Warner Hahn

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Superfries1994 » 17-05-2019 19:09

Bubbe schreef:Hahn heeft 1 van de slechtste defensies voor zich staan, in hoeverre kun je hem afrekenen?
Op basis van zijn prestaties voor Dordrecht, PEC Zwolle en Excelsior durf ik het zeker nog een jaar met hem aan.
Ik denk namelijk dat hij met een stabielere defensie tot veel meer in staat is.

Je kan hem afrekenen op ballen die best tegen te houden zijn en hij toch doorlaat. Als hij keer op keer één-tegen-één staat door een slappe defensie, dan valt hem inderdaad niets te verwijten. Dat geldt voor elke bal die moeilijk te houden is. Geldt ook voor Onana trouwens, ook al heeft die wel een goede verdediging voor zich. Conclusie: de verdediging voor hem maakt niet zoveel uit, het gaat erom dat hij zoveel mogelijk ballen die houdbaar zijn ook daadwerkelijk tegenhoudt en het liefste ook nog een paar uit de kruising tikt. Dan ben je een goede keeper. Hahn heeft dit seizoen te vaak houdbare ballen doorgelaten, wel af en toe een goede redding op een moeilijke bal, maar bracht het team en daarmee zichzelf ook veel en veel te vaak in moeilijkheden. Tel daarbij op dat hij het zelf allemaal niet zo vond en wel aardig vond doen, en je kunt de nodige kritiek verwachten.
Superfries1994
Wereldspeler

Berichtdoor Mackan68 » 17-05-2019 20:16

Joucke schreef:Toch is Hahn de eredivisiekeeper met de meeste reddingen dit seizoen.

Met ons enorm hoog aantal tegengoals was het ook niet al te best geweest als dat niet het geval was geweest. Wat zou het percentage tegengoals zijn wat te voorkomen was geweest?
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor Bubbe » 18-05-2019 17:31

Superfries1994 schreef:Je kan hem afrekenen op ballen die best tegen te houden zijn en hij toch doorlaat. Als hij keer op keer één-tegen-één staat door een slappe defensie, dan valt hem inderdaad niets te verwijten. Dat geldt voor elke bal die moeilijk te houden is. Geldt ook voor Onana trouwens, ook al heeft die wel een goede verdediging voor zich. Conclusie: de verdediging voor hem maakt niet zoveel uit, het gaat erom dat hij zoveel mogelijk ballen die houdbaar zijn ook daadwerkelijk tegenhoudt en het liefste ook nog een paar uit de kruising tikt. Dan ben je een goede keeper. Hahn heeft dit seizoen te vaak houdbare ballen doorgelaten, wel af en toe een goede redding op een moeilijke bal, maar bracht het team en daarmee zichzelf ook veel en veel te vaak in moeilijkheden. Tel daarbij op dat hij het zelf allemaal niet zo vond en wel aardig vond doen, en je kunt de nodige kritiek verwachten.

Lijkt me duidelijk dat Hahn niet zijn beste seizoen achter de terug heeft en ballen door heeft laten gaan die hij in zijn tijd bij PEC en Excelsior zeker had gepakt. Ik vind wel dat je te makkelijk voorbij gaat aan het mentale aspect. Hoe ga je een wedstrijd in als je zo'n defensie voor je hebt staan? Hoe lekker zit je in je vel als je per wedstrijd minimaal 2 treffers om je oren krijgt?

Sommigen hier doen alsof Hahn er niets van kan. In tegenstelling tot de spelers voor hem heeft hij bij meerdere clubs laten zien dat hij over kwaliteiten beschikt.
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Goran Popov » 11-08-2019 15:06

Ik zat in het stadion en heb dus niet alles goed gezien, maar ik vond Warner sterk spelen. Het lijkt alsof hij de stijgende lijn te pakken heeft.
Goran Popov
Selectiespeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 11-08-2019 15:14

Goran Popov schreef:Ik zat in het stadion en heb dus niet alles goed gezien, maar ik vond Warner sterk spelen. Het lijkt alsof hij de stijgende lijn te pakken heeft.

Heeft ook niks te doen gehad, behalve die bal van Kokcu vlak voor rust, dat deed ie goed. Vorige week tegen Heracles was het ook prima, dus hopelijk inderdaad dat hij dit vasthoudt
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Goran Popov » 11-08-2019 15:33

Niks te doen is wat overdreven, keerde goed met zijn been een inzet van dichtbij, en volgens mij richting het einde van de wedstrijd nog een goed blok bij aanval van Feyenoord over links. Geeft die jonge jongens achterin ook vertrouwen dat hij er staat op de momenten die tellen.
Goran Popov
Selectiespeler

Berichtdoor Wizard » 12-08-2019 06:56

Speelde een prima pot. De ballen, die hij moest hebben, had hij; dat is wat je van een keeper verwacht.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor DSCH » 15-08-2019 12:43

Zat ook goed bij die penalty, maar kwam helaas net te kort. Een stabiele keeper zou wel weer eens fijn zijn, geeft inderdaad de verdediging vertrouwen. Maar andersom natuurlijk ook, een stabiele verdediging kan ook vertrouwen geven aan de keeper.
DSCH
Wereldspeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-09-2019 20:26

Ga zo door Hahn (en de rest)
Na Ajax, PSV en AZ de minst gepasseerde verdediging, wie had dat gedacht met paar moeilijke wedstrijden er tussen
Natuurlijk ook complimenten aan Johnny Jansen die dat in korte tijd voor elkaar gekregen heeft
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor DSCH » 30-09-2019 19:13

Had vorige week tegen Utrecht in de laatste minuut een belangrijke redding en ik vond hem tegen VVV ook wat meer vertrouwen uitstralen bij hoge ballen. En natuurlijk geeft de gestopte penalty ook weer extra vertrouwen. Hopelijk blijft hij dat vasthouden, dan is het voor ons gewoon een prima keeper.
DSCH
Wereldspeler

Vorige

Keer terug naar Spelers & staf