Joey Veerman

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Joey Veerman

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-08-2021 09:45

Een buitenspeler en een spits moeten er sowieso komen
AZ weet waar het aan toe is voor Veerman, minimaal 8 miljoen betalen. Maar betwijfel of ze dat gaan betalen, ondanks dat ze genoeg geld hebben
Of dat ze een speler willen ruilen + 6 miljoen ofzo , maar zou niet weten wie daar buiten de boot valt en hier meerwaarde is
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor davp » 29-08-2021 10:33

AZ doet even een Ajax-je. Proberen Joey de kop gek te maken in de hoop dat hij vanmiddag als een krant speelt.
davp
Superster

Berichtdoor Neymar » 29-08-2021 20:29

Weer bij een interview een irritante houding naar de club toe, wegens volgens hem een te hoge vraagprijs. AZ schijnt 4,5 miljoen geboden te hebben. Het is toch logisch dat je je beste speler niet voor dat bedrag laat vertrekken terwijl hij nog een contract van een aantal jaar heeft.

Hopelijk blijft hij zich wel gewoon inzetten mocht de transfer er niet komen.
Neymar
Superster

Berichtdoor gwgwgw » 29-08-2021 21:09

Het wordt eens tijd dat Kraay & Co kritische vragen gaan stellen: Zeg Joey, je hebt vorig jaar je langlopende contract zelf toch nog een jaar extra verlengd? Waarom wil je voordelen van een langlopend contract (meer salaris) en klaag je wekelijks over het nadeel ervan (moeilijker wegkomen)? Vind je je zelf ook niet wat ondankbaar naar je club, waar je tonnen verdiend, door nu al weken op rij daar over te klagen?
gwgwgw
Selectiespeler

Berichtdoor Jazz » 30-08-2021 10:02

Wat een jankebal, het begint nu echt vervelend te worden. Kan de club hem niet een mediaverbod geven?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-08-2021 11:44

Jazz schreef:Wat een jankebal, het begint nu echt vervelend te worden. Kan de club hem niet een mediaverbod geven?

Ik snap hem wel. Je zal nog een jaar met 6 medespelers spelen die er niks van kunnen en een trainer die er al helemaal niks van snapt
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 31-08-2021 13:24

Los van de kwaliteiten die Joey uiteraard met zich meebrengt, vind ik het toch jammer dat hij niet voor een mooi bedrag (7 tot 8 miljoen wat mij betreft) is verkocht. Hij is natuurlijk erg lastig te vervangen, maar die driehoek in de as van het veld met 'de Veermannetjes' en Kongolo houdt ook de rest van het team op. Een verkoop van Joey was een uitgelezen kans om het team op meerdere plekken echt van impulsen te voorzien waar we later met mooie transfersommen ook weer de vruchten van kunnen plukken.
Mede doordat een goede transfer niet is gelukt, trommelt de technisch manager weer een heel huurleger zonder opties op, waardoor er in de voorhoede 0 (niets!) transferwaarde staat. Alleen Arjen van der Heide kan wat opbrengen, maar daarvan moeten we eerst maar eens hopen dat hij zich weet door te ontwikkelen, want dat zie ik eigenlijk vrij somber in. Verder heb je nog Nygren, maar die moet eerst dan nog gekocht worden, als hij zich ook al door weet te ontwikkelen.. De spits is natuurlijk pas echt dramatisch wat dat betreft, daarvoor kunnen de bloemen naar de heer G. Hamstra in Amsterdam. Twee (toekomstige) cashcows op die drie posities waren echt nodig, aangevuld met huurspelers zoals Stevanovic wat mij betreft.
Ik had ook heel graag dit jaar een middenveld met Rami Hajal en Tibor Halilovic gezien, in combinatie met een type Matusiwa erachter. Dat je dan concurrentie haalt door middel van huurspelers vind ik geen probleem, maar er moet een basis staan waar je geld aan kan verdienen.
De verdediging staat eigenlijk nog het best en daar zijn behalve een fatsoenlijke rechtsback als backup geen impulsen nodig, maar het is wel jammer dat Bochniewicz is weggevallen voor dit seizoen. Die linie is wel redelijk op niveau.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor Jazz » 31-08-2021 15:04

Superfries1994 schreef:...Mede doordat een goede transfer niet is gelukt, trommelt de technisch manager weer een heel huurleger zonder opties op, waardoor er in de voorhoede 0 (niets!) transferwaarde staat. Alleen Arjen van der Heide kan wat opbrengen, maar daarvan moeten we eerst maar eens hopen dat hij zich weet door te ontwikkelen...

...Twee (toekomstige) cashcows op die drie posities waren echt nodig, aangevuld met huurspelers zoals Stevanovic wat mij betreft.Dat je dan concurrentie haalt door middel van huurspelers vind ik geen probleem, maar er moet een basis staan waar je geld aan kan verdienen.

Precies dit, een vicieuze cirkel waar je alleen uit kan komen door spelers te kopen. Met aankopen heb je de mogelijkheid om ze beter te maken en voor meer te verkopen. Met kale huur bereik je niks.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor Superfries1994 » 31-08-2021 15:34

Jazz schreef:Precies dit, een vicieuze cirkel waar je alleen uit kan komen door spelers te kopen. Met aankopen heb je de mogelijkheid om ze beter te maken en voor meer te verkopen. Met kale huur bereik je niks.

Een beetje nuanceren: Met huren kun je wel zorgen voor meer en betere concurrentie, wat voordelig kan zijn voor de spelers die je wel hebt gekocht. De situatie van nu in de aanval waarbij je eigenlijk alleen maar hebt gehuurd is compleet doorgeslagen. Dan komt straks Siem de Jong erbij als tweede spits en dan ben je echt de boel aan het uithollen. Dat de spitspositie al jaren geen geld oplevert, is al enorm zorgelijk in onze financiële situatie.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor edaluz » 01-09-2021 08:23

Wat een paniek bij Joey. Waarom moet onze best verdienende speler precies NU, op het moment dat er nog veel onzekerheid in de markt zit ivm Corona, per se die transfer willen maken? En precies op het moment dat hij een forse tekenbonus + jaar fors hoger salaris heeft gekregen? Als Heerenveen hem voor 5 miljoen had willen verkopen, hadden ze hem toch geen tonnen tekengeld + fors hoger salaris hoeven betalen? Door deze contractverlenging is hij zo goed als zeker financieel afhankelijk geworden, hij had ook geblesseerd kunnen raken het afgelopen jaar. Volgens mij heeft hij dit zelf ook wel in de gaten, want echt lopen muiten doet ie gelukkig niet.

Zeker kan hij een stap hogerop aan, maar hij is echt nog niet uitgeleerd hier. Zodra de stadions dit komende (half)jaar weer vol hebben gezeten en er wat meer vertrouwen is dat Covid onder controle is, zullen de transfersommen waarschijnlijk snel weer omhoog gaan. Veel clubs hebben zich amper versterkt en hebben de hand op de knip gehouden, dus reken maar dat er komende winter paniek uitbreekt bij heel wat clubs.

Als supporter erg blij dat ie hier in ieder geval nog een half seizoen speelt. En als Joey gewoon doorgaat zoals hij nu doet, komen er wel mooiere clubs voorbij dan AZ.
want morgen wordt alles anders
edaluz
Selectiespeler

Vorige

Keer terug naar Spelers & staf