Muck schreef: Een huis verkopen is wat anders dan een voetbalclub leiden.
Riemer verkocht altijd ijsjes, dat is iets heel anders dan een voetbalclub leiden.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Muck schreef: Een huis verkopen is wat anders dan een voetbalclub leiden.
tha boelie schreef:Ongelofelijk dat mensen als Roozemond en Bazuijnen de macht bij de club hebben en dat de clubmensen totaal geen inspraak hebben. Hoe kan dat toch gebeuren met mensen van Feanfan en Nieuwnoord in het stichtingsbestuur.. Dan wel met berichten op social media komen dat we met z`n allen achter de club moeten gaan staan maar ondertussen staan zij achter Roozemond.
tha boelie schreef:Ongelofelijk dat mensen als Roozemond en Bazuijnen de macht bij de club hebben en dat de clubmensen totaal geen inspraak hebben. Hoe kan dat toch gebeuren met mensen van Feanfan en Nieuwnoord in het stichtingsbestuur.. Dan wel met berichten op social media komen dat we met z`n allen achter de club moeten gaan staan maar ondertussen staan zij achter Roozemond.
BK2007 schreef:
Het kan zijn dat ze zijn omgekocht, corruptie bestaat ook Nederland. Het kan dus best zo zijn dat Roozemond zijn positie dus gekocht heeft. Het kan ook verklaren waarom hij met niemand wil praten, zowel de pers als de Groep Riemer.
BK2007 schreef:Ik houd overal rekening mee. Het is allemaal erg duister wat SB en RvC aan het doen zijn. Ik had ook een info update verwacht op 1 maart maar helemaal niks.
Roozemond gaat 2x niet in op een uitnodiging van de Omrop, dat vind ik een grote fout.
"Sytze Bouwer heeft zich kandidaat gesteld als directeur van SC Heerenveen, zo weet de Leeuwarder Courant te melden. De ondernemer is bovendien bereid om op vrijwillige basis in de club te stappen én hij wil geld investeren in de club.
De 'open sollicitatie' zou naar verluidt al een paar weken bij het Stichtingsbestuur en de Raad van Commissarissen (RvC) liggen. Hij heeft tot op heden echter geen reactie ontvangen. Bouwer was tot april 2018 directeur van GroenLeven, de hoofdsponsor van SC Heerenveen.
Verslaggever Sander de Vries noemt het 'bijzondere ontwikkelingen' in het Abe Lenstra Stadion. "Cees Roozemond veegde vorige week het voorstel van de groep Van der Velde van tafel, wil duidelijk langer directeur blijven, maar heeft nu een concurrent in Sytse Bouwer", schrijft hij."
Bouwer wil op vrijwillige basis directeur worden in het Abe Lenstra-stadion, zo bevestigen meerdere bronnen. Bovendien wil de ondernemer investeren in de club. Zowel wat betreft de verbouwing van Skoatterwâld als in nieuwe spelers.
Kevin1990 schreef:Dit stuk van dr LC is dus onzin. Roozemond is definitief de nieuwe algemeen directeur.
Makkum8 schreef:Vroeger was ik trots op de club. De laatste jaren heeft dit plaatsgemaakt voor plaatsvervangende schaamte. Dit komt niet goed op deze manier
BK2007 schreef:@Thinkman,
Natuurlijk belt morgen Sytse Bouwer ook op om even door te geven dat hij een paar miljoen overmaakt tbv het nieuwe Skoatterwald. Of wacht...
HUNTELAAR schreef:Daar zitten FOPPE DE HAAN, RIEMER V/D VELDE, YME KUIPER, GERTJAN VERBEEK en HOEKSTRA tegenover Roozemond en Jalink.
We moeten binnen de club eenheid vormen, maar als je ziet wat in 'groep' v/d Velde zich bij elkaar verzameld heeft om de club weer vooruit te helpen, kun je stellen dat er al een eenheid is!
Alleen zitten een aantal nieuwe ego's dit nog in de weg, waardoor we nu weer het 'kampen' verhaal hebben.
Wie in de vredesnaam is Jalink?
Schiet mij maar lek.
GeraldSibon35 schreef:Het is toch ook wel triest dat er in ons stichtingsbestuur eigenlijk alleen maar nobody's zitten. De voorzitter van het stichtingsbestuur is een bankier uit Drenthe, een ondernemer uit de bouwwereld, een salesmanager die ooit actief is geweest als vrijwilliger en twee mensen vanuit de supporters die al lang blij zijn dat ze in zo'n functie bij de club zitten. Zulke mensen zijn natuurlijk een makkelijke prooi voor types als Cees Roozemond. En dan zitten in de RvC nog Egbert van Hes die Roozemond kent vanuit de paardenwereld en Willem Jan van Elsacker die Roozemond kent vanuit het bestuur van Thialf. Je vraagt je toch af hoe zulke mensen terechtkomen in de hoogste organen bij een grote club als Heerenveen. En het is ook weer niet zo dat er geen geschikte mensen met zowel een Heerenveen hart als bestuurlijke ervaring beschikbaar zijn. Wat mij betreft EXIT van deze hele kliek en een keer geschikte mensen zoeken.
Keer terug naar Spelers & staf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast