Kik Pierie

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Kik Pierie

Berichtdoor Thinkman » 11-03-2019 21:48

Superfries1996 schreef:Jullie hebben het contract van Johnsen mogen inzien begrijp ik? Staat verder ook los van mijn bericht.

Gerry Hamstra:

“Destijds vonden we het enorm jammer dat Dennis vertrok, nog voordat hij zijn officiële debuut had gemaakt. Dennis is een snelle en vaardige speler die veel diepte in het spel kan brengen. We zijn dan ook blij dat we een optie tot koop hebben bedongen.”

Maar volgens Riemer is Gerry een onzinverkopende leugenaar, dus garanties durf ik niet te geven :wink:
Thinkman
Superster

Re: Kik Pierie

Berichtdoor Wizard » 12-03-2019 07:48

Superfries1996 schreef:Jullie hebben het contract van Johnsen mogen inzien begrijp ik? Staat verder ook los van mijn bericht.

Wanneer je een speler huurt met optie tot koop, staat de prijs altijd van tevoren vast.

Kik ontwikkelt zich prima, maar is zoals eerder hier al is geschreven nog geen sterkhouder binnen de selectie. Laat hem nog maar een jaar doorontwikkelen bij ons en dan de volgende stap zetten. Voor clubs als PSV en Ajax maakt hij verdedigend nog teveel fouten wat funest is voor m.n. CL-niveau. Ik zie het ons als club niet bereiken dit seizoen, maar voor jongens als Kik en Vlap zou een seizoen EL-voetbal bij ons een geweldige motivatie/argument zijn om nog een seizoen hier te blijven.
Wizard
Beheerder

Vorige

Keer terug naar Spelers & staf