Alex Timossi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Alex Timossi

Bericht door DSCH »

Ben benieuwd. Hopelijk kan hij wat toevoegen. Mooi dat er weer een optie bij is voor van Wonderen.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Ben erg benieuwd wat we betaald hebben. Verwacht ergens tussen 5 ton en 1 miljoen.
Heerenveen fan in Leiden
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Hopen dat we wat meer geluk hebben dan met andere spelers van grote clubs, zoals Filip Stevanovic, Anthony Musaba en Oliver Batista. Geen fantastische statistieken vooralsnog, maar ook nog een jonge speler en al veel wedstrijden erop zitten. Heeft het met het team bij Austria Klagenfurt wel goed gedaan als promovendus in Oostenrijk afgelopen jaar.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Jazz schreef:Ben erg benieuwd wat we betaald hebben. Verwacht ergens tussen 5 ton en 1 miljoen.
Iets aan de hoge kant in lijn met spelers die andere Nederlandse clubs van Bayern II hebben opgepikt. Dat zijn clubs die niet snel dit soort bedragen betalen. Verwacht dat de transfersom max 5 ton is, maar dat er wel een doorverkoop op zit van 10-15%. Contract liep nog maar één jaar en geen enkel perspectief richting doorbraak daar.

Zie bv ook Batista Meier, voor laatste contractjaar verkocht voor ong 3 ton.
us Hearrenfean
Bankzitter
Berichten: 192
Lid geworden op: 28-02-2011 23:16
Locatie: Deventer

Bericht door us Hearrenfean »

Vandaag in Zwolle geweest om Heerenveen de oefenwedstrijden te zien spelen tegen PEC. Timossi viel mij in het tweede deel in positieve zin op. Inderdaad een “klassieke” rechtsbuiten met snelheid, een actie en… overzicht. Niet een bal zomaar voor de goal pompen, maar het overzicht bewaren en een keuze maken. Hoewel PEC geen afspiegeling is van de gemiddelde eredivisieploeg heb ik wel een goede eerste indruk van die jongen. Ik ben benieuwd naar hem, maar ook naar hoe Kees hem gaat gebruiken. In de eerste pot kwam hij namelijk op de plek van Van Ewijk (die nog dieper speelde dan vorig seizoen) en de tweede pot als klassieke rechtsbuiten.
Blue-White Army!!
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Timossi geeft zelf aan zowel aan de buitenkant als in een systeem met twee spitsen te hebben gespeeld de voorbije jaren. KvW kan daardoor een hoop kanten op met deze selectie.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Moet alleen nog een 10 komen die goals kan maken en assists kan geven,
Halilovic hoort niet op die plek en Al Hajj mag het dan uitvechten met de nieuwe 10
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Er wordt eigenlijk nergens over een transfersom gesproken. Was Timossi niet gewoon transfervrij?

Hij geeft in de Zweedse media aan dat hij ook zijn contract bij Bayern kon verlengen maar dat hij er voor gekozen heeft om dat niet te doen omdat hij niet opnieuw verhuurd wilde worden. Begin het idee te krijgen dat we hem misschien wel gewoon transfervrij hebben vastgelegd.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Otsje P schreef:Er wordt eigenlijk nergens over een transfersom gesproken. Was Timossi niet gewoon transfervrij?

Hij geeft in de Zweedse media aan dat hij ook zijn contract bij Bayern kon verlengen maar dat hij er voor gekozen heeft om dat niet te doen omdat hij niet opnieuw verhuurd wilde worden. Begin het idee te krijgen dat we hem misschien wel gewoon transfervrij hebben vastgelegd.
Volgens LC zijn er enkele tonnen betaald voor Timossi.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Superfries1994 schreef: Volgens LC zijn er enkele tonnen betaald voor Timossi.
Oke, merci.
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Verdienstelijke invalbeurt vandaag, eindelijk kun je een beetje een inschatting maken over het niveau van deze aankoop.
Stak veel energie in de wedstrijd en verstopte zich niet tegen een tegenstander van het kaliber Ajax, dat stemt me positief.
Zijn traptechniek als het ging om voorzetten biedt ook voldoende houvast. Staat wel tegenover dat hij nog niet echt dreigend was qua individuele actie of een technische handeling waarin iets extra’s naar voren kwam. Maar goed, daar heb ik Nunnely ook niet op kunnen betrappen tegen een toch kwetsbare verdedigende back als Wijndal. (Nu kwam Nunnely ook minder in de 1 tegen 1 vandaag)

Al met al heeft Timossi me toch in positieve zin weten te verrassen, wetende dat er nogal veel vraagtekens rond deze speler hangen.
Als je dit kan laten zien tegen Ajax, zit er echt nog wel de nodige rek in lijkt me. Niet te snel afschrijven dit soort spelers.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2447
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Vandaag bracht hij tenminste extra energie tov Nunnely en leek ook wat vertrouwen te tanken.
AMDJ
Verified
Beheerder
Berichten: 78
Lid geworden op: 30-05-2006 23:57

Bericht door AMDJ »

Vertrekt naar het Zweedse Brommapojkarna.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Contract afgekocht?
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2022
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Er wordt inderdaad een kleine transfersom betaald en we zijn van zijn salaris af, dat anders nog tot 2026 had doorgelopen. Al met al een teleurstellend verhaal voor beide kanten. Ik heb echt nul komma nul van hem gezien waarvan ik dacht: hé, die kan wat. Hoop voor hem dat hij in zijn thuisland weer het vertrouwen kan terugwinnen, want hij zal ongetwijfeld wat kunnen.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2447
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Goede oplossing voor alle partijen, en zelfs met een transfersom.
Plaats reactie