Rami Al Hajj

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Rami Al Hajj

Berichtdoor Ebiede » 30-08-2018 17:34

FFF-talang till Heerenveen
FFF:s U19-spelare Rami Hajal, snart 17, har idag skrivit på för holländska klubben Heerenveen.

Mittfältaren Rami Hajal, som gjort åtta mål på elva matcher i U19-allsvenskan 2018, är klar för svenskklubben Heerenveen i Holland.
– Rami är ännu en av våra egna talanger fostrade i Falkenbergs FF:s verksamhet som tar steget ut i en spännande fotbollsvärld. Vi tycker självklart att det är tråkigt att Rami väljer att lämna så tidigt men önskar honom all lycka i hans nya klubb, säger sportchef Håkan Nilsson.

Bron: http://falkenbergsff.se/detailarticle.aspx?id=1221


Vertaling


FFF U19-speler Rami Hajal, binnenkort 17, heeft vandaag getekend voor de Nederlandse club Heerenveen.
Middenvelder Rami Hajal, die acht doelpunten scoorde in elf wedstrijden in de U19 - alle Zweedse 2018, is klaar voor de Zweedse club Heerenveen in Nederland. Rami is weer een van onze eigen getalenteerde gefokte Falkenbergs FF-activiteiten, die plaatsvindt in een opwindende voetbalwereld. We vinden het natuurlijk triest dat Rami ervoor kiest om zo vroeg weg te gaan, maar wenst hem het allerbeste in zijn nieuwe club ", zegt sportdirecteur Håkan Nilsson.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Rami Hajal

Berichtdoor Jazz » 31-08-2018 09:11

Hopelijk geen Rako 2.0
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Rami Hajal

Berichtdoor Wizard » 08-01-2019 08:01

Jazz schreef:Hopelijk geen Rako 2.0

Van wat ik hoor laat hij zich goed zien op het trainingskamp. Zo te horen geen 2e Rako.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Rami Hajal

Berichtdoor Goran Popov » 23-01-2020 11:07

Mooi om te zien dat er weer een kansen worden gegeven aan de jeugd. Ik vind dit een zeer interessante speler. Speelt met lef, en heeft een uitstekende techniek. Lijkt ook iemand weg te kunnen steken. Oogt verder ook redelijk volwassen, en ik heb begrepen dat er een goede kop op zit.

Ook neem ik aan dat hij dus hoger in de pikorde zit dan Emil Frederiksen, ondanks dat Rami een jaar jonger is en Emil toch ook als een groot talent wordt gezien. Contract tot medio 2021 dus ik hoop dat ze niet zitten te slapen op de club.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Rami Hajal

Berichtdoor pes5 » 23-01-2020 11:11

Is toch al verlengd tot 2023?
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Rami Hajal

Berichtdoor Fladian » 23-01-2020 11:57

Goran Popov schreef:Ook neem ik aan dat hij dus hoger in de pikorde zit dan Emil Frederiksen, ondanks dat Rami een jaar jonger is en Emil toch ook als een groot talent wordt gezien. Contract tot medio 2021 dus ik hoop dat ze niet zitten te slapen op de club.

Er was toch laatst ook een nieuwsbericht (ik dacht op FO) dat Frederiksen weg mocht? Al hoop ik nog steeds dat dat om huur gaat.
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Rami Hajal

Berichtdoor Superfries1994 » 06-03-2021 22:08

Goede speler is dit hoor. Sierlijk aan de bal. Nog jong natuurlijk, maar hij zou zich in de basis moeten kunnen spelen volgend jaar, naast Halilovic.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Rami Hajal

Berichtdoor fuotbalgek » 13-03-2021 17:13

Gaat als het zo doorgaat de route Namli volgen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Rami Hajal

Berichtdoor Superfries1994 » 13-03-2021 17:19

fuotbalgek schreef:Gaat als het zo doorgaat de route Namli volgen.

Dat zou echt ontzettend jammer zijn zeg. In deze tijd, waarin we echt iedere euro vijf keer moeten omdraaien, kunnen we ons dat niet veroorloven. Als hij deze zomer blijft, dan moet het ook gewoon goed komen, daar is het een te goede voetballer voor.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Rami Hajal

Berichtdoor fuotbalgek » 11-04-2021 15:09

Meer laten spelen en zorgen dat hij lang vast ligt. Echt een fijne speler.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Rami Hajal

Berichtdoor fuotbalgek » 25-07-2021 20:39

fuotbalgek schreef:Meer laten spelen en zorgen dat hij lang vast ligt. Echt een fijne speler.


Lijkt wederom op de bank te belanden. Indien mogelijk zou ik toch contract proberen open te breken om 1 of 2 jaar te verlengen in combinatie met een verhuur onderkant eredivisie / top kkd. Om die plek ook tijdelijk op te vullen maar eens naar België bellen of we Vlap een jaartje aan zijn transfer waarde moeten laten werken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Rami Hajal

Berichtdoor Feanfan 1 » 25-07-2021 20:57

fuotbalgek schreef:Lijkt wederom op de bank te belanden. Indien mogelijk zou ik toch contract proberen open te breken om 1 of 2 jaar te verlengen in combinatie met een verhuur onderkant eredivisie / top kkd. Om die plek ook tijdelijk op te vullen maar eens naar België bellen of we Vlap een jaartje aan zijn transfer waarde moeten laten werken.

Dan zal eerst Siem de Jong moeten vertrekken. Al blijft De Jong en raakt voor 3 weken geblesseerd dan durft JJ het nog niet aan met Hajal omdat hij dan liever een extra controleur wil met Kongolo of Van Ottele :?
Laatst bijgewerkt door Feanfan 1 op 25-07-2021 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Rami Hajal

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-07-2021 21:29

Hajal moet natuurlijk veel meer meeverdedigen. Aanvallend loopt het al zo geweldig. Dat is ondergeschikt.... Hoe kun je eigen jeugd zo verkwanselen. En het kan allemaal maar.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Rami Hajal

Berichtdoor fuotbalgek » 26-07-2021 00:12

Leuke, ietwat cynische reacties. Maar Hajal moet nu spelen of verhuurd worden. Spelen zie ik niet gebeuren, dus verlengen en verhuren.

Siem is tweede spits. Als Hajal vertrekt moet er een tien komen. Vlap voor een jaar of een aankoop.

Joey Veerman vertrekt, kongolo Halilovic en tien(Vlap) op het middenveld.

Voorin speelt Stevanovic, hoogst waarschijnlijk Veerman Henk, en dan investeren in een Karlsson/Hauge op rechts. Die paar ton op Van Bergen kun je beter afschrijven dan hem een jaar lang gebruiken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Rami Hajal

Berichtdoor Superfries1994 » 26-07-2021 09:24

fuotbalgek schreef:Lijkt wederom op de bank te belanden. Indien mogelijk zou ik toch contract proberen open te breken om 1 of 2 jaar te verlengen in combinatie met een verhuur onderkant eredivisie / top kkd. Om die plek ook tijdelijk op te vullen maar eens naar België bellen of we Vlap een jaartje aan zijn transfer waarde moeten laten werken.

Over meeverdedigen gesproken... Vlap blonk daar ook niet bepaald in uit en maakte het elftal ook ontzettend kwetsbaar. Hajal moet gewoon hier speeltijd krijgen wat mij betreft, zie veel liever het geld besteed worden aan aanvallende impulsen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Rami Hajal

Berichtdoor DSCH » 27-07-2021 09:28

Zonder Hajal waren de resultaten en het voetbal ook niet bepaald om over naar huis te schrijven. Hajal moet gewoon spelen, punt. Hij zal zeker dingen fout doen, maar hij kan tenminste wel voetbal brengen in een elftal. En dat is wat wij nodig hebben.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Rami Hajal

Berichtdoor fuotbalgek » 27-07-2021 22:12

Eens met iedereen die vindt dat hij moet spelen. Geef alleen aan, indien dit niet gaat gebeuren waar het op lijkt, dat verlengen en verhuren mij een betere optie lijkt met perspectief voor beide partijen. Om maar te voorkomen dat hij straks de deur uit loopt en ergens anders wel laat zien wat hij kan.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Superfries1994 » 03-04-2022 21:59

Weer geen invalbeurt voor Al Hajj terwijl we wel Van der Heide en Stevanovic op 10 zien invallen. Apart. Sowieso maar 390 speelminuten gekregen dit jaar. Kan toch niet anders dan dat hij vertrekt in de zomer, of Van Wonderen moet het in hem zien zitten.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Demster » 04-04-2022 09:28

Mijn gevoel zegt dat dit een gevalletje Namli wordt. Die z'n doorbraak gaat beleven bij een club als Heracles straks.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Superfries1994 » 04-04-2022 22:06

Demster schreef:Mijn gevoel zegt dat dit een gevalletje Namli wordt. Die z'n doorbraak gaat beleven bij een club als Heracles straks.

Zou me niet verbazen inderdaad! Typisch zo'n jongen waarvan je zo ziet dat hij goed kan voetballen, een krasje oploopt en dat Heracles (wat dat sowieso fantastisch doet) hem dan oppikt. We doen hier vaak alsof we een geweldig handelshuis zijn (Hamstra onlangs nog), maar dat zijn vaak alleen incidentele uitschieters. Heracles investeert tonnen (wij miljoenen) in spelers vaak uit lagere divisies in Duitsland, maar ook uit andere competities, die heel vaak uitgroeien tot redelijke Eredivisie spelers en staat boven ons op de tv-ranglijst. Enorm knap.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor fuotbalgek » 05-04-2022 12:08

Precies wat ik hier dus in juli aangaf, waar wat lauwe cynische reacties op kwamen. En nu zie je Vlap bij Twente goed presteren, die had prima hier een jaar kunnen opbloeien, maar wij waren niet concreet.

Ondertussen zit El Hajj op de bank, had dus verhuurd moeten worden. Zitten wij te vaak naar Siem die het niet meer kan brengen of Tibor die geen tien is te kijken.

Het is allemaal niet zo ingewikkeld, maar je moet de juiste keuzes maken. Consequentie kan goed zijn wat hierboven al aangegeven wordt. Wat een win win had kunnen zijn is nu het tegenovergestelde, El Hadj ontwikkelt zich niet en wij hebben geen goede bezetting op tien gehad dit seizoen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Superfries1994 » 05-04-2022 19:16

fuotbalgek schreef:Precies wat ik hier dus in juli aangaf, waar wat lauwe cynische reacties op kwamen. En nu zie je Vlap bij Twente goed presteren, die had prima hier een jaar kunnen opbloeien, maar wij waren niet concreet.

Ondertussen zit El Hajj op de bank, had dus verhuurd moeten worden. Zitten wij te vaak naar Siem die het niet meer kan brengen of Tibor die geen tien is te kijken.

Het is allemaal niet zo ingewikkeld, maar je moet de juiste keuzes maken. Consequentie kan goed zijn wat hierboven al aangegeven wordt. Wat een win win had kunnen zijn is nu het tegenovergestelde, El Hadj ontwikkelt zich niet en wij hebben geen goede bezetting op tien gehad dit seizoen.

Ik ben het met je eens in de zin van als Al Hajj inderdaad niet goed genoeg bleek/blijkt om nu vast te spelen (blijkbaar laat hij het op trainingen niet genoeg zien), dat hij dan verhuurd had moeten worden. Afgelopen zomer dan wel afgelopen winter. Dit is in ieder geval enorm zonde. Op basis van die paar speelminuten had ik hem echter vaker ingezet, zeker in plaats van Van der Heide of Stevanovic op 10, dat is zeer opvallend naar mijn mening.

Vlap doet het bij Twente overigens echt niet geweldig, weet niet of we daar veel beter van waren geworden. En qua salaris ook geen goedkope jongen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Jazz » 12-08-2022 12:52

Waarom wordt deze jongen niet verhuurt? Met een handvol invalbeurten ga je jezelf niet ontwikkelen...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Demster » 29-10-2022 21:22

Genoten.

Echt een speler waarvoor je naar 't stadion komt.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Superfries1994 » 29-10-2022 23:33

Prachtige voetballer. Gewisseld en daarna was het voetbal direct uit de ploeg. Pijnlijk waren de invalbeurten van een Halilovic en Colassin, dan pas merk je echt het verschil met spelers als Olsson, Tahiri en Al Hajj. Technisch zijn die echt drie klassen beter.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Janneman » 30-10-2022 17:00

Superfries1994 schreef:Prachtige voetballer. Gewisseld en daarna was het voetbal direct uit de ploeg. Pijnlijk waren de invalbeurten van een Halilovic en Colassin, dan pas merk je echt het verschil met spelers als Olsson, Tahiri en Al Hajj. Technisch zijn die echt drie klassen beter.


Inderdaad een schitterende speler als hij maar de kans krijgt en op de positie speelt zoals gisteren. Voetbalt gemakkelijk en heeft een prima (technische) bagage en voegt veel creativiteit tot de ploeg toe. Na zijn wissel was het voetbal er helemaal uit en kregen we weer de ouderwetse balletjes breed en terug van met name Halilovic.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 04-02-2023 22:18

Ik heb genoten van de jonkies 2de helft, zat echt veel voetbal in 2de helft.

Ben echt een groot fan van El hajj icm een Sahraoui is dit echt smullen. Zal 1 van de weinige zijn maar ik vond Rami echt een goede 2de helft spelen. Helaas zal hij vertrekken, maar wat kan hij lekker voetballen (en ja Pelle heeft meer inhoud en loopt zo lekker veel bla bla) maar Rami en Sahraoui zijn een lust voor het oog.
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor Otsje P » 09-02-2023 10:55

ThiagoAlcantara schreef:Ben echt een groot fan van El hajj icm een Sahraoui is dit echt smullen. Zal 1 van de weinige zijn maar ik vond Rami echt een goede 2de helft spelen. Helaas zal hij vertrekken, maar wat kan hij lekker voetballen (en ja Pelle heeft meer inhoud en loopt zo lekker veel bla bla) maar Rami en Sahraoui zijn een lust voor het oog.


Met je eens hoor. Het gaat bij de coaches altijd over wat Rami niet kan, maar aan de bal heeft hij unieke kwaliteiten(in onze selectie). Hij heeft een geweldige techniek en als enige in de hele selectie echte creativiteit.

Het hele seizoen al is het lastig om tot kansen te komen. Het elftal staat vol met prima spelers maar geen van hen kan een man uitspelen of iets echt creatiefs doen. Als Rami in de ploeg staat komen we tot veel meer kansen, elke keer weer. Kijk die fantastische 1e helft tegen Utrecht in de thuiswedstrijd maar eens terug. Alle kansen begonnen bij Rami.

Die loopt hier straks gratis weg en gaat nog een mooie carrière tegemoet. En vaak zullen we dan horen dat het zo jammer is dat hij het hier niet liet zien, maar dat is meer aan de coaches te danken dan aan Rami. Coaches lijken alles te willen controleren, Rami is juist iemand die dat weet te doorbreken.

Ziyech, Joey Veerman, ze krijgen altijd kritiek omdat ze veel risico in hun spel leggen maar aan het eind van het seizoen zijn zij altijd degenen die de meeste kansen weten te creëren.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor DSCH » 09-02-2023 11:51

Ik zou ook graag zien dat zijn contract wordt verlengd, maar dat lijkt er niet in te zitten. Echt zonde.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Rami Al Hajj

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 01-03-2023 23:35

Ik blijf er bij, er valt genoeg op deze jongen aan te merken en ja het rendement zal echt omhoog moeten, maar dit is een speler waarmee je echt aan het voetballen komt, ook vandaag weer. Ik zie ook dat er nog t nodige mis gaat (RKC 2de helft veel slordigheden) en vandaag zo nu en dan denk je ook kom op man, maar verleng aub met deze jongen. Hij gaf vandaag ook een paar passjes die van Amersfoort nooit had kunnen geven.

Nogmaals ik heb een ietwat gekleurde bril op, maar deze jongen kan hier nog zoveel beter worden. En ja dan gaan de goals en assists ook komen. Ben ik van overtuigd, verlengen aub!
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten