Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ook mijn eerste indruk is positief, nadat ik eerlijk gezegd mijn twijfels had over zijn aanstelling. Als Gertjan Verbeek de eerste keus was, dan kan ik me nu heel goed voorstellen dat ze daarna bij Streppel zijn uitgekomen. Ook hij zit er bovenop bij deze jonge groep en ik denk dat zij daar vrijwel allemaal baat bij hebben. (Zolang het maar niet overslaat in cynisme)

Ik zag op Instagram een aantal foto's voorbij komen van de selectie, waaruit bleek dat ze afgelopen weekend vrij hadden na een zware trainingsweek. Ik denk dat dat ook de juiste balans is; keihard werken en daarna tijd voor ontspanning/uitrusten.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ik kijk de wedstrijd nu in z'n geheel terug, maar ik vind het mooi om Streppel langs de lijn bezig te zien. Ook hoe hij Veerman aanspoort en precies benoemt wat hij van hem verwacht. Heel actief en zit er bovenop. Ook fysiek lijkt de ploeg er goed op te staan.
Viel me wel op dat de ploeg, net als vorig jaar, periodes soms ver terugzakt, maar de veerkracht erna viel me in positieve zin op.

Nog een ervaren man erbij en misschien een buitenkansje en het kon weleens een mooi jaar worden.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Hij had gister wel wat eerder met Thorsby en Thern mogen komen naar mijn mening. Bij een aantal was het motortje leeg en we hadden steeds minder tweede ballen.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Morgen om 10:00 te gast bij de Tafel van Kees op Fox. Ook Bram Nuytinck is daar te gast, vind ik misschien nog wel een betere optie dan Peters
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Feanfan 1 schreef:Morgen om 10:00 te gast bij de Tafel van Kees op Fox. Ook Bram Nuytinck is daar te gast, vind ik misschien nog wel een betere optie dan Peters
Nuytinck is basisspeler bij Anderlecht.. Keep on dreaming.


Prettig om naar te luisteren die Streppel. Is erg scherp, weet wat ie wel en niet wil zeggen, heeft humor en is duidelijk.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Streppel let altijd heel ged op wat hij gaat zetten.Als iemand hem een vraag stelt is het eerst altijd eeuuhh of ja, ja, ja en dan geeft hij een diplomatiek antwoord.
Maar daar stoor ik mij totaal niet aan en vind hem altijd prettig voor de camera komen, dat vond ik bij Willem II ook al
Gebruikersavatar
Feanfan-4-life
Invaller
Berichten: 481
Lid geworden op: 26-08-2007 21:28

Bericht door Feanfan-4-life »

Kan iemand het artikel over hem in VI inscannen en posten (of pb sturen)?

Bij voorbaat dank!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik was al blij met zijn komst, maar nu 5 maanden verder hebben we voor Heerenveen-begrippen een toptrainer.
Tuurlijk is een trainer ook afhankelijk van zijn materiaal (Schaars o.a.) en het zit dit seizoen ook niet tegen. Maar de intentie om aan te vallen, om publiek te vermaken, zowel thuis als uit kan ik geen of weinig negatieve dingen over hem zeggen
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

De man straalt rust , kalmte en plezier in het vak uit. Zeer belangrijk!
Miereneukert!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik had mijn twijfels, eerlijk is eerlijk, maar hij maakt een zeer goede indruk tot nu toe en zijn speelwijze spreekt me enorm aan.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Knipecity schreef:Ik had mijn twijfels, eerlijk is eerlijk, maar hij maakt een zeer goede indruk tot nu toe en zijn speelwijze spreekt me enorm aan.
Hetzelfde voor mij (zie eerste pagina). Hij is de man die Heerenveen weer aantrekkelijk laat spelen!
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Nu op tv bij rondo, Ziggo sport.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ik had mijn twijfels ook zeer zeker. Streppels succes verbaast vriend en vijand en laat zien dat Willem II '14-'15 geen gelukje was. Deze man is echt de man op de juiste plek op dit moment. Prima!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Streppel kwam gisteren goed weg.
Dat een trainer spelers spaart is begrijpelijk, maar je geeft ook een signaal af richting je selectie. Je geeft ze het idee dat het ook met mindere spelers wel kan.
En natuurlijk, individueel, zijn ze allemaal, normaalgesproken, een klasse beter dan de IJsselmeervogels-spelers, maar als je dan allemaal een wedstrijd ingaat met het idee dat het een trainingspotje is en dat je het op 25% wel even kan winnen, dan zie je dat met vechtlust een tegenstander ver kan komen.

Dit mag je Streppel wel verwijten.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Knipecity schreef:Streppel kwam gisteren goed weg.
Dat een trainer spelers spaart is begrijpelijk, maar je geeft ook een signaal af richting je selectie. Je geeft ze het idee dat het ook met mindere spelers wel kan.
En natuurlijk, individueel, zijn ze allemaal, normaalgesproken, een klasse beter dan de IJsselmeervogels-spelers, maar als je dan allemaal een wedstrijd ingaat met het idee dat het een trainingspotje is en dat je het op 25% wel even kan winnen, dan zie je dat met vechtlust een tegenstander ver kan komen.

Dit mag je Streppel wel verwijten.
Dat ben ik met je oneens. Wat je zelf zegt ook de vervangers die opgesteld zijn , zijn (meer dan) een klasse beter dan de IJsselmeervogels. Streppel zijn keuze om spelers te vervangen waren zeer logisch in mijn ogen. Facey en St Juste geblesseerd en Schmidt wil je naar anderhalf jaar geen twee wedstrijden laten spelen in vier dagen, dus schuiven met Bijker en Cavlan. Schaars net terug na een blessure en die wil je ook heel houden en je weet dat je met Namli een prima vervanger hebt. Larsson is kennelijk ook nooit volledig fit gezien hij alle bekerwedstrijden op de bank begint. De kern van dit elftal moet je verwijten maken, die horen de kar te trekken. Het zijn profspelers, die behoor je niet te hoeven motiveren voor een plek in de kwartfinale. Helaas werkt het niet altijd zo in de sport.

Dat Yuki die al anderhalf seizoen onafgebroken zonder rust aan het voetballen is en Reza die behoorlijk wat lange reizen heeft gemaakt afgelopen jaar en alles speelt en gewoon er staat daar heb ik respect voor.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Nee, je moet het zo zien. Als wij tegen Feyenoord hadden gespeeld dan hadden Schaars, Schmidt, Larsson gewoon in de basis gestaan. Dan neemt hij dat risico wel.
Kortom; bij IJsselmeervogels durfde hij het risico wel te nemen.
Het klopt dat de spelers het zelf moeten brengen, maar onbewust ga je zo'n tegenstander gewoon onderschatten. Je zag na 5 minuten al dat het lastig ging worden. Het inspelen van de ballen ging in een tempo, dat leek nergens op.

Maar nogmaals, ben het meest geschrokken van de ondergrens van Zeneli en Slagveer.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Knipecity schreef:Nee, je moet het zo zien. Als wij tegen Feyenoord hadden gespeeld dan hadden Schaars, Schmidt, Larsson gewoon in de basis gestaan. Dan neemt hij dat risico wel.
Dat is slechts een aanname, als..als..dat weet je niet.


Knipecity schreef: klopt dat de spelers het zelf moeten brengen, maar onbewust ga je zo'n tegenstander gewoon onderschatten. Je zag na 5 minuten al dat het lastig ging worden. Het inspelen van de ballen ging in een tempo, dat leek nergens op.
Dat zie je veel inderdaad, in alle sporten wanneer hoog geklasseerde ploegen in de beker moeten tegen een laag geklasseerde ploeg.

Maar nogmaals, ben het meest geschrokken van de ondergrens van Zeneli en Slagveer.[/quote]\

Ik niet. Vind Zeneli al een paar weken niet bijzonder, zeker niet als ruimtes klein worden. Slagveer neem ik niks kwalijk. Die jongen speelt nooit en als hij mag mee doen draait de kern zo slecht dat hij er in mee gaat. Slagveer zal nooit het verschil maken. Dat is een speler die goed speelt wanneer het hele team behoorlijk draait. Yuki vind ik ook al een paar wedstrijden niet sterk en Pelle ook niet. Tijd voor rust in de winterstop.
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

Keuzes waren volledig legitiem. Je gaat toch geen risico nemen met je aanvoerder op kunstgras tegen amateurs? Datzelfde geldt een beetje voor Larsson, die toch wat blessuregevoelig is. Schmidt kan je niet ineens drie wedstrijden laten spelen in een week. Het is gewoon de instelling die erg matig is en de wisselspelers kunnen het blijkbaar niet opbrengen om in deze wedstrijd te laten zien dat ze in de basis hoorden.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Misschien goed om ook dit nog even te lezen: http://www.feanonline.nl/nieuws/13420/s ... elen-.html. Larsson had dus last van een kneuzing op zijn voet.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Zou Ard Langeler nog wel eens aan ons denken :lol:
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De looser van de dag! In de 55e min Odegaard laten warm lopen en dan hem in de 87 e laten invallen. Wat een lul ben je dan! Terwijl de score het toelaat en je weet dat publiek om hem vraagt.
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Heerenveen rules schreef:De looser van de dag! In de 55e min Odegaard laten warm lopen en dan hem in de 87 e laten invallen. Wat een lul ben je dan! Terwijl de score het toelaat en je weet dat publiek om hem vraagt.
Haha rustaaagh HR. Breng die jongen gewoon rustig, hij is pas 18 en nog niet eens een week in Heerenveen. Het lijkt mij wel verstandig om hem dan rustig te brengen. Volgende week een kwartier, daarna een halfuur en meer.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Er zal vast wel een goede reden zijn dat hij later inviel. Geef het tijd.
Heerenveen fan in Leiden
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Wil professor streppel even laatste zien wie de touwtjes in handen heeft en wie de grootste heeft? Man wat disrespectvol richting zo'n speler... als het 0-0 stond oke, maar de wedstrijd was binnen.

Zidane roep die jongen lekker terug, want streppel heeft het niet zo met talenten..
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Nou nou, als Larsson nou die 3-0 gewoon had gemaakt dan had zijn debuut eerder gekund. Ik vind deze beslissing niet zo gek.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Laat me niet lachen man. Een van de grootste talenten van Europa pas durven brengen als je 3-0 staat? Van Amersfoort was weer erg matig dus opstellen die jongen. Dit is even laten zien wie de baas is. Bijna 30 min laten warmlopen. Door een oud speler van RKC en Helmond Sport. Ben je klaar mee als talent.....Ik vond dit echt een aanfluiting.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Vond van Amersfoort nog niet zo gek spelen. De hele voorhoede was sowieso heel aardig bezig.
Vandaar dat je er niet zomaar eentje afhaalt. Dat Namli werd vervangen was niet raar, maar daar had Odegaard ook niet voor in hoeven vallen. Uiteindelijk even als vleugel. Nou, ja.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als je dat als coach vind ok, maar het gaat om het lang warm laten lopen. Dat is gek aan stekerij. Ik was weer gaan zitten. Dit is even laten zien dat je autoriteit hebt als coach. Lekkere start. Erg slim van Streppel.... Nee dus.

En dan de beperkte hardloper Thorsby eerst brengen. :lol:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Heerenveen rules schreef:Als je dat als coach vind ok, maar het gaat om het lang warm laten lopen. Dat is gek aan stekerij. Ik was weer gaan zitten. Dit is even laten zien dat je autoriteit hebt als coach. Lekkere start. Erg slim van Streppel.... Nee dus.

En dan de beperkte hardloper Thorsby eerst brengen. :lol:
Ik snapte er ook erg weinig van. Sowieso vind ik Thorsby de minst aansprekende speler op Huizing na die op de bank zit en die ik graag zie spelen. Maar Odegaard had prima voor de wederom aanvallend zwakke Pelle van Amesfoort kunnen invallen.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Heerenveen rules schreef:Als je dat als coach vind ok, maar het gaat om het lang warm laten lopen. Dat is gek aan stekerij. Ik was weer gaan zitten. Dit is even laten zien dat je autoriteit hebt als coach. Lekkere start. Erg slim van Streppel.... Nee dus.

En dan de beperkte hardloper Thorsby eerst brengen. :lol:
Helemaal mee eens!
Breng hem dan niet meer!! Maar dit is gewoon een aanfluiting. Bovendien had hij van mij Van Amersfoort in de 55e minuut al wel mogen wisselen voor Odegaard.
Ik had veel symphatie voor Streppel maar dat is behoorlijk gezonken vandaag.
Miereneukert!
Plaats reactie