Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor hhage » 07-12-2019 16:32

Thinkman schreef:Omrop Cambuur doet ook weer een duit in het zakje. De aanval is weer geopend: Nu het 'nieuws' dat na de bekerwedstrijd tegen Excelsior Maassluis, salesman Koopmans aan JJ gevraagd zou hebben om Van Hau ook eens op te stellen. Zo zeg.
Deze wedstrijd was eind oktober. Wat een riooljournalistiek!


De kop zegt: vraagt van Hau op te stellen, lees je het stuk staat er dat hij na de wedstrijd heeft gevraagd waarom hij er niet in is gekomen. Rotzakken bij Omrop Fryslan ze proberen van alles om een rel te veroorzaken.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor KSI » 08-12-2019 10:24

Heb het stuk gisterochtend ook gelezen, maar volgens mij stond het er toen niet zo in.
Zie ook dat het stuk gisteren nog is aangepast, jammer genoeg zie je niet wat ze aangepast hebben.
Maar meer weer een leuke poging om weer iets uit te lokken van de OF wat in mijn ogen niks voorstelt.
KSI
Selectiespeler
 
Berichten: 210
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:23

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Superfries1994 » 08-12-2019 14:35

KSI schreef:Heb het stuk gisterochtend ook gelezen, maar volgens mij stond het er toen niet zo in.
Zie ook dat het stuk gisteren nog is aangepast, jammer genoeg zie je niet wat ze aangepast hebben.
Maar meer weer een leuke poging om weer iets uit te lokken van de OF wat in mijn ogen niks voorstelt.

Roelof de Vries is erop aangesproken op Twitter, maar hij wil er niet op ingaan vanwege 'anonieme accounts'. Iemand sprak hem er ook op aan dat hij naar een relletje op zoek is, en daarom wil Roelof ook niet verder in discussie.

Nog steeds staat in de kop 'Salesmanager Koopmans vraagt aan Jansen om Van Hau op te stellen' en later in de tekst 'Na de bekerwedstrijd tegen Excelsior Maassluis (die Heerenveen met 3-0 won) vroeg Koopman waarom Jansen Van Hau niet meer een paar minuten gunde.' De eerste komt een stuk dwingender over dan de laatste. Die laatste had net zo goed een vraag kunnen zijn hoe ver Van Hau nog van een basisplaats af is. Verdere context ontbreekt ook nog eens.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Satyr » 08-12-2019 21:28

Ik ben niet de Sales Manager van Heerenveen, maar die man heeft gelijk. Het kan toch geen ramp zijn om die jongen (even) te laten spelen. Zeker nu we met Floranus op links spelen.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor KSI » 09-12-2019 09:42

Heb ook nog even het audio geluisterd wat bij het artikel zat.
Wat mij opviel was dat Roelof een duidelijke mening over van Hau heeft maar hij hem maar 1 keer heeft zien spelen bij de beloftes, terwijl hij wel meer wedstrijden heeft gespeeld. Mag van een clubwatcher van OF toch wel verwachten dat hij zijn mening niet van 1 wedstrijd laat afhangen.
KSI
Selectiespeler
 
Berichten: 210
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:23

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor vincentdelbos » 10-12-2019 12:42

Het contract van Hamstra is verlengd tot 2022. Voor mij een prima besluit. Heeft in de zomer een goede selectie neergezet (had nog een spits bij gekund) en ligt volgens mij ook goed bij de mensen. Ook voor de rust fijn.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Lipton » 10-12-2019 13:36

M.i. was het best wel heel onhandig om van Hau niet op te stellen in de bekerwedstrijd. Daar moet de trainer ook wat slimmer in meedenken. Maar dat gold natuurlijk ook voor spelers als Dreyer, Hoegh, en Skovgaard, die hadden die wedstrijd prima kunnen spelen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-12-2019 14:04

vincentdelbos schreef:Het contract van Hamstra is verlengd tot 2022. Voor mij een prima besluit. Heeft in de zomer een goede selectie neergezet (had nog een spits bij gekund) en ligt volgens mij ook goed bij de mensen. Ook voor de rust fijn.


Inderdaad, kunnen we kort of lang over lullen. Maar heeft na een lastige aanloop/leerperiode een meer dan prima selectie neergezet met weinig middelen. Goed besluit, goed voor de continuïteit, en voor de rust.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor pes5 » 10-12-2019 19:22

Hij heeft een paar fikse uitglijders gemaakt, waarvan het aanstellen van JOR de grootste was. Die heeft ons 8 ton gekost aan tv-geld.
Maar voor de continuïteit is het goed dat hij blijft. Er staat een alleraardigst ploegje momenteel, met een leuke trainer. Nu nog een knappe spits halen in de winterstop en ik ben tevreden.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Thinkman » 12-01-2020 19:02

Er was een groep sponsoren naar Spanje gevlogen om de oefenwedstrijd en het team te bezoeken.
Op de Twitter foto's meende ik Jan van Erve, onze voormalige commerciële man, te herkennen.
Weet iemand of en zo ja hoe hij (weer?) aan de club verbonden is?

We zoeken ook nog steeds een commercieel directeur sinds het vertrek van Hylke van der Veen.......dus... :idea:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Mackan68 » 13-01-2020 11:10

Thinkman schreef:Er was een groep sponsoren naar Spanje gevlogen om de oefenwedstrijd en het team te bezoeken.
Op de Twitter foto's meende ik Jan van Erve, onze voormalige commerciële man, te herkennen.
Weet iemand of en zo ja hoe hij (weer?) aan de club verbonden is?

We zoeken ook nog steeds een commercieel directeur sinds het vertrek van Hylke van der Veen.......dus... :idea:

Op deze https://twitter.com/scHeerenveen/status/1215001503188041728/photo/4 is Jan inderdaad te zien. In wat voor hoedanigheid weet ik niet. Hij kan door een huidige sponsor uitgenodigd zijn. Een Yme Kuiper bijvoorbeeld...
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Muck » 13-01-2020 12:58

Op de foto daarvoor staat Martin Koopman, die is vult momenteel het gat op na Hylke van der Veen. En volgens mij doet hij dat zeer naar behoren, als de geruchten mag geloven.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Mackan68 » 13-01-2020 14:38

Muck schreef:Op de foto daarvoor staat Martin Koopman, die is vult momenteel het gat op na Hylke van der Veen. En volgens mij doet hij dat zeer naar behoren, als de geruchten mag geloven.

Dat zijn de verhalen wel inderdaad, als is dat nog niet meteen in cijfers vast te leggen. Laten we hopen dat volgend jaar december blijkt dat zijn aanwezigheid een groot succes is (geweest)
Ik ben wel benieuwd of CR nu, of zolang hij 'tijdelijk' de honeurs van Hylke van der Veen als commercieel directeur waarneemt daarvoor extra beloond wordt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor TORCIDA » 15-01-2020 16:12

tja goed, ze hebben inmiddels zeker 2 hoofdsponsoren laten lopen die hun aangereikt werden. We hadden allang weer iemand op het shirt kunnen hebben.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor TORCIDA » 15-01-2020 16:13

en met het oog op de uitbreiding in DKV denk ik dat ze het slimmer moeten gaan aanpakken en misschien niet de hoofdprijs
moeten vragen
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor pes5 » 12-02-2020 20:28

https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/fea ... Bc.twitter

Na het familievak weer een uitstekend initiatief.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Sfeer » 12-02-2020 23:35

pes5 schreef:https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/feanfans-uit-meppel-en-steenwijk-on-tour/10#.XkQYOkescBc.twitter

Na het familievak weer een uitstekend initiatief.

Eens ze doen er alles aan. Toevallig kom ik zelf ook uit die regio en ga ik dit niet gebruiken. Wel goed dat ze alles aanpakken. Meer rechtstreekse buslijnen voor scchouders of losse kaartverkoop is een goed idee.
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
Avatar gebruiker
Sfeer
Selectiespeler
 
Berichten: 207
Geregistreerd op: 23-02-2010 16:59

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Kaz_SCH » 13-02-2020 10:58

Dit heb ik jaren geleden (hier) al eens geopperd, ik vind het dus uiteraard een fantastisch initiatief :lol:

Ze proberen er inderdaad echt wel alles aan te doen, dit is er een mooi voorbeeld van. Bij FC Twente werkt dit al jaren heel erg goed, het groepsgevoel wordt enorm versterkt en het is echt elke thuiswedstrijd een hele happening, allemaal samen in de bus, potje bier erbij. Super!
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Hielke » 10-03-2020 08:28

Voor supporters, door supporters, met medewerking van de club: bij Radio Camataru spraken we een uur lang met Cees Roozemond over de nieuwe hoofdsponsor, Ajax-thuis, zijn eerste jaar als algemeen directeur en het financiele en sportieve perspectief van onze club. Beluister de uitzending hier!
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Muck » 26-04-2020 19:41

Ook gezien de belangenverstrengeling: Heerenveen had ook kunnen kiezen om ADO te laten degraderen, waardoor hun keeper (belangstelling vanuit het geruchtencircuit) goedkoper wordt om over te nemen.

Stel dat een clubs als Willem II, Groningen of Zwolle belangstelling zou hebben voor een speler van Cambuur of de Graafschap, dan denken zij: Laat ze maar niet promoveren. Kunnen wij die speler voor en prikkie ophalen.

Dan mag je deze stemming, ook vanuit dat oogpunt, niet aan de clubs over laten.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Stiffie » 22-08-2020 10:43

Op 14 augustus deed Fedde Pronk, onafhankelijk voorzitter van het Stichtingsbestuur, enkele opvallende uitspraken in de LC.
De achterban van SC Heerenveen moet meer echte invloed krijgen op het beleid van de club, vindt Fedde Pronk.

Hij zegt ook dat het Stichtingsbestuur feitelijk niet functioneert.

Opmerkelijk is dat hij dit doet op eigen titel en niet namens of in overleg met het Stichtingsbestuur. Nu is hij onafhankelijk voorzitter maar toch.

De opmerking / conclusie in Radio Camataru dat de jaarcijfers tegenvallen en daarom het Stichtingsbestuur een andere structuur wil in de leiding van de club is daarom niet te staven. Nogmaals het is Pronk die spreekt en niet het Stichtingsbestuur.

Ik verwacht overigens dat er nog steeds een groot operationeel tekort is, maar dat dit gelukkig door meevallers in transfers weer redelijk gedicht kan worden. De grote uitdaging blijft het tekort richting de max 3 miljoen te krijgen.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor igo » 17-09-2020 16:42

En nu is diezelfde Fedde Pronk opgestapt. Ik zeg even balletje opgooien bij Lutz. Lijkt mij uitermate geschikt om leiding te geven aan de RvC met haar staat van dienst. En als groot Heerenveensupporter een mooie klus voor haar. En ze bood al eerder zichzelf aan. https://www.feanonline.nl/nieuws/hoofdnieuws/98995/als-ze-me-bellen-voor-de-functie-voorzitter-ga-ik-er-wel-over-nadenken
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor fuotbalgek » 17-09-2020 22:32

igo schreef:En nu is diezelfde Fedde Pronk opgestapt. Ik zeg even balletje opgooien bij Lutz. Lijkt mij uitermate geschikt om leiding te geven aan de RvC met haar staat van dienst. En als groot Heerenveensupporter een mooie klus voor haar. En ze bood al eerder zichzelf aan. https://www.feanonline.nl/nieuws/hoofdnieuws/98995/als-ze-me-bellen-voor-de-functie-voorzitter-ga-ik-er-wel-over-nadenken


Los van wie nu had Fedde goede punten. We zijn al eens terug gekomen van een drie koppige directie maar een one tier board, en nu zitten we feitelijk met een eenmansdirectie. Niks tegen Roozemond, maar zolang je geen type Riemer hebt moet je een 3-5 koppig bestuur hebben. Naast Cees moet er een technisch directeur en een commercieel directeur komen, zodat alle gelederen meepraten in de strategie. Zo voorkom je bijvoorbeeld een transferperiode zoals deze. Wat mij betreft kan Hamstra zo door van manager naar directeur.

Verder zie ik meer goede punten in het relaas van Fedde. En daarmee is het teleurstellend dat hij vertrekt.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor HUNTELAAR » 16-03-2021 12:02

We gaan als club naar de afgrond, en het laatste bericht in dit topic is van september 2020.
Het is tekenend voor de gemiddelde Heerenveen supporter wat mij betreft.

Geef aub groep Riemer (waar ook oud zeer al aan de kant is gezet) de kans om in gesprek de gaan met de huidige directie, en laat alle ego's thuis. Laat Bart van Ausnutria het voorbeeld zijn dan het kan.

Als nu het besef niet komt dat de club op sterven na dood is, wanneer dan.
Supporters, het is vijf over 12! Laten we het voor onze nakomelingen in elk geval proberen de club te redden, als deze ultieme poging dan niet lukt.. weten we ook het definitief einde zal zijn binnen nu en 10 jaar.

Geloof me, ik heb de afgelopen jaren me meermaals voor de club ingezet, maar we kunnen alleen ijzer met handen smeden als we het met zijn allen doen.
Het 100 jarig bestaan is geen feestnummer geworden, laat het wel een keerpunt zijn!!!!!!
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-03-2021 18:21

Het is verbazingwekkend als je op een forum als die van feanonline leest hoe er over Roozemond en Riemer wordt gedacht. Om je kapot voor te schamen. Riemer heeft het beste voor met de club en heeft meer voetbalverstand in zijn kleine teen, dan Roozemond in zijn hele lichaam. Hoe kun je dan zo iemand buiten de deur willen houden? En denken dat hij spelletjes speelt? Het is Roozemond totaal niet gelukt het tekort op te lossen en als er niks gedaan wordt, dan spelen we over een paar jaar een niveau lager en kunnen we het vergeten.

De financiële situatie, de staf (hebben nu wel bewezen het niet te kunnen), de selectie ( wat een slappe hap), geen TD, geen voetbalverstand binnen de organisatie... Ga er maar aanstaan. Dus inderdaad, laat Riemer en Foppe toe en kom samen tot een oplossing. Want zo gaat het op de kop verkeerd.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Superfries1994 » 17-03-2021 00:28

Heerenveen rules schreef:Het is Roozemond totaal niet gelukt het tekort op te lossen

Ik denk dat het verstandig is om Riemer en co te omarmen in plaats van af te stoten, maar dit lijkt mij een praktisch onmogelijke opdracht in dit tijdsbestek en de huidige situatie.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor HUNTELAAR » 20-03-2021 16:29

Ik hoop dat woensdag een keerpunt wordt.

Voorkomende zomer de volgende tip: stan Valckx
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor igo » 24-03-2021 07:13

Vanmiddag inderdaad het gesprek tussen Roozemond, Riemer en Foppe. Mooi om deze podcast terug te luisteren waarin Riemer echt laat blijken dat het hem aan het hart gaat. https://open.spotify.com/episode/7rvoyNdmQjcLtFJgkKJGLY?si=_D5fAnb-S_-HOvKjv_KOsg
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor HUNTELAAR » 16-04-2021 13:08

Was is de uitkomst van het gesprek van drie weken geleden? Iemand al wat gehoord?
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Feanfan 1 » 19-04-2021 19:16

https://www.youtube.com/watch?v=0yW90R6Hvuc
Voor de liefhebbers:
Een uur lang een interview met Johnny Jansen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten