Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Surhuisterveen schreef:Dat deze man nog op de trainersstoel mag zitten.. Volstrekt belachelijk.
We winnen geen wedstrijd meer, er is geen enkel uitzicht op betere tijden en de supporters blijven nu ook (massaal) weg.
Persoonlijk voel ik me ook steeds minder betrokken. De lakse uitlatingen van Streppel en Schaars, het gebrek aan visie vanuit directie zijn daar mede debet aan.
Het is echt schrijnend om te zien hoe Streppel en de club omgaan met hoe het gaat al vanaf januari. Ik snap echt niet wat ze nu willen? Het is al maanden duidelijk dat Streppel ze niet aan het voetballen krijgt. En maar goedpraten....Misselijkmakend.

Zaterdag massaal thuisblijven. Statement maken. Of er nu 1000 of 18000 zitten. Voetballen en strijden doen ze toch niet. Ons publiek verdient dit niet. Teruglopen tegen VVV. Hoe verzin je het? En dan praten over balbezit en kansen. Hamstra snapt er ook geen bal van.
badfrisianboy
Wereldspeler
Berichten: 1002
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

JelleLawnmower schreef:@badfrisianboy
het hoort idd niet maar nood breekt wet want Eisinga heeft geen idee wat hij moet doen als wielrenner en Hamstra houd zijn vriendje het hand boven het hoofd dus als het aan hun ligt blijft streppel gewoon tot het einde van het seizoen en kukelen on der Streppel de bezoeker aantallen en verkochte seizoenkaarten nog verder naar beneden de mensen zijn de tweede seizoenshelft van vorig seizoen nog niet vergeten. in het verleden heeft het bij thuis opzoeken al eens gewerkt LINK
als ze naar jouw hadden geluisterd zaten we nog steeds met dat verschrikkelijke one tier board!!
Ik zit er totaal niet op te wachten dat jij mij aanspreekt over wat wel en niet kan en al helemaal niet op iemand die meent onacceptabel gedrag ook nog goed te moeten praten. Nogmaals er is geen enkel argument die het goed praat om iemand in zijn/haar privé-situatie op te zoeken of aan te vallen. Je blijft van privé-situaties van mensen af; dat is laag, laf, ten allen tijde onacceptabel en volledig Sc Heerenveen onwaardig...

Er zijn genoeg manieren en momenten om je onvrede kenbaar te maken over de huidige situatie. Mobiliseer het hele stadion en vraag of mensen bij de thuiswedstrijd tegen NAC allemaal een witte zakdoek mee willen nemen. Deel pamfletten uit om bij de volgende thuiswedstrijd massaal Streppel rot op te gaan zingen en doe dat dan ook vanaf minuut één en stop er pas mee na afloop van de wedstrijd. Start online een petitie om Streppel weg te krijgen en bied deze aan aan het bestuur. Ga in grote getale naar trainingen en zing daar liederen met teksten als Streppel rot op. Of blijf massaal weg bij de wedstrijd tegen NAC of blijf de eerste tien minuten uit protest buiten het stadion om later alsnog de tribunes op te gaan. Maak spandoeken met duidelijke teksten erop. Dan is het statement bij bestuur en trainer wel duidelijk genoeg lijkt mij.

Maar elke idioot die het privéleven van een trainer, bestuurslid of wie dan ook binnendringt, snapt werkelijk niet wat clubliefde betekend en schaadt de club nog meer dan bijv. een Streppel dat ooit zal kunnen doen.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

JelleLawnmower schreef:@wizard de supporters moeten zich roeren anders blijft streppel gewoon tot het einde van het seizoen en zullen de lege plekken op de tribune steeds gewoner worden. dan kun je wel heel braaf zeggen dat je mensen niet thuis op mag zoeken (mag trouwens gewoon volgends de wet) maar als dat er voor zorgt dat streppel zelf onstlag neemt is doel bereikt namelijk streppel die weg is jammer dat het zo moet ben ik met je eens maar WIJ zijn de club en niet een of andere kale sukkel uit brabant.
en je zegt nou wel sc heerenveen onwaardig maar vond je het ook sc heerenveen onwaardig toen de echte supporters van heerenveen vriendschappelijk naar hettinga toe gingen en daar door onze mooie club van dat verschrikkelijke stichings bestuur mee heeft gered? weet je uberhaubt wel wie hettinga is? zat er net als streppel alleen maar voor zichzelf!
Natuurlijk moeten de supporters zich roeren en natuurlijk maakt elke echte supporter zich zorgen over de lege plekken en de slechte resultaten! Ik hoop dat je niet denkt dat je de enige bent.. Het gaat me alleen om de manier waarop.
Het gaat er namelijk niet om wat wel en niet mag, het gaat erom dat je je niet bemoeit met iemands privé situatie aangezien die helemaal niks met de club en iemand als supporter hebben te maken. Iemands vrouw en kinderen hoeven namelijk niet de dupe te worden van het slechte functioneren van hun man en vader. Je bemoeien met iemand privé-situatie komt bij mij over als een supporter die zwak, laf en zonder eer is en zich uit onmacht geen raad weet. Zoals 'badfrisianboy' dat uitstekend verwoordt laat je je onvrede merken als supporter en niet op het persoonlijke vlak. Supporter houdt in dat je je onvrede kenbaar maakt op het trainingsveld, bij en in het stadion en/of op sites en fora met onderwerpen die gelinkt zijn aan de club.
Want denk je nou echt dat je meer respect en waardering van je medesupporters en de club ontvangt wanneer Streppel door een 20 man privé wordt bedreigd of wanneer 75% van de supporters in een thuiswedstrijd met witte zakdoekjes zwaait en Streppel rot op zingt? Het bestuur en ook Streppel zullen veel gevoeliger voor het laatste zijn. Met het eerste krijg je minder supporters naar de club (want wie wil er nou bij zo'n malafide supportersclub horen?) en met het tweede creëer je verbondenheid en saamhorigheid onder de supporters, en waardering voor degenen die de actie zijn begonnen.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Bovendien zal een beoogde nieuwe trainer/manager/speler wel eens twee keer nadenken voordat hij tekent als hij weet dat de kans groot is dat 'supporters' hem thuis gaan opzoeken als het minder gaat.. Serieus, je beschadigt daar zoveel meer mee dan alleen de korte termijn, zoiets kan de club jarenlang blijven achtervolgen.

En denk trouwens niet dat deze mannen het alleen voor hun eigen gewin doen. Die hebben een enorme passie en drive om de club vooruit te helpen en zijn daarbij erg overtuigd van zichzelf - anders kom je niet in zo'n positie terecht. Ook Hettinga, Kuiper, Hoekstra en de voormalige OTB-leden hadden het beste met de club voor - alleen verschilden nogal over de juiste aanpak.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Hoe ver hun kop ook in het zand zit bij de directie en trainers, je gaat nooit bij iemand thuis langs inderdaad. Dan kun je nog beter hopen dat door een aantal nederlagen de oogkleppen afgaan.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

JelleLawnmower schreef: PB gestuurd aan TrevorP want dit is het Streppel topic niet het welk gedrag hoort bij een heerenveen supporter? topic,
Ha ha ha, werkelijk? Ga jij mij nu aanspreken op gedrag? Ik geef een reactie op jouw achterlijke opvattingen over hoe je onze trainer en daarbij zijn gezin moet aanpakken in de privésfeer. Ik vind dat bijzonder schokkend en vind jouw opvattingen een gevaar voor onze mooie club met haar normen en waarden en de mensen er omheen.

Denk je nou echt dat ik zit te wachten op een PB van jouw om mij de les te lezen? Je hebt blijkbaar nog een grotere bord voor je kop dan ik had verwacht.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Ongelofelijk dat je denkt dat je thuis iemand kunt opzoeken zonder dat dit bedreigend gaat overkomen. Daarnaast ook nog een medesupporter uitnodigen om te zien wie de stoerste is.. Wat een niveau!! Fijn dat je betrokken bent met de club en dat je wil dat het beter gaat. Maar dit kan op een ontelbaar andere manieren geuit worden.

Dat Streppel niet goed functioneerd is een verder een feit! Dat hij spelers niet beter maakt is ook een feit! Dat het allemaal veel te vrijblijvend is en de supporters beter verdienen ook en daar is Streppel verantwoordelijk voor! Maar verwacht niet dat hij ontslagen gaat worden. Hamstra en Streppel hebben zo blijkt een uitstekende band en kennen elkaar al jaren. Zolang wij op plek 8 tot 12 staan, zullen ze blijven zeggen dat het beter gaat en ze blijven spelen voor playoffs. De graadmeter is mijns inziens al geweest met de wedstrijden vvv, sparta, twente, roda en pec. Hierin hadden ze minimaal 10 punten moeten pakken en zijn het er maar 5 geworden. Thuis winnen lukt al helemaal niet meer en een speer als woudenberg bakt er niks meer van. Het lijkt nergens op! Zwolle is bovendien al 10 punten!!!! Los en hebben voor het zoveelste jaar een veel minder budget.

Als Streppel de komende 3 wedstrijden niet weet de winnen dan kan Hamstra er niet om heen en moet hij Streppel we ontslaan!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

JelleLawnmower schreef:Streppels huisadres is gepost in een NN whatsapp groep :mrgreen: :lol:
En nu wil jij vast een snoepje. Wat een treurigheid ten top.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Laat die man met rust jongens! Kom gewoon een kwartiertje later bij de volgende wedstrijd oid.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Hier zitten echt een aantal wannabees met een grote bek. Lekker schijten op andere supporters he pes5, Rick, Trevorp en de rest met hun grote mond. Lezen gaat jullie niet goed af. Ik geloof dat de Jelle duidelijk aangeeft niet zelf op pad te gaan, maar hij een privé bezoek zonder geweld wel snapt, hij keurt het geweld af, tot 2 x toe. Maar alle met eelt bedekte vingertjes van jullie hier draven als een stel linkse moraalridders door en voordat je het weten geven jullie hem straks ook nog de schuld van de vermeende opwarming van de aarde. Trevor heeft het al over het bedreigen van het gezin van Streppel door Jelle, fuck off man maak er een mooi verhaal van maar ik lees ik nergens dat hij dit van plan is.

Dat hij er anders over denkt en het anders ziet is voor jullie een soort rode lap en er wordt dan ook direct iets persoonlijks van gemaakt.

Inderdaad met zo'n grote bek zou ik ook zeggen, kom eens praten in de Skoffel. Maar wacht dat staat vast garant aan een klap op je bek... Je mag hier niet anders over zaken denken zonder afgeslacht te worden hier.

Streppel speelt vanavond weer zonder rechtsbuiten. Schijnbaar is er niemand die hem duidelijk maakt dat hij er werkelijk niets van bakt. Misschien toch maar s een kerstgroet sturen?
Hier heb ik geen woorden voor
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

Ik geef zelf leiding aan een team van 25 professionals, als het niet goed gaat, komt mijn manager me thuis opzoeken en bedreigen. Zo hoort het. :roll: :P
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

TORCIDA schreef:Streppel speelt vanavond weer zonder rechtsbuiten. Schijnbaar is er niemand die hem duidelijk maakt dat hij er werkelijk niets van bakt
Aardige opmerking. Echter vind jij dat Streppel nou zo'n ruime selectie heeft met goede buitenspelers ?
Op zich vind ik het te verklaren dat hij dit doet omdat we gewoon niet zo'n goede selectie hebben om zomaar met 4-3-3 te spelen en de wil op te kunnen leggen aan de tegenstander. Dat er naar een wat defensievere speelstijl wordt gezocht vind ik helemaal niet zo raar.
Over de uitvoering kun je dan discussieren en oordelen. Graag zelfs.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

TORCIDA schreef:Hier zitten echt een aantal wannabees met een grote bek. Lekker schijten op andere supporters he pes5, Rick, Trevorp en de rest met hun grote mond. Lezen gaat jullie niet goed af. Ik geloof dat de Jelle duidelijk aangeeft niet zelf op pad te gaan, maar hij een privé bezoek zonder geweld wel snapt, hij keurt het geweld af, tot 2 x toe. Maar alle met eelt bedekte vingertjes van jullie hier draven als een stel linkse moraalridders door en voordat je het weten geven jullie hem straks ook nog de schuld van de vermeende opwarming van de aarde. Trevor heeft het al over het bedreigen van het gezin van Streppel door Jelle, fuck off man maak er een mooi verhaal van maar ik lees ik nergens dat hij dit van plan is.

Dat hij er anders over denkt en het anders ziet is voor jullie een soort rode lap en er wordt dan ook direct iets persoonlijks van gemaakt.

Inderdaad met zo'n grote bek zou ik ook zeggen, kom eens praten in de Skoffel. Maar wacht dat staat vast garant aan een klap op je bek... Je mag hier niet anders over zaken denken zonder afgeslacht te worden hier.

Streppel speelt vanavond weer zonder rechtsbuiten. Schijnbaar is er niemand die hem duidelijk maakt dat hij er werkelijk niets van bakt. Misschien toch maar s een kerstgroet sturen?
Geachte Torcida,

Volgens mij ben ik heel netjes in mijn reactie, heb nergens een grote mond, gebruik nergens Engelse krachttermen van 4 letters (zoals jij wel doet) en 'schijt' ik niet op andere supporters, bovendien vind ik mensen met een dergelijke opvatting geen supporter. Voor jou geldt "De pot verwijt de keten dat hij zwart ziet", want nergens spreek ik over het bedreigen van het gezin van Streppel. Ik geef alleen aan dat wanneer je onze trainer in de privésfeer lastig valt, je ook zijn gezin raakt. Dat lijkt mij vanzelfsprekend.

Verder ben ik niet gediend van de bedreigingen die je nu zelf uit. Het bezoek aan een café om te praten staat bij voorbaat garant voor een handgemeen?

Tot slot zit je ook volledig naast het politieke spectrum welke ik prefereer. Maar blijkbaar kunnen alleen linkse 'moraalridders' tegen geweld zijn en zich houden aan een hoge standaard van normen en waarden.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

TORCIDA schreef:Streppel speelt vanavond weer zonder rechtsbuiten. Schijnbaar is er niemand die hem duidelijk maakt dat hij er werkelijk niets van bakt. Misschien toch maar s een kerstgroet sturen?
Fijne kerstdagen zou ik zeggen!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Ik geef een reactie op jouw achterlijke opvattingen over hoe je onze trainer en daarbij zijn gezin moet aanpakken in de privésfeer.
Hier suggereer je toch letterlijk dat onze Jelle zoiets zou aanpakken. Terwijl hij zich tot 2x toe distantieert van geweld door hemzelf.

Als je spreekwoorden gebruikt als 'de pot verwijt de ketel' Zorg dan eerst dat je weet wat je daar mee wilt bedoelen, en lees eerst eens goed wat je zelf schrijft. Je maakt er maar een mooi verhaal van verder. Dat kunnen al die linkse rakkers prima
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

@ BK


Sorry maar als hij Yuki op rechtsbuiten zet dan moet Yuki ook rechtsbuiten blijven en meer aan de lijn blijven hangen. Tegen VVV konden we nagenoeg geen bal kwijt over rechts, stond Dumfries erg diep en was daardoor in de counter erg kwetsbaar.
Zie 1e goal. Yuki verloor de bal. Normaal speelt hij voor/naast Schaars, die zat er nu na 70 minuten doorheen. Vlap speelt dieper dan yuki.

Ik zou dan zeggen, zet dan Vlap op rechts en Yuki achter vlap, eigen plek nu verander je teveel posities en haal je automatismen op 2 posities eruit. Maar goed ik ben Streppel niet..

Ik zou zelf hier mee beginnen. En inderdaad we hebben niet veel smaak meer nu we feitelijk Odergaard, Zenelli en Woudenberg kwijt zijn. We doen altijd wel hoog op van onze selectie maar is dat wel terecht? Bijna Iedereen speelt dan op zijn positie waarop hij hoort te spelen. Zodat dit positioneel in ieder geval vertrouwen geeft. Rohas is oor niets gehaald.?

Mihaljovic Veerman Pelle
Schaars/Vlap/Yuki
Pieri, Naess,Hoegh, Dumfries
Hahn
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Torcida,

Dit is mijn punt eigenlijk. Jij denkt dat Streppel Yuki rechtsbuiten neerzet. Maar dat is niet zo.
Streppel heeft dit in een interview voor de vorige wedstrijd al gezegd. Het 4-3-3 systeem speken we niet meer. Yuki wordt voor de wedstrijd door fox op tv zo neergezet, maar is eigenlijk in de praktijk een extra middenvelder in een 4-4-2 systeem.
Zo spelen we tegenwoordig.
Samen maken we de club sterk.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Nou nee dat denk ik niet BK, ik begin toch duidelijk met "spelen we weer zonder rechtsbuiten" Maar als hij Yuki rechts zet dan moet hij meer aan de lijn plakken. OP het middenveld was er zo totaal geen toegevoegde waarde van het volgens jou 442 systeem. We konden tegen VVV totaal de bal niet kwijt over rechts. En toen Yuki dieper rechts speelde verloor hij de bal terwijl Dumfries ook erg diep stond. Daar kwam de 0-1 uit. En tegen VVV thuis 442 spelen?

Dus ik opteer ook voor een duidelijke 433 opstelling wat we het hele seizoen als spelen. En aangezien we bij Feijenoord wel de ruimte gaan krijgen.
Hier heb ik geen woorden voor
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Ik geloof dat de Jelle duidelijk aangeeft niet zelf op pad te gaan, maar hij een privé bezoek zonder geweld wel snapt, hij keurt het geweld af, tot 2 x toe.
Iemand thuis opzoeken = intimidatie. Punt uit. Onze vriend Jelle heeft bovendien gezegd dat het de bedoeling is dat Streppel 'de eer aan zichzelf houdt'...

Streppel is helemaal geen verantwoording schuldig aan de supporters; hij moet gewoon zijn werk zo goed mogelijk doen en aan het eind van de rit bepaalt de club (=zijn werkgever) of het goed genoeg was. Supporters hebben meer dan genoeg gelegenheid om hun mening te geven in het stadion, door daar juist weg te blijven of - voor mijn part - op het forum.

Als we met zijn allen thuisbezoeken aan de trainer normaal gaan vinden, dan zal een volgende trainer wel twee keer nadenken voor hij aan de klus begint.

Overigens ben ik van mening dat Streppel een matige trainer is.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

TORCIDA schreef:Hier zitten echt een aantal wannabees met een grote bek. Lekker schijten op andere supporters he pes5, Rick, Trevorp en de rest met hun grote mond. Lezen gaat jullie niet goed af. Ik geloof dat de Jelle duidelijk aangeeft niet zelf op pad te gaan, maar hij een privé bezoek zonder geweld wel snapt, hij keurt het geweld af, tot 2 x toe. Maar alle met eelt bedekte vingertjes van jullie hier draven als een stel linkse moraalridders door en voordat je het weten geven jullie hem straks ook nog de schuld van de vermeende opwarming van de aarde. Trevor heeft het al over het bedreigen van het gezin van Streppel door Jelle, fuck off man maak er een mooi verhaal van maar ik lees ik nergens dat hij dit van plan is.

Dat hij er anders over denkt en het anders ziet is voor jullie een soort rode lap en er wordt dan ook direct iets persoonlijks van gemaakt.

Inderdaad met zo'n grote bek zou ik ook zeggen, kom eens praten in de Skoffel. Maar wacht dat staat vast garant aan een klap op je bek... Je mag hier niet anders over zaken denken zonder afgeslacht te worden hier.

Streppel speelt vanavond weer zonder rechtsbuiten. Schijnbaar is er niemand die hem duidelijk maakt dat hij er werkelijk niets van bakt. Misschien toch maar s een kerstgroet sturen?
Wat een ontzettend slecht en slap betoog!! Dat je niet anders mag denken? Van mij mag hij denken wat hij wil, maar zodra je dat op een forum zet; kun je daar reacties op verwachten.

Jelle praat het goed dat mensen langs Streppel zijn huis willen gaan. Ik reageer hier op dat ik het ongelofelijk vind dat hij denkt dat dit niet bedreigend overkomt. Het doet er dus niet toe, dat hij dit zelf niet gaat doen. Zelf dus beter lezen!!

linkse moraalridders en wannabee met een grote bek... Ik ben verre van links, heb alleen wel andere normen en waarden. Iemand thuis opzoeken als die niet goed presteert, om te praten of wat dan ook is gewoon triest. Verder is een moraalridder vaak alleen in zijn idealistische beeld en dat is nu allesbehalve het geval.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Beste Ricky er zijn helaas te veel moraalridders hier. Voel je aangesproken of niet.
Hier heb ik geen woorden voor
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

TORCIDA schreef:Beste Ricky er zijn helaas te veel moraalridders hier. Voel je aangesproken of niet.
Moraalridders, of gewoon normaal gedrag? Niemand wil de club in slecht daglicht zien. Met dit soort gedrag kom je wel redelijk in de buurt...
Heerenveen fan in Leiden
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Tegenwoordig is er een klimaat in NL waar je alles wat onbehoorlijk is voor mensen met een gezond verstand salonfӓhig maken door ongefundeerde te gaan strooien met termen als linkss, gutmensch, etc.

Inhoudelijk gezien is en blijft het een dramatisch verhaal dat Jelle hier houdt. Het met deze non argumenten voor hem opnemen is wellicht net zo triest.

Figuren die de privé situatie van wie dan ook bij de club menen te moeten verstoren mogen van mij een stadionverbod krijgen. Hoort niet bij onze club thuis, dergelijke stompzinnigheid.

Streppel had de organisatie gisteren verder prima staan. Welkom punt voor een trainer onder druk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Gelijkspelletje tegen Feyenooit.
Zal wel weer het nodige krediet hebben opgebouwd nu :roll:
Zeg maar niks!
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Als je kijkt hoe lang Reza mocht aanmodderen en henk op de bank moest blijven onder Streppel dan mis je toch echt je voetbalverstand. Hoe slecht het ook is onder Streppel en het bloed word wss onder je nagels vandaan gehaald bij zijn interviews. We blijven een nette club. En dan maar een moraalridder. Als je bij hem in de tuin gaat staan dan komt de sympatie van de massa weer bij Streppel te liggen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

TORCIDA schreef:Beste Ricky er zijn helaas te veel moraalridders hier.
Of mensen met verstand? Of beter gezond verstand......
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Jelle mag zich dan wel distancieren van geweld, maar hij begint wel met te vertellen dat men achter het huisadres van Streppel is gekomen. En, zoals ik het lees, ook met een zekere instemming. Ja, en toen vielen de reacties hem kennelijk wat tegen. Gelukkig maar.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

rules schijnheilige dwaas, was jij niet degene die schreef in het wedstrijd topic feijenoord - hveen dat Blom wel even thuis bezocht mocht worden? Als er hier iemand is die beter zn mond kan houden over gezond verstand dan ben jij het wel
Hier heb ik geen woorden voor
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

TORCIDA schreef:rules schijnheilige dwaas, was jij niet degene die schreef in het wedstrijd topic feijenoord - hveen dat Blom wel even thuis bezocht mocht worden? Als er hier iemand is die beter zn mond kan houden over gezond verstand dan ben jij het wel
Kun jij begrijpend lezen? Je ziet toch wel dat dat met een knipoog is? Staat notabene een lachende smiley achter.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

TORCIDA schreef:rules schijnheilige dwaas, was jij niet degene die schreef in het wedstrijd topic feijenoord - hveen dat Blom wel even thuis bezocht mocht worden? Als er hier iemand is die beter zn mond kan houden over gezond verstand dan ben jij het wel
Om het voor sommigen begrijpelijk te houden moeten we het er misschien maar bij vermelden als er sarcastisch gepost wordt :lol:
Zeg maar niks!
Plaats reactie