Dennis Johnsen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Demster » 02-02-2019 19:38

Viel erg positief in. Fijn om een speler te hebben waar constant dreiging vanuit gaat. Dat balletje buitenkant voet was ook echt heerlijk.
Demster
Selectiespeler

Berichtdoor fuotbalgek » 02-02-2019 19:40

Kan nog steeds wel ballen. Mihaljovic viel echter ook niet tegen. Is toch meer een dribbelaar dan Dennis, die wat meer spelinzicht lijkt te hebben en technisch ook beter is. Mooie concurrentiestrijd die Johnson moet kunnen winnen.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor oldtimer » 02-02-2019 21:31

Johnsen viel inderdaad prima in, maar " weigert " nog steeds zijn linkerbeen eens te gebruiken. In welke positie hij ook staat, alles moet met rechts. Jammer, want het scheelde gewoon een goal bij die kans na de rust.
oldtimer
Superster

Berichtdoor paparazzi » 06-02-2019 01:18

Heerenveen is gezegend met twee van dit soort spelers voor op de flanken. Ik kan van beiden genieten. Zowel van Johnsen als van Mihaljovic. Heerlijk!
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor Neymar » 24-02-2019 16:24

Dreigende speler, leuk wat hij tot nu toe laat zien.
Neymar
Superster

Berichtdoor Knipecity » 03-03-2019 19:18

Speelde bijzonder zwak vandaag. Helaas kon ook Van Bergen het niet laten zien. De dreiging kwam vandaag door het midden.
Knipecity
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 03-03-2019 21:15

Knipecity schreef:Speelde bijzonder zwak vandaag. Helaas kon ook Van Bergen het niet laten zien. De dreiging kwam vandaag door het midden.

Ik vond hem de eerste helft niet zo zwak. Hij was zeker niet goed of had geslaagde acties, maar als je het dan die dag niet hebt, zorg dan in ieder geval dat je niet aan de lopende band balverlies hebt. Dat deed hij, voor een buitenspeler, goed, vond ik.

Vlap en Lammers waren uitstekend de eerste helft inderdaad, ook Yuki speelde toen erg goed.
Superfries1994
Wereldspeler

Berichtdoor Wizard » 04-03-2019 11:34

Knipecity schreef:Speelde bijzonder zwak vandaag. Helaas kon ook Van Bergen het niet laten zien. De dreiging kwam vandaag door het midden.

Hij trok het spel goed open en duwde steeds 1 man van Willem II extra naar zich toe. Ook mede hierdoor kwam er meer ruimte in het midden te liggen.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Trevorp » 05-03-2019 12:57

Oneens. Michel heeft veen rugdekking gegeven aan Jizz maar gaf had ook veel diepgang. Net als Johnsen trouwens. Beide spelers zijn zowel offensief als defensief van grote waarde, ook tijdens deze wedstrijd.
Trevorp
Selectiespeler

Berichtdoor Knipecity » 31-03-2019 18:47

Ben benieuwd of iedereen na 8 wedstrijden nog steeds zo lyrisch is over deze pingeldoos. Kan geweldig voetballen, maar totaal geen rendement. 0 goals en 0 assists tot nu toe.

Wordt hoog tijd dat hij rendement gaat halen.
Knipecity
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 01-04-2019 00:01

Knipecity schreef:Ben benieuwd of iedereen na 8 wedstrijden nog steeds zo lyrisch is over deze pingeldoos. Kan geweldig voetballen, maar totaal geen rendement. 0 goals en 0 assists tot nu toe.

Wordt hoog tijd dat hij rendement gaat halen.

Johnsen kan zoals je zegt fantastisch voetballen. Hij heeft nu 5 volledige wedstrijden gespeeld. Hij is snel, heeft de beste techniek van de selectie, maar moet nog veel leren. Schaars schold hem zaterdag ook de huid vol, Johnsen had ook niet zijn beste wedstrijd. En zijn rendement blijft achter. Maar ik denk dat het een kwestie van tijd gaat zijn voordat hij af en toe een goaltje meepikt. Van Bergen is daar dit seizoen bijvoorbeeld ook pas mee begonnen, al staat hij nu ook vier duels droog.

Juist daarom vind ik ook dat je je niet altijd blind moet staren op statistieken (goals en assists in dit geval). Heel goed als iemand veel goals en assists heeft, maar als een speler er maar weinig heeft, betekent het niet direct dat dit er nooit meer in gaat zitten. En het kan ook een vertekend beeld geven, zo vond ik vooral aan het begin van het seizoen dat Vlap dan wel in goals goed bezig was, maar juist veel te weinig bijdroeg om ook anderen te laten scoren. Hij trekt nu steeds meer het spel naar zich toe en wordt daar wel beter in, maar een handvol goede steekpasses geeft hij niet per wedstrijd vooralsnog. Het gaat steeds beter, maar er is ook nog genoeg te verbeteren, ondanks dat zijn statistieken echt geweldig zijn voor een middenvelder van Heerenveen.

Ik heb een veel slechter gevoel bij Mihajlovic. Dat zie ik hier eigenlijk niet meer goed komen.
Superfries1994
Wereldspeler

Vorige

Keer terug naar Spelers & staf