Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Voel je niet te klein om groot te denken!!
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

Hier de trainingsdata van de komende dagen


zo 10 december geen training selectie

ma 11 december 14:30 uur training selectie
Sportpark Skoatterwâld, Heerenveen

di 12 december 14:30 uur training selectie
(besloten)

http://www.sc-heerenveen.nl/voetbal/agenda

Als Eisinga geen actie onderneemt en Streppel van hem mag blijven word het mischien tijd dat wij actie moeten ondernemen.
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

(geen gekke dingen)
italiaan
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 19-07-2015 17:22

Bericht door italiaan »

en nu ineens thorsby weer in basis....terwijl pelle op de bank zit ik begrijp dit dus echt niet.. middenveld yuki/schaars/pelle was een van de beste.

ook vind ik het onbegrijpelijk dat hij maar middenvelderd op de vlak blijft gooien.

stadion is ook bijna leeg..zegt ook genoeg
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

italiaan schreef:en nu ineens thorsby weer in basis....terwijl pelle op de bank zit ik begrijp dit dus echt niet.. middenveld yuki/schaars/pelle was een van de beste.

Pfff Pelle van Amersfoort, kan er echt helemaal niks van, maar dat kunnen Thorsby en Kobayashi ook niet. Aangezien ik Schaars aan het seizoen wel naar een andere club zie vertrekken (die stopt nog liever dan nog een jaar bij ons) hebben we volgend seizoen 4 nieuwe middenvelders nodig. En ik weet de beste positie van Vlap niet, anders ook nog een scorende nr.10
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Peter Bosz: “Heerenveen is een mooie club”.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Streppel: Als we winnen Feyenoord is het weer hosanna....Nee. Dan blijft 2017 een rampjaar. En dan blijven we de slechtste ploeg van Nederland in 2017. En dan blijven we een ploeg die 2 keer makkelijk onder jou uit de beker is geschoten.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

rust schreef:Streppel: Als we winnen Feyenoord is het weer hosanna....Nee. Dan blijft 2017 een rampjaar. En dan blijven we de slechtste ploeg van Nederland in 2017. En dan blijven we een ploeg die 2 keer makkelijk onder jou uit de beker is geschoten.
Ik geloof er niet in dat ze hem ontslaan, maar wat mij betreft liever vandaag dan morgen.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ah joh, ze zitten er alleen voor eigen glorie. Niet uit clubliefde of clubbelang....Ze gaan vast met Streppel verlengen. :lol: Vriendenclubje.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Ik denk niet dat ze nu afscheid nemen van Streppel, al zou het wel al moeten. In de winterstop dan maar. Als ze dat niet doen dan wordt de 2e seizoenshelft een martelgang, gaan we serieus richting play off plekken.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

De club zal Streppel echt nog wel even laten zitten. Maar gezien het programma zal de druk nog wel gaan toenemen. Uit naar Feyenoord, Vitesse en AZ en thuis NAC. 4 punten zou normaal gesproken al goed zijn, onder Streppel fenomenaal. Kans is dat het bij 3 of zelfs 1 puntje blijft en dan staan we er echt niet al te best op. Dan zal de club toch ook wel een ander gaan aanstellen lijkt me, dit is een doodlopende weg zo.
The two most powerful warriors are patience and time.
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

Streppels huisadres is gepost in een NN whatsapp groep :mrgreen: :lol:
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

JelleLawnmower schreef:Streppels huisadres is gepost in een NN whatsapp groep :mrgreen: :lol:
Triest.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

JelleLawnmower schreef:Streppels huisadres is gepost in een NN whatsapp groep :mrgreen: :lol:
Zo zeg. Stoere kerel.

Als je daar één voet op het erf zet, mogen ze je van mij voor altijd de toegang tot het stadion weigeren.
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Ik ga ervan uit dat er witte zakdoeken uitgedeeld gaan worden in de Kuip?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

JelleLawnmower schreef:Streppels huisadres is gepost in een NN whatsapp groep :mrgreen: :lol:
Inderdaad triest. Blijf uit zijn prive, hij zet zich vast met ziel en zaligheid in voor de club. Dat het niet lukt is geen reden om in zijn prive te komen.
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

pes5 schreef:Zo zeg. Stoere kerel.

Als je daar één voet op het erf zet, mogen ze je van mij voor altijd de toegang tot het stadion weigeren.
ik heb niet genoeg benzine om helemaal naar helmond te rijden maak je geen zorgen :lol:

Streppel zet ook voet op ons erf: sc heerenveen. hem is al meerdere keren afgelopen week megedeeld (niet door mij) dathet beter is als hij de eer aan zichzelf houdt. dat enkele fantieke supporters hem dan thuis willen bezoeken keur ik ook af maar ik kan wel begrijpen waar het vandaan komt.
en sinds wanneer is het verboden om bij iemand langs te gaan :?:
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

JelleLawnmower schreef:Streppels huisadres is gepost in een NN whatsapp groep :mrgreen: :lol:
Grote jongens :x :roll:
Voel je niet te klein om groot te denken!!
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1008
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Ik wil Streppel zo snel mogelijk weg hebben bij sc Heerenveen. Hij maakt de club kapot. Je mag hem vooraf, tijdens en na trainingen goed de waarheid zeggen. Je mag hem daar wat mij betreft helemaal verrot schelden en uitmaken voor rotte vis. Tijdens wedstrijden van sc Heerenveen mag van mij het publiek 90 minuten lang spreekkoren aanheffen met "Streppel rot op". In landelijke media en op fora mag je je mening geven over deze waardeloze trainer.

MAAR VAN ZIJN PRIVÉ-ADRES BLIJF JE VANDAAN EN VAN ZIJN PRIVÉ BLIJF JE AF.

Niks, maar dan ook werkelijk niks rechtvaardigt het feit dat je inbreuk maakt op iemands privésituatie. Iedereen die zich daar wel schuldig aan maakt MOET voor altijd een stadionverbod krijgen bij sc Heerenveen en hoort zijn/haar hele leven geen poot meer te zetten in het Abe Lenstra Stadion.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Laat op het trainingsveld en /of in het stadion weten wat je van hem vind als trainer. Afgelopen zaterdag was daar de kans voor. Woensdag en vooral komende zaterdag opnieuw.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

JelleLawnmower schreef:
Streppel zet ook voet op ons erf: sc heerenveen. hem is al meerdere keren afgelopen week megedeeld (niet door mij) dathet beter is als hij de eer aan zichzelf houdt. dat enkele fantieke supporters hem dan thuis willen bezoeken keur ik ook af maar ik kan wel begrijpen waar het vandaan komt.
en sinds wanneer is het verboden om bij iemand langs te gaan :?:
Ernstig, na dat je er op wordt aangesproken, niet tot bezinning komen, maar nog z’n waardeloze post tikt! Ik zou zeggen zoek proffesionele hulp, sterkte!
Spijt heb je morgen maar!
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

@badfrisianboy
het hoort idd niet maar nood breekt wet want Eisinga heeft geen idee wat hij moet doen als wielrenner en Hamstra houd zijn vriendje het hand boven het hoofd dus als het aan hun ligt blijft streppel gewoon tot het einde van het seizoen en kukelen on der Streppel de bezoeker aantallen en verkochte seizoenkaarten nog verder naar beneden de mensen zijn de tweede seizoenshelft van vorig seizoen nog niet vergeten. in het verleden heeft het bij thuis opzoeken al eens gewerkt LINK
als ze naar jouw hadden geluisterd zaten we nog steeds met dat verschrikkelijke one tier board!!
Stiffie schreef:Laat op het trainingsveld en /of in het stadion weten wat je van hem vind als trainer. Afgelopen zaterdag was daar de kans voor. Woensdag en vooral komende zaterdag opnieuw.
streppel voelt zich echt te goed om met je in gesprek te gaan hoor toen ik voor het laatst met hem sprak toen met woudenberg moesten we hem de weg versperren anders was hij niet eens met ons in gesprek gegaan en hij negeert de verzoeken die door anderen aan he zijn gedaan afgelopen week dat hij zo snel nodig vrijwillig op moet stappen. streppel helpt zich zelf nou ook niet bepaald dus. ben zelf trouwens nooit van plan geweest en nog steed niet iemand thuis op te zoeken maar ik heb er wel begrip voor zo lang er geen geweld gebruikt word of gedreigd (hettinga werd destijds helemaal niet bedreigdt)

@ebiede kijk je vaker bij wedstrijden van workum? on nodig op de man spelen kan ik ook.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Schaam je kapot man. Je slaagt er telkens in om er nog een schepje bovenop te doen. Bij al die onzin die uit je toetsenbord komt.

Iemand de weg versperren om met iemand in gesprek te komen? Iemand thuis opzoeken? Wie denken jullie wel niet wie jullie zijn? Misselijke figuren voor wie ik me kapotschaam.

En nee je hoeft me niet weer een pb te sturen. Dat maakt weinig indruk. Simpele ziel.

Ik mag hopen dat je een mayonaisepuber bent die opkijkt tegen de zelfverklaarde harde kern. Dan is er nog hoop dat je later je verstand krijgt.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Het niveau van dit forum houdt wel gelijke trend met de prestaties op het veld...gaat heel snel bergafwaarts! :?
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ik hoop toch echt dat wij nog steeds niet alleen de beste maar ook de sportiefste club van Friesland zijn. Als ik de reacties hier zo lees, lijkt het wel alsof er een Cambuurinvasie van supporters onder de Heerenveensupporters is opgetreden.
"We begrijpen het wel wanneer iemand van de club op een negatieve manier de weg wordt versperd" en "we begrijpen het wel als iemand van de club thuis wordt opgewacht/opgezocht door supporters" ?????
Dat de frustratie hoog zit en dat de gemoederen uit emotie oplopen zal ik als één van de eersten beamen. Maar je blijft van privé-situaties van mensen af; dat is laag, laf en Sc Heerenveen onwaardig... De coach bij het stadion of trainingsveld opwachten om hem je punt als supporter duidelijk te maken kan ik me voorstellen, maar de privé situatie van iemand laat je er geheel buiten.
Het niveau daalt hier af. Waarom niet alleen jezelf maar ook je medesupporter verlagen om je onvrede kenbaar te maken?
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 260
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Bijna elke grote club of vereniging heeft zo'n kleine trieste minderheid die qua intelligentie en sociaal-maatschappelijk gedrag achterblijven. Vooral bij slechte tijden vragen deze mensen extra aandacht en doen dat veelal op een manier die door 99% van de mensen gezien wordt als grensoverschrijdend.

Wel zijn deze mensen helaas een veiligheidsrisico voor (mensen rond) de club. Ik weet niet wat de leeftijd van Jellelawnmower is, maar hij zal inmiddels vast wel al op de radar staan bij de instanties die gaan over onze veiligheid. Verder zou ik niet te veel aandacht besteden aan dit soort personen, want daar zijn ze op uit.
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

@wizard de supporters moeten zich roeren anders blijft streppel gewoon tot het einde van het seizoen en zullen de lege plekken op de tribune steeds gewoner worden. dan kun je wel heel braaf zeggen dat je mensen niet thuis op mag zoeken (mag trouwens gewoon volgends de wet) maar als dat er voor zorgt dat streppel zelf onstlag neemt is doel bereikt namelijk streppel die weg is jammer dat het zo moet ben ik met je eens maar WIJ zijn de club en niet een of andere kale sukkel uit brabant.
en je zegt nou wel sc heerenveen onwaardig maar vond je het ook sc heerenveen onwaardig toen de echte supporters van heerenveen vriendschappelijk naar hettinga toe gingen en daar door onze mooie club van dat verschrikkelijke stichings bestuur mee heeft gered? weet je uberhaubt wel wie hettinga is? zat er net als streppel alleen maar voor zichzelf!

@pes5 kom je weleens in 't skoffeltsje? kom eens langs zou ik zeggen kijken of je in het echt ook zon grote mond hebt. iets meer respect voor een mede supporter verwacht ik van je.

@baggeraartje ben ik helemaal met je eens het zou gewoon moeten kunnen een andere mennig te hebben hier zonder dat je gelijk wordt beledigt. ik dacht dat er een paar maanden geleden een oproep werd gedaan om niet op de man te spelen maar daar merk ik nog weinig na.

voor de duidelijkheid ik ben nooit van plan geweest en nog steeds niet om mensen in de persoonlijke sfeer op te zoeken ik houdt het alleen om en bij het stadion en skoaterwald en mensen bedreigen en geweld etc keur ik natuurlijk af. als iemand thuis op zoeken en op normale toon met hem praten intimidatie of bedreigend is verschil ik van mening met julie daar in.

PB gestuurd aan TrevorP want dit is het Streppel topic niet het welk gedrag hoort bij een heerenveen supporter? topic,
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2045
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

JelleLawnmower schreef:voor de duidelijkheid ik ben nooit van plan geweest en nog steeds niet om mensen in de persoonlijke sfeer op te zoeken ik houdt het alleen om en bij het stadion en skoaterwald en mensen bedreigen en geweld etc keur ik natuurlijk af. als iemand thuis op zoeken en op normale toon met hem praten intimidatie of bedreigend is verschil ik van mening met julie daar in.
Ik ben het totaal niet met je eens, vooral dat laatste is niet iets waar je in mijn ogen over van mening kan verschillen. Zoals je zelf aangeeft zijn er genoeg manieren om je mening te ventileren, dat kan in het stadion, bij de trainingen, etc.

Zodra je een trainer of speler thuis opzoekt om je frustratie te uiten, overschrijd je gewoon een hele duidelijk grens. Dat is per definitie 'intimidatie' of 'bedreiging', want je betrekt daarin niet alleen degene zelf maar ook zijn gezin, vrienden en familie.

Dat jij/jullie trots zijn op het feit dat Hettinga is opgestapt n.a.v. bedreigingen is te triest voor woorden. Dat het nu weer rust is, is niet aan jullie te danken/wijten maar aan de mensen die er nu zitten en die achter de schermen ervoor hebben gezorgd dat nu de juiste mensen op de juiste plek zitten.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Dat deze man nog op de trainersstoel mag zitten.. Volstrekt belachelijk.
We winnen geen wedstrijd meer, er is geen enkel uitzicht op betere tijden en de supporters blijven nu ook (massaal) weg.
Persoonlijk voel ik me ook steeds minder betrokken. De lakse uitlatingen van Streppel en Schaars, het gebrek aan visie vanuit directie zijn daar mede debet aan.
SCH
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

JelleLawnmower schreef:
@pes5 kom je weleens in 't skoffeltsje? kom eens langs zou ik zeggen kijken of je in het echt ook zon grote mond hebt. iets meer respect voor een mede supporter verwacht ik van je.



voor de duidelijkheid ik ben nooit van plan geweest en nog steeds niet om mensen in de persoonlijke sfeer op te zoeken ik houdt het alleen om en bij het stadion en skoaterwald en mensen bedreigen en geweld etc keur ik natuurlijk af. als iemand thuis op zoeken en op normale toon met hem praten intimidatie of bedreigend is verschil ik van mening met julie daar in.
Het één is wel te rijmen met het andere inderdaad.

Je voelt jezelf veel te belangrijk met je wij zijn de club en we zullen er wel even voor zorgen dat die kale passant opdondert, omdat we hem wel even op gaan zoeken, net als met Hettinga.

Laat ik een heldere boodschap voor je achterlaten; ik schijt op volk als jij en anderen die menen de club te moeten beschadigen vanuit zogenaamde clubliefde.
Plaats reactie