Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Lipton schreef:
Lekker gemakkelijk, voor wie dan?!
Net zo makkelijk: Larsson!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

AllardP schreef: Voorbeelden van wat Streppel had kunnen doen:
- Namli en Ödegaard vaker inzetten
- Larsson laten banken
Als er zó weinig kansen worden gecreëerd en schoten op doel plaats vinden heb je creatieve spelers als Namli en Ødegaard nodig. Jammer dat Sam onze enige echte creatieve speler is. Althans, dat lijkt in het brein van Streppel ingebakken te zitten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Mackan68 schreef: Als er zó weinig kansen worden gecreëerd en schoten op doel plaats vinden heb je creatieve spelers als Namli en Ødegaard nodig. Jammer dat Sam onze enige echte creatieve speler is. Althans, dat lijkt in het brein van Streppel ingebakken te zitten.
Waar heb je vandaan dat wij zó weinig kansen creëren en weinig schoten op doel hebben? Dat is simpelweg onzin: https://www.whoscored.com/Regions/155/T ... -2016-2017. We staan wat dat betreft zesde, geen overdreven slechte positie, zoals jij suggereert.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Superfries1994 schreef: Waar heb je vandaan dat wij zó weinig kansen creëren en weinig schoten op doel hebben? Dat is simpelweg onzin: https://www.whoscored.com/Regions/155/T ... -2016-2017. We staan wat dat betreft zesde, geen overdreven slechte positie, zoals jij suggereert.
PEC-Heerenveen.JPG
Dat is geen onzin. Ik heb het over de laatste wedstrijd. Zag daarna een tweet voorbij komen met statistieken. 4 Schoten op doel bij 70% balbezit in dik 70 minuten tegen 10 man word ik niet warm van. Zelfs Larsson maakt in dit soort potten het verschil niet. Wat mij overigens al lang niet meer verbaast.
Het gemiddelde zal inderdaad best redelijk zijn door die geweldige eerste helft van dit seizoen. Maar in de laatste weken zijn er wel meer wedstrijden geweest dat er maar weinig op doel geschoten is. Het is breien, breien, breien tot in de 16 en dan houdt het op.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Sorry Allard,maar wie van de jongens die je noemt heeft nou het niveau voor play-offs wel? Omdat het slecht gaat ziet menigeen graag andere spelers verschijnen, maar die zijn naar mijn mening niet van het niveau. Daarnaast mistte de ervaringen en stabiliteit achterin om een defensieve tactiek te gaan voeren. Daar kozen Foppe en Dwight voor, net zo weinig punten en een kleurloos seizoen. De selectie heeft een positieve impuls nodig vanuit de komende transferperiode.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Beste fuotbalgek, volgens mij begrijp je mijn post niet. Ik zeg helemaal niet dat de wisselspelers beter zijn dan de basisspelers; anders zouden ze niet altijd op de bank zitten. Er zijn drie redenen om toch het team aan te passen:

- Wisselspeler in vorm is beter dan een basisspeler uit vorm.
- Sommige basisspelers hebben een schop onder hun kont nodig (Larsson, St. Juste).
- Andere tactiek kan de boel opschudden (bv. Veerman als basisspeler met Reza erachter).

Maar we kunnen het ook gewoon doen zoals Streppel; elke week dezelfde jongens de wei in sturen met dezelfde tactiek en bidden dat het vanzelf beter gaat.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ik begrijp heel goed wat je wilt zeggen maar ben het er niet mee eens. Onze bank is te zwak hiervoor. Serieuze concurrentie had genoeg kans gehad om een basisplaats te veroveren dit seizoen. Uiteindelijk kwam slechts Slagveer hiertoe, veelzeggend gezien de waardering die hij als basisspeler immer kreeg.

Bovendien zijn het de ploegen met duidelijke spelvisie en vaste patronen in spelers en spel die presteren, dit seizoen genoeg voorbeelden wat het wijzigen van de opstelling oplevert. Veel meer slecht voetbal en dito resultaat.

De spelers die wel het vertrouwen hebben gekregen hebben laten zien het vermogen wel te hebben. De leeftijd speelt mi een grote rol. De vervangers zijn nog jonger en meer onervaren. Ik heb daar nog minder vertrouwen in, ook als de vaste spelers uit vorm zijn. Onze selectie is gewoon vrij beperkt in de breedte.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

fuotbalgek schreef:
De spelers die wel het vertrouwen hebben gekregen hebben laten zien het vermogen wel te hebben.
Je hebt kennelijk een heel andere 2e seizoenshelft gezien dan vele anderen. Alleen iemand die niet bij z'n volle verstand is was zo lang door blijven modderen met een niet goed functionerend elftal. Wel eens gehoord dat anderen met inzet en strijd een tekort aan kwaliteit kunnen compenseren? Die kansen hebben ze nu niet eens gehad. Ronduit bespottelijk!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wat een dramatisch optreden van Streppel bij Fryslan hjoed. Als we PO halen dan mogen we tevreden zijn. Wat een plaat heeft deze man voor z'n kop. Net als Hamstra bij Kok ook al zo begatelliserend. Moeten deze mannen het niveau opkrikken bij onze club? Dan mogen we ons hart vasthouden de komende jaren.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Namli en Odegaard hadden best de plek van Larsson in kunnen nemen.

Schmidt ipv die Belg. Vd Steen ipv Mulder.

Streppel out
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Mag toch hopen dat dit ook zijn afscheidswedstrijd is. 14 punten in de laatste 17 wedstrijden :roll:
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Streppel opzouten. Waardeloze trainer!
Miereneukert!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat vinden jij en ik en nog een handje vol. Verder maakt het niemand uit joh. Is toch mooi, PO. Knappe prestatie. In elk stadion zou de trainer worden weggehoond. Hier niet. Zal wel te maken hebben met een gebrek aan passie..
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Tjaa, zo'n Hyballa had Larsson en St. Juste allang op hun "vedette"gedrag aangesproken en geslachtofferd. Heeft toch ook nog geen club voor volgend seizoen?
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Aan iedere sadomasochist die woensdag heen wil gaan: Sterkte!
Miereneukert!
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Hij wist het vandaag weer knap om te zetten.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Waardeloos, spelers die vertikken om te voetballen moet je de week erna niet opstellen.
Ik wil een trainer voor wie voetbal begint met passie en strijd. Iemand die eist dit ook te zien van zijn spelers!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Nordfeldt94
Bankzitter
Berichten: 209
Lid geworden op: 03-12-2012 12:29

Bericht door Nordfeldt94 »

Triestigheid... Met dit materiaal 14 punten uit 17 wedstrijden halen is abominabel slecht. Was dit gebeurd voor de winterstop, dan had Streppel er al lang uit gelegen. Tijd om afscheid te nemen, hij trekt het niet meer recht.
Come on you boys!
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Wat een achterlijke gladiool! Lult alles maar recht. Slechtste voetbal sinds jaren. Balbezit op eigen helft en dan de bal verspelen omdat er geen enkele lijn in het spel zit. Vorig jaar deed het al pijn aan de ogen, nu nog veel meer. Gelukkig lacht onze trainer alles weg!
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Man man man, wat kan ik me weer ergeren aan zijn interview op Fox.. Blij met de play-offs, want play-offs zijn play-offs. Het kan woensdag zomaar weer vallen.

Ik kan me er zo kwaad om maken. Jammer dat het bij de meeste mensen niet meer boeit. Waar is mijn club gebleven?
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

#streppelout wat een pannenkoek!!
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik ben ook wel klaar met onze grote kale lijder. Lijkt het vooral prachtig te vinden dat hij niet is gedegradeerd, maar als we deze lijn doortrekken is die degradatie over hooguit 2 a 3 jaar alsnog een feit. Streppel out!
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Bubbe schreef:Beetje inzet is leuk hoor, maar de kwaliteit van ons elftal na de eerste pakweg 13/14 spelers hobbelt echt dramatisch snel achteruit. Wil je serieus met die spelers gaan spelen? Streppel kan toch ook niks anders dan deze samenstelling iedere keer. Fuotbalgek heeft in mijn ogen volledig gelijk door te stellen dat die spelers het hebben laten zien. Of jij moet een andere 1e seizoenhelft hebben gezien als een hoop hier..
Nee dat heb ik niet. En Streppel kan het wel, maar hij laat het na. Maar wie haalt het in z'n onnozele kale harses om steeds maar weer met dezelfde faalhazen te starten. Dat zou nergens anders gebeuren. Kan alleen maar hier. Zo leg je toch ook nooit iets van druk tot presteren bij je basisspelers. Of geldt voor jou en een hoop anderen hier dat een basis maar een heel seizoen moet blijven staan ondanks dat er wekelijks een wanprestatie geleverd wordt? Dan heeft de club in ieder geval een hoop ambitieloze supporters. Maar dat is bij een aantal hier ook al langer bekend. Beetje genoten weer vanmiddag? Van het voetbal en het resultaat dan welteverstaan :?:

Ik zal nog maar weer een keer het verhaal met Finnbogason en Uth noemen. Ook die kreeg onterecht geen kans wanneer Alfred soms eens niet in de wedstrijd zat. Kreeg vaak nog niet eens een kwartiertje speeltijd. Maar wat mogen we met z'n allen de handjes bijeen drukken dat hij genoeg eergevoel had om zich niet voor een grijpstuiver te laten verpatsen aan Heracles. Dankzij hem wonnen we in dat laatste seizoen bijna de Play offs. En je kunt hier wel blijven zeggen dat de wissels het slechter hadden gedaan. Maar als je dat niet probeert weet je dat niet en is het loos gelul in de ruimte. Dat is waar het om gaat! Alles is gewoon niet uit de kast gehaald om de negatieve spiraal te doorbreken en daar is maar 1 verantwoordelijk voor. Ondanks het goede 1e seizoensdeel ben ik klaar met Streppel.
Laatst gewijzigd door Mackan68 op 14-05-2017 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Weg met deze vent. Alles beter dan deze man die zijn team niet kan motiveren...
Heerenveen fan in Leiden
hhage
Basisspeler
Berichten: 931
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Heerenveen rules schreef:Wat een dramatisch optreden van Streppel bij Fryslan hjoed. Als we PO halen dan mogen we tevreden zijn. Wat een plaat heeft deze man voor z'n kop. Net als Hamstra bij Kok ook al zo begatelliserend. Moeten deze mannen het niveau opkrikken bij onze club? Dan mogen we ons hart vasthouden de komende jaren.

Dus jij verwachtte dat ze bij de eerste 3 zouden eindigen?immers vanaf plek 4 is play-off plek,en heel nederland had het over Heerenveen hoe goed ze wel niet voetbalden..AZ en Groningen hebben ook een slecht seizoen en zitten ook in de play-offs.
Alle 4 clubs staan nu weer gelijk.....
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Doe niet zo naief man. Wij bakken er helemaal niks van tegen tien van Zwolle en tegen een ploeg wat van de laatste 14 wedstrijde er 12 verloor. We gaan als los zand aan de PO beginnen. Wat de verslaggever op Studio sport net zei, we zijn kanonnenvoor voor elke tegenstander. Ik verwacht geen top 3 plek, begrijpend lezen kost je moeite blijkbaar. Ik ben klaar met het passieloze, dramavoetbal. Dan kun je niet tevreden zijn met PO. Dit seizoen was net zo slecht als vorig jaar. We zijn nul komma nul opgeschoten.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Streppel heeft het niet goed begrepen wat de doelstelling was en is er ook niet in geslaagd om de selectie met enige samenhang te laten spelen.

De club met een verliespost van 1,3 mln opzadelen. Maar spelers en trainer zullen wel een bonus krijgen omdat play offs zijn gehaald.

Er moet flink de bezem door de selectie. Po wordt niets kunnen wij daarvoor niet vrijwillig bedanken.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Als club zitten we in drijfzand, nu qua spel en nog steeds in financieen. Het bestuurlijke drijfzand lijken we verlaten te hebben.
Het wordt wel tijd dat we dit nu doorbreken, de grondhouding moet zijn topsport met een topsport mentaliteit.

Weg met de "best genoch" mentaliteit. Keihard, en voor de winst ten koste van alles.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Lang heb ik gelooft in herstel, maar ook bij mij is het vertrouwen in Streppel afgebroken. Vooral de 'lakse' houding in nabeschouwingen irriteert mij enorm. Houd de supporters en jezelf niet voor de gek en benoem gewoon dat het slecht is.

Wanneer het niet loopt probeer dan eens wat anders... Wissel eens logisch.... Afgelopen zondag weer een onbegrijpelijke wissel. Dan breng je Veerman, maar haal je Larsson eruit. Vervolgens komen er amper nog ballen van de zijkant.... Waarom mag Reza altijd blijven staan, terwijl hij al weken alleen maar balverlies lijd?

Ik zeg; Verbeek polsen voor een terugkeer of anders van der Gaag ophalen bij excelsior.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Inderdaad, vooral die lakse houding bij interviews is tenenkrommend. Dan snap je niet hoe het leeft bij de supporters. Je kunt nu echt niet meer teren op de eerste seizoenshelft en die verliespotjes van na de winterstop dat we goed speelden maar geen punten pakten. Het is nu al te lang helemaal bagger.
Het meest zorgelijk is dat de club hem denk ik niet durft te ontslaan, en dat de kans groot is dat dit komend seizoen alsnog gebeurt als we de eerste vier potjes hebben verloren. En dan ben je nog veel en veel verder van huis...
Plaats reactie