Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Superfries1994 » 26-01-2016 22:04

4 ton salaris vorig seizoen vind ik ook erg veel. Welke speler(s) moet(en) dit dan zijn geweest? Dan zit ik te denken aan Thern (kwam namelijk transfervrij en daardoor hoger salaris), Dalgaard (vanwege zijn leeftijd), De Roon (door contractverlenging), Van Aken (eveneens contractverlenging), Buijs (door enige ervaring en leeftijd en kwam ook nog transfervrij) of Van den Berg (meest ervaren speler). De rest van de selectie is of vrij jong of heeft het contract niet eerder verlengd. Bij de genoemde namen kun je ook nog grote vraagtekens zetten of die wel zo veel verdienen. Volgens mij zijn de afgelopen jaren de dure jongens er bijna allemaal uitgehaald zoals Kruiswijk en Zomer, om maar eens twee te noemen. Zie hier niet zo snel een topverdiener tussen zitten.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor HVNFL » 27-01-2016 06:34

Volgens mij klopt dat van die 4 ton inderdaad wel. De besten zullen zoiets verdienen. Denk tussen 3,5 en 4 ton. Mulder zal ongeveer op dit niveau zitten. De rest van de basisspelers zit rond 2,5 ton max. Een gokje is dat een st. Juste bijvoorbeeld rond de 80.000 duizend zit. Maar dat een Buijs en vd berg rond de 2,5 ton zitten/zaten.

Ik heb hier geen directe bron voor maar weet wel redelijk (95%) zeker dat dit klopt.
Laatst bijgewerkt door HVNFL op 27-01-2016 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 27-01-2016 08:51

HVNFL schreef:Volgens mij klopt dat van die 4 ton inderdaad wel. De besten zullen zoiets verdienen. Denk tussen 3,5 en 4 ton. Mulder zal ongeveer op dit niveau zitten. De rest van de basisspelers zit rond 2,5 ton max. Een gokje is dat een st. Juste bijvoorbeeld rond de 8 ton zit. Maar dat een Buijs en vd berg rond de 2,5 ton zitten/zaten.

Ik heb hier geen directe bron voor maar weet wel redelijk (95%) zeker dat dit klopt.

Neem van mij maar aan dat St.Juste ab-so-luut niet rond de 8 ton zit. Ik denk dat Mulder op dit moment 'top'verdiener is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 27-01-2016 08:55

BK2007 schreef:Tsja Wizard.
Geef dan meteen fatsoenlijk antwoord, als ik hier iets vraag. Hoef ik ook niet door te vragen met name als iets dat hier als waarheid of stellig wordt verkondigd, onzin is. Dat moet ontmaskert worden nietwaar ? Kwestie van waarheidsvinding.
Overigens kijk ik dagelijks op nieuwssites voor info over onze club. Headliner, Feanonline etc.
Je tip om eens naar Voetbal Inside te kijken ? Doe even normaal, dat zijn clowns. Ik herinner mij een geweldige ruzie tussen Genee en Derksen over Veenstra. Hoe moet je daar nou peil op trekken, dat soort figuren kun je niet serieus nemen.

Kun je dan nu je bron prijsgeven omtrent de salariskwestie ?
"Maximale salaris was 4 ton vorig seizoen" hoe weet je dit ? Nogal stellig, Grimo neemt het direct aan trouwens. Waarom ?

Je kunt het niet laten om door te jammer hè? Vervelend wanneer anderen meer info hebben dan jij. Je gedraagt je als een klein kind BK. Waarschijnlijk ben je dat ook. Puberleeftijd schat ik zo in. Lekker zuigen, uitdagen en overal tegen aantrappen. En maar doorgaan. Iemand met een goede bron zal die nooit openbaar maken. En zeker niet omdat jij dat graag wil. Deal with it, geloof het of niet, dat zijn de 2 keuzes die je hebt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor BK2007 » 27-01-2016 12:52

Nee, hoor Mackan. Het gaat mij om waarheidsvinding.
Als ik doorvraag is dat puur uit nieuwsgierigheid. Hoe betrouwbaar is de info waar iemand mee komt.
Als het een betrouwbare bron is binnen de club is dat overigens niet best. Lekken mag eigenlijk niet en kan de club schaden.
Behalve in de tijd van Veenstra. Dan kan lekken zinvol zijn om grove misstanden aan de kaak te stellen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 27-01-2016 12:58

BK2007 schreef:Nee, hoor Mackan. Het gaat mij om waarheidsvinding.
Als ik doorvraag is dat puur uit nieuwsgierigheid. Hoe betrouwbaar is de info waar iemand mee komt.
Als het een betrouwbare bron is binnen de club is dat overigens niet best. Lekken mag eigenlijk niet en kan de club schaden.
Behalve in de tijd van Veenstra. Dan kan lekken zinvol zijn om grove misstanden aan de kaak te stellen.

Kijk, dit is een post die al een heel andere toon heeft als dat we van je gewend zijn. Ik zou zeggen hou het vol. En neem 'gewoon' eens wat vaker iets aan van iemand anders. In de meeste gevallen kom je er toch niet achter of iets helemaal klopt of niet. Of dat nou met of zonder bronvermelding is. Vaak kun je wel concluderen of het de waarheid benadert of volkomen onzin is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor rust » 27-01-2016 13:44

Mackan68 schreef:[ Kijk, dit is een post die al een heel andere toon heeft als dat we van je gewend zijn. Ik zou zeggen hou het vol. En neem 'gewoon' eens wat vaker iets aan van iemand anders. In de meeste gevallen kom je er toch niet achter of iets helemaal klopt of niet. Of dat nou met of zonder bronvermelding is. Vaak kun je wel concluderen of het de waarheid benadert of volkomen onzin is.


Bah! Wat een vreselijk belerend toontje neem je hier aan. Misschien kun jij er ook een voorbeeld aan nemen? En het dan ook volhouden?
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 27-01-2016 16:43

rust schreef:
Bah! Wat een vreselijk belerend toontje neem je hier aan. Misschien kun jij er ook een voorbeeld aan nemen? En het dan ook volhouden?

Zo is het absoluut niet bedoeld. Ben wel eens harder tegen BK uitgevallen om eerlijk te zijn. Net als andere overigens. Maar dan lokte hij dat ook uit. Anderen zullen dat bevestigen. Ik waardeer juist dat hij op deze manier reageert en hoop dat hij dat zuigerige achterwege laat zoals velen hem inmiddels kennen. Maakt het in bepaalde discussies een stuk prettiger.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Wizard » 27-01-2016 17:38

BK2007 schreef:Als het een betrouwbare bron is binnen de club is dat overigens niet best. Lekken mag eigenlijk niet en kan de club schaden.
Behalve in de tijd van Veenstra. Dan kan lekken zinvol zijn om grove misstanden aan de kaak te stellen.

Daarom posten de mensen die bronnen binnen danwel buiten de club hebben ook niet alle info hier. Wat de club of mensen direct schaadt, zal niet worden gepost danwel worden verwijderd door beheerders.
Die laatste zin van je is erg dubieus. Als je een beetje logisch nadenkt, snap je wel waarom.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor HVNFL » 27-01-2016 20:50

Mackan68 schreef:Neem van mij maar aan dat St.Juste ab-so-luut niet rond de 8 ton zit. Ik denk dat Mulder op dit moment 'top'verdiener is.


Je hebt gelijk mackan, ik bedoelde 80.000, ik was nog niet helemaal wakker blijkbaar.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Feanfan13 » 28-01-2016 03:58

Om de discussie nogmaals te laten opwaaien, een van mijn bronnen (scout) is vanaf heden gestopt met het vrijwillig scouten voor onze club. De exact reden weet ik helaas 'nog' niet. Wel weet ik uit zijn woorden dat er nog steeds vuile achterkamer politiek wordt beoefend binnen de club. Dit is een van de redenen dat heeft bedankt bij onze club.

Erg jammer dat een scout die meer dan 20 jaar actief voor de club is geweest (en enkele pareltjes heeft ontdekt (Sinkgraven, ook al kon volgens hem iedereen zien dat hij kon voetballen), en die dit met volle passie en enthousiasme heeft gedaan en nog steeds deed, er toe bewogen is om de functie neer te leggen. Helaas zijn er nog meerdere binnenlandse scouts die de handdoek in de ring hebben en gaan gooien.

Samen met de commerciële afdeling vind ik de scouting toch wel een van de belangrijkste organen van onze club. Hopelijk gaat onze nieuwe voorzitter hier dan ook snel mee bezig.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Ebiede » 28-01-2016 11:56

Feanfan13 schreef:Om de discussie nogmaals te laten opwaaien, een van mijn bronnen (scout) is vanaf heden gestopt met het vrijwillig scouten voor onze club. De exact reden weet ik helaas 'nog' niet. Wel weet ik uit zijn woorden dat er nog steeds vuile achterkamer politiek wordt beoefend binnen de club. Dit is een van de redenen dat heeft bedankt bij onze club.

Erg jammer dat een scout die meer dan 20 jaar actief voor de club is geweest (en enkele pareltjes heeft ontdekt (Sinkgraven, ook al kon volgens hem iedereen zien dat hij kon voetballen), en die dit met volle passie en enthousiasme heeft gedaan en nog steeds deed, er toe bewogen is om de functie neer te leggen. Helaas zijn er nog meerdere binnenlandse scouts die de handdoek in de ring hebben en gaan gooien.

Samen met de commerciële afdeling vind ik de scouting toch wel een van de belangrijkste organen van onze club. Hopelijk gaat onze nieuwe voorzitter hier dan ook snel mee bezig.


Ik kan niets met z'n bericht, deze man stapt op net op het moment dat er een nieuwe leiding wordt geïnstalleerd, die breed wordt gedragen. Kiest deze man dan wellicht eieren voor z'n geld omdat hij zelf ook niet een zuiver geweten heeft? Juist nu zo je toch eerst moeten denken afwachten hoe het reilt en zeilt met de nieuwe leidinggevenden. Of is dit ook een persoon die nog leeft in de oude wereld en niet mee wil in de vernieuwing?

Let wel, ik veroordeel hem niet, maar hebt de nodige vraagtekens bij dit soort mensen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Feanfan13 » 29-01-2016 01:23

@Ebiede, dat is 'helaas' niet het geval. Deze man heeft jaren in het onderwijs gezeten, en veel spelers ook in de klas gehad. In het onderwijs veranderen er zo vaak dingen, dus daar kan hij wel mee omgaan. Overigens is het ook helemaal geen moeilijke man, ik zal hem binnenkort wel eens vragen wat precies de oorzaak is.

Jammer dat Heerenveen meerdere vrijwilligers aan het verliezen is, deze mensen moet je juist koesteren. Hij was inmiddels al gepensioneerd en deed dit als 'tijdverdrijf' en als een van zijn grote hobby's. Ik had enige tijd geleden al eens aangegeven dat het scouting beleid in Nederland het wel steeds moeilijker maakt om een speler te benaderen. Sommigen vonden/vinden dat onzin, maar helaas is het bitterwaarheid. Het is vrijwilligers werk, en niet een fulltime job, wat er door al die regeltjes etc. er wel bijna van gemaakt wordt. Ik denk dat dit een van de hoofd redens is.

Helaas zijn al veel vrijwilligers hem voor geweest, en volgen er ook nog enkele. waarom hij juist nu nog opstapt terwijl er een nieuw bestuur komt, lijkt wellicht apart. Maar dat zal dan wel komen door het fulltime job gebeuren. Dat wordt niet zomaar even veranderd.

Om nog maar een talent te noemen die mede op zijn conto komt, Hakim Ziyech (was door meerderen gescout overigens). Zal hem wel eens vragen wie hij nog meer heeft ontdekt uit de oudere garde.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Ebiede » 29-01-2016 07:43

@feanfan13 je draagt nu andere argumenten aan dan de "vuile achterkamertjes politiek". Daarnaast de regels veranderen, zoals je zelf aangeeft. Dan is deze verandering toch van invloed van meneer zijn besluit en ligt dit buiten de invloed van de club.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor DSCH » 29-01-2016 11:02

Ebiede schreef:@feanfan13 je draagt nu andere argumenten aan dan de "vuile achterkamertjes politiek". Daarnaast de regels veranderen, zoals je zelf aangeeft. Dan is deze verandering toch van invloed van meneer zijn besluit en ligt dit buiten de invloed van de club.


Precies. Wat kan Heerenveen aan de door jou opgenoemde problemen doen? Het lijkt mij dat die vrijwilliger de club verwijt dat er landelijk te veel regels worden opgesteld. Dit probleem ligt helemaal niet aan de club. Ik begrijp niet waarom die scout het ze dan verwijt.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor xander » 30-01-2016 08:51

Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Feanfan13 » 30-01-2016 09:38

Omdat het waarschijnlijk een optelsom is. En daarbij hoort ook de achterkamer politiek.

Stel jij bent bijna fulltime aan het scouten voor Heerenveen. Maar spelers die aan gedragen worden, worden genegeerd. Spelers die de scouts afraden worden door Riemer naar binnen gehaald. Dit is niet alleen met Wieger gebeurd, maar bij nog enkele spelers. Natuurlijk worden niet alle spelers binnengehaad die 1 scout aandraagt. Maar als de meerderheid van de souts een negatief advies erover geeft is het toch wel vaag dat Riemer ze gewoon alsnog binnen haalt.

En het landelijke scouting probleem kan Heerenveen vrijweinig aan doen dat klopt.

Zal hem binnenkort wel vragen wat hem er toe heeft bewogen.

Vind het overigens geen klein probleem, de jeugdopleiding is inmiddels wel 1 van onze belangrijkste organen. Als de helft van de binnenlandsescouting er dreigt mee te stoppen, lever je dus ook de helft van je dekking in. Hopelijk weet Luuc iedereen daarbij ook de neuzen dezelfde kant op te laten wijzen.

Vind Luuc eindelijk een voorzitter met charisma, je kunt zien dat hij uit een andere sportomgeving komt. En niet uit dat arrogante voetbalwereldje.

Heb wel vertrouwen in hem dat hij de lijnen binnen in de club en buiten de club weer kan verbinden.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor DSCH » 30-01-2016 18:22

Oké, dat stelt het wel in een iets ander daglicht. Als het zo veel werk kost om te scouten en je wordt niet serieus genomen door de club dan snap ik dat er frustraties ontstaan. Daar moet je als club zijnde inderdaad anders mee omgaan mocht het zo gaan zoals jij het stelt.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 30-01-2016 20:03

Harmen zette al openlijk zijn vraagtekens bij het aantrekken van Sietsma wat hem door velen niet in dank werd afgenomen. Hiermee is wel naar buiten gekomen hoe het er aan toe gaat. Nu kost dat de club dus een scout en mogelijk meerderen indien het verhaal klopt. Wie is deze scout overigens als ik vragen mag? Ook het aantrekken van Bijker is binnen de club absoluut geen breed gedragen besluit geweest. Benieuwd wie dat er dan wel doorgedrukt heeft. Vonk, of toch ook weer op dwingend advies van de grote baas zonder verantwoordelijkheid.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor BK2007 » 30-01-2016 20:11

xander schreef:http://www.omropfryslan.nl/nijs/nije-hearrenfean-direkteur-eisenga-wol-ferbining-yn-de-klup


Eisenga krijgt wel erg veel op zijn bordje. De commercie op orde brengen, rust in de tent bewaren en ook nog de positie van Vonk beoordelen en daar eventueel ook een vervanger voor zoeken. Dit voor iemand die niet uit de voetballerij komt en geen netwerk in Friesland heeft, maar jaren in het buitenland heeft gezeten.
Vooralsnog moet ik nog maar zien. Overigens vind hem absoluut erg symphatiek overkomen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Baggerraartje » 30-01-2016 21:38

BK2007 schreef:
Eisenga krijgt wel erg veel op zijn bordje. De commercie op orde brengen, rust in de tent bewaren en ook nog de positie van Vonk beoordelen en daar eventueel ook een vervanger voor zoeken. Dit voor iemand die niet uit de voetballerij komt en geen netwerk in Friesland heeft, maar jaren in het buitenland heeft gezeten.
Vooralsnog moet ik nog maar zien. Overigens vind hem absoluut erg symphatiek overkomen.


En ook nog een hoofdtrainer!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Superfries1994 » 01-02-2016 15:39

Wat is de rol nu van Takkenberg op dit moment? Heb hem afgelopen zaterdag bij het proefzitten zien lopen, maar ik kan me niet herrineren of ik ergens gelezen heb wat hij op dit moment doet.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor mitrita » 01-02-2016 16:22

Takkenberg was toch een van interim bestuursleden ?
Nu Eisenga cs vanaf vandaag aan het werk gaan zou dat betekenen dat hij nu geen functie meer heeft.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Lardy » 01-02-2016 22:56

Eisenga maakt een uitstekende indruk, net in Nieuwsuur.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor pes5 » 01-02-2016 22:59

Ik vond het een nietszeggend filmpje eerlijk gezegd. "Dus, aan het wassen? Ja het moet weer schoon."

Wel een prettige uitstraling verder, maar ik vond het een filmpje van niks verder.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Lardy » 01-02-2016 23:03

pes5 schreef:Ik vond het een nietszeggend filmpje eerlijk gezegd. "Dus, aan het wassen? Ja het moet weer schoon."

Wel een prettige uitstraling verder, maar ik vond het een filmpje van niks verder.


Het ging helemaal nergens over, maar dat ligt aan Nieuwsuur. Gaat mij om de persoon.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor pes5 » 01-02-2016 23:04

Lardy schreef:
Het ging helemaal nergens over, maar dat ligt aan Nieuwsuur. Gaat mij om de persoon.


Wat dat betreft eens. Knap eigenlijk nog, in zo'n slecht filmpjec:p
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor CrazyArgos » 02-02-2016 10:20

Superfries1994 schreef:Wat is de rol nu van Takkenberg op dit moment? Heb hem afgelopen zaterdag bij het proefzitten zien lopen, maar ik kan me niet herrineren of ik ergens gelezen heb wat hij op dit moment doet.


Hij leidde toch deze hele sfeervak gebeuren. Hij was de spreker op de voorlichtingsavonden en staat onder aan de brief, die we kregen over afgelopen zaterdag.
Als hij nu nog een functie heeft, dat weet ik niet.
Zoals hij afgelopen zaterdag sprak tegen ons, kreeg ik niet de indruk dat hij hiermee stopt.
CrazyArgos
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 22-04-2012 13:41
Woonplaats: Doezum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor mitrita » 02-02-2016 12:50

Als je het vergelijkt met het media-optreden van zijn voorgangers, heeft Eisenga zich de afgelopen dagen aardig positief onderscheiden. Het optreden voor de camera van Formsma, Kuiper en van der Wiel was vaak tenenkrommend, terwijl Veenstra, weliswaar publicteitsgeil, nooit loskwam van de trucjes geleerd bij de mediatraining.
Eisenga oogt naturel en benaderbaar voor de camera en is daarmee nu al meer een boegbeeld en uithangbord voor de club dan zijn voorgangers ooit geweest zijn. Laten we hopen dat de zaak intern weer op de rails krijgt en ook commercieel de zaken weet om te buigen.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor HUNTELAAR » 02-02-2016 13:07

Dit is een man die leiding kan geven, en niet onbelangrijk, met mensen om kan gaan. Dat zie je aan alles.

'Handen uit de mouwen, er is genoeg werk te doen'.
En dan vervolens in laatste shot lekker achterover leunend een laaste (on) bekende groeten.
Ik kon niet anders doen dan er even om lachen :lol:
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten