Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Feanfan 1 » 14-01-2017 21:45

Alle aandacht was voor Odegaard, dat was met het volkslied al te zien. Dan zijn er 25.000 mensen die verwachten dat hij er na de 2-0 wel in komt, maar helaas. Hij kan nu mooi in twee uitwedstrijden zijn minuten maken en dan heeft hij hopelijk zijn voeten laten spreken dat hij thuis tegen Groningen in de basis staat
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Peter » 14-01-2017 22:41

Voor zo'n Odegaard kan het alleen maar fout gaan, ik had van te voren al wel verwacht dat hij maar een paar minuten zou krijgen. Streppel wil hem gewoon voorzichtig brengen. Iedereen kijkt naar die jongen en als hij niet direct bij Heerenveen bij de besten hoort dan wordt hij gelijk op een bepaalde manier neergezet. Nederland staat er nu éénmaal om bekend dat we direct een mening hebben en als een voetballer iets minder speelt gelijk af te branden. Dat Streppel dat wil voorkomen is gewoon logisch. Odegaard is er nog maar net, dus hij geeft die jongen gewoon wat meer tijd.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor abegoal » 14-01-2017 23:39

Peter schreef:....... dus hij geeft die jongen gewoon wat meer tijd.


Precies. 10 minuten had een stuk beter geweest. :lol:
Kom op zeg, 2 minuutjes slaat helemaal nergens op. Als je vind dat hij er niet aan toe is prima, maar dit gaat nergens over.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor gwgwgw » 15-01-2017 12:03

Dit was idd een beetje treurig gevalletje laten zien wie de grootste heeft. Verbaasde me eigenlijk ook niets gezien zijn uitlatingen deze week met o.a. dat hij gelijk weg was als hij van bovenaf gepushed zou worden en ook in dat stuk over interviews van Odegaard wou hij wel erg graag laten blijken dat hij de baas is. Sneu gedrag en totaal niet nodig.

Dit was gewoon belachelijk. Laat hem wat meer minuten maken of hou hem op de bank. Even de blessuretijd vol laten maken met nauwelijks kans op balcontacten heeft niemand wat aan. Als bij een 2 - 0 voorsprong in een thuiswedstrijd tegen ado het te riskant is om hem wat meer minuten geven, hoeven we blijkbaar voorlopig nog weinig te verwachten...
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor DSCH » 16-01-2017 10:52

Dat Odegaard wat eerder had kunnen invallen, mee eens. Maar dat er zo'n probleem van wordt gemaakt verbaast mij enigszins wel. Ik las zelf dat iemand de sympathie voor Streppel heeft verloren door de late invalbeurt van Odegaard. Dat gaat mij echt te ver. Voor Streppel is dit ook een nieuwe situatie, hij wil de spelers voor de eerste seizoenshelft belonen en dus laat hij ze staan. Daarnaast is Odegaard nog maar net in NL en kent hij zijn ploeggenoten nog maar amper. Streppel wilde de jongen beschermen, misschien ietwat overdreven, maar de achterliggende gedachte snap ik wel. De speelminuten voor Odegaard komen wel. We hebben afgelopen zaterdag met 2-0 gewonnen. Daar draait het om, geniet van de overwinning!
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 16-01-2017 12:59

Zo is het maar net DSCH. Er zijn hier een paar opgewonden standjes die veel te snel van alles willen en verwachten van Odegaard. Dit terwijl hij hier amper een paar dagen is.
Doe nou maar rustig aan met die jongen, die krijgt heus spoedig zijn speeltijd.
Misschien al tegen PSV.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 16-01-2017 13:01

Overigens, winnen wij van PSV zijn we ineens wel in de race voor de titel.
Hopelijk weet Streppel de juiste manier om de jongens goed neer te zetten en te motiveren !
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Jazz » 16-01-2017 13:19

BK2007 schreef:Zo is het maar net DSCH. Er zijn hier een paar opgewonden standjes die veel te snel van alles willen en verwachten van Odegaard. Dit terwijl hij hier amper een paar dagen is.
Doe nou maar rustig aan met die jongen, die krijgt heus spoedig zijn speeltijd.
Misschien al tegen PSV.


100% mee eens. Laten we deze jongen niet te veel hypen. Wij zijn geen 14 jarige Real Madrid bandwagoners of Ajax supporters die iedereen die 3 goede wedstrijden hebben gespeeld ophemelen alsof ze nieuwe messiahs zijn. Gewoon lekker nuchter blijven en deze jongen rustig in laten brengen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-01-2017 13:26

BK2007 schreef:Overigens, winnen wij van PSV zijn we ineens wel in de race voor de titel.
Hopelijk weet Streppel de juiste manier om de jongens goed neer te zetten en te motiveren !


De titel? Alles ok verder? De achterstand is 13 punten. Of ben jij zo naief?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 16-01-2017 15:35

gwgwgw schreef:Dit was idd een beetje treurig gevalletje laten zien wie de grootste heeft. Verbaasde me eigenlijk ook niets gezien zijn uitlatingen deze week met o.a. dat hij gelijk weg was als hij van bovenaf gepushed zou worden en ook in dat stuk over interviews van Odegaard wou hij wel erg graag laten blijken dat hij de baas is. Sneu gedrag en totaal niet nodig.


Geef hem eens ongelijk meneer Stalenburg.

Dit was gewoon belachelijk. Laat hem wat meer minuten maken of hou hem op de bank. Even de blessuretijd vol laten maken met nauwelijks kans op balcontacten heeft niemand wat aan. Als bij een 2 - 0 voorsprong in een thuiswedstrijd tegen ado het te riskant is om hem wat meer minuten geven, hoeven we blijkbaar voorlopig nog weinig te verwachten...


Man wat maak je je druk. Odegaard is er maar net. Ik vind het juist mooi dat hij zijn spelers waar hij mee werkt het volle vertrouwen geeft ipv ze te wisselen voor een speler die net twee, drie keer heeft meegetraind. Nu hij een paar minuutjes heeft meegedaan is gelijk de druk tov zijn debuut van de media er af.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor gwgwgw » 16-01-2017 20:05

Grimo schreef:Man wat maak je je druk.


Als mijn mening anders dan de jouwe is, wil niet zeggen dat ik mij druk maak.

Ik vond deze wissel gewoon nergens op slaan, zeker aangezien je zoiets wel aan kon zien komen gezien de uitlatingen van Streppel vooraf. Dat door deze 2 minuten de druk eraf is geloof ik eerlijk gezegd weinig van. Zeker als je trainer achteraf verklaart dat hij je niet eerder durfde te brengen omdat hij bang was voor een tegentreffer.
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor abegoal » 16-01-2017 21:09

Gijp, die maakt zich pas druk :lol: :lol:
(volkomen terecht overigens)
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Knipecity » 16-01-2017 21:34

abegoal schreef:Gijp, die maakt zich pas druk :lol: :lol:
(volkomen terecht overigens)

Vertel
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor abegoal » 16-01-2017 21:43

Net bij vi: Die Odegaard zou gewoon tegen die Streppel moeten zeggen: rot jij eens lekker op! 2 minuten spelen doe ik echt niet. Wat een gek die Streppel, van Helmond Sport. Als hij niet wil dat hij speelt moet hij hem gewoon op de tribune zetten, dit slaat nergens op. 2 minuten man, zit de hele Noorse pers voor lul daar in het stadion. Het is dat hij pas 18 is, anders had hij die trainer natuurlijk in zijn gezicht uitgelachen.

Zoiets ongeveer. 8)
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Knipecity » 16-01-2017 22:09

abegoal schreef:Net bij vi: Die Odegaard zou gewoon tegen die Streppel moeten zeggen: rot jij eens lekker op! 2 minuten spelen doe ik echt niet. Wat een gek die Streppel, van Helmond Sport. Als hij niet wil dat hij speelt moet hij hem gewoon op de tribune zetten, dit slaat nergens op. 2 minuten man, zit de hele Noorse pers voor lul daar in het stadion. Het is dat hij pas 18 is, anders had hij die trainer natuurlijk in zijn gezicht uitgelachen.

Zoiets ongeveer. 8)

Haha ben het stiekem wel met Gijp eens. Ik vind 2 minuten invallen voor iedere speler gekaanstekerij, tenzij het een afscheid nemende speler is die eigenlijk niet meer kan voetballen ;-)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 17-01-2017 07:36

Vd Gijp is een roeptoeterende clown, Streppel een verstandige coach.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Wizard » 17-01-2017 09:09

Het is een vooraf bedachte slimme strategie van Streppel en co. Namelijk, Odegaard kan in 2 minuten niks verkeerd doen en daarmee is de druk er ook meteen af. De hordes journalisten kunnen dan namelijk geen kritische vragen stellen op het gebied van zijn spel en daarmee haal je de critici bij deze jongens vandaan. Op die manier kan hij rustig aan alles wennen. Deze jongen moet het nu laten zien bij Heerenveen anders wordt z'n carrière een grote catastrofe. Het zou me niks verbazen dat eea zelfs vantevoren al met z'n pa is besproken. Gewoon een slimme zet.
Tegen Groningen zal Odegaard meer speeltijd krijgen, maar ook rustig gebracht worden (tenzij er een blessure bij iemand in de basis is). De druk zoveel mogelijk van deze jongen af halen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-01-2017 12:41

Ik vind het soft geneuzel. Die jongen wil voetballen en de beste hoort te spelen. Als je bij Real hebt gespeeld dan maak je je vast heel druk om eredivisiewedstrijden.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 17-01-2017 13:02

Zo,zo. Noem jij Streppel een softie ? Ga je hem dat zelf eens vertellen bij een training :lol:
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Satyr » 17-01-2017 13:18

Kom op, je staat 2-0 voor tegen ADO Den haag, in een wedstrijd waarin Erwin Mulder rustig een bak koffie kan gaan halen. Ja, na de 2-0 kwamen ze even per ongeluk in de buurt van onze 16.

Dan is het toch niet zo raar dat je iemand waar iedereen op wacht tien minuten mee te laten doen? Hij kan net zo goed nog een assist, goal of mooie actie meepikken. Maar nee, we gaan tegen ADO uit van een tegengoal of misschien wel twee.

Het zal allemaal wel, ik vind het een gemiste kans op enorm veel goodwill.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 17-01-2017 13:36

Echt waar gaat het over. Ik vind het geweldig dat Streppel zijn jongens vertrouwen geeft die er altijd staan. Maar goed als we ons druk maken om een invalbeurtje van een jongen die net net haar op zijn plasser heeft, dan gaat het heel goed met de club. :lol:
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor abegoal » 17-01-2017 14:11

Zo kun je het ook bekijken.

Ik vind het een enorme gemiste kans. Je trekt een veelbelovende nieuwe voetballer aan, wat door diverse media zelfs een stunt wordt genoemd, hebt het ideale scenario om daar vol van te profiteren (2-0 tegen een matig den Haag) en dan laat je de kans liggen.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Wizard » 17-01-2017 15:52

Velen hier onderschatten de impact die de hele gang van zaken voor deze jongen heeft gehad en nog steeds heeft. De jongen was 15/16 en is nu nog maar 18 en heeft meer media-aandacht dan de gemiddelde Eredivisiespeler op zn 30e.
Ik ben zeer blij met de actie van Streppel en bestempel het als zeer zeer verstandig. Daarnaast ben ik er ook van overtuigd dat e.e.a. van tevoren is kortgesloten met zn pa/zaakwaarnemer.
Verder ook zeer blij met de coach Streppel die z'n hoofd niet gek laat maken en lekker z'n eigen koers blijft varen. Prima!
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-01-2017 18:06

Je hoofd gek niet laten maken door een huurling van Real Madrid niet op te stellen tegen ADO? Waar gaat het over?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 17-01-2017 19:26

Tegen PSV, AZ of Groningen zou je hem bij een achterstand wellicht niet eens in kunnen laten vallen. Te angstig voor de druk dat er wel eens supporters teleurgesteld zouden kunnen zijn dat Martin de wedstrijd niet heeft kunnen laten kantelen. Waar gaat dit in hemelsnaam over? Hij was in zijn vaderland al dé ster op 15 jarige leeftijd. Ging op z'n 16e naar Real. Is nu 18. Nog 3 jaar ouder, meer ervaren, wijzer en met meer haar op z'n plasser. We mogen er ook wel een beetje voor waken dat er bij ons geen suurtsje van hem gemaakt word. 8)
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Thinkman » 17-01-2017 20:52

Mackan68 schreef:Tegen PSV, AZ of Groningen zou je hem bij een achterstand wellicht niet eens in kunnen laten vallen. Te angstig voor de druk dat er wel eens supporters teleurgesteld zouden kunnen zijn dat Martin de wedstrijd niet heeft kunnen laten kantelen. Waar gaat dit in hemelsnaam over? Hij was in zijn vaderland al dé ster op 15 jarige leeftijd. Ging op z'n 16e naar Real. Is nu 18. Nog 3 jaar ouder, meer ervaren, wijzer en met meer haar op z'n plasser. We mogen er ook wel een beetje voor waken dat er bij ons geen suurtsje van hem gemaakt word. 8)



De meeste 'suurtsjes' zitten volgens mij op dit forum zich druk te maken (werkelijk!) over een invalbeurtje van een paar minuten. Waar gaat het over? :wink:
Als mensen zich daar al druk over maken... :lol:

We gaan m binnenkort wel vaker zien, als ie er klaar voor is.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Wizard » 18-01-2017 16:29

Thinkman schreef:We gaan m binnenkort wel vaker zien, als ie er klaar voor is.

Precies.
Dat er hier weer een aantal rondloopt dat het beter denkt te weten en z'n 2 min. invalbeurt (die uiteraard van tevoren is afgestemd) als belachelijk typeert is natuurlijk merkwaardig en in mijn ogen zelfs belachelijk.
We gaan Martin meemaken en we wachten rustig af, totdat hij es een hele helft heeft gespeeld.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Knipecity » 18-01-2017 18:26

Laten we even vooropstellen dat trainers die spelers 2 minuten laten invallen zonder dat het om tijdrekken, blessures of iets dergelijks gaat, altijd belachelijk bezig zijn.
Je laat iemand toch niet 2 minuten spelen? Hij had van mij de boom in gemogen.

En dat staat voor mij los van Odegaard.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Feanfan 1 » 18-01-2017 19:44

Het duurde twee minuten tot het spel stil lag en Kamphuis had maar twee minuten blessuretijd, anders had hij meer minuten gemaakt :D :roll:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor paparazzi » 19-01-2017 02:46

Het is amusant om erachter te komen op deze manier wie de liefhebber is en wie niet. :D
We hebben het hier wel over ADO he?! En tsjongejongejonge het had zomaar 2-1 kunnen worden, nou nou! :D

Domme zet. Alle ogen waren gericht op die jongen. Binnen -en buitenland! Die noren zullen het de volgende keer wel laten om speciaal naar Heerenveen af te reizen voor 90 minuutjes voetbal. (uhm 80 seconden) Ik las zelfs dat zelfs Madrid en Ajax fans Heerenveen nu meer specifieker zouden volgen speciaal vanwege Odegaard. Nou dan heb je een best signaal afgegeven , Streppel.

Maar goed, gelukkig hebben we een e-speler nu. Dat is ook marketing. :asian:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten