Fladian schreef:Ik weet nog dat er een aantal mensen waren die redelijk enthousiast waren over Odgaard in de voorbereiding. Ik heb geen wedstrijd van de voorbereiding gezien, maar ik ben wel benieuwd hoe hier nu naar gekeken wordt? Odgaard zal ondertussen met minder zelfvertrouwen spelen, verwacht ik, maar zijn er ook andere verschillen in zijn speelstijl?
Niet om mensen in een kwaad daglicht te zetten, maar ik ben gewoon benieuwd in hoeverre Odgaard veranderd is in loop van het seizoen. En, belangrijker nog, of hij veranderd is. Of wordt hij misschien verkeerd gebruikt?
Hij is redelijk hetzelfde gebleven volgens mij. Bij vlagen heeft hij wel iets, zoals de goal tegen Vitesse. Maar voetballend is het geen wedstrijd geweldig geweest, maar ook daar heeft hij soms bijzondere dingen, maar negen van de tien keer helaas niet. Espejord kwam er zondag in, balletje op de borst, even vasthouden en terugleggen, waardoor er doorgevoetbald kon worden. Dat heeft Odgaard veel en veel te weinig laten zien, al vanaf het begin. Je kunt zeggen dat hij te weinig gevonden wordt door zijn ploeggenoten, maar het is ook zo dat hij andersom zijn ploeggenoten zelden vindt. En dan speel je eigenlijk met een man minder.