Stijn Schaars

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Zonder Schaars zijn we kansloos tegen Ajax. Tegen Vitesse zag je al dat we een stuk minder waren en een Ajax straft dat wel af.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Knipecity schreef: want dan gaat bijker vast weer centraal, dus daar zwakker en Cavlan back, dus daar ook zwakker.
Wanneer van Aken niet fit is verwacht ik eigenlijk Facey in de basis.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

DSCH schreef:
Wanneer van Aken niet fit is verwacht ik eigenlijk Facey in de basis.
Van Aken is fit.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Knipecity schreef:Zonder Schaars zijn we kansloos tegen Ajax. Tegen Vitesse zag je al dat we een stuk minder waren en een Ajax straft dat wel af.
Het scheelt een slok op een borrel dat Van Amersfoort weer kan spelen in plaats van Thorsby. Als er tegen Vitesse (en ook in andere wedstrijden) iemand voor slordig spel zorgde op het middenveld, dan was het Morten wel.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Knipecity schreef:Zonder Schaars zijn we kansloos tegen Ajax. Tegen Vitesse zag je al dat we een stuk minder waren en een Ajax straft dat wel af.
Natuurlijk is Schaars de leider en heel belangrijk. Maar om te stellen dat we kansloos zijn zonder Schaars is weer typisch Knipecity-gelul. Namli kan namelijk die positie ook prima invullen.. Maar zoals Mackan68 al memoreerd.. Van Amersfoort erbij ipv Thorsby is wellicht nog wel belangrijker.
En dan dat betweterige gezwam van je dat Veerman veel beter is dan Reza.. Veerman brengt wat teweeg als hij invalt.. en kan dan ff 20 minuten knallen. Maar de invalbeurten dit seizoen die langer duurden dan 15 a 20 minuten.. bakte hij er ook geen enkele pepernoot van. Een typische supersub die gebracht moet worden als er opportunistisch gespeeld moet gaan worden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Mee eens dat spelen van Pelle ipv Thorsby groter verschil is dan Schaars ipv Namli.
Schaars speelt niet.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit elftal kan niet zonder Schaars. Zaterdag hopelijk fit.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

En toch vond ik dat Namli het prima deed.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Namli speelde prima. Fijne voetballer om er bij te hebben.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Het viel me mee zonder Schaars. Maar had de wedstrijd graag overgespeeld met hem erbij.
Samen maken we de club sterk.
Superbron
Jeugdspeler
Berichten: 36
Lid geworden op: 12-08-2016 10:36

Bericht door Superbron »

Is Schaars al weer fit?
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7714
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Superbron schreef:Is Schaars al weer fit?
Hij trainde eerst een half uur individueel met Erik ten Voorde, daarna wel met de groep. Volgens Feanonline lijkt hij weer in de basis te staan, maar volgens OF-verslaggever Roelof de Vries is het nog fifty-fifty
Jazz
Beheerder
Berichten: 2488
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Schaars scheen meer dan 1 miljoen euro te verdienen bij PSV. Sowieso dat hij nu tegen het salarisplafond van Heerenveen zit, met een leuk bedrag aan tekengeld.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Stijn is een echte versterking, dus mag ook tegen het plafond aanzitten wat mij betreft.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Jazz schreef:Schaars scheen meer dan 1 miljoen euro te verdienen bij PSV. Sowieso dat hij nu tegen het salarisplafond van Heerenveen zit, met een leuk bedrag aan tekengeld.
Dat was op het moment dat hij bij PSV tekende wat volgens mij alweer 3-4 jaar geleden is. Op dat moment ook geheel terecht als international (komende van Sporting Lis.). Dat hij nu tegen ons salarisplafond zit, lijkt me ook geheel volgens verwachting.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Is alweer geblesseerd. Voor 2e keer in korte tijd. Waar we vooraf een beetje bang voor waren lijkt nu in de wintermaanden uit te komen. Hij is enorm belangrijk voor dit team, maar fysiek zeer kwetsbaar. Kunnen we op Namli bouwen voor die positie, voor langere termijn en/of gaat ons dit veel punten kosten straks?
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Geblesseerd? Wie zegt dat?

Namli speelde gisteren een uur, dus ik ga er gewoon vanuit dat Schaars vanmiddag speelt.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

pes5 schreef:Geblesseerd? Wie zegt dat?

Namli speelde gisteren een uur, dus ik ga er gewoon vanuit dat Schaars vanmiddag speelt.
Helemaal topfit is in ieder geval niet aan de orde want dan doe je 'gewoon' alles mee.
http://www.feanonline.nl/nieuws/13601/z ... pAwfD3Q.97
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

Verliet vandaag alweer heel vroeg de training. Wil maar niet afkomen van zijn enkelblessure die hem al sinds Sparta-uit tegenhoud. Jammer voor deze bepalende speler.
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Superfean4 schreef:Verliet vandaag alweer heel vroeg de training. Wil maar niet afkomen van zijn enkelblessure die hem al sinds Sparta-uit tegenhoud. Jammer voor deze bepalende speler.
Wordt ook al weer een jaartje ouder hè.
Haha, gefeliciteerd Stijn.
Zeg maar niks!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7714
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Superfean4 schreef: SC Heerenveen moet het mogelijk maandenlang stellen zonder Stijn Schaars. De captain sukkelt al langere tijd met enkelproblemen en fansite Fean Online meldt zaterdag dat Schaars wegens een zogenaamd stressfractuur in het gewricht mogelijk drie maanden buitenspel staat.
Heerenveen-trainer Jurgen Streppel bevestigde vrijdag dat Schaars, die deze week 33 werd, de clash met ADO Den Haag (zaterdag om 18.30 uur) sowieso mist. Afgelopen week moest de linkspoot enkele trainingssessies laten schieten, omdat hij te veel last had.
Nader onderzoek zal komende week moeten uitwijzen wat er exact aan de hand is met de oud-speler van onder meer PSV, AZ en Vitesse. Fean Online ving in de wandelgangen op dat er vermoedelijk sprake is van een zogenaamd stressfractuur, ook wel een vermoeidheidsbreukje genoemd.
Als dat inderdaad waar is, zal Schaars onder het mes moeten. Gevolg: een absentie van zo'n drie maanden. De routinier speelde dit seizoen veertien duels (één goal) voor de nummer vier van de Eredivisie.
Was er al een beetje bang voor, de enkel is altijd een vervelend iets. Dure interland zo tegen die Belgen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Waar we allemaal vooraf al een beetje bang voor waren; zijn blessuregevoeligheid, komt nu helaas uit.
Misschien valt het mee, maar direct doorschakelen. Is het niet beter dat Yuki op Schaars zijn plaats gaat staan en Namli iets aanvallender?
Ik zie Namli veel sneller die steekpass geven dan Yuki. En Yuki vind ik meer ee controleur dan Namli. Maar kan aan mij liggen.

Zou graag Serero hier zien als Schaars lang weg is.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Als dit verhaal mocht kloppen dan kun je Schaars afschrijven. Want een dergelijke enkelblessure speelt telkens weer op. Erg jammer, maar je kon er een beetje op wachten met Stijn.

Ik zie dan veel liever Thern dan die onrustige Namli op zijn plek.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

paparazzi schreef:
Ik zie dan veel liever Thern dan die onrustige Namli op zijn plek.
Thern speelde inderdaad op die positie zijn allerbeste wedstrijd in ons shirt, Jammer genoeg was Streppel daar niet bij en heeft hij meer vertrouwen in Younes die mij wat te aanvallend en creatief (met veel risico in zijn spel) die positie invult. Als verbindingsspeler moet je puur degelijk spelen. Younes is veel meer 10 dan 6.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Klopt, helemaal eens met je Mackan68.
Miereneukert!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Je hoort bijna niemand meer over Schaars en bij de opstellingen op tv wordt hij zelfs niet meer als afwezige genoemd. Is dit terecht? We spelen na de winter niet slecht zonder hem, maar de resultaten zijn niet goed tegen clubs uit het linker rijtje.
Ryback
Invaller
Berichten: 404
Lid geworden op: 15-10-2008 14:29

Bericht door Ryback »

feit is ook dat hij delaatste wedstrijd voor zijn eerste blezure niet echt optimaal met toegevoegde waarde speelde, wel logisch maar dit speelt wel in de hoofden
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Knipecity schreef:Je hoort bijna niemand meer over Schaars en bij de opstellingen op tv wordt hij zelfs niet meer als afwezige genoemd. Is dit terecht? We spelen na de winter niet slecht zonder hem, maar de resultaten zijn niet goed tegen clubs uit het linker rijtje.
Hij ligt er een week of 6-8 uit. Dan hoef je toch niet iedere keer te melden dat hij er niet bij is? We missen hem dat mag duidelijk zijn. En daarna is Streppel beginnen te rouleren op de middenveld posities waar het per saldo niet beter van geworden is. Thorsby en van Amersfoort samen op het middenveld is me wat te veel van het goede. Doen beide veel te weinig gevaarlijks richting de goal. Als meest aanvallende speler zou ik toch ook wel eens Namli of Thern aan het werk willen zien. Dat waren de middenvelders die nog wel eens een goaltje maakten. Namli topscorer in de voorbereiding 2 seizoenen terug volgens mij en Thern maakte er regelmatig eentje in zijn eerste halve seizoen bij ons.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Nog belangrijker dan ik gedacht had. Als hij er niet bij is blijft er niemand uit die de lijnen uit kan zetten. Hopelijk komt hij terug op het niveau van voor zijn blessure....
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7714
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Klopt helemaal dat Schaars totaal geen invloed heeft om het benutten van kansen. Maar heb vandaag ook een paar keer gezien dat Reza druk zette en hij de enige was en daardoor geïrriteerd raakte. Schaars is enorm belangrijk als we de bal niet hebben
Plaats reactie