Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Beste periode om hem te ontslaan is na de play-offs. Als we hem nu ontslaan schieten we er helemaal niks mee op. Gewoon nu al zoeken naar een vervanger en Streppel na de play-offs gedag zeggen. Hebben we een hele zomer de tijd om een geschikte man aan ons te binden en het team een beetje vorm te geven.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2038
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Het is tien wedstrijden bewonderingswaardig dat hij vasthield aan dit systeem en de aanvallende spelwijze. Voor de winterstop lukte het ook, maar om verklaarbare redenen nu niet meer. Als je na vijftien wedstrijden slecht voetbal nog steeds op dezelfde manier aan de wedstrijd begint, dan mag je wel eens wat gaan veranderen.

Laten we hopen dat de spelers de koppen bij elkaar steken en voor een andere tactiek gaan tegen Utrecht. Als ze dit niet doen vrees ik dat dit het einde wordt voor Streppel. En dat vind ik eigenlijk hartstikke jammer... Hoe meer wisselingen qua trainers, des te groter de chaos en dat kunnen we slecht gebruiken.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Ik twijfel opzich niet eens echt aan het voetballend vermogen van ons team. Echter spelen er momenteel 2 zaken waar Streppel niet mee uit de voeten kan.

A motivatie/weerbaarheid
B tactiek/opstelling.

Waar ik altijd het beeld had dat Streppel een man van stijd en karakter was/is heeft hij niet het vermogen om dit op de ploeg over te brengen. Nu snap ik dat door simpelweg te zeggen, en nu ***** allemaal voetballen en bloed aan de paal ook niet werkt.
Je zult uit een ander vaatje moeten tappen om spelers bewust te moeten maken dat als het technisch niet loopt, je met strijd kunt compenseren maar ook door eenvoud. Waar het voor de winterstop goed liep, in de opstelling met Schaars, Pelle, Namli/Kobyassi, Reza, Larsson, Zenelli, Juste, Marzo, Bijker en Van Aken, Mulder veranderde er iets in de komst met Odegaard en Schaars. het vertrouwen zakte weg. Er werd mijn optiek teveel gespeeld op het ontbreken van Schaars en de compensatie hiervan. Hier is Streppel niet uitgekomen. In de ploeg is hierdoor ook een gebrek aan vertrouwen ontstaan, Shit Schaars is er niet dus we zijn niet meer goed. Ok dan missen we een sturende en dragende middenvelder. Maar dan nog is dit niet goed opgelost door Streppel. Het was meer een taktiek van we proberen wel wat totdat Schaars weer beter is alleen dit duurde te lang. Namli raakte buiten beeld, Streppel kon niet kiezen tussen Odegaard en Pelle en Thorsby. Hier had duidelijkheid moeten komen. Daarnaast is Kobyassi ook nog eens ver terug gezakt met zijn vorm. Ook is het verdedigend erg matig kwa backup.
Facey is weg, wat is er gebeurd ? Faes was , is veel te jong en onervaren en kijk hoe fragiel je verdediging is, iets wat de technische staf is aan te rekenen. Zenelli raakt in een vorm crisis en Larson denkt met St Juste dat ze na een half jaar goed voetballen er al zijn en hun transfer al verdiend hebben. Dit heeft Streppel er niet uitgekregen. Dit baart toch wel zorgen. Voor de gehele staf overigens. Tja volgend seizoen zal er echt wat moeten gebeuren, in alle linies moet er ervaring en power bij.
Hell of a job!
Hier heb ik geen woorden voor
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Mooie analyse TORCIDA. Enkele passages waar ik mij ik kan vinden:

Namli raakte buiten beeld - Wat is hier gebeurd? Namli speelde in de voorbereiding zeer verdienstelijk op de plek die later door Schaars werd ingevuld. In de eerste seizoenshelft speelde Namli ook nog sporadisch op de positie van Schaars en hij deed dit niet over het algemeen (soms slordig) niet onverdienstelijk. Sowieso snap ik niet waarom besloten is om het contract van Namli niet te verlengen.

Ook is het verdedigend erg matig kwa backup - Ben ik het ook mee eens, maar ik vind dat dit probleem zich niet beperkt tot de defensie. Ook aanvallend hebben wij geen backups. Slagveer was (en is) te licht voor de eredivisie. Helaas hadden wij achter Larsson en Zeneli niet genoeg kwaliteit. Kijkend naar de defensie is het in retroperspectief een zeer onhandige keuze geweest om Otigba te verhuren. Otigba was dan aan de bal niet de sterkste verdediger, maar hij bracht wel bepaalde (fysieke en mentale) kwaliteiten die bij onze andere verdedigers ontbreken. Doke komt tekort voor het niveau wat wij nastreven en Faes is ook nog veelte licht. Ook Facey kon het niveau niet aan. Helaas werd ons centrale duo regelmatig getroffen door blessures en schorsingen waardoor er veel moest worden geschoven. Mijn insziens had Streppel de tactiek moeten aanpassen naar aanleiding van het gebrek aan defensieve zekerheid... Nu zijn we te vaak in het spreekwoordelijke mes gelopen.

Zoals ik eerder heb aangegeven zou ik, wanneer hij beschikbaar is, een balletje opgooien bij Verbeek. Bij uitstek de man die de club weer kan opbouwen.

Het wordt een zeer moeilijke zomer voor onze club. Veel contracten worden niet verlengd en meerdere spelers willen weg. Ik neem aan dat Hamstra hierop is voorzien, maar naast kwaliteit heeft onze club ook kwantiteit nodig. Een grote opgaaf voor Hamstra. Daarna wacht Streppel (of een nieuwe trainer) de taak om er weer een geheel van te maken... Een spannende zomer!
Beer will change the world, I don't know how but it will.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Ik snap niet dat iemand nog denkt dat wij de play-offs kunnen winnen. Het interview met Reza in de LC is veelzeggend; het ligt aan de 'wet van Murphy'. Gewoon pech dus. Intussen gaan we gewoon door met de tactiek van 'dominant voetballen bij balbezit' en 'hoog druk zetten bij balverlies'. Beide aspecten heb ik echter al maanden niet gezien. De doodeenvoudige reden is dat die tactiek niet werkt met spelers zonder zelfvertrouwen of spelers die alleen met zichzelf bezig zijn. Een of twee verzakers zijn voldoende om het hele team te laten falen.

Kortom, we moeten dringend de boel omzetten om een kans te maken in de playoffs. Maar de kans lijkt me nagenoeg nul dat Streppel dit gaat doen. Geeft niet joh, volgend jaar beter. En die 1,3 miljoen misgelopen inkomsten maken we wel goed door te snijden in de selectie.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Ik geloof niet dat er nog veel zijn die geloven in een positieve afloop tegen FC Utrecht. Ja, de spelers misschien, maar die hebben al veel vaker blijk gegeven van een totaal verkeerd zelfbeeld als het om hun kwaliteiten gaat.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1007
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Ik had rond deze tijd toch wel verwacht dat ons bestuur Streppel al de laan had uit gestuurd. Maar niks van dat alles......onze falende trainer zit nog altijd op zijn plek......en het vertrouwen in Hamstra en Eisinga heeft de eerste deuken wel opgelopen.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Tja.. Ik heb er weinig vertrouwen in dat Streppel deze ploeg nog weer aan de praat krijgt.
Er moet een man voor die de verwende jonkjes eens aanpakt. Een Verbeek, een Hyballa, een Stevens.
Aanpakken. Wie niet presteert staat er naast, hoe je ook heet.
Streppel zal een hele aardige man zijn en ja, hij heeft de play offs gehaald, maar de 2e seizoenshelft is belabberd.
Zeg maar niks!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Zojuist het interview van Streppel met Roelof gezien. Man man, daar springen de tranen van in je ogen.
"Eigen speelwijze" vasthouden, ja vooral doen. Dat biedt geen enkele houvast.
"Publiek vermaken", dat is ze aardig gelukt de 2e seizoenshelft, maar dan wel het publiek van de tegenstander.
"Spelers wilden niet na beschouwen", vooral niet doen. Onze niet zelfkritische spelers nemen een loopje met de trainer. Willen niet investeren in hun tekortkomingen.
SCH
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De spelers wildem niet nabeschouwen.....

Dit vertelt het hele verhaal. Streppel is totaal niet de baas en de spelers niet kritisch. Echt dramatisch dit. Nu is alles duidelijk. De groep bepaalt.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2038
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik begrijp de emoties (die heb ik zelf ook) maar dat ze na 38 competitie- en bekerduels een keer niet gaan nabeschouwen... Er is genoeg aanleiding om de komende wedstrijden op een andere manier te benaderen. Dat gebeurt nu ook met de besloten trainingen en het hotelbezoek afgelopen nacht.

Wat ik daarentegen totaal niet begrijp is dat Streppel halsstarrig vasthoud aan een spelsysteem en/of spelopvatting dat totaal niet (meer) werkt. Of Streppel is onvermurwbaar of de selectie durft niet tegen hem in te gaan. Ik herinnerde me dat Verbeek en ook Sollied veel macht bij de spelers zelf lagen - dat ze zelf moesten nadenken over tactiek e.d.

Ik weet niet of Streppel dat ook doet? Iemand die daar misschien meer over weet?
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Heerenveen rules schreef:De spelers wildem niet nabeschouwen.....

Dit vertelt het hele verhaal. Streppel is totaal niet de baas en de spelers niet kritisch. Echt dramatisch dit. Nu is alles duidelijk. De groep bepaalt.
Maar goed dat jij geen trainer bent, ook een bijzondere constatering/conclusie

Soms kan het beter zijn dat de groep aangeeft wat ze wil. Ik denk dat de spelers het ook zelf donders goed snappen wat er fout ging. Kan geen kwaad om de play offs wedstrijd per wedstrijd te bekijken, focus op Utrecht, focus op je tegenstander en je eigen tactiek. En focus op concentratie en wilskracht.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Als je goed kunt liplezen zag je dat Klompe tegen Streppel zei; 'zou ik niet doen'.
In Tilburg zeiden ze me het al, dat wordt niks bij Heerenveen met die Streppel. Ze hadden gelijk.
Miereneukert!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Exit Streppel!
Heerenveen fan in Leiden
sinjoor
Invaller
Berichten: 276
Lid geworden op: 06-12-2014 14:07

Bericht door sinjoor »

Ik was van meet af aan geen fan van Streppel en had hem ook nooit naar H'veen gehaald. Ik had Stam en Ulderink graag aan het werk gezien bij ons.

Mijn inziens ligt het probleem van H'veen niet alleen bij Streppel, het ligt veel dieper. Niet voor niks zijn hier de afgelopen 10 jaar zoveel trainers gesneuveld en beschadigd.

Streppel is nog aangesteld door Vonk, die op zijn beurt vervangen werd door Hamstra. Een situatie haast exemplarisch voor H'veen. Zo werd Jans nog aangesteld door Kuiper, maar nog voor Jans begon werd Kuiper vervangen door Veenstra. Van Basten werd gehaald door Veenstra en Hansma, maar kreeg in zijn 2e seizoen ineens te maken met Hans Vonk, Riemer en Foppe.

Een trainer die plots met een andere directie te maken krijgt moet alles mee hebben om te overleven. Zodra resultaten achterblijven zal een nieuwe directie in veel gevallen zijn eigen trainer willen aanstellen.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Spelers maken en breken een coach.
Finnbogason en Ziyech maakten van Van Basten een goede trainer
Narsingh,Dost en Assaidi maakten van Jans een goede trainer
Faes en nog wat onnozele harken die niet kunnen dekken bij corners maken van Streppel een slechte trainer.

We hebben ook 3 kut seizoenen met Verbeek gehad, maar hij had het geluk dat er ene Huntelaar en ene Alves rondliepen. In 2007 werd Verbeek ook maar "5e" met spelers als Alves, Bosvelt, Pranjic, Hansson.
Alleen het laatste jaar was geweldigmet 9-0,7-0,5-0,5-1 enz, maar ook thuis verliezen van De Graafschap
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Feanfan 1 schreef:Spelers maken en breken een coach.
Finnbogason en Ziyech maakten van Van Basten een goede trainer
Narsingh,Dost en Assaidi maakten van Jans een goede trainer
Faes en nog wat onnozele harken die niet kunnen dekken bij corners maken van Streppel een slechte trainer.

We hebben ook 3 kut seizoenen met Verbeek gehad, maar hij had het geluk dat er ene Huntelaar en ene Alves rondliepen. In 2007 werd Verbeek ook maar "5e" met spelers als Alves, Bosvelt, Pranjic, Hansson.
Alleen het laatste jaar was geweldigmet 9-0,7-0,5-0,5-1 enz, maar ook thuis verliezen van De Graafschap
Lang verhaal om Streppel een hart onder de riem te steken. Maar Streppel zijn clubs hadden vaak een prima 1e seizoenshelft en een belabberde 2e.. dat is niks nieuws. Dit laatste foutje van Hans Vonk moet heel snel rechtgezet worden.
Daarnaast moet Hamstra wel even in de spiegel kijken. Faes huren (die echt niks kan) en Otigba verhuren.. Otigba is zelfs 2 klassen beter dan Faes..
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Flying Tilster schreef:
Lang verhaal om Streppel een hart onder de riem te steken. Maar Streppel zijn clubs hadden vaak een prima 1e seizoenshelft en een belabberde 2e.. dat is niks nieuws. Dit laatste foutje van Hans Vonk moet heel snel rechtgezet worden.
Daarnaast moet Hamstra wel even in de spiegel kijken. Faes huren (die echt niks kan) en Otigba verhuren.. Otigba is zelfs 2 klassen beter dan Faes..
Otigba zal niet nog een seizoen op de bank hebben willen zitten, vermoed ik. Dus dan is het logisch om te zorgen dat je hem kwijt raakt, aan iemand die niet op de bank wil zitten en ook niet beter is dan de basis destijds (St Juste en Van Aken) heb je ook niets. Dus zal besloten zijn om hem te verhuren met optie tot koop, blijkbaar is directe verkoop niet gelukt. De keuze van Faes is uiteraard achteraf heel erg slecht geweest, en eigenlijk ook al vooraf, als je weet dat we een ervaren man nodig hadden en in ieder geval niet iemand van 18. Dan was Pierie ook goed geweest.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Neem aan dat Heerenveen snel een gesprek voert met Jurgen Streppel over de toekomst, en ik zou graag zien dat zijn contract wordt ontbonden. Ik weet niet of Streppel het zelf nog niet zitten om volgend seizoen voor de groep te staan, maar het is duidelijk dat de supporters wel klaar zijn met Streppel.

Je kunt nu netjes afscheid van elkaar nemen, dan hebben beide partijen de tijd wat ze volgend seizoen willen.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ook ik ben wel klaar met Streppel. Zijn houding en nonchalance bevallen me allerminst.
Toch zou ik graag van hem willen weten wat er binnen de selectie speelt. Het siert hem dat hij dat binnenskamers wil houden maar het publiek heeft recht op openheid van zaken lijkt me.
SCH
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Weer een trainer ontslaan. Waarom? Is een nieuwe trainer garantie tot succes? Is nog niet echt gebleken bij de vorige trainer wissels.
Ron Jans kon er volgens velen helemaal niets van. Toch heeft hij het na zijn periode bij Heerenveen meer dan redelijk gedaan.

Heeft Streppel dan zoveel slechte keuzes gemaakt? In de verdediging had hij geen keus. Op het middenveld heeft hij van alles geprobeerd maar geen van alle middenvelders haalde het niveau van voor de winterstop.
Aanvallend waren het Larsson en Zeneli die geen knikker meer raakten. Maar wie had hij anders moeten opstellen en in hoeverre kun je een trainer de terugval van niveau van spelers aanrekenen?

Had hij spelers beter moeten motiveren? Zou volgens mij in het professioneel voetbal niet nodig moeten zijn. Had hij een andere tactiek moeten gebruiken? Wellicht maar had ook geen garantie geweest.

Ik zoek het meer in het technisch beleid. We hebben geen middenvelders die een doelpunt kunnen maken of überhaupt voor de goal komen. Achterin had er m.i. ervaring bij gemoeten i.p.v. een jong talent.

Het is te makkelijk om de trainer alle schuld van de huidige malaise te geven. Volgens mij begint het bij de spelers op het veld.
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Ik ben bang dat de directie dit niet aandurft omdat ze een beetje in hun eigen web verstrikt zijn geraakt. We hebben immers aan het begin van het seizoen uitgesproken dat de doelstelling het halen van de play offs is. Dit doel is behaald.
We lopen in mijn ogen echter een groot risico als we hem laten zitten. De chemie is helemaal weg en die gaat denk ik ook niet meer terugkomen. Dit zou betekenen dat hij in het nieuwe seizoen na een aantal wedstrijden onhoudbaar wordt, met alle gevolgen van dien. Dit zou echt het doemscenario zijn.

Als je ziet hoe laks hij met kritiek omgaat, hopeloos falende spelers blijft opstellen en duidelijk al heel lang niet meer in staat is om de spelersgroep tot het uiterste te motiveren, dan moet je het boek gewoon nu sluiten. Dat is voor iedereen het beste en kunnen wij weer proberen om frisse energie op te bouwen voor het nieuwe seizoen. Anders blijven we in de negativiteit hangen en dat is killing.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als we volgend jaar weer met deze toptrainer gaan beginnen dan heeft hij straks het record uitwedstrijden verliezen met 20 x op rij. Ik verwacht actie van de directie. Dit kan echt niet meer.

Woensdag spelen met St Juste en Faes en nu met Pierie en Schmidt. Reza er weer in. Geen touw aan vast te knopen.
Snake
Bankzitter
Berichten: 186
Lid geworden op: 02-02-2010 22:58

Bericht door Snake »

Streppel eruit en dan? Wie moet hem opvolgen en kom niet aanzetten met Verbeek want die ligt tot 2019 vast. Fred Rutten? vd Gaag, Jans terug? Wordt het daar beter van, ik betwijfel het.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Schaars na afloop beschermd juist Streppel en wijdt het zwakke optreden aan het ontbreken van meer spelers met een aantal jaren eredivisie ervaring. Op zich is deze analyse wel juist natuurlijk. Met name in de verdediging komen we ernstig tekort.
Dit is niet Streppel of de selectie aan te rekenen maar moet je bij Eijsenga en Hamstra zijn.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Kom op. Wat gemakkelijk. Voor de winter stonden we vierde met deze groep. Gelul om dit falen nu aan een gebrek aan ervaring te wijten. Streppel heeft chaos gecreeerd en elk stuk zelfvertrouwen weggenomen bij veel spelers. Ze kunnen geen eens een fatsoenlijke bal meer aannemen en spelen. Echt schrijnend. Zelfs Reza niet. En die heeft ervaring zat. Er is in een half jaar een enorme bende van gemaakt.

Normaal worden spelers beter als ze trainen en spelen. Onder Streppel en Co. niet.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Tsja Been, Langeler? De lijst kun je oneindig maken. Naast een trainer met visie ( als je een ander wil)lijkt het mij belangrijket dat er een topsport/killers/winnaars mentaliteit komt binnen de club.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Juist een jonge en smalle groep zal ver terugvallen. Terechte opmerking van Schaars, legt de vinger op de zere plek, in plaats van al dat geschreeuw over Streppel en Klompe zijn corners.

Hamstra heeft deze zomer heel veel werk te doen. Hoog tijd dat hij in actie komt.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Precies, winnaars hebben we nodig! Ik ben al die pubers en ideale schoonzonen kotsbeu. Ik verlies een wedstrijd liever op kwaliteit dan op mentaliteit. Dat het technisch dan allemaal wat minder mooi gaat worden moeten we dan maar accepteren.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Heerenveen rules schreef:Kom op. Wat gemakkelijk. Voor de winter stonden we vierde met deze groep. Gelul om dit falen nu aan een gebrek aan ervaring te wijten. Streppel heeft chaos gecreeerd en elk stuk zelfvertrouwen weggenomen bij veel spelers. Ze kunnen geen eens een fatsoenlijke bal meer aannemen en spelen. Echt schrijnend. Zelfs Reza niet. En die heeft ervaring zat. Er is in een half jaar een enorme bende van gemaakt.

Normaal worden spelers beter als ze trainen en spelen. Onder Streppel en Co. niet.
Waardoor heeft Streppel chaos gecreëerd? Hij heeft juist vastgehouden aan zijn basiself, en daardoor is juist geprobeerd dat te voorkomen, lijkt me.
Plaats reactie