Kees van Wonderen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Kees van Wonderen

Berichtdoor Satyr » 21-03-2022 12:47

Nou, welkom! Twee jaar onze trainer, als het meezit wat langer. Benieuwd of hij nu bij Eagles het seizoen af mag maken.
Satyr
Superster

Re: Kees van Wonderen

Berichtdoor vincentdelbos » 21-03-2022 15:04

Ik ben wel tevreden. Zijn spelopvatting is misschien niet de meest aanvallende, maar hij haalt wel veel rendement uit zijn selectie. En dat laatste vind ik belangrijk. Hij komt daarnaast rustig en sympathiek over en heeft, voor zover ik dat kan beoordelen, veel waardering vanuit de supporters van GAE.

Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen en vooral ook hoe de selectie er komend jaar uit gaat zien waar hij mee moet werken.
vincentdelbos
Basisspeler

Berichtdoor Baas » 21-03-2022 16:26

Ik was sceptisch, maar als ik op verschillende fora de reacties en jaloezie lees, doet me dat toch wel goed.
Het kan in ieder geval niet veel slechter dan dat het momenteel gaat, dus succes Kees!
Hopelijk beide ploegen voor de laatste speelronde wel al veilig.. Als we allebei nog winst nodig hebben, kan het een hele vervelende worden voor Kees.
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Superfries1994 » 22-03-2022 00:57

Als hij het maximale uit zijn selectie weet te halen, moet het beter gaan dan de afgelopen drie jaar. Afgezien van een paar leuke spelers als Brouwers en Cordoba heeft hij vrij matig materiaal bij GAE en lijkt zich tot nu toe relatief makkelijk te handhaven. Dat is in ieder geval een knappe prestatie. Ik hoop vooral dat hij een spel wil gaan spelen wat past bij het elftal in plaats van een spelprincipe wat van boven is opgelegd of spelers op posities zet die daar overduidelijk niet thuishoren.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor DSCH » 25-03-2022 12:50

Superfries1994 schreef:Als hij het maximale uit zijn selectie weet te halen, moet het beter gaan dan de afgelopen drie jaar. Afgezien van een paar leuke spelers als Brouwers en Cordoba heeft hij vrij matig materiaal bij GAE en lijkt zich tot nu toe relatief makkelijk te handhaven. Dat is in ieder geval een knappe prestatie. Ik hoop vooral dat hij een spel wil gaan spelen wat past bij het elftal in plaats van een spelprincipe wat van boven is opgelegd of spelers op posities zet die daar overduidelijk niet thuishoren.

Vooral dat laatste punt zou al een hele verbetering zijn. Spelers op verkeerde posities hebben we te lang moeten aanzien. Het aankoopbeleid zal er aankomende zomer ook een belangrijke rol in spelen.
DSCH
Wereldspeler

Berichtdoor Satyr » 16-05-2022 09:23

Paul Simonis volgt Kees van Wonderen naar Friesland. De assistent-trainer vertrekt net als Van Wonderen naar SC Heerenveen. Dat maakte de club maandagochtend bekend. Daarmee hebben de Friezen de staf compleet. Ook Ole Tobiasen, nu succesvol als interim-trainer, en Peter Reekers gaan deel uitmaken van de staf. Zij zullen echter eerst nog de play-offs voor Europees voetbal tot een succes moeten brengen voor de focus op het nieuwe seizoen kan.
Satyr
Superster

Berichtdoor badfrisianboy » 05-07-2022 10:12

Omrop Fryslân heeft in een podcast een interview gehad met onze hoofdtrainer Kees van Wonderen.

Na voorgaande trainers (Streppel, Olde Riekerink en Jansen) wat mij betreft een verademing om naar te luisteren. Alle woorden zijn raak en getuigen van een trainer die weet waar hij het over heeft.

De link: https://podcasts.apple.com/nl/podcast/s ... 0568769138
badfrisianboy
Basisspeler

Keer terug naar Spelers & staf