Anas Tahiri

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

AMDJ schreef:Dit is geen gegeven feit. Die uitspraak is op verschillende manieren te interpreteren en ik vind het eerlijk gezegd veel kwalijker dat je er vanuit gaat dat Tahiri deze opvattingen deelt, zonder dat hij hier enige aanleiding voor heeft gegeven.
Zo heb ik het ook niet opgevat. En er is geen goed of slecht, de hele situatie daar gaat al zover terug dat we dat op een voetbalforum niet volledig kunnen gaan doorgronden.

Tahiri is voor mij een zeer sympathieke jongen, die trots is op het feit dat hij bij Heerenveen speelt. En daar ben ik dan weer trots op. Aan welke 'kant' hij staat is voor mij persoonlijk niet zo relevant en al helemaal geen reden voor mij om zijn contract te ontbinden. En ik denk dat de club er hetzelfde over denkt.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Zou toch niet verkeerd zijn om nog een jaar te verlengen met deze jongen. Vind het een genot om hem te zien voetballen. Combineert een heerlijke techniek met temperament op het veld, en zorgt ook buiten het veld voor verbinding met buitenlandse spelers en heeft een goede band met de fans.

Zodra bekend wordt wie Kees gaat opvolgen is het misschien goed om eens om de tafel te gaan zitten. Vind hem voor ons niveau echt een prima speler. Misschien niet iemand waar nog veel groei in zit maar dat hoeft ook niet altijd. Je weet met Tahiri wat je aan hem hebt en denk dat hij bij ons ook op zijn niveau zit.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Zal best een goeie kerel zijn maar er zit wel heel weinig dreiging in.
Ik erger me mateloos aan die balletjes breed en achteruit.
Neem eens wat risico, kan een keer verkeerd gaan maar nu komt er ook heel weinig uit.
En kleun er eens een keer in, wees een kerel.
Anti anti. :)
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Toevallig schoot hij gister op goal, maar zijn er ook statistieken hoe vaak hij op goal schiet?
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Heeft werkelijk niets van een nummer 10, maar moet er toch spelen. Wekelijks wordt bewezen dat deze drie middenvelders elkaar in dit systeem niet aanvullen en telkens probeert KvW het weer. Onbegrijpelijk. Een blessure van een middenvelder en je gooit je hele manier van spelen over boord. Zegt trouwens ook wat over onze scouting dat eigenlijk al onze middenvelders een 6 of een 8 zijn.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Webster en Van Amersfoort kunnen prima op 10, maar stel je voor dat we aanvallende spelers op gaan stellen :?
Plaats reactie