Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Heerenveen rules schreef:Als Pippo de clown er zondag nog zit dan heb ik geen zakdoek nodig....Dan blijf ik thuis. En ik heb al vele mensen gehoord die dat ook doen. Het moet nu klaar zijn met deze trainer.
Dan ben ik bang voor je dat je zondag een vrije dag hebt..
Ik had gehoopt dat ze (het bestuur) vandaag zouden doorpakken, maar blijkbaar is 4 op een rij nog niet voldoende.
Streppel zit zondag denk ik 'gewoon' op de bank. Als dat zo is en we winnen per ongeluk, dan mag hij weer een paar weken aanmodderen. Je gaat haast stiekem hopen op een verlies zondag (als Streppel er nog zit tenminste).
Zeg maar niks!
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Ik weet niet in hoeverre het rommelt in de bestuurskamer van onze club (Ik mag toch hopen dat er stevig wordt gediscussieerd over de positie van Streppel). Wanneer er daadwerkelijk wordt gediscussieerd over de positie van Streppel dan is het wel een verademing dat er geen gerucht/nieuws uitlekt vanuit de directie kamer. Dit kan twee dingen in houden:

1) De directie zit op één lijn en niemand lekt nieuws naar de media.
2) Er wordt niet gesproken over de positie van Streppel.

Scenario één geeft mij veel hoop voor de toekomst, want dat geeft aan dat er integere, betrouwbare mensen de leiding voeren binnen onze club en dat de neuzen dezelfde kant opstaan. Scenario twee is voor veel fans een bittere pil, maar dit zou zomaar het geval kunnen zijn.

Wanneer je Streppel ontslaat dan zijn er in mijn optiek twee mogelijkheden: gelijk vandaag of aankomende maandag na wederom een verliespartij tegen az. Gezien de voorbereidingstijd op de volgende wedstrijd verwacht ik dat Streppel er ook tegen AZ nog zit en dat hij, wanneer wij weer verliezen, gaat worden ontslagen.

Stiekem hoop ik dat er vandaag reeds is gesproken met Gert Jan Verbeek en dat hij vanaf maandag voor de groep staat.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2038
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

De directie en raad van commissarissen zullen niet alleen kijken naar het resultaat (vier nederlagen op rij) maar vooral ook op de manier waarop deze nederlagen tot stand zijn gekomen. Zover ik het kan inschatten (heb het duel van gisteren nog niet kunnen zien) was vooral het duel met Vitesse een totale off-day waar je zeker je zorgen over moet uiten.

De wedstrijden tegen Ajax en Utrecht waren niet zó slecht dat je nu al over een eventueel ontslag van Streppel moet hebben. Daarmee ben je eigenlijk al een stap te ver, want waar ligt het probleem nu eigenlijk? Is dat de verkeerde tactiek, verkeerde opstelling, verkeerde spelers? Soms tref je ook gewoon tegenstanders die beter zijn, zoals Utrecht en Ajax bijvoorbeeld.

Wat uiteraard ook meespeelt is de tweede helft van het vorige seizoen - die is intensief geevalueerd en de conclusie was dat onder meer de balans zoek was. Er mocht niet meer door de ondergrens worden gezakt en dat lijkt nu wel te gebeuren. Feit is wel dat het nog niet vaak genoeg is gebeurd en daarom zal Streppel nog wel even blijven zitten.

Voor de club zelf (dat eindelijk in rustig vaarwater is gekomen) zou dat in mijn ogen ook het beste zijn. Een trainer ontsla je alleen maar als je zeker weet dat een opvolger meer uit deze selectie kan halen OF als je weet dat de spelersgroep niet meer achter de trainer staat. Gezien het begin van het seizoen is er nog voldoende reden om te geloven dat het met deze technische staf weer de goede kant op kan gaan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De woorden van Eisenga aan het einde van vorig seizoen doen mij het ergste vrezen: 'het hoort niet bij Heerenveen om een trainer te ontslaan als het even niet goed gaat.' Mensen kansen geven is goed, hun fouten laten herstellen ook. Maar bij Streppel is dat niet het geval. Nu is er volgens hem ook geen reden het anders te doen....Uit deze selectie valt echt meer te halen. Nu gun ik niemand ontslag, ook Streppel niet. Lijkt me een geschikte vent. Maar het gaat om het clubbelang!
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Marça schreef:De directie en raad van commissarissen zullen niet alleen kijken naar het resultaat (vier nederlagen op rij) maar vooral ook op de manier waarop deze nederlagen tot stand zijn gekomen. Zover ik het kan inschatten (heb het duel van gisteren nog niet kunnen zien) was vooral het duel met Vitesse een totale off-day waar je zeker je zorgen over moet uiten.

Ik ben het met je eens dat de eerste helft tegen zowel Ajax als ook tegen Utrecht redelijk en bij fases goed waren. Echter, beide wedstrijden werden met overtuigende cijfers verloren. Sinds de aanstelling van Streppel beschikt onze ploeg over een ontzettend lage mentale weerbaarheid. Na een tegenslag lijkt het vertrouwen gelijk weg en op de één of andere manier slaagt onze trainer er niet in om de trein weer op de rails te krijgen. Dit kreeg hij niet voor elkaar in de tweede seizoenshelft en ik ben bang dat dezelfde negatieve spiraal nu weer is ingezet.

Ik ben het ook met je eens dat je een trainer niet zomaar ontslaat en dit is zeker niet iets waar onze club bekend om staat, maar het frustrerende in dit geheel is dat de keuzes van Streppel geregeld verkeerd uitpakken. We hebben vorig seizoen allemaal gezien hoe afhankelijk onze jonge ploeg is van Stijn Schaars. Dit seizoen verliezen wij drie keer op rij (waarin we 12! tegendoelpunten hebben geïncasseerd). Vervolgens wacht een bekerconfrontatie met een op papier zwakkere tegenstander in Willem II. Zoals ook uit de reacties op dit forum blijkt leeft de beker enorm, want het is onze enige kans op een prijs. Daarnaast was de confrontatie met Willem II een goede mogelijkheid om het beschadigde vertrouwen enigszins te herstellen. Echter, Streppel besluit om zijn beste speler rust te geven en om Reza, die niet bepaald in de beste vorm steekt, op rechtsbuiten op te stellen. Dit zijn mijn inziens onbegrijpelijke keuzes en hiermee versterkt hij juist de neerwaartse spiraal die is ingezet.

In je post merk je op dat je de trainer alleen ontslaat wanneer je als bestuur van mening bent dat de opvolger meer uit de selectie kan halen dan de huidige trainer. Wanneer ik kijk naar het functioneren van Streppel (slecht wisselen, onnodige vasthouden aan slecht presterende spelers, slechte motivator) dan ben ik van mening dat er inderdaad betere opties beschikbaar zijn. In mijn ogen is het ontslag van Streppel gerechtvaardigd door diens functioneren, maar ik gok dat het bestuur in ieder geval tot de winterstop aan hem vasthoud.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Wat mij vooral stoort aan Streppel is dat hij niet leert van zijn fouten. Vorig jaar dacht hij het tij te kunnen keren door zijn basiself vertrouwen te geven, maar dat is totaal mislukt. Nu krijg je precies hetzelfde verhaal weer. Ook elke week dezelfde tactiek, die elke tegenstander inmiddels wel kan uittekenen. Op sommige posities (helaas niet alle) zijn we dubbel bezet, maar de invallers krijgen steeds maar een kwartiertje de tijd. Tja, zo breken jongens als Vlap en Mihajlovic natuurlijk nooit door...

Daarnaast stoort het mij dat hij spelers niet op hun kwaliteiten benut. Thorsby heeft niet de finesse voor een aanvallende middenvelder (ik beschouw die vier doelpunten toch echt als incident), Ödegaard is geen rechtsbuiten en Rojas geen linksbuiten. Kobayashi speelde aanvallend in Japan, maar is hier alleen controleur.

Maar we moeten ook erkennen dat Hamstra gewoon niet zo goed heeft ingekocht als we (ik ook) dachten. Woudenberg valt zwaar tegen en Hansen kost tot nu toe alleen maar punten. We hebben nog steeds twee spitsen die beiden behoorlijke tekortkomingen hebben en achterin is de spoeling gewoon te dun. Parijs is nog ver, maar ik durf nu wel te zeggen dat we in het klassement niet gaan meetellen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Heerenveen rules schreef:We hebben ook nog assistenten toch? Of dragen die alleen de pillonen? Blijkbaar zien ze het alledrie niet.
Streppel is eindverantwoordelijk en beslist. Daar is hij hoofdcoach voor. Van de anderen zul je niets horen over andere meningen omdat ze dan weer beschuldigd zullen worden van het zagen aan stoelpoten. Ik durf er mijn hand wel voor in het vuur te steken dat Jansen er geen probleem mee zou hebben wanneer een Hornkamp eens bij de wedstrijdselectie zou zitten. Of zelfs in de basis zou staan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Maar een goede assistent geeft ook tegengas. Dat hoor je als buitenwacht natuurlijk niet. Maar ze kunnen niet allemaal hetzelfde idee hebben lijkt mij..Iemand moet Streppel tot andere inzichten kunnen brengen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ook Hamstra was ergens in de bar slechte reeks eind vorig seizoen stellig. 'Natuurlijk is Streppel hier volgende week nog trainer. En volgende maand ook. En volgend seizoen'. Gelukkig loopt het contract van Streppel na dit seizoen af. Dat is het enige piepkleine lichtpuntje wat ik zie in een lange donkere tunnel.
En een snelle oplossing is zo eenvoudig. Of het lijkt zo.
1. Wouter van der Steen, onze eigen keeper die nog niet verloor weer terug onder de lat.
2. Woudenberg er uit. Kik Pierie naar linksback. Naes op de plaats van Kik.
3. Rojas naar de rechterkant en Mihajlovic linksvoor.

Het middenveld is lood om oud ijzer. Inclusief Ødegaard. Ze zijn allemaal veel te weinig betrokken bij goals. Van hen komt er nauwelijks aanvoer. Het gehype van Ødegaard moet na bijna een volledig seizoen maar eens over zijn met zijn 1 assist gisteravond.
Yuki kán meesterlijk spelen. Maar niet in een falend team.
De goals van Thorsby waren toeval. Hij verspeelde in 2 wedstrijden zijn doelgemiddelde van meer dan 4 volledige seizoenen. Schaars laat je uiteraard staan, hij is onze aanvoerder en kapitein van het team.

Ook het invullen van de spits maakt niet veel uit als het om Reza of Henk gaat. Net zoveel lood om ijzer. Ik denk dat er met aanvoer van zowel Rojas op rechts of Mihajlovic op links voor beide genoeg kansen komen om tot scoren te komen. Weten ze kansen niet te benutten en blijft het schorten aan goals dan moet je verder kijken wat je voor handen hebt. Dan kom je uit bij Jizz Hornkamp (what's in a name) en John Iredale. Zij doen bij respectievelijk de reserves/beloftes en O19 wat ze moeten als spits. Goals maken. Jizz 6 goals in 5 wedstrijden. John zou volgens Transfermarkt op 1 goal staan, maar dat klopt niet. Die speelt ook bijna of helemaal 1 op 1 bij O19.

Het vreemde aan de beslissing om Rojas linksvoor te zetten en Vlap nu ineens de voorkeur te geven boven Mihajlovic is dat Streppel bij de wedstrijden aanwezig was waarin onze vleugelspelers het vanuit hun eigen positie uitstekend deden. Het lijkt alsof hij het wiel opnieuw uit wil vinden. Onze professor.
Toen vandaag op de training Nemanja gevraagd werd of hij zondag zou spelen was zijn reactie veelzeggend. Hij haalde met beteuterd gezicht zijn schouders op en zei dat dat 'not my decision' was.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Heerenveen rules schreef:Maar een goede assistent geeft ook tegengas. Dat hoor je als buitenwacht natuurlijk niet. Maar ze kunnen niet allemaal hetzelfde idee hebben lijkt mij..Iemand moet Streppel tot andere inzichten kunnen brengen.
Dat is wat anders dan een stronteigenwijze Streppel aanpassingen laten doen. Aan de ene kant is dat ook wel mooi. Als het succesvol is is hij de te prijzen man. Nu het weer faliekant mis lijkt te gaan hoef je dat ook alleen hem aan te rekenen. En hoeven assistenten niet zo nodig trouw aan hem te zijn wanneer hij de zak krijgt. Vorig seizoen is al gebleken dat Streppel zijn invloed behoorlijk groot is voor wat het technisch beleid betreft. Ook qua aankopen. En dat vind ik op zich al een vrij onfrisse zaak. Een passant die te veel voor het zeggen heeft is in clubbelang gewoon een ongezonde zaak. Al helemaal als het een trainer is zonder clubverleden. Die zou je nog eens wat extra credits kunnen geven wat dit soort zaken betreft.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Uiteraard baal ik ook gigantisch van het verlies tegen Willem II, wat de uitschakeling in de beker heeft betekend. En, uiteraard, vind ik het wisselbeleid en een aantal positionele keuzes van Streppel ook zeer dubieus. Maar het spel baart mij juist niet tot zorgen; het spel is prima en bij vlagen zelfs uitstekend. Het is dat wij zo ontzettend kwetsbaar zijn in de omschakeling. Dat laatste baart mij ontzettend veel zorgen aangezien dit ook het probleem vorig seizoen was, en nu weer. Daarnaast is het positionele spel ook prima, maar leidt dit tot te weinig kansen aangezien het te voorspelbaar is onder Streppel. Waar je het vorig seizoen nog van de oplevingen van Larsson moest hebben, komt nu alles van Odegaard en/of Zeneli. Ik zou zo graag wat meer verrassingen via het midden willen zien.... Als nog zou je prima met Thorsby op de '10' kunnen spelen, en ik denk ook niet dat z'n goals een incident zijn, je zult wel je '8' of '6' (en inherent daaraan een CV die in het gat op het middenveld duikt) moeten laten doorschuiven.
Je verliest tegen Willem II door 2 ontzettende domme fouten, wat kan gebeuren. Echter, je maakt maar 1 goal tegen Willem II en creëert daarnaast bar weinig kansen. Het is helaas meer dan pech.
Tegen Ajax ben je de eerste helft veel beter, maar krijg je de eerste 2 goals tegen uit de omschakeling. Tegen Vitesse en Utrecht was dit wederom het euvel.
Je ziet een duidelijke rode lijn in onze prestatiecurve, maar nog meer in de manier waarop wij tegengoals krijgen. Je kunt dan met ziel en beleving spelen zoals Streppel dat wenst, maar er mist iets in de tactiek:
- In de omschakeling zijn we meerdere keren te laat en/of staan we verkeerd
- Je creëert te weinig kansen aangezien het te voorspelbaar is

Streppel zal nu echt Woudenberg moeten slachtofferen (ook als een signaal naar de rest), Rojas op de rechtsbuiten plaatsen en Odegaard op de '10'.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Door vroeg druk te willen zetten en dus “hoog” te staan met veel spelers, speel je “hoog” spel.
Het deksel krijgen we dan op de neus of je krijgt dat eindeloze gebrek.
De conclusie ? Wat slimmer spelen en dus meer zekerheden inbouwen waarbij je de tegenstander ook wat laat komen om ruimtes te creëren .
Overigens vind ik de kwaliteiten van onze spelers ook niet beter dan due van FC Utrecht of Vitesse of AZ.
Dus denk ik dat her verwachtingspatroon van velen hier vaak wat te hoog is.
Samen maken we de club sterk.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

BK2007 schreef:Door vroeg druk te willen zetten en dus “hoog” te staan met veel spelers, speel je “hoog” spel.
Het deksel krijgen we dan op de neus of je krijgt dat eindeloze gebrek.
De conclusie ? Wat slimmer spelen en dus meer zekerheden inbouwen waarbij je de tegenstander ook wat laat komen om ruimtes te creëren .
Overigens vind ik de kwaliteiten van onze spelers ook niet beter dan due van FC Utrecht of Vitesse of AZ.
Dus denk ik dat her verwachtingspatroon van velen hier vaak wat te hoog is.
Als je hoog spel wilt spelen, moet je ook durven door te schuiven en in te schuiven. Nu gebeurt dat half of te laat.
Als je geen hoog spelt wilt spelen, kan je loeren op de omschakeling, en in balbezit dus met relatief veel mensen achter de bal te spelen. Streppel en co. kiezen voor hoog spel en dan zal je daar ook naar moeten spelen. Yuki een klein stukje achter de bal te houden, heeft weinig zin aangezien hij samen met Schaars niet echt snel is en ons middenveld in de omschakeling er dus compleet uit wordt gelopen. Dus nogmaals, of je zult behoudender in het centrum moeten spelen (meer achter de bal), maar dan moet je je back dieper durven laten spelen in balbezit. OF, je direct hoger druk zetten en je back naar binnen laten staan bij balverlies. Nu is het van beide net niet: en te weinig kansen en te kwetsbaar in de omschakeling.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik vind dus dat we niet de kwaliteit hebben om zeker tegen goede tegenstanders zo dwingend en hoog te spelen.
Sorry, maar ik denk dat het niet kan.
Samen maken we de club sterk.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Als er zondag weer z'on wanprestatie geleverd wordt dan is het wel duidelijk dat Streppel maandag op straat moet staan. Al is dat wel lastiger dan iedereen denkt, Streppel is degene die Hamstra meegenomen heeft als technische man. Durft hij dan in clubbelang te denken en gaat hij Streppel ontslaan?
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

tha boelie schreef:Als er zondag weer z'on wanprestatie geleverd wordt dan is het wel duidelijk dat Streppel maandag op straat moet staan. Al is dat wel lastiger dan iedereen denkt, Streppel is degene die Hamstra meegenomen heeft als technische man. Durft hij dan in clubbelang te denken en gaat hij Streppel ontslaan? Of gaan ze dan samen weg?
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wizard schreef: Als je hoog spel wilt spelen, moet je ook durven door te schuiven en in te schuiven. Nu gebeurt dat half of te laat.
Als je geen hoog spelt wilt spelen, kan je loeren op de omschakeling, en in balbezit dus met relatief veel mensen achter de bal te spelen. Streppel en co. kiezen voor hoog spel en dan zal je daar ook naar moeten spelen. Yuki een klein stukje achter de bal te houden, heeft weinig zin aangezien hij samen met Schaars niet echt snel is en ons middenveld in de omschakeling er dus compleet uit wordt gelopen. Dus nogmaals, of je zult behoudender in het centrum moeten spelen (meer achter de bal), maar dan moet je je back dieper durven laten spelen in balbezit. OF, je direct hoger druk zetten en je back naar binnen laten staan bij balverlies. Nu is het van beide net niet: en te weinig kansen en te kwetsbaar in de omschakeling.
Het is altijd een mooie term, hoog druk zetten. Maa als je alleen al kijkt naar dat hoog druk zetten. Wat voor afspraken zouden daarover gemaakt zijn? Reza is de enige die van de aanvallers druk zet. En dat ook met volle overgave doet, wat hem te prijzen is. Maar, één aanvaller!? Thorsby staat vaak vlag achter hem en loopt wat van links naar rechts naar Rojas en Ødegaard te wijzen. Maar die blijven ergens vlak voor de middenlijn staan afwachten. To-taal zinloos. De keeper passt een paar keer naar de vrij staande verdedigers om de bal terug te krijgen en vervolgens maar de lange bal te hanteren. Druk zetten moet je met z'n allen doen als veldspelers. Je tegenstander vastzetten en laten voelen dat hem geen ruimte gegund wordt om een bal fatsoenlijk aan te kunnen nemen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Persoonlijk denk ik niet dat het ontslag van Streppel nu de juiste zou zijn. Veel mensen hebben van deze selectie gewoon veel te hoge verwachtingen. Sommigen gaven in het begin van het seizoen aan dat wij beter zijn dan Vitesse, Utrecht en Az en spraken na een paar wedstrijden al over een kampioensschap terwijl er een loodzwaar programma aan kwam. Helaas valt Zeneli (de man in vorm) uit en moet een Rojas of Mihijlovic er gelijk staan. Dat gebeurd niet en komen andere zwaktes ook naar boven. Zo blijkt Pieri toch echt 17 jaar te zijn, Woudenberg zowel defensief als aanvallend minder dan Bijker en Odegaard een fantastische voetballer zonder rendement. Verder hebben wij twee middenmoters in de spits!

Als Odegaard die bal 1-1 tegen ajax had gemaakt, was het heel anders gelopen. Maar Pieri en Woudenberg staan tot 2x toe gewoon verkeerd. Tegen Utrecht had het ook 1-3 kunnen worden en tegen vitesse een complete off day. Wat Streppel valt te verwijten is dat hij altijd vast blijft houden aan dezelfde 11/12, spelers niet beter maakt en tacktisch zich niet kan aanpassen. Maar momenteel sta je nog steeds 7de en is er zicht op play offs. Ik zie wel graag een andere trainer voor volgend seizoen, want Dtreppel is gewoon niet goed genoeg. Maar al die onrust en negatieve publiciteit moet je als club momenteel ook niet willen. Welke kandidaat is er beschikbaar die nu naar Heerenveel wil? Als je vandaag gelijk speelt of wint dan sta je nog 6-8. Alleen de uitschakeling in de beker is erg pijnlijk bij Willem 2.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

#Streppelout!

Wat doet die Woudenberg nog in het eerste?!
Heerenveen fan in Leiden
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Jazz schreef:#Streppelout!

Wat doet die Woudenberg nog in het eerste?!
#hamstraout wie heeft die Woudenberg gekocht!?

Of gaat die kortzichtigheid dan niet op?

Streppel heeft hem er uit gehaald, maar moet na een blessure weer een linksback wisselen. Schmidt was vorig seizoen ook abominabel slecht, beter hebben we niet in deze selectie helaas. De blessure van Pierie kost je de wedstrijd.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

fuotbalgek schreef:De blessure van Pierie kost je de wedstrijd.
Kom op zeg, we hadden ook met Kik geen fuck te vertellen. Het had allang en breed 1-2 of meer moeten staan toen.

Dat we er nog bijna een punt aan overhouden was puur en alleen strontmazzel. Het had 1-6 kunnen zijn, als AZ de bril had opgezet.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Exit. Dit kan niet meer.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Wat zal de volgende cliche opmerking zijn van Streppel?! Iets met een off-day?!
Heerenveen fan in Leiden
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Eruit! Waarom Vlap eruit en Reza weer 90 min laten prutsen? Ongelooflijk...Tegen zoveel onkunde van Woudenberg kan Streppel ook niet op. Maar waarom erin zetten???
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Het hele stadion zag deze nederlaag al vanaf minuut 35 aankomen, maar die lul op de bank blijft denken dat het op deze manier wel werkt.

Je speelt met een middenveld dat niet logisch in elkaar steekt. Yuki en Schaars spelen, vooral vanaf de 70e minuut (conditioneel?) bijna tussen de centrale verdedigers. Thorsby sleurt als drie paarden, maar mist finesse aan de bal en moet een linie terug en voorin lijkt het nergens op. Reza is echt dramatisch. Ødegaard heeft geen diepgang en geen rendement en sinds de blessure van Zeneli mis je op links ook doelgerichtheid. Zo kun je gewoon niet spelen. AZ miste de mooiste kansen en maakt er dan uiteindelijk toch nog twee.


En dan nog Woudenberg brengen. Het domste wat je kunt doen!! Die jongen is al z'n zelfvertrouwen kwijt en dan breng je hem toch. Onvoorstelbaar.


Oprotten Streppel!!!
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Lijkt toch dat de Willem 2 supporters gelijk gekrijgen. Dat dit een taktisch onbenul is.
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Ik ben geen trainer, heb nooit een trainerscursus gedaan, maar wat Streppel op tactisch gebied laat zien is wel heel matig:
- Je gevaarlijkste speler (Vlap) wisselen;
- Een spits met nul talent consequent laten staan;
- Een kwakkelende back inbrengen (desnoods breng je Doke Schmidt);
- Het grootste talent van Europa, Martin Ødegaard, verprutsen op rechtsbuiten.

Lijkt me dat we, wanneer we Sparta-uit ook verliezen, op zoek moeten naar een nieuwe trainer.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

pyter schreef:Ik ben geen trainer, heb nooit een trainerscursus gedaan, maar wat Streppel op tactisch gebied laat zien is wel heel matig:
- Je gevaarlijkste speler (Vlap) wisselen;
- Een spits met nul talent consequent laten staan;
- Een kwakkelende back inbrengen (desnoods breng je Doke Schmidt);
- Het grootste talent van Europa, Martin Ødegaard, verprutsen op rechtsbuiten.
.
Goede opsomming. Ik wil er nog even aan toevoegen dat hij een middenveld opstelt met nul creativiteit en diepgang.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Streppel ontslaan gaat niet de oplossing zijn, maar er moet wel wat gebeuren. Met name Odegaard moet veel vaker in balbezit komen, want als hij de bal heeft gebeurd er wat.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
CS1984
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 12-10-2015 17:03

Bericht door CS1984 »

Streppel laten zitten is ook niet de oplossing. Belachelijk slechte tweede helft. Fouten en overtredingen festival, van beide kanten overigens. De gelijkmaker hing al een uur in de lucht en uiteraard in de laatste minuut dan weer de deksel op de neus.

- Vlap eruit? Idiote wissel. Speelde hartsikke sterk. En samen met Odegaard een prima duo!
- Reza heeft geen bal geraakt, waarom mag hij blijven staan?
- Yuki af en toe nuttig, maar is bijzonder traag.
- Deed Thorsby mee? Ja uiteindelijk was hij weer eens ouderwets doldriest en veel te veel lompe totaal onnodige overtredingen.
- Woudenberg zouden ze in Goutum Noord nog niet eens opstellen.

Streppel moddert maar aan en kan een wedstrijd niet naar onze hand zetten. Het systeem is te doorzichtig en daardoor makkelijk te verdedigen.

Streppel eruit is dus wel de oplossing.

En kan iemand mij vertellen hoe het met Van Amersfoort is gesteld?
Plaats reactie