Đoàn Văn Hậu

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Đoàn Văn Hậu

Berichtdoor oldtimer » 29-09-2019 18:29

Ik denk eigenlijk dat dit te voorzien was. Je zult zien dat al die commerciele verwachtingen niet gaan uitkomen. Dat lukt alleen ( en dan nog misschien ) als hij geregeld in de hoofdmacht speelt. Zo niet, dan zal de animo in Vietnam snel zakken.
oldtimer
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-09-2019 18:39

Ik weet niet hoe goed hij is, maar Jansen houdt vast aan zijn basiself, alleen Joey Veerman heeft een basisplek veroverd.
Maar de late nieuwelingen, Dreyer, Van Hau en zelfs Halilovic moeten wachten op hun kans
Het is eigenlijk te hopen dat je zaterdag tegen Zwolle na een uur spelen met 3-0 voorstaat en dan Van Hau en Halilovic een half uur laat spelen
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Wizard » 30-09-2019 06:59

Feanfan 1 schreef:Ik weet niet hoe goed hij is, maar Jansen houdt vast aan zijn basiself, alleen Joey Veerman heeft een basisplek veroverd.Het is eigenlijk te hopen dat je zaterdag tegen Zwolle na een uur spelen met 3-0 voorstaat en dan Van Hau en Halilovic een half uur laat spelen

Van Văn Hậu is het vrij logisch dat hij er nog niet in staat danwel nog weinig minuten maakt. Die jongen is hier pas net en zal tijd nodig hebben om zich aan te passen. Totaal andere cultuur, leefomgeving, speelstijl, competitie, etc. Toch verwacht ik dat, wanneer hij het niveau straks een beetje aankan, hij wel zijn minuten zal maken. Wanneer dat niet obv zijn kwaliteiten is, is dat wel vanuit commercieel belang.
Veerman speelt zeer sterk, kent de competitie en staat er dan ook meteen. Halilovic zal nog even moeten wennen, maar ook hij zal spoedig meer minuten maken verwacht ik. Wanneer je hem op de training ziet spelen, weet je dat JJ hem binnenkort meer minuten zal geven.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Satyr » 30-09-2019 11:55

Ik vind het ronduit dom dat Van Hau niet is ingevallen, al is het 5 minuten tegen VVV. Je verliest momentum qua commerciële deals zo. Je zult zien dat 'ie de assist geeft op de 0-3, dan ontploft het internet daar joh :lol:
Satyr
Superster

Vorige

Keer terug naar Spelers & staf