. :lol:
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Haha, heerlijk! Ferry Nijs! :lol:
Gebruikersavatar
DerFritz
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 16-04-2024 14:51

Bericht door DerFritz »

rodioncamataru schreef: 15-04-2024 18:34 Wat ik dit jaar van Hall heb gezien was echt niet best. Ik begreep dat hij 4 ton heeft gekost, dus verlies maar nemen dan. Hopelijk voor hem kan hij bij een mooie KKD-club aan de bak. Wel een misser van de scouting.
Ah joh, Robin van Persie krijgt hem wel aan het voetballen.
Gebruikersavatar
Ferry Nijs
Jeugdspeler
Berichten: 25
Lid geworden op: 12-04-2024 15:19

Bericht door Ferry Nijs »

DerFritz schreef: 16-04-2024 16:20 Ah joh, Robin van Persie krijgt hem wel aan het voetballen.
Hij doet nu volgens Sander de Vries nogal gangster. Vraag me af hoe gangster hij is met Van Persie aan het roer.
Plaats reactie