Moderators: Beheerders, Fanmasters
davp schreef:Lekker in sneltreinvaart richting de afgrond. Lekker bezig Ceesie!
VV Heerenveen en de gemeente verbaasden zich over de communicatie van SC Heerenveen over de renovatie van sportpark Skoatterwâld.
Volgens SC Heerenveen waren de club zelf, VV Heerenveen en de gemeente bij de planvorming betrokken. Dit meldde de club ruim twee weken geleden in een persbericht. Sportpark Skoatterwâld, het trainings- en jeugdcomplex van Heerenveen, is ernstig toe aan een stevige opknapbeurt.
Volgens SC Heerenveen was er al een werkgroep in het leven geroepen, die onder meer moest inventariseren hoeveel velden, kleedkamers en gebouwen er nodig zijn. Dit klopt echter niet, stellen Henricjan Wind en Jelle Zoetendal, respectievelijk voorzitter van de amateurclub en wethouder van Heerenveen.
Niet betrokken bij werkgroep
,,Wij zijn blij dat er wat gaat gebeuren, maar tot op heden zijn wij nog niet betrokken bij een werkgroep”, zegt Wind. Zoetendal kan zich de verbazing bij de amateurclub wel voorstellen. ,,Je zou verwachten dat eerst wordt vastgesteld waar het over gaat en wanneer we aan de slag gaan”, zegt de wethouder. ,,Het is goed dat SC Heereneen enthousiast is om iets te gaan doen. We moeten echter nog bij elkaar komen.”
Zoetendal zegt dat de gemeente uiteindelijk de regie neemt bij de planvorming. ,,Wij gaan dan ook de werkgroepen formeren.”
'Geen juiste weergave'
Volgens Cees Roozemond, algemeen directeur van Heerenveen, was het persbericht van de club ,,niet helemaal juist weergegeven.” Roozemond: ,,De werkgroepen waren vanuit SC Heerenveen geformeerd. Ik heb een keer informatief gesproken met Henricjan Wind en de gemeente. Dat er nu een verschil van inzicht is verbaast me niet. Maar we gaan er nu wel vorm aan geven. We hebben Antea (ingenieursbureau, red.) gevraagd ons te begeleiden. Zij gaan eerst inventariseren wat we concreet nodig hebben. Pas dan komen we met een concreet plan.”
pes5 schreef:Ik kan me alleen een quote van die voorzitter van de werkgroep voor de geest halen. Heeft Ceessie ook gezegd dat er al een werkgroep is waar vv ook in zit?
Hoe dan ook, wederom lekker bezig.
Jazz schreef:Het enige wat Kees Roozenmond goed heeft gedaan is JOR de laan uit te sturen
Feanfan 1 schreef:(goed voorbeeld doet volgen)
Kaz_SCH schreef:Daar ben ik ook erg benieuwd naar, heel goed dat ze dat gedaan hebben. Maar ben benieuwd of er ook wat antwoorden gegeven zijn op de vragen die (o.a. hier) al een tijd spelen, en of die vragen uberhaupt gesteld zijn.
TORCIDA schreef:Had jezelf ook kunnen gaan?
Feanfan 1 schreef:Zolang er nog mensen vertrouwen in hem hebben zal het wel goed komen. Maar eigenlijk hoop je dat iedereen straks tegen hem keert. Al is hij dan nog eigenwijs genoeg dat hij zichzelf de beste man op de beste plek vindt, paardenlul
BK2007 schreef:Die zinsnede over Riemer vind ik dan weer grappig.
Alsof Riemer zich ergens iets van aan trekt.
Janneman schreef:Op zich zegt de beste man niet veel. Eerst maar eens daden, dan kunnen we later zien of hij zijn woorden waar heeft weten te maken. De laatste tijd zijn er al voldoende buiksprekers geweest binnen de club.
Als iemand zich het belang van sc Heerenveen aantrekt is het wel Riemer. Een beetje meer respect graag.
Waren er maar meer zoals hij..
TORCIDA schreef:Je zou eens moeten weten hoeveel pogingen gedaan zijn om Riemer aan de club te binden en zijn kennis van scouten in te zetten. Maar meneer wil helemaal niet. En vervolgens keihard liegen dat hij niks van de club hoort of dat er geen contact is.
Deze man moet mooi in langweer blijven, een abbo of fox nemen en daar mooi blijven.
Wizard schreef:Meneer wil dolgraag en meneer ziet de club als zijn dochter.
Keer terug naar Spelers & staf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten