Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Je vergeet de ontwikkeling van jonge spelers Zweed.

Peters was mooi geweest maar niet tegen elke prijs. Je hebt nu met Facey, Gartenmann en Pierie backup voor het centrum en met Schmidt, Huizing, Facey, Voest, Cavlan en Schoop mensen voor de backposities als backup.

Doorschakelen naar mindere opties hoeft wat mij betreft niet. We hebben met Te Vrede en Dalgaard en Duarte gezien dat dit soort late backups zelden succesvol zijn.

Misschien is er wel een backup in gedachten bij Hamstra, maar is die in de winterstop transfervrij. Uit Scandinavië ofzo. Weten wij veel.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Italie om 23.00 uur gesloten dus het is klaar. Financieel een goede transferperiode met mooie bedragen Ziyech, Dost en de Roon 3,5 miljoen binnengehaald. Aangekocht Reza, Schaars en Yuki ca. 1 miljoen. Dus blijft over 2,5 miljoen.

Door verhuur ook wat minder loonksten. Dus beschikbaar potje niet hoeven aanspreken.

Wellicht kijken ze nog naar spelers met ontbonden contracten. Vb. Jan wuytens en Lars Veldwijk maar de laatste lijkt naar het armoedige Kortrijk te gaan in Belgie.

We zullen zien wat het gaat worden, achterin hopenlijk weinig kaarten of blessures want dat is wel erg dun.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Feanfan 1 schreef:Een gevalletje Lars Veldwijk is misschien net het kenmerk "talent" kwijt, maar wel een zekerheidje met 15+ goals
2e keer dat ik lees dat Veldwijk een garantie is voor meer dan 15 goals. Ik vind dat wat een vreemde conclusie aangezien Veldwijk op niveau nog nooit 15 goals in een seizoen heeft gemaakt. Vorig seizoen maakte hij er 14 in een goed draaiend Zwolle. In Engeland scoorde hij welgeteld 0x in 14 duels.

Verder heeft hij alleen in de Jupiler League 2 seizoenen gehad met 15+ goals. Maar dat kon Henk Veerman ook, en die heeft het hier ook lastig genoeg.

Veldwijk is geen zekerheidje voor 15+ goals. Onzin.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Hoofdsponsor, aantrekken Schaars, het niet laten gaan van Larsson, de communicatie naar buiten toe, de rust die er is, dat, zijn punten waarvan ik denk we gaan echt weer de goede kant op.
Natuurlijk zijn er nog genoeg aandachtspunten (o.a. sportstad) waaraan gewerkt moet worden. Ik verwacht ook niet dat we meteen dit jaar top 6 gaan voetballen.
Maar ik heb vertrouwen in deze directie dat we dat binnen 2 a 3 jaar dat wel kunnen. Met het achterland wat Heerenveen heeft moet het zeker te doen zijn. Wat ik eerder schreef is dat het Heerenveen gevoel van voor alle ellende weer een beetje terugkomt.

Ik zie ook dat er nog steeds mensen zijn die kritisch op het beleid en dat mag en MOET zelfs. Dat zijn de supporters die in veel gevallen het meest betrokken zijn.

Waar we nu zijn en waar we vandaan gekomen zijn gaat het voor zover ik kan beoordelen boven verwachting.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

du longhi schreef: Het niet laten gaan van Larsson, .
Helemaal met je post eens Du Longhi maar of het een verdienste is van de directie dat Larsson hier nog is betwijfel. Gister hoefde hij niet eens mee te spelen (terwijl hij juist minuten moeten maken) omdat hij de medewerking kreeg van de club om een transfer te regelen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Leeuwarder Courant:
Opvallende afwezige was Sam Larsson. De Zweedse aanvaller kreeg vrijaf, omdat hij ,,druk was in zijn hoofd”, aldus Streppel. Larsson maakte er de laatste tijd geen geheim van graag te willen verkassen. Maar een transfer kwam er dus niet. ,,Ik heb tegen hem gezegd dat het beter zou zijn om vandaag niet te spelen”, zei Streppel.
Concreet zal het gisteren niet meer zijn geworden, maar ik begrijp hieruit dat Larsson uit bescherming niet speelde.

Dat de selectie niet helemaal is geworden zoals je wenst, is de directie niet echt aan te rekenen. Alleen de ervaren centrale verdediger is niet gelukt, dat is het enige minpunt. We kunnen met deze directie eindelijk weer gaan bouwen na jaren van misére en ik denk dat we goed op weg zijn.
Kiekerjan
Invaller
Berichten: 355
Lid geworden op: 26-02-2009 11:16

Bericht door Kiekerjan »

du longhi schreef:Hoofdsponsor, aantrekken Schaars, het niet laten gaan van Larsson, de communicatie naar buiten toe, de rust die er is, dat, zijn punten waarvan ik denk we gaan echt weer de goede kant op.
Natuurlijk zijn er nog genoeg aandachtspunten (o.a. sportstad) waaraan gewerkt moet worden. Ik verwacht ook niet dat we meteen dit jaar top 6 gaan voetballen.
Maar ik heb vertrouwen in deze directie dat we dat binnen 2 a 3 jaar dat wel kunnen. Met het achterland wat Heerenveen heeft moet het zeker te doen zijn. Wat ik eerder schreef is dat het Heerenveen gevoel van voor alle ellende weer een beetje terugkomt.

Ik zie ook dat er nog steeds mensen zijn die kritisch op het beleid en dat mag en MOET zelfs. Dat zijn de supporters die in veel gevallen het meest betrokken zijn.

Waar we nu zijn en waar we vandaan gekomen zijn gaat het voor zover ik kan beoordelen boven verwachting.
Kijk gelukkig ben ik niet de enige die het hier zo bekijkt. We moeten natuurlijk kritisch blijven want anders is er geen plaats om onze club te verbeteren. Maar ik geniet echt van de laatste tijd van positiviteit wat er bij onze club rond hangt, van Jongens we hebben zin om naar stadion te gaan met als top punt afgelopen zaterdag. De commercie is eindelijk van hun luie reet af gegaan en nu eindelijk weer de boel aan draaiend maken. Vooral op sociaal media merk je daar stevig van.

We hebben weer een uitstekende versterking gehaald met Stijn Schaars en Larsson blijft nog een half jaartje, een hele dikke plus is dat. Laten we wel wezen AZ en beetje Vitesse zijn gewoon een stap verder dan ons en dat is niet erg. Maar je merkt wel dat er weer groei is. Jammer, dat Peters niet voor een 5 a 5 halve ton gehaald kon worden maar dat is niet anders. Laten we die mensen in Tilburg niet meer serieus nemen. Van mij had ook Otigba niet hoeven te vertrekken maar het is wel heel logisch dat zo'n jongen gewoon moet spelen en met Van Aken en St.Juste heb je gewoon twee spelers die in mijn ogen stukje verder zijn. Dus het is heel begrijpelijk dat ze hem hebben laten gaan. Wat dan wel jammer is dat er geen back-up plan was dat kun je ze wel verwijten, maar misschien had Heerenveen alleen nog de oude scouting lijsten van Vonk liggen op gebied van centrale verdedigers. Daarbij zijn transfervrije spelers ook ontzettend duur je komt op tekengeld en salaris. Dus transfervrije spelers is niet altijd de goedkope optie.

Maar ik ben zeer tevreden hoe het nu loopt. Hoop wel dat er in de winterstop een vervanger komt voor Larsson en de verdediging nog versterkt word. Dan kunnen we best leuk seizoen worden, en over de aanval gesproken laat we dit seizoen een grote teamprestatie maken voor goals. Dan zal ik echt niet klagen als Reza dit seizoen er maar 10 in schopt. Voetballen doe je met team en het is geen one-man show (Ziyech).

Doelen voor komend seizoen

- Centrale verdediger
- Linksback
- Vorderingen met sportstad.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Het meest positieve aan het nieuwe bestuur vind ik dat men weer denk in termen van groei en vooruitgang. We hebben te lang een neerwaartse spiraal gekend met als speerpunt kosten snijden en tekorten dichten. Voor het eerst sinds tig bestuurders krijg ik het gevoel dat er hard wordt gewerkt om groei te bewerkstelligen, waardoor de bestaande kosten beter te dragen gaan zijn.

Los hiervan is het überhaupt prettig mocht de stadionhuur verlaagd kunnen worden.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Je kunt het voetbaltechnische deel niet helemaal los zien van dit topic, maar toch vind ik dat je het zou kunnen switchen in beleid en spelers/beleid (aan/verkoop, selectiesamenstelling enz.)

Dat laatste wordt uit den treuren in het transfertopic besproken en laat ik dus even voor wat het is. Vooral ook omdat ik vind dat je dat pas later kunt beoordelen en eventueel veroordelen (al vind ook ik het centraal achterin kwantitatief wel erg mager).

Dan blijven er nog diverse zaken over, waar ik beslist positief over ben:

Allereerst de sponsoring. We hebben een nieuwe hoofd sponsor die minimaal 3 jaar aan ons verbonden blijft. Bedrags-technisch lijkt dat ook prima in orde, zeker gezien de combinatie met Univé. Verder zien we de laatste tijd veel berichtjes voorbij komen over verlengingen en nieuwe verbintenissen van "kleinere" sponsoren. Uit teksten van Eisenga lijken we te mogen opmaken dat er een voorzichtige groei in het sponsorgebeuren zit en dat is uiteraard positief.

De seizoenskaartverkoop is stabiel gebleven ten opzichte van vorig jaar en dat is al een prestatie op zich, gezien de prestaties van afgelopen seizoen. Bovendien lijkt er veel meer aandacht uit te gaan naar het vullen van het stadion. Diverse zeer betaalbare acties een aanbiedingen komen voorbij om het stadion gevuld te krijgen. Dat is een goede zaak.

Het realiseren van het aangepaste staanvak is niet zo zeer een prestatie van het huidige bestuur, maar gebeurd wel in de periode onder hun bewind, en hier zullen ze dan ook de vruchten van kunnen plukken. Het effect in de eerste beide thuis duels was groter dan ik verwacht had. Het komt de sfeer absoluut ten goede. Hopelijk zal dit ook bij kunnen dragen aan het weer voller krijgen van ons prachtige stadion.

Ik vind bovendien dat de verbeterde communicatie een goede zaak is. De diverse media worden beter benut en vrijwel dagelijks van nieuwe input voorzien. Dit is belangrijk om een ieders aandacht vast te houden.

Als laatste wil ik nog de uitstraling van zowel Eisenga als Hamstra benoemen als positieve factoren. Ik heb respect voor Vonk als keeper en ook als technisch manager was heus niet alles slecht, maar zijn uitstraling voor de camera en zijn nukkige houding in de media vond ik erg onplezierig overkomen. De media zijn je connectie met je achterban het is dus belangrijk om via die media je band te versterken met die achterban en niet om ze af te schrikken. Zowel Eisenga als Hamstra komen natuurlijk, niet geforceerd en vooral niet als aangeschoten wild of als mensen die iets moeten verdedigen in de media.

Er komen bovendien weinig tot geen gekke dingen of nare berichten in de media naar buiten. De linies (lijken te) zijn gesloten.

Niet alles wat er hiervoor zat was slecht en niet alles wat de huidige directie doet is geweldig, maar het lijkt me duidelijk dat er een positievere sfeer hangt dan er in jaren geweest is.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

[quote="Otsje P"]

Allereerst de sponsoring. We hebben een nieuwe hoofd sponsor die minimaal 3 jaar aan ons verbonden blijft. Bedrags-technisch lijkt dat ook prima in orde, zeker gezien de combinatie met Univé. Verder zien we de laatste tijd veel berichtjes voorbij komen over verlengingen en nieuwe verbintenissen van "kleinere" sponsoren. Uit teksten van Eisenga lijken we te mogen opmaken dat er een voorzichtige groei in het sponsorgebeuren zit en dat is uiteraard positief.

/quote]

Ik ben heel benieuwd hoe er voor staat op de commerciele afdeling. Contract verlengingen van sponsoren wordt heel goed als een goed nieuw show gemeld en dat moet ook. Maar ik ben heel benieuwd wat er ook is afgehaakt want dat zijn er afgelopen seizoen ook veel. Ben heel benieuwd hoe het er per saldo voor staat.


Verder helemaal met je eens, er hangt weer een goede positieve sfeer om de club heen. Ik hoor dat ook van niet seizoenkaarthouders etc. Mensen beginnen weer positief te worden en dat is de beste reclame voor de club naar sponsoren toe.
Men wil er weer bij horen.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Hans Westerhof nieuwe commissaris bij Heerenveen. Hij neemt de plek in van René Groen.
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

Ik ben het op hoofdlijnen met hetgeen eens wat eerder is vermeld. Het belangrijkste is dat de uitstraling naar buiten positief is (meer rust, en goede acties: Q&A met Eisinga, presentatie spelers, spelers die seizoenskaarthouders bezoeken, uitstraling van de mensen).

Qua transfers ben ik gematigd positief. Het aantrekken van Schaars was een meesterzet. Yuki volg ik met belangstelling (verhalen zijn positief in ieder geval. Larsson weten te behouden. Reza blijft afwachten, ik hoop dat hij zijn draai gaat vinden. Ik vind een spelers als Veldwijk in ieder geval geen verbetering t.o.v. Rezo zo op het eerste oog. Wel mis ik een ervaren centrale verdediger en een goede linksback, dan hadden we er echt een stuk beter voor gestaan.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

http://www.sc-heerenveen.nl/nieuwsdetai ... btvid=3117

Wat een prettige, open uitstraling. Zo kan het ook.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Otsje P schreef:http://www.sc-heerenveen.nl/nieuwsdetai ... btvid=3117

Wat een prettige, open uitstraling. Zo kan het ook.
Dat vond ik dus ook. Wat een verademing. Komt goed uit z'n woorden, duidelijk en oprecht.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Ook goed dat hij een compliment maakt naar Vonk. Alles is nooit zo zwart/wit als buitenstaanders, waar wij ook bij horen, denken dat het is.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Peter schreef:Ook goed dat hij een compliment maakt naar Vonk. Alles is nooit zo zwart/wit als buitenstaanders, waar wij ook bij horen, denken dat het is.
Dat Vonk talenten heeft verzameld noemt hij terecht. Dat de selectie in disbalans was benoemt hij subtiel.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Lig lekker op de bank hersenloos naar VI te kijken. Gaat o.a. over Sporre. Derksen kan het niet nalaten dan ook over Riemer - Sporre te beginnen, en dat die hem er toen uitgewerkt heeft. En hoe het een grote fout is dat Sporre niet gebleven is als directeur, want 'die wielrenner die er nu zit... het rommelt aan alle kanten binnen Heerenveen'.

Ik ben wel benieuwd waar Derksen dit nou weer vandaan haalt. Hij roept natuurlijk wel vaker maar wat, maar zo'n Valentijn Driessen van de Telegraaf zit er naast en zegt 'Nou dat gaan we wel even uitzoeken'. Een relletje is snel geboren op deze manier.

Kijk, wij hier op het forum hebben wel enigszins zicht op hoe het gaat, hoe de club ervoor staat. Maar dit soort dingen zijn funest voor het imago van de club in de rest van het land. Juist nu er weer wat rust lijkt te zijn.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Kaz_SCH schreef:Lig lekker op de bank hersenloos naar VI te kijken.
Meer is het ook niet, verbale shit die dagelijks weggespoeld moet worden. Lekker negeren dus 8)
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Mocht Derksen gelijk hebben, wat ik eerlijk gezegd niet echt denk, dan is dat rommelen wel binnenkamers gehouden. Dat is ook wel een fijne afwisseling van de afgelopen maanden... of jaren eigenlijk.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2023
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Volgens mij heeft Derksen goede band met Riemer, dus dan kun je wel raden waar dat 'gerommel' vandaan komt. Laten we hopen dat die Robin Jongmans zich niet nog een keer voor het karretje laat spannen. En als het wel zo is, dan weten we ook direct waar het vandaan komt.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Marça schreef:Volgens mij heeft Derksen goede band met Riemer, dus dan kun je wel raden waar dat 'gerommel' vandaan komt.
Dit. Keer 100.

Uit betrouwbare bron kan ik je vertellen dat het tegendeel (van onrust) waar is. Hoewel ik er vaak naastzit heb ik hier enkele maanden geleden al voor gewaarschuwd. Wij weten wel beter, de tv-kijker echter vaak niet. Veel mensen nemen helaas de meninkjes van VI voor zoete koek aan. Hopelijk blijft de publieke opinie aan de goede kant, hier kunnen wij als forumleden, naast de sportieve prestaties natuurlijk aan bijdragen.
nou nou
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Marça schreef:Volgens mij heeft Derksen goede band met Riemer, dus dan kun je wel raden waar dat 'gerommel' vandaan komt. Laten we hopen dat die Robin Jongmans zich niet nog een keer voor het karretje laat spannen. En als het wel zo is, dan weten we ook direct waar het vandaan komt.
Helemaal als je ook nog Hjoed hebt gezien van gisteravond. Waarin Riemer promotieman en megakwal Jaap Stalenburg, Andries Bakker en Gerard Bos ons willen doen geloven dat de prestaties van Heerenveen en Jurgen Streppel in het bijzonder allemaal niet zoveel voorstellen. Het oud chagrijn bij onze club staat wat te weinig in de schijnwerpers en probeert daar via zijn vaste kanalen wat verandering in te brengen......Mooi laten gaan en geen drukte om maken. Mijn gevoel rondom de club is op dit moment niet alleen positief. Het is zéér positief. En dat zegt voor mij wel genoeg. Niets aan het handje!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Derksen vindt het blijkbaar nodig wat olie op het vuur te gooien. Zielig mannetje. Hij heeft zijn vriendjes en die gelooft hij heilig. Hij nam het zelfs vor Munsterman op. :lol: Dan ben je alle geloofwaardigheid wel kwijt. Zo ook in deze kwestie. Ene oor in, andere oor uit. En mocht de onrust uit kamp Riemer komen dan moet hij heel snel achter de geraniums gaan zitten in Langweer en wegwezen bij de club.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Mackan68 schreef: Helemaal als je ook nog Hjoed hebt gezien van gisteravond. Waarin Riemer promotieman en megakwal Jaap Stalenburg, Andries Bakker en Gerard Bos ons willen doen geloven dat de prestaties van Heerenveen en Jurgen Streppel in het bijzonder allemaal niet zoveel voorstellen. Het oud chagrijn bij onze club staat wat te weinig in de schijnwerpers en probeert daar via zijn vaste kanalen wat verandering in te brengen......Mooi laten gaan en geen drukte om maken. Mijn gevoel rondom de club is op dit moment niet alleen positief. Het is zéér positief. En dat zegt voor mij wel genoeg. Niets aan het handje!
Hjoed ook gezien, wat een genante vertoning is dat zeg.
Stalenburg die een tirade afsteekt tegen Streppel ("malloot", "doe ff normaal") en probeert de positieve vibe te ontkennen. Heel doorzichtig. Ik denk trouwens dat Jaap vroeger op school erg geplaagd werd, dit als (licht) excuus voor zijn gedrag. :wink:

Het trekpopje van cambuur, Gerard Bo(o)s doet ook een duit in het meehuilzakje: als Streppel glimlacht om de goede 1e helft tegen Twente heeft Bos vol afkeer over een "sentimentele tranentrekker".
Hoe totaal anders waren zijn loftuitingen aan de demagoog en emo-acteur Henk de Jong. Wat een hypocriet ventje! :evil:
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Heerenveen rules schreef:Derksen vindt het blijkbaar nodig wat olie op het vuur te gooien. Zielig mannetje. Hij heeft zijn vriendjes en die gelooft hij heilig. Hij nam het zelfs vor Munsterman op. :lol: Dan ben je alle geloofwaardigheid wel kwijt. Zo ook in deze kwestie. Ene oor in, andere oor uit. En mocht de onrust uit kamp Riemer komen dan moet hij heel snel achter de geraniums gaan zitten in Langweer en wegwezen bij de club.
Ik zeg stadionverbod. Als er dan verhalen zijn of komen heb je in ieder geval zelf de regie in handen. Je moet die oude geen kans geven om op wedstrijddagen binnen de muren van het ALS notabene onrust te zaaien. Wegwezen, ophoepelen. Definitief klaar mee!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Stalenburg, Derksen, Bos, gewoon ordinaire vloggers van de journalistiek.
Las hoe stalenburg op twitter persoonlijk werd tegen een aantal volgers die reageerden
Wat een kwal van een vent is dat zeg..wie denkt ie wel niet dat ie is.
En wat betreft OF en het programma van gisteravond, Jeeezus wat slecht, afbraak journalistiek
van het niveau prive. Niveau daalt ook bij OF enorm.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Jammer dat dit gezeur met Riemer weer opnieuw opduikt.
Net nu het weer rustig werd.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Jammer dat dit gezeur met Riemer weer opnieuw opduikt.
Net nu het weer rustig werd.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2023
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ach, zolang de discussies hier zijn en op Twitter hoeven we ons nog niet zo'n zorgen te maken.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Jaap stalenburg, wat is dat voor eng narcistisch mannetje. Werkelijk iedereen voor voor "gek" uitgemaakt door hem.
Hier heb ik geen woorden voor
Plaats reactie