Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

jij hoort helemaal niets pes5. Dit is jouw eigen fantasiewereld omdat je het er niet mee eens bent
Hier heb ik geen woorden voor
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Bloemers vond het lange reizen steeds bezwaarlijker. Niet echt een goede basis voor longtime commitment.
Sponsoren waren positief over hem dus dat was een goede aanstelling van Eijsinga. Maar als de lange termijn visies niet meer stroken moet je ook durven bijsturen. Als de sponsoren ook positief zijn over de opvolgster en zij wel de lange termijn visie van de club deelt, is dat gewoon prima.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

niemand valt Jelle aan omdat hij Streppel op wil zoeken. Veel mensen vallen Jelle aan omdat hij die gedachtengang begrijpt. En mensen vallen jou aan, omdat je er vervolgens als een dolle overheen gaat en over moraalridders begint.
Jouw eerste reactie op Jelle nadat hij meldt dat het adres van Streppel in een wattsappgroep staat


Re: Jurgen Streppel
Berichtdoor pes5 » 10-12-2017 21:47
JelleLawnmower schreef:
Streppels huisadres is gepost in een NN whatsapp groep :mrgreen: :lol:


Zo zeg. Stoere kerel.

Als je daar één voet op het erf zet, mogen ze je van mij voor altijd de toegang tot het stadion weigeren.
pes5
Superster

Berichten: 2139
Geregistreerd op: 10-07-2006 16:00
Woonplaats: Heerenveen
Omhoog


Niemand valt Jelke aan??
Laatst gewijzigd door TORCIDA op 24-12-2017 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier heb ik geen woorden voor
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

TORCIDA schreef:jij hoort helemaal niets pes5. Dit is jouw eigen fantasiewereld omdat je het er niet mee eens bent
Dat zal het zijn.

Zal ik er anders nog wat zaken ingooien? En dan geef ik verder geen enkel argument en geen enkele vorm van toelichting. Dat schijnt het hier goed te doen op het forum.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Hiermee bevestig je dus precies wat ik al dacht je weet niets en fantaseert.
En zoals ik al eerder aangaf je weet niet eens wat je roeptoetert.
En hiermee is voor m’n de kous af, je bent het niet waard.
Hier heb ik geen woorden voor
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Dat begrijpend lezen niet jouw sterkste vak is, bewees je eerder al tegenover Heerenveen Rules, maar je laat het nu nog eens zien. Chapeau en de jokte!
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

:stan:
TORCIDA schreef:
Jouw eerste reactie op Jelle nadat hij meldt dat het adres van Streppel in een wattsappgroep staat


Re: Jurgen Streppel
Berichtdoor pes5 » 10-12-2017 21:47
JelleLawnmower schreef:
Streppels huisadres is gepost in een NN whatsapp groep :mrgreen: :lol:


Zo zeg. Stoere kerel.

Als je daar één voet op het erf zet, mogen ze je van mij voor altijd de toegang tot het stadion weigeren.


Niemand valt Jelke aan??
Wat snap je niet aan het woordje als? Dat geeft een voorwaardelijk verband aan.
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Ik dacht dat hoge piefen zoals directeuren last hadden van haantjesgedrag, maar dat is blijkbaar niet zo!
Tjonge jonge, wat een gedoe met jullie.

We kunnen ons beter maar focussen op de club. De beerput gaat weer open, na deze actie van onze directeur.
Veenstra gevoel komt alweer aardig opzetten. Ik maak me zorgen om onze club. Vriendjespolitiek is het!!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Het lijkt er sterk op. We zitten met de slechtste trainer in de clubhistorie en komt een ontslag maar niet vanwege de vriendschap met Hamstra ?
Er zijn bij ons in het verleden trainers om minder weggestuurd.
Klopt het overigens dat Hamstra op voordracht dus zelfs getipt is door Streppel ?
Dan snap ik dat Hamstra moeite zal hebben om Streppel weg te sturen of op non-actief te zetten.
Wat ook nog kan is een lagere functie aanbieden :wink:
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

We zijn als publiek ook veel te rustig en passieloos. Als wij massaal in het stadion om zijn vertrek gaan roepen, dan doet dat heus iets met het bestuur. Nu wordt alles maar gepikt. Laatst werd er door een groepje in NN 'Streppel rot op' geroepen. Sommigen haakten in, anderen gingen fluiten. Hoe krijg je het voor elkaar? Inderdaad de slechtste trainer uit de historie en het mag allemaal maar. Er heerst totaal geen topsportklimaat hier. Goed signaal naar de spelers en publiek. Het maakt allemaal niks uit blijkbaar.

Maar de commerciele man er wel uitsturen. De club is weer terug bij af. Erg zorgwekkend!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

pes5 schreef:Dat begrijpend lezen niet jouw sterkste vak is, bewees je eerder al tegenover Heerenveen Rules, maar je laat het nu nog eens zien. Chapeau en de jokte!
Inderdaad ja. En dan zo overtuigd zijn van jezelf. Het is Jiskefet 2.0. Vermakelijk leesvoer! Echt humor.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

“Als jij daar” komt gewoon neer op een “dreigement “ in de Trent van pas op. Je begint zelfs al met stoere kerel,
daarmee suggereer je toch echt een verbale “aanval” op Jelle.

Rules die iemand aanspreekt op het “ overtuigd zijn van je zelf “ lijkt wel een parodie op een slapstick. Maar goed jij bent ook de grootste parodie op jezelf hier.

Ik ga ook stoppen met t geouwehoer hier, ik zou het leuk vinden om eens in het stadion of in de skoffel een biertje met
jullie te drinken. Proosten op 2018 en op een succesvol seizoen. Komen jullie ook?
Hier heb ik geen woorden voor
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Eisinga is z'n grote charmeoffensief begonnen. Eerst mededelen op Twitter dat hij chagrijnig is en dan Jan en alleman een goede kerst wensen. Behalve de personen die kritisch reageren, die krijgen geen reactie. Gladjakerij van de eerste orde, maar inhoudelijk nog steeds geen uitleg gegeven over Bloemers, Streppel en die blondine (die hij heeft aangesteld).

Hij is hard bezig om z'n opgebouwde krediet heel snel te verspelen.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Ebiede schreef:Eisinga is z'n grote charmeoffensief begonnen. Eerst mededelen op Twitter dat hij chagrijnig is en dan Jan en alleman een goede kerst wensen. Behalve de personen die kritisch reageren, die krijgen geen reactie. Gladjakerij van de eerste orde, maar inhoudelijk nog steeds geen uitleg gegeven over Bloemers, Streppel en die blondine (die hij heeft aangesteld).

Hij is hard bezig om z'n opgebouwde krediet heel snel te verspelen.
Ik moet zeggen dat hetzelfde gevoel ook bij mij overheerst. Oordelen over het ontslag van Henk Bloemers en over het aanstellen van Marieke Kamminga kan ik niet, omdat ik gewoonweg niet beschik over de juiste informatie. Wel vind ik de club weinig transparant, waardoor in ieder geval de schijn wordt gewekt dat hier iets niet in de haak is. En na al die jaren van onrust doet dat pijn. Eisinga lijkt een betrouwbaar persoon, die het goede voor heeft met onze club, maar dit neigt toch wel een deukje te worden in mijn vertrouwen in de verrichtingen van onze de directie voor het komende kalenderjaar.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

wat mij ook opvalt is dat je zo bar weinig hoort over de blessure van Zenelli, hij had een middenvoetsbeentje gebroken.
dit is een vervelende blessure maar deze liep hij op nog voor ajax thuis, dus voor 1 oktober. Hij is nu 3 volledige maand geblesseerd maar je hoort er helemaal niets van
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

TORCIDA schreef:wat mij ook opvalt is dat je zo bar weinig hoort over de blessure van Zenelli, hij had een middenvoetsbeentje gebroken.
dit is een vervelende blessure maar deze liep hij op nog voor ajax thuis, dus voor 1 oktober. Hij is nu 3 volledige maand geblesseerd maar je hoort er helemaal niets van
Helemaal mee eens. Ik vond vroeger die wekelijkse/tweewekelijkse updates met Erik ten Voorde op de officiële website altijd wel een toegevoegde waarde, ook om naar die spelers toe te laten zien dat ze niet vergeten worden. Wellicht dat ze dat nu meer gaan doen nu er versterking is op de communicatie-afdeling.

Wat Zeneli betreft: ik vermoed dat hij met de selectie meegaat naar Spanje en daar weer begint met de groepstraining. Voorafgaand aan AZ-uit trainde hij op hetzelfde veld als de selectie een eigen training af met Ten Voorde. Allereerst wat techniekoefeningen (binnenkant, buitenkant, om pionnen heen) en later wat sprintoefeningen.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Daar gaan we weer. Mevrouw Kamminga is de laan alweer uit...
Zucht
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

xander schreef:Daar gaan we weer. Mevrouw Kamminga is de laan alweer uit...
Zucht
Men zegt dat dit wegens privé omstandigheden is.
Dan zou er in 1 week iets veranderd moeten zijn in haar privé-situatie.
Ik verwacht dat er iets anders aan de hand is...
Zorgt er in ieder geval wel voor dat er weer onrust is.
Zeg maar niks!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Goh, wat onverwacht....
Hier heb ik geen woorden voor
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

TORCIDA schreef:Goh, wat onverwacht....
De priveomstandigheden had jij dus verwacht?
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

zijn geen prive omstandigheden zoals jij denkt dat ze zijn. Zoals ik al eerder schreef, ze is veel meer hr dan commercieel.
laat ik het zo zeggen, ze is overgehaald om de commercie te gaan doen..
Hier heb ik geen woorden voor
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

TORCIDA schreef:zijn geen prive omstandigheden zoals jij denkt dat ze zijn. Zoals ik al eerder schreef, ze is veel meer hr dan commercieel.
laat ik het zo zeggen, ze is overgehaald om de commercie te gaan doen..
Kan je wat meer zeggen over de situatie? Het klinkt alsof je dicht bij het vuur zit.
Heerenveen fan in Leiden
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Wat er nu gebeurd is gewoon falen van de directie..verkeerd aanname beleid
Hier heb ik geen woorden voor
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

TORCIDA schreef:Wat er nu gebeurd is gewoon falen van de directie..verkeerd aanname beleid
Vertel dan eens hoe het precies zit. Wat is de waarheid?
kaaskop
Verified
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

Waarom moest ik bij de aanstelling van deze mevr. meteen denken aan de combinatie Veenstra / Keimpena? Ik heb er vanaf het begin geen goed gevoel bij gehad.
Voor die mevr. vind ik het jammer dat zij om privé-reden moet afhaken.
Voor de club denk ik dat het maar beter is zo.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Als je komt solliciteren voor n hr functie maar wordt overgehaald om
Commercieel directrice te worden, deel uit gaat maken vd directie
is het voor jezelf niet leuk om te moeten constateren dat je ongeschikt bent
voor de functie. Temeer ze dit ook niet ambieerde. Dan weet je de prive reden ook.
Hier heb ik geen woorden voor
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Ik vind deze opmerkingen maar aannames waar ik niets mee kan en wat ook niet interessant is als je hier vanuit Heerenveens perspectief naar kijkt.
Het komt er op neer dat deze mevrouw geen goed beeld heeft van haar eigen bekwaamheden en voordat ze goed en wel begonnen is er toch maar mee stopt. Dat zou dan enerzijds erg moedig zijn, maar anderzijds levert dat ook een smet op haar CV op. Als ze een dergelijke functie niet ambieerde had ze ook niet moeten solliciteren of als de functie ondertussen zou zijn aangepast er van af moeten zien. In elk geval wordt de teneur richting Heerenveen die hier nu wordt neergezet niet correct. IN elk geval niet op basis van dit stukje. Ik zeg niet dat er niet iets aan de hand zou kunnen zijn, maar wat er nu wordt gezegd mag deze toonzetting niet mogen hebben.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Hoe nu verder met de commerciele afdeling? Wie moet de nieuwe commercieel directeur worden? Misschien ook een idee om de commerciele afdeling eens te vernieuwen. Heb het idee dat de mensen die er zitten een beetje vastgeroest zijn.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Het is ontzettend geklungel. Wie gaat over het aanstellen van de dame ? Was dat Eijsinga ?
Zo, ja. Dan is dit het 3e zwakke optreden na het aan laten blijven van Streppel en het laten gaan van Bloemers.
Samen maken we de club sterk.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Peter t zijn geen aannames. Ik heb t uit zeer betrouwbare bron. Mocht blijken dat hij niet de waarheid verteld
dan zal ik t boetekleed aantrekken en mijn bron noemen. Btw deze dame zat al 3 maand thuis, feitelijk had ze al een
gat in haar cv. Ik heb er zelf als supporter niks aan om iets te noemen wat niet klopt. Heb liever t tegenovergestelde, positieve
verhalen. Maar wat nu gebeurd is zo jammer en zonde...Bloemers was is gewoon n prima kerel. Echt jammer dat Luuc hem zo aan de kant heeft gezet. Peter voor het overige doe jij aannames. Ik zet geen teneur neer feitelijk doet Heerenveen dit zelf.
En wat is een smet op je cv/carrière soms ontdek je dat je toch de verkeerde keuze hebt gemaakt. Dat hoeft echt geen maanden te duren. Dat is voor iedereen verschillend.
Hier heb ik geen woorden voor
Plaats reactie