Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
jorro
Invaller
Berichten: 402
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Eens. Met dit materiaal zo droevig presteren is een prestatie op zich. Schandelijk gewoon. Als we vrijdag weer een beroerd resultaat halen heb ik geen bezwaar tegen witte zakdoekjes e.d. Eruit met die kale gek!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Blij dat Eisinga en Hamstra er over gaan, en niet jullie. Streppel heeft deze wedstrijd zijn voorbereidingen goed gedaan, maar je maakt er niet genoeg in het eerste halfuur en de parodie op een verdediger Faes kost je vier doelpunten.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

De keuzes die hij makt zijn tegenstrijdig aan zijn naar eigen zeggen "voetbal visie".
Een rasvoetballer Odegaerd op de bank houden en een noeste werker inbrengen die ook nog een pingel veroorzaakt.
Wat mooi begon dit seizoen lijkt nu uit elkaar te vallen de automatismes en visie lijken vervlogen.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

fuotbalgek schreef:Blij dat Eisinga en Hamstra er over gaan, en niet jullie. Streppel heeft deze wedstrijd zijn voorbereidingen goed gedaan, maar je maakt er niet genoeg in het eerste halfuur en de parodie op een verdediger Faes kost je vier doelpunten.
Ik ben absoluut niet voor het ontslag van Streppel, maar Streppel is wel degene die Faes opstelt. Wat een drama en zo snel mogelijk weer terug naar België.
Nu Schaars terug is gaat het vast weer de goede kant op.Wel erg jammer dat we van één speler afhankelijk zijn. Maar het bestuur wou geen 600.000 voor Peters betalen, dan hadden we nu twee ervaren rotten gehad en een stuk minder tegengoals
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Streppel heeft het geluk dat ons publiek net zo passieloos is als onze spelers. Meedoen is belangrijker dan winnen. Een beetje passievol publiek had allang om het vertrek van Streppel gevraagd...Het is Heerenveen onwaardig wat er gepresteerd wordt dit seizoen. Totnutoe nul punten meer dan het vorige dramaseizoen. En dat na 3 goede aankopen.

Eruit met die man!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Dat ben ik met je eens. Maar Schmidt of Huizing zijn ook geen serieuze alternatieven voor het centrum. Als er spelers weg vallen zakken we snel in niveau. Zaak om de komende zomer door te selecteren.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

fuotbalgek schreef:Blij dat Eisinga en Hamstra er over gaan, en niet jullie. Streppel heeft deze wedstrijd zijn voorbereidingen goed gedaan, maar je maakt er niet genoeg in het eerste halfuur en de parodie op een verdediger Faes kost je vier doelpunten.
Streppel wilde Jordens Peters van W2, dat is op een ton of 4 stukgelopen.
De vrije val de 2e seizoenshelft gaat ons miljoenen kosten. Het is niet makkelijk de juiste keuze te maken. Vooraf.
Maar dat het dramatisch gaat, daar mag Streppel wel eens tekst en uitleg over geven. #publiekvermaken #gotspe
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Volgens mij hebben we rond de 10 tegengoals uit corners, dat zijn persoonlijke fouten, denk niet dat je dat Streppel echt kwalijk kan nemen
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Feanfan 1 schreef:Volgens mij hebben we rond de 10 tegengoals uit corners, dat zijn persoonlijke fouten, denk niet dat je dat Streppel echt kwalijk kan nemen
Voetbal is emotie dus we kunnen Streppel van alles kwalijk nemen ;)

Maar vrijdag tegen Streppels vorige ploeg weer vol er achter staan !
gwgwgw
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 31-07-2012 21:59

Bericht door gwgwgw »

Feanfan 1 schreef:Verliezen van dit Ajax is geen schande
Tegen een Ajax die tussen 2 zware EL wedstrijden, vandaag overduidelijk het rustig aan deed met 5 - 1 afgedroogd worden. Hoe noem jij dat dan? Leuk dat we weer even 20 minuten aardig gebald hebben, maar wedstrijden duren 90 minuten. We hebben veel te lang geteerd op een paar wedstrijden waar we (gedeeltelijk) goed hebben gespeeld.

Na de winterstop 11 punten uit 14 wedstrijden. Alleen NEC doet het slechter. Gelukkig is Streppel nog positief, toch nog 1. Nouja en een heel stel spelers zijn nog aardig in hun nopjes zijn en vinden dat ze een stap hoger hebben verdiend na hun geweldige prestaties...
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

fuotbalgek schreef:Blij dat Eisinga en Hamstra er over gaan, en niet jullie. Streppel heeft deze wedstrijd zijn voorbereidingen goed gedaan, maar je maakt er niet genoeg in het eerste halfuur en de parodie op een verdediger Faes kost je vier doelpunten.
Tsja, alle voorbereidingen kunnen wel goed zijn, de uitvoering is kut met peren. Je kunt Streppel misschien niet deze ene wedstrijd aanrekenen, feit blijft dat hij een goede selectie heeft met spelers die minimaal een trede hogerop kunnen (St Juste, Kobayashi, Larsson, Zeneli, Odegaard, Schaars, van Aanholt) maar na november komt er niks meer uit. Ik zie ook geen perspectieven dat hij er dit seizoen nog wat van gaat maken, je kunt je geen 2 jaar zo'n slechte serie veroorloven ... in andere seizoenen hadden we nu om lijfsbehoud gespeeld.
Het is maar een spelletje
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Feanfan 1 schreef:Volgens mij hebben we rond de 10 tegengoals uit corners, dat zijn persoonlijke fouten, denk niet dat je dat Streppel echt kwalijk kan nemen
Bij elke corner en standaard situatie tegen gaat Klompe opoe het hoekje van de zone staan. Wie verantwoordelijk is wordt daarmee ook duidelijk.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Waarom kregen we voor de winterstop dan helemaal geen tegengoals uit corners (behalve Willem II) ??
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

vlqrt schreef: Tsja, alle voorbereidingen kunnen wel goed zijn, de uitvoering is kut met peren. Je kunt Streppel misschien niet deze ene wedstrijd aanrekenen, feit blijft dat hij een goede selectie heeft met spelers die minimaal een trede hogerop kunnen (St Juste, Kobayashi, Larsson, Zeneli, Odegaard, Schaars, van Aanholt) maar na november komt er niks meer uit. Ik zie ook geen perspectieven dat hij er dit seizoen nog wat van gaat maken, je kunt je geen 2 jaar zo'n slechte serie veroorloven ... in andere seizoenen hadden we nu om lijfsbehoud gespeeld.
Kijkend naar waar het mis gaat zie ik heel veel individuele fouten, her en der een gebrek aan strijd en mentaliteit, eerder dan een ploeg die slecht voetbalt. Snap dat Streppel op resultaten wordt aangerekend, maar persoonlijk neem ik een aantal spelers het eerder kwalijk. Grote fouten achterin, teveel kansen missen, zaken waar Streppel niet veel aan kan doen. En hij heeft ook weinig andere opties op de bank. Mulder, St Juste, Marzo, Thorsby, Fles, ze hebben allemaal belabberde wedstrijden gespeeld na de winterstop. Dat kost ons punten. Samen met de afwezigheid van Schaars. Ik ben benieuwd wat Streppel nu precies verkeerd heeft gedaan. Hij kan ze er moeilijk zelf in schieten. En een nieuwe trainer kan dat evenmin. Maar het is een makkelijk slachtoffer, de trainer.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik snap de discussie wel dat een "ster" van Real Madrid op de bank zit ten koste van een talent uit je eigen opleiding die niet heel veel toevoegt. Denk dat 8 van de 10 trainers voor Odegaard zal kiezen. Echter Streppel traint elke dag met ze en hij zal heus wel afwegen waarom hij Odegaard op de bank zet. Zeker met een middenveld Kobayashi - Thorsby - Odegaard ben je erg kwetsbaar en ze hebben allemaal aanvallende intenties.

Zelf denk ik dat Odegaard aanstaande vrijdag wel in de basis staat. Nu Schaars weer grotendeels fit is, denk ik dat hij Odegaard wel kan sturen en hopelijk beslissend kan maken

Zo niet, dan zijn dit de laatste weken in Heerenveen
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Ik zou kiezen voor Ödegaard op de plek van Larson. Die bakt er weinig van en zo blijft het middenveld in tact.
scheerenveen.supporterswereld.nl
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

We voetballen wel beter dan vorig seizoen,geluk hebben we alleen niet mee zie de uitwedstrijden tegen twente az psv utrecht daar voetbal de we fantastisch alleen we kregen geen punten,ff de play-offs af wachten dan zet hij misschien de getergde odegaard en Zeneli erin en dan draait het als een trein. Heb geduld!!!!!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Wat doet die Klompe eigenlijk bij Heerenveen in de staf? Volledig kansloos dit.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

vlqrt schreef: (St Juste, Kobayashi, Larsson, Zeneli, Odegaard, Schaars, van Aanholt) maar na november komt er niks meer uit. Ik zie ook geen perspectieven dat hij er dit seizoen nog wat van gaat maken, je kunt je geen 2 jaar zo'n slechte serie veroorloven ... in andere seizoenen hadden we nu om lijfsbehoud gespeeld.
Zo, jij bent goed op de hoogte zeg. Waar haal je die informatie vandaan als ik vragen mag....... :roll:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

fuotbalgek schreef: Kijkend naar waar het mis gaat zie ik heel veel individuele fouten, her en der een gebrek aan strijd en mentaliteit, eerder dan een ploeg die slecht voetbalt. Snap dat Streppel op resultaten wordt aangerekend, maar persoonlijk neem ik een aantal spelers het eerder kwalijk. Grote fouten achterin, teveel kansen missen, zaken waar Streppel niet veel aan kan doen. En hij heeft ook weinig andere opties op de bank. Mulder, St Juste, Marzo, Thorsby, Fles, ze hebben allemaal belabberde wedstrijden gespeeld na de winterstop. Dat kost ons punten. Samen met de afwezigheid van Schaars. Ik ben benieuwd wat Streppel nu precies verkeerd heeft gedaan. Hij kan ze er moeilijk zelf in schieten. En een nieuwe trainer kan dat evenmin. Maar het is een makkelijk slachtoffer, de trainer.
Je kunt met je zogenaamde beste spelers verliezen. Maar als je dat stug volhoudt deug je niet. Je kunt ook eens iets mindere spelers opstellen om die 'beste' spelers te prikkelen dan een basisplaats geen vanzelfsprekendheid is, wat het nu wél is. Of je de 3 punten nu inlevert met wekelijks falende topspelers of met de iets mindere spelers die misschien wél alles willen geven, het maakt dan aan het eind van de rit niets uit. Maar het is mij wel duidelijk. Bijvoorbeeld Larsson en st.Juste moeten spelen. Dat zijn de laatsten die in potentie nog redelijk geld op zouden moeten leveren. Op basis van een aantal bevliegingen. En voor de rest? Het is allemaal uiterst onzeker hoe onze andere potentiële toppers zich gaan ontwikkelen. Ik vond Yuki ook alles behalve solide spelen. Hoe kan dat nu Schaars weer terug was? Nee, als je ziet wat er nu rondloopt, wat er weg wil en eigenlijk ook weg moet, wat we er waarschijnlijk nog voor krijgen en wat de mogelijkheden zijn om te versterken.... Ik ben er niet gerust op dat de nabije toekomst zo rooskleurig is!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik vind het aandoenlijk hoe sommigen het opnemen voor Streppel. 8 uitwedstrijden op rij verloren, na NEC de slechtste ploeg uit 2017. En kijk naar ons materiaal. Dat is helemaal niks minder dan Utrecht. Maar daar staat wel een goede trainer. Het gaat om resultaten halen. Dat geneuzel over leuk spel. Ik ben klaar met dit gepruts. Nu een tactisch goede trainer.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Ik denk niet dat het materiaal zo goed is als bij Utrecht, maar iig voldoende om leuk met de top 6 a 7 mee te doen. Er klopt niets van tactiek, veldbezetting etc. Als dit zo doorgaat dan degradeer je volgend jaar. Na dit seizoen dus maar eens goed analyseren Hamstra!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Mischien wilVerbeek wel met Streppel als assistent.
Overigens de contracten van Klompe en Janssen zijn verlengd maar hun werk wordt anders ingevuld. Wat wordt er dan eigenlijk anders ingevuld is daar iets over bekend ? Worden ze jeugdtrainer of zo ?
Samen maken we de club sterk.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Mackan68 schreef: Zo, jij bent goed op de hoogte zeg. Waar haal je die informatie vandaan als ik vragen mag....... :roll:
Bedoelde van Amersfoort, wel scherp
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

fuotbalgek schreef:Kijkend naar waar het mis gaat zie ik heel veel individuele fouten, her en der een gebrek aan strijd en mentaliteit, eerder dan een ploeg die slecht voetbalt. Snap dat Streppel op resultaten wordt aangerekend, maar persoonlijk neem ik een aantal spelers het eerder kwalijk. Grote fouten achterin, teveel kansen missen, zaken waar Streppel niet veel aan kan doen. En hij heeft ook weinig andere opties op de bank. Mulder, St Juste, Marzo, Thorsby, Fles, ze hebben allemaal belabberde wedstrijden gespeeld na de winterstop. Dat kost ons punten. Samen met de afwezigheid van Schaars. Ik ben benieuwd wat Streppel nu precies verkeerd heeft gedaan. Hij kan ze er moeilijk zelf in schieten. En een nieuwe trainer kan dat evenmin. Maar het is een makkelijk slachtoffer, de trainer.
Met deze redenatie kun je elke trainer vrijspreken, het is nooit direct de schuld van de trainer. Wat ik wel van Streppel verwacht is dat hij zorgt voor teambuilding, vechtlust en strijd. Heerenveen is als een stel makke schapen naar de slachtbank geleid, niemand speelt op het randje en niemand gaat er met 110% in. Kijk maar eens naar de kaarten en de overtredingen die zijn gemaakt, de grens van wat Makkelie toestond is niet opgezocht. Je weet dat de spelers van Ajax over het algemeen een stuk verder of beter zijn, de beoogde tactiek werkt niet dan blijft er slechts 1 ding over waarmee je kunt winnen ... inzet en vechtlust. Dat moet Streppel in die ploeg krijgen en daar kun je hem op aanspreken. Hij blijft (van buitenaf gezien) alles met de mantel der liefde bedekken en het is onder Streppel verdomt lastig om je basisplaats te verliezen.
Het is maar een spelletje
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Waarom zit deze man er nog?
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Over het gehele seizoen genomen staan we op de juiste plaats; met dit materiaal mag je niet verwachten dat we hoger eindigen. Qua poppetjes zijn er niet heel veel mogelijkheden. Behalve Larsson inwisselen voor Ödegaard, maar daar verwacht ik ook niet veel heil van. Al met al schuld van Hamstra dat hij achterin en voorin te weinig serieuze wisselmogelijkheden heeft gecreëerd.

Niettemin mag Streppel ook wel eens in de spiegel kijken. We doen het qua punten niet beter dan vorig seizoen en staan alleen door de slechte prestaties van de concurrentie nog op een po-plaats. Het aantal punten in kalenderjaar 2017 is niet minder dan schandalig. Je mag van een coach verwachten dat hij íets probeert om het tij te keren, maar hij lijkt er heilig in te geloven dat het vanzelf wel goedkomt. Ik geloof dat niet.

En hoe kan het dat het bij elke spelhervatting in de buurt van onze zestien billenknijpen is? Dit speelt al sinds de winterstop en het gaat van kwaad tot erger. Dit is bij uitstek iets dat de trainer moet aanpakken.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Goed dat Streppel eens benoemt dat sommige spelers niet goed zijn. Hij mag wel wat harder overkomen. Niet te lief aub.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Ach, en maar weer wijzen naar de matige spelhervattingen.. Wekelijks weer dezelfde elf de kans geven, diezelfde elf die het keer op keer niet laten zien.

Het spel is al maanden kut, er zit geen verbetering in. Meneer Streppel praat weer over het goede eerste kwartier en het tegendoelpunt uit de spelhervatting. Een en al ergernis deze man. Wegwezen!
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Klompe is verantwoordelijk voor de spelhervattingen. Geef die maar een functie bij de jeugd en haal een tactisch sterke assistent.
Plaats reactie